Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Friday, January 1, 2010

BITS AND BOBBINS-פוסט פיצ'פקעס, איפור עיניים וביקורת מוצר


(או..."לא מסכמש"ת! SHOOT ME!!!...")

מה נסגר עם כל הפוסטים של סיכומי העשור קיבינימט? לקרוא את ההשתפכויות הנוסטלגיות הללו רק גורם לי להרגיש כמו בחווית טרום מוות חוץ-גופית של וייז'ה מקשישה, שהחיים רצים לה מול העיניים בסרט נע......WTF?
למה אני צריכה לסכם עשור ובהזדמנות הזו לתזכר לעצמי במסיבה המונית שהזדקנתי בעוד עשר שנים?!:
"YEY, איזה כיף לי, הזדקנתי בעשור!!!.....N-O-T!!!!"
אז באופן מופגן ומכוון אני לא מוכנה לסכמ"ש! מה שכן...לחגוג-אני מוכנה! תמיד!
את ליל השנה האזרחית החדשה העברתי בבית, עם טריינינג, נעלי בית ובקבוק שמפניה בחברת מר יפותו ו-MISS POO, כששלושתנו גועים מצחוק עם אדי מרפי ו-"RAW"; משם המשכנו (יותר נכון "אני" המשכתי. השנים האחרים קרסו הלומי אדי אלכוהול...) במרתון סרטי אימה/סלאשרים עד כמעט אור הבוקר.
לעומת זאת, ערב לפני זה יצאנו למסיבת "טרום-סילבסטר" מטעם העבודה של מר יפותו (תבינו, בגילנו המקשיש-זה לא דבר של מה בכך. כשיש הזדמנות לצאת מהבית לבלות, לא בוררים יותר מדי אופציות! מתייחסים לכל אופציה משל היתה גאלה נוצצת אצל דונאלד טראמפ במגדלי המאה...).
המסיבה המדוברת: החגיגה השנתית לחברה שבה מר יפותו עובד. בתכנית: ארוחת ערב, מופע סטנד-אפ והקרנת בכורה לסרט החדש של מריל סטריפ. המקום: אולם הקרנה פרטי ב"סינמה סיטי". קוד הלבוש: יפורט בהמשך...
בפועל-ארוחת הערב הזכירה לי יותר קייטרינג של וועד עובדי "אגד", (אבל היי, אוכל בחינם-למה להתלונן?!) כשמיד לאחריה מופע סטנד-אפ של קובי מימון (ההוא הקירח מ"עושים צחוק מהעבודה"; כן-כן, גם אני לא ידעתי מי זה...). דוגרי-הגעתי עם אפס ציפיות, אני לא בדיוק מחובבי התכנית, אבל אני חייבת להודות שהופתעתי לטובה. צ'מעו, הבחור טו-אוב!!! היו כמה וכמה קטעים מוצלחים במיוחד שבהם אשכרה בכינו את עצמנו לדעת מצחוק (קיללתי אותו בעודי מנגבת את הדמעות...."ססססעמק! הלך האיפור המושקע שדפקתי!", מיד פה, למטה יותר, תבינו על מה דיברתי...). לאחר מכן, הצטיידנו בדלי הגדול ביותר של הפופקורן וישבנו לראות את הסרט החדש של מריל סטריפ ואלק בולדווין "ITS COMPLICATED". גם פה נכונה לי הפתעה ענקית-אלק בולדווין התגלה כשחקן קומי מוצלח להפליא, ומריל סטריפ, כמו תמיד, נוירוטית ומקסימה. בקיצור-סרט כייפי, קליל ומומלץ בחום רב.
אבל בסופו של דבר, הלוא לא התכנסו כאן על מנת שאוכל לספר לכם על חויותיי המשמימות כאשת איש...אז נעבור לדברים הבאמת מעניינים והיותר עמוקים שיש בחיים: לבוש, איפור, נעליים....
לרגל ה"יציאה" החלטתי ללבוש כמה פריטים שקניתי לא מזמן ולא יצא לי להשתמש בהם, ביניהם עליונית הורסת של אהובתי דינה גלאס ואי אילו אקססוריז היסטריים...


אם כבר-אז כבר: משמאל ועם כיוון השעון-האאוטפיט במלואו, כמעט; אוקספורד של "גוצ'י"; עגילי טווס של "קסטרו"; דיטייל של השרשרת ההיסטרית מ"אקססורייז"

עכשיו, משהרכבתי לי לוק הורס וסופני, הייתי צריכה לצוות לו איפור תואם... "המממ" חשבתי לעצמי כשקריאות הייחום של הטווסים מה"חווה" בשיעורי חקלאות של היסודי עלו במוחי..."אולי באמת נעשה לוק טווסי במיוחד בהשראת האאוטפיט?!".
הבסיס העיקרי של האיפור היו אחת הפלטות מקולקציית "הלו קיטי" של "מאק", ופלטת המעושנים של OFRA (את שתיהן ניתן לראות בתמונה הפותחת את הפוסט). לקצרי הרוח שביניכם הכנתי קולאז מסכם ובו מצולם ה"לוק"-שלב אחר שלב, בתמונות. להסבר מסודר ופרטני יותר-ניתן להכנס ללינק פה.

משמאל לימין, שורה אחר שורה: הלוק ה"טווסי" שלב אחר שלב; ככה בונים יש מאין....:-)))

***

ומעניין לעניין באותו העניין....אפרופו אקססוריז הורסים....זה הרי לא דבר חדש שאני ג'אנקית קשה של אקססוריז. זה התחיל בתקופה בה היה עלי ללבוש אך ורק שחור לצרכי העבודה ונמשך עד עצם היום הזה, ובכלל. הרי כל סטייליסט מתחיל יודע לשנן לעצמו שפריטי האיבזור הם-הם אשר עושים את המראה ונותנים את הפינישים הסופיים. ומכיוון שהפרוטה, כאמור, אינה מצויה לאחרונה בכיסי (כן-אני לא אפסיק לחפור בעניין, אולי מישהו יארגן לי מגבית...:-P), אני תרה לי בעיקר אחרי אביזרים שווים. לתאבות טרנדים ומכורות שכמותי אני ממליצה בחום על רשת "אקססורייז". הרשת, שהיא אחות קטנה של רשת "מונסון" הבריטית, מביאה לארץ מבחר אדיר של אביזרים: תיקים, צעיפים, תכשיטים, נעליים, בגדי חוף וים, כובעים ואפילו ליין שלם לילדות (הליין נקרא "Angels", ואפילו אפרוחית כבר "מכורה" אליו...), ומותירה בענני אבק מביכים מאחריה חנויות המתחרות איתה על אותה הנישה-כמו "דיווה" (של "קסטרו") ורשת חנויות "טופ-טן". אז נכון שלפעמים המחירים יקרים ביחס לאנגליה, אבל בהחלט משתלם גם משתלם לחכות לסוף עונה, בה מחירי הפריטים מתקזזים ל50% ויותר...

"שמי יפותו ואני מכורה לאקססוריז!"; משמאל לימין ועם כיוון השעון: תיקים לאמא של האפרוחית, וקצת פיצ'פקעס לאפרוחית מליין "Angels" המופלא (כל הפריטים של "אקססורייז", למעט שרשרת הציפורים השחורה ועגילי הטווס מ"קסטרו")

***

ולסיכומיישן, (כי בכל זאת צריך לסכם משהו) ביקורת מוצר-מדור "על הסכין"



כפי שכולכם יודעים וכמו שהצהרתי לא פעם בעבר, הבלוג שלי הנו בלוג עצמאי. הוא אינו נתמך ע"י שום גורם פרסומי ו/או חברה זו או אחרת. מדי פעם אני מקבלת מגורמי יח"צ מוצרים שונים להתנסות. את הביקורת האובייקטיבית שלי (ככל האפשר) אני מביאה בפניכם. אני מדגישה שוב שאין בה משום המלצה גורפת, השמצה או כל דבר אחר מלבד דעתי האישית. אתם מוזמנים לעיין בה ע"מ לנסות לגבש דעה באם תאהבו את המוצר או לא...
והפעם על הסכין: קרם פנים וקרם עיניים מסדרת "GOLDEN PEARL" של חברת "NATURALIS"

ע"פ תיאור המוצר בקומוניקט המצורף מדובר ב"קרם לחות ומיצוק אנטי-אייג'ינג עם אבקת פנינים, אבקת זהב, תמצית רימונים, Q-10 ואומגה 3 לטיפול בקמטים לעיניים ולצוואר". התנסתי במוצר, כנדרש, פעמיים ביום לאורך תקופה של כשבועיים.
הקרמים ארוזים בצנצנות קוסמטיות בצבעי זהב (קצת זול לטעמי, אני לא מחובבות אריזות הזהב במוצרי קוסמטיקה...). הריח-עז ומתוק, קצת סכריני ומלאכותי מדי עבורי, אם כי לא בלתי נעים באופן גורף. המרקם עשיר ועבה-עבור העור המיובש שלי בעונת החורף-זה יתרון, אם כי אני בספק רב אם בימות הקיץ הלחים הייתי מסוגלת לשים קרם עשיר כל כך על הפנים. הספיגה, למרבה ההפתעה מהירה למדי ומותירה את העור נעים מאד למגע ורך. לגבי תוצאות הניראות לעין, אני לא הבחנתי בכאלו-מצד שני, עדיין לא נתקלתי בקרם שכן מביא תוצאות שכאלו, כך שבעניין הזה הוא אינו נופל מקרמים יוקרתיים כאלו ואחרים שהתנסתי בהם.
סיכומו של דבר: המוצר חביב בהחלט, עושה את עבודת הליחוח נאמנה, קהל היעד שלו לדעתי מכוון יותר לכיוון נשים בעלות עור בוגר שזקוקות למרקם קרם עשיר. מעבר לזה, ובכנות, אני לא בטוחה שהייתי רוכשת אותו מיוזמתי.

לאתר שלי: www.yaelmakeup.co.il
כתבו אלי: yaelmakeup09@gmail.


milkysmile

1 comment:

  1. נו ברור שקובי מימון תותח !! הוא אבל עדיין לא מצחיק כמו אורי חזקיה. חוץ מזה אני הבנתי שהחבר'ה האלה נותנים שואו בהופעות הפרטיות שלהם שונה לחלוטין (!!) ממה שהם נותנים בטלוויזיה. לפי מה שהבנתי בתכנית יש כותבים שנותנים להם חומר כתוב מוכן ומבוים מראש, חבל

    ReplyDelete