Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Sunday, June 14, 2009

"תגידי, איזה מייקאפ את חושבת יהיה לי טוב?"







(או..."לא-אני ממש לא בעניין של להתאים לך עכשיו מייקאפ על הבר בין הוודקה לנאצ'וס...")
כולנו מכירים את התופעה ההו-כה ישראלית והמעצבנת הזו. אתם הולכים למסיבה-מפה לשם מכירים לכם אנשים חדשים, שברגע ששומעים על המקצוע שלכם (רופא, עו"ד, רוא"ח או כל בעל מקצוע חופשי אחר לצורך העניין) מזדרזים לבקש שירות אינסטנט-בין אם זה חו"ד על הפלולה החדשה שצמחה על הגב; ציטוט מחוקי התעבורה לשנת תרש"ט סעיף ב/קטן; עזרה במילוי טפסי ניכוי מס במקור, או במקרה שלי-התאמת מייקאפ+צלליות קומפלט....

"אההה-אז זו את המאפרת מהטלויזיה...יהה...אולי את יכולה להמליץ לי על מייקאפ? משהו ככה טוב...." צועקת אלי ערפדית האנרגיה חסרת הטאקט מבעד לרעש המוזיקה שמצלצל באוזניים....
"תראי...." אני זעה בחוסר נוחות מופגן...אולי היא תבין את הרמז...."זה קצת קשה ככה על רגל אחת.....אולי בפעם אחרת, כשהתנאים יהיו טובים יותר....?"
"אויש-נו...שטויות" היא צורחת שוב..."כולה שניה אחת...תראי אני בד"ב משתמשת ב"חרטטה דה-לה קנטטה" של חברת זובי-בובי, אבל בזמן האחרון זה כבר לא זה...את יודעת למה אני מתכוונת..." היא ממשיכה לקדוח תוך התעלמות הפגנתית מהעובדה שביד אחת אני אוחזת בכוס משקה ובשניה בקערית נאצ'וס פריכים...
אז למען הסר ספק-אם מי מכן מזהה את עצמה בדיאלוג ההזוי הזה-כצד הערפדי, הנה כמה נקודות להבהרה:

א. לא, אני לא "יודעת"...
ב. ממש לא ב**ן שלי להתאים לך כרגע, בזמן הבילוי החופשי שלי, מייקאפ...ואגב-סתם אנקדוטה-אני אשכרה מתפרנסת מזה-הווה אומר, אני לא עובדת בחינם....
ג. ממש-אבל ממש לא מעניינת אותי חווית הקניה המזעזעת שהיתה לך בקאונטר של "שמיל חוואייאג'", לא אכפת לי שאיפרו אותך מזעזע, וכן-יש לי כרטיס הנחה על המוצרים אבל אני לא מתכוונת "לתת" לך אותו....
ד. רוצה גם "פוט מאסאג'" אולי????

אז בשביל כל אלה מביניכן שטאקט הוא מינוח שחסר להן במילון-וחייבות לדעת הכל באותו הרגע, גם אם זה בדאנס בר סוער בשישי בלילה,הכנתי רשימת מומלצים אישית.
רק כמה הבהרות לפני כן:"רשימה אישית" משמעה, המוצרים שאני אוהבת באופן אישי ולכן מתאימים לי. אין בה בהכרח המלצה גורפת לכלל אוכלוסיית העולם....יש דברים שתאהבו כמוני-יש כאלו שלא. מוצרים כמו מייקאפ למשל-דורשים התאמה אישית. זה שאני ממליצה זה טוב ויפה, אבל תמיד כדאי להתנסות. מעבר לזה-לצערי הרב, אבא שלי עדיין אינו מנכ"ל קונצרן איפור ידוע, אני לא מייצגת אף אחת מן החברות שלעיל, אין לי שם אחוזים (וחבל...), ובטח ובטח שאני לא הדוברת הרשמית של אף אחת מהן....
הנתחילה?

1. מייקאפ

"DOUBLE WEAR" של חברת "אסתי לאודר"-מייקאפ נוזלי על בסיס סיליקון. עמיד מאד ובעל יכולת כיסוי בינונית-מלאה וגימור מאט. בעקרון מתאים לכלל סוגי העור, למעט עור יבש במיוחד. למרות זאת-גם בתקופות היובש הקיצוניות של העור שלי-אני מוצאת שעם "מכת לחות" מאסיבית מתחתיו, הוא יושב נפלא. ה"פאק" היחיד שלו הוא המיכל-מדובר בבקבוק זכוכית עם פיה רחבה, שמצריך "מזיגה" ישירה של המייקאפ על היד, אין אפליקטור או משאבה. מצד שני-תמיד אפשר לרוץ לסניף "מאק" הקרוב-לרכוש משאבה למייקאפ נוזלי בכ-20 ש"ח ולהבריג אותה בשניה על פיית הבקבוק. זה מתאים באורח פלא-והבעיה נפתרת.

2. קונסילר

"SELECT MOISTURECOVER" של חברת "מאק"-קונסילר קליל ולחותי להפליא שמגיע במיכל של גלוס עם אפליקטור ספוגית. קל לתפעול, בעל כיסוי קל-בינוני. אני אישית לא אוהבת "לשפכטל" את האזור העדין שמתחת לעיניים. מצד שני-אין לי כהויות מאסיביות שם. בכל מקרה, מי מכן שחובבת את אפקט ה"צמנט" על הפנים, ומתחת לעיניים בפרט-הקונסילר הזה אינו בשבילה...

3. פודרה

"BLOT POWDER" של חברת "מאק"-פודרה שקופה באבן או בתפזורת. מטרתה היחידה היא מניעת הברקות, אין לה כיסוי או גוון מורגשים (להלן "שקופה") ולכן גם אין לה עובי על הפנים. נפלאה לטאץ' אפים במהלך היום כיוון שאינה יוצרת מראה עמוס ומקומח כמו הרבה פודרות אחרות.

4. בסיס לצלליות

"URBAN DECAY PRIMER POTION" של חברת "אורבן דיקיי" (דההה)-בקבוקון פלא עם מקלון שמספק בהינף מריחה קטנטה של חומר על העפעפיים עמידות שיא גם לצלליות שקנית בשוק ברמלה בשקל וחמישים. אם העפעפיים השומניים שלי לא עמדו במקסם-גם שלך לא יוכלו...מבטיחה..

5. צלליות עמידות בקרם

"PAINT" של חברת "מאק"-כאמור, צלליות במרקם קרמי בעלות עמידות איתנה גם בתנאי הלחות המזעזעים שיש בארץ. מגיעות בטיובות קטנות כמו צבעים של ציירים (ומכאן שמם) במגוון צבעים. ניתן להשתמש בהן גם כבסיס לצלליות וגם כצללית בפני עצמן. מספיק לרכוש אחת בצבע נייטרלי שישתלב לך עם מרבית הגוונים של צלליות האבן שברשותך-ואת מסודרת!

6. מסקרה

"VOLUME EFFET FAUX CILS" של חברת "איב סאן-לורן"-אחת המסקרות הטובות ביותר שהריסים הישרים שלי נתקלו בהן בחיים. בכלל-אני חסידה מאד גדולה של מרבית המסקרות מבית אס"ל, אבל זו הספציפית נפלאה למראה עשיר ומעוגל. אם יש לך עיניים בהירות-כחולות או ירוקות נסי את צבע החציל-מספר 5. הצבע שלה ישדרג לך כל הופעה סתמית....

7. סומק

"CREAM BLUSH" של חברת "נארס"-באמת שמדובר בסוג של פלא. שלל סמקים בקרם, שעל אף שמם-מתקבלים על הפנים כעמידים וטבעיים להפליא. שלמות שכזו, דורשת לרכוש את מלוא גווני הליין. המומלצים שבהם הינם "PENNY LANE" לבהירות וה-"CACTUS FLOWER" לכהות קצת יותר...מכתבי תודה-כאן בתגובות....אני מחכה!

8. שימר בנוזל

"HIGH BEAM" של חברת "בנפיט"-שימר נוזלי בגוון ורדרד כסוף; מגיע בבקבוקון זכוכית כמו של לק לציפורניים, עם מברשת. מתאים בגוון כמעט לכל גווני העור-כמה טיפות על עצמות הגבה והרקות ישדרגו לכן כל לוק של "ערב". בנוסף, ניתן למזוג ממנו קצת למייקאפ הנוזלי החביב עליכן לקבלת מראה עור פנים קורן וזוהר.

9. ברונזר/הצללות

"SCULPT AND SHAPE" של חברת "מאק" (ניתן להשיג רק בסניפי ה-PRO)-ליין שלם של פודרות באבן, למבחר גווני עור, המיועדות להצללות ולהארות של הפנים. בניגוד לברונזרים המצויים שכה מאוסים עלי, בעלי תת הגוון הכתום והמנצנצים בד"כ, הפודרות הללו בעלות תת גוון אפרפר, מה שמונע מהן ל"התנגש" עם צבעי הסומק-אם אתן מאלו שאוהבות גם וגם. יתרון נוסף-בניגוד לפיאסקו האיום של "האדמה האינדיאנית" שחביבה כל כך על נשות ישראל ומותירה את פניהם בגוון גזר גמדי בשמלת "נצנץ דה-לה קשקש"...אלו לא יראו וינצנצו למרחוק-אלא יעשו את העבודה ביעילות יתר שקטה, גם לבעלות העור הבהיר שבינינו....

10. מסיר איפור

"CLEANSE-OFF OIL" של חברת "מאק"-בקבוקון גדול של שמן הידרופילי (שמן ש"מסיס" במים). במגע עם מים, השמן הופך לתחליב נודניקי שמוריד ביעילות כל שארית אפשרית של איפור פנים ועיניים, גם מהסוג העמיד ביותר. למעט בעיית "עננות" קלה בראיה בשניות שלאחר מכן-המוצר מותיר את העור, צח, רך ומלוחח ללא כל שמץ שמנוניות. לא תפסיקו להתלטף!

זהו יקירותי הערפדיות....אנא מכן-קראו, שננו והפנימו...בפעם הבאה שאתן פוגשות אותי בבר אפלולי משהו-יש לי רק בקשה אחת אליכן...

"באמא שלכן...תנו להשתכר בשקט!!!..."

1. "PAINT" של "מאק"
2. השימר המהולל של "בנפיט"
3. מסיר האיפור בשמן של "מאק"
(כל התמונות לקוחות מהאתרים הרשמיים של החברות)

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete