Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Tuesday, January 12, 2010

הטרנטינו השווה מיליונים!


(או..."השם הוא טרנטינו...טרינה טרנטינו!!!"...)

שננו והפנימו היטב כי למען האמת, קוונטין ותסריטיו ההזויים זה מה-זה-פאסה!!! יחי הטרנטינה החדשה!!!
אני מודה שעד לפני כשנתיים וחצי, גם אני לא הכרתי את השם. ואז, תוך כדי הרכישות הפרועות שלי ב"אי-ביי", ממש במקרה, התוודעתי אל טרינה טרנטינו ולא הבנתי כיצד יכולתי לחיות בלעדיה לפני כן. תכשיטי הקיטש שלה ניגנו בסכרינית מדוברת הישר על מיתרי ליבי ההומה ותאב הקניות. השילוב המנצח מבחינתי של "בלינג-בלינג"+גותיקה בגרוש+וורוד+"הלו קיטי" קנו אותי סופית, אם כי המחירים, קצת פחות...באמת שלא הבנתי למה עלי לשלם כל כך הרבה כסף על תכשיטי פלסטיק משובצי סברובסקי, הורסים ככל שיהיו...(לא שזה הפריע לי, כמו אשת עקרונות אמיתית, לרכוש לאלתר כמה פריטים!). התחלתי קצת להתעמק בעניין וגיליתי עוד ועוד דברים מופלאים על הקוזינה וורודת השיער.

גותיקה וקיטש עם הרבה נצנצים: משמאל למעלה ובכיוון השעון-חלק מתכשיטי "הלו-קיטי"-"פינק הד"; הגולגולות הבלתי נמנעות; פרפרים צבעוניים; קולקציית "קידרובוט" וחלק מתכשיטי "אליס אין וונדרלנד" המהממים...

הבחורינה, שממוקמת כיום בלוס-אנג'לס, בכלל התחילה את דרכה כדוגמנית צילום, ומאוחר יותר כמאפרת של חברת "מאק"(!). בד בבד עם כל התעסוקות האסתטיות הללו, היא עצבה לעצמה בשעות הפנאי תכשיטי "פימו" בעבודת יד משובצי סברובסקי. עם הזמן, הפופולריות שלה הלכה וגדלה והיא התחילה למכור באופן יחידני את התכשיטים לחנויות; ב-1995 יסדה יחד עם בעלה אלפונסו קמפוס, את הליין הרשמי על שמה, ובשנת 2002 פתחה את החנות הראשונה של המותג במילאנו. החנות השניה נפתחה בלוס אנג'לס-ומשם הדרך אל התהילה בעיר המלאכים היתה קצרה, והביאה איתה חנות נוספת בסוהו של ניו-יורק, שחגגה לא מזמן גם את השקת הספר שלה "My pretty" כפי שניתן לקרוא גם בבלוג של קסניה יקירתי, ממש כאן.

הופרדו בלידתן: מימין למטה ועם כיוון השעון, הגברת טרנטינו ובח"לה אלפונסו החתול; הספר המדובר, הברבי וקסניה היפה...

ברבות הזמן וככל שמעמדה כמעצבת טרנדים ואושיית פאשן נחשקת בל"א התבססו, הפכה טרנטינו לחביבת הסלבס מהזן ה"קולי" והבועט יותר. בין חובבות המותג נמנות הזמרות "פינק", קייטי פרי (שהיא גם הפרזנטורית הרשמית שלה נכון לעכשיו), אבריל לווין, קלי אוסבורן (מלכת הטראש-שיק) וגוון סטפאני; השחקניות דבי מזאר (שענדה אותה בעונה האחרונה של "רוקדים עם כוכבים" בה השתתפה), קמרון דיאז, הילרי דאף ובל נשכח גם את איקוניות התרבות העמוקות-האחיות לבית הילטון...
הקיטש המסחרי של טרינה הפך להיות אורח של קבע בארועי השטיח האדום, קליפים ב-MTV ובהפקות אופנה רבות.


סלבריקות מעריצות: מימין למעלה ובכיוון השעון-אבריל לווין, ג'ניפר לופז, פאריס נילטון, דבי מזאר, קייטי פרי, "פינק" וקלי אוסבורן

לאורך השנים השכילה הגברת טרנטינו לשת"פים פוריים ומוצלחים במיוחד בליין התכשיטים והאקססוריז שלה לרבות עם המותגים "הלו קיטי" (של "SANRIO"),"קידרובוט" (מותג הלייף-סטייל האורבני) ו"בארבי" (של חברת "מאטל"), להם לא רק עיצבה ליין תכשיטים אלא גם בובת ברבי במהדורה מוגבלת.
אבל עכשיו באמת הגיע השוס הגדול מכולם: שיתוף פעולה מנצח בינה לבין חברת "ספורה" בארה"ב. וביחד הם זוממים להנפיק ליין איפור היסטרי בהשראתה ובעיצובה כמובן.

שת"פ מתבקש ומטורף: מתאבן קטן של טרינה טרנטינו ל"ספורה"

מסיבת ההשקה לקראת הנפקת הליין החדש התקיימה בחנות המותג בסוהו שבניו יורק בחודש שעבר, ולי לא נותר אלא לרייר על השואו המטורף שהלך שם, שלא לדבר על ה"סניק פיק" השווה במוצרים הטעימים, הדגמות האיפור ע"י מאפרי הבית של "SEPHORA", הקאפ-קייקים המיניאטורים ובעיקר (בו-הו!!!) על המתנה ההו-כה שווה שקיבלו האורחים...
הו....לו רק הייתי באותו ערב סברובסקי קטנטן על אחד מהשנדליירים המפוארים...

משרדי היח"צ והפרסום בארץ, צפו והפנימו: ככה מרימים ארוע השקת מותג חדש!!!! וואו! לראות ולבכות! בפינה הימנית למטה-הקיט השווה שקיבלו האורחים שנטלו חלק בארוע

הליין המצופה יושק אקסקלוסיבית ברשת "ספורה" ככל הנראה בפברואר הקרוב....
אני לא יודעת מה איתכם-אבל אני הולכת לשחד כל מכר, ידיד, או בן משפחה, רחוק כקרוב, ולו רק שיקנו לי את הדבר המוי-דלישס והמנצנץ הזה...אז הרימו את הבלטות והכינו את הדולרים-HERE I COME!!!!

(מרבית התמונות נלקחו מכאן ומפה, וכמובן מהאתר הרשמי של הגברת, למעלה...)

לאתר שלי:www.yaelmakeup.co.il
כתבו אלי:yaelmakeup09@gmail.com



milkysmile

7 comments:

  1. איזה פוסט, אלוהים!
    אהבתי. ממש אבל.
    אני רועדת מרוב שאני רוצה הכל (כולל שיער ורוד)!

    אחד הפוסטים היותר כיפים שקראתי כבר הרבה זמן, תבורכי.

    ReplyDelete
  2. LOL גייל...כפרות עליך!!!
    כמה טוב לדעת שהנוירוזה בליוויית רעידות אקסטטיות קורות גם לאנשים אחרים בעקבות הדברים הללו...
    גם אני רוצה הכל!
    :'-P
    תודה!

    ReplyDelete
  3. אני רוצה הכל. הכל.
    גם את השיער הורוד.. אבל ויתרתי כי אני לא אוהבת איך שצבע משוגע יורד על הכרית כשישנים.

    ReplyDelete
  4. יש לי פתרון מעולה עבורך-
    תחליפי לציפיות כהות.....!!!!!!
    XDDDDDD

    ReplyDelete
  5. זה אמנם לא קשור בכלל לפוסט אבל הרגע ראיתי את האיפור שעשית בוואלה בהפקה לעשור הבא והייתי חייבת להגיד שעשית עבודה פשוט מדהימה!!!

    מסירה בפנייך את הכובע, מקסים!

    ReplyDelete
  6. תודה נועה'לה:-)
    תמיד כיף לשמוע:-*

    ReplyDelete
  7. צבעוני ומקושקש מדי לטעמי...ואין על טרנטינו, במאי הסרטים הטוב בעולם!!! דווקא העיצובים האלה ממש מתאימים למישהו כמו טרנטינו, נגיד בסרטים של קיל ביל עם האיפור הזה.

    ReplyDelete