Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Saturday, June 13, 2009

שינויים בהרגלי הצריכה...




(או....למה אני כמעט ולא קונה איפור בארץ....)
בשבוע שעבר חגגנו אניברסרי קטנטן....כן-כן, אני והוא מכירים כבר כשנה וחצי...שנה וחצי מאושרות של שמחה, רכישות מטורפות ויחסים אינטימיים עד מאד....שיחות נפש בשעות הלילה הקטנות-כשהבעל שלי ספון היטב במיטה...ששששש.....הוא לא יודע! ז'תומרת, אני מניחה שהוא חושד-אבל...אין לו ממש הוכחות.איך הוא יכול לדעת? הרי הכל מתבצע בחשאיות מוחלטת-באין מפריע...כשרק הצרצרים מצרצרים אל תוך הלילה השחור-רק אז אני חופשיה באפלה להתגנב ולפלרטט איתו-עם המאהב שלי.........
אי-ביי אהובי...
כן-הרומן שלנו התחיל בדיוק לפני 18 חודשים. בספירה מדוייקת זה יוצא 15 חודשי חיי האפרוחית+3 חודשי שמירת הריון שלפני...בשביל מאותגרת טכנולוגית שכמותי-זה סוג של הישג.כנראה שיש מצבים בהם היאוש והשעמום מעבירים אשה על דעתה-וכל גבר יודע שאשה משועממת=חור גדול בכיס!
אז ככה מהשעמום,בקטנה, התחלתי לגלוש,ולגלוש....ולגלוש. עד שמצאתי אותו-אי שם במרחבים הווירטואליים מחכה לי בחושך...קורץ ומחייך...ואני, כמו עליסה מוכת ענני אל.אס.די נפלתי לתוך מאורת הארנב הפסיכדלי....."try me" הוא התחנן בקול נוטף דבש-ואני הפכתי מאותו הרגע למכורה.צריכה אותו בהזרקה ישירה לווריד-בלי דמי משלוח אם אפשר-תודה!
בהתחלה זה היה בקטנה...
"תזהרי-יש שם מלא רמאים" אמרו לי חברות פולניות בעודן מצקצקות בלשונן...
"נו, טוב..." חשבתי לעצמי-"מה חדש? רק לפני כמה חודשים עזרתי במו ידי ל-120 שכאלו לשבת בממשלה שמייצגת אותי. עוד שניים שלושה לא מפחידים אותי"
רכישה ראשונה-נעליים של גוצ'י....אמיתיות...מהעונה...בינגו!!! בקטנה אמרתי-לא?!
"את השתגעת? ואם היא היתה עובדת עליך????" שאלה חברתי הטובה בעודה מדשדשת בבית עם כפכפי הקרוקס המזוויעים שלה...
"כן-אבל היא לא! עובדה, הן אצלי ביד...ארוזות היטב-עם ניחוח טרי של בוורלי-הילס.." עניתי לה בבוז..."מחר אנעל אותן לגאלה החגיגית שאנחנו מוזמנים אליה..." המשכתי לחלום "..."או לחילופין לטיפת-חלב..." המשכתי לפנטז...זהו-הייתי מאוהבת קשות...
עכשיו, אחרי שהתחלתי מהליגה של הגדולים-אפשר לבדוק מה קורה בליגות הנמוכות יותר לא?
וליגות נמוכות אחרי נעליים יוקרתיות,אומר איפור יוקרתי-וכמה שיותר! במיוחד כזה שאין בארץ בשום מקרה. אז התחלתי להעמיס מכל הבא ליד..."שו אומורה", "נארס", "מאק", "מייק אפ פור אבר"...הייתי אורחת הכבוד במסיבת התה של הכובען המשוגע.
מברשות, צלליות, מייקאפים, סמקים, מהדורות מוגבלות, מהדורות מיוחדות, מהדורות בלתי מושגות בעליל ומהדורות סוד-סודי-מוחלט-בהחלט! הכל אפשרי, הכל נגיש, הכל בהישג יד! מי אמר מיתון??????
אז לרגע של רצינות ברשותכם-כן, אני בהחלט מודעת לזה שיש מיתון. כן, אני בהחלט מבינה את החשיבות של קניה בארץ דווקא עכשיו; כן, אני בהחלט מודעת לעובדה שצריך לחזק עסקים ישראליים, וכן, אני יודעת שצריך לא להפסיק לקנות בכדי לא להכניס את המשק למצב של האטה וקיפאון. כן-הכל אני יודעת וגם מבינה.....
..אז למה לעזאזל את מוצרי האיפור החביבים עלי כל כך של חברת "XYZ" שעולים בארץ ABC שקלים, אני יכולה להשיג בחצי המחיר באי-ביי, כולל דמי משלוח, כולל מכס-ועוד לקבל צ'ופר על הדרך מהמוכר?
למה לי לקנות בארץ את המוצרים הקיקיוניים של חברת "פרלה מנדלבאום", "שמרליין", "סופט נאש" ודומותיהן, כשבנט יש לי מבחר כה גדול של חברות גדולות וטובות ממה שהן אי פעם תהיינה-באותה העלות בדיוק?
אז נכון-יש פה מידה קטנה של דחיית סיפוק-שהרי לוקח למשלוח זמן להגיע.אבל כשזה קורה, כל הליכה לדואר מלווה בצעד תימני קטן של אושר...."יש-קיבלתי חבילה מחו"ל"!!!
ריקני? אולי....אבל היי....גם משחק הקריקט שאני מוזמנת אליו עכשיו בחסות "מלכת הלבבות" הוא לא בדיוק שוס גדול:-P
בתמונות:
1.סומק מינרלי של לאורה גלר-29$ בחנויות בארה"ב, ניתן להשיג בכמחצית מהמחיר באי-ביי
2. mineralize skinfinish פודרה/סומק מינרלי של "מאק"-כ-153 ש"ח בחנויות הרשת בארץ (המחיר לפני הנחת מאפר)

No comments:

Post a Comment