Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Friday, December 31, 2010

פוסט אחרון לשנת 2010...


יקיריי האהובים-מאחלת לכולנו שנה אזרחית חדשה, ברוכת התחלות, אהבות חדשות וטובות, פרנסה בשפע, המון בריאות וימבה איפור, עדלאידע!!!
מרצ"בת עבורכם את הפוסט האחרון לשנה זו שעלה אתמול ב-ONLIFE, בנושא מראות איפור לחגיגות השנה האזרחית החדשה. אם עדיין לא החלטתן-יש לכם עוד כחמש שעות!!!
מואה!!!

הנה, או-טו-טו, ממש מעבר לפינה מתקרבת לה עוד שנה אזרחית אל סופה. בשנים האחרונות נדמה כי קיים סוג של קונצנזוס לגבי חגיגות הסיום השנתיות. אפשר לקרוא לזה חגיגות "סילבסטר" ואפשר לקרוא לזה באופן פוליטיקלי קורקט בכל שם אחר, אבל בסופו של דבר כולנו נהנים לחגוג סיום של משהו אחד המסמל גם התחלות חדשות. ואם אפשר לחגוג במסיבה נוצצת, או לפחות להראות זוהרים ולו לרגע, אז למה לא?
מכיוון שבחו"ל סוף השנה האזרחית נחגג ממש בסמוך לחג המולד, מנצלות חברות האיפור את המומנטום ומוציאות לוקים עדכניים במיוחד לרגל הארוע. מרביתם מיוחדים במינם (כפי שכתבתי כאן לא מזמן) וכיאה למעמד נוצצים ומשדרים "גלאם" יוקרתי ייחודי.
כמו תמיד בארועים הללו, אנחנו עומדות מול המראה ושוברות את הראש בשאלת השאלות- איך משיגים מראה זוהר? כזה שיהיה עשוי היטב, כיאה לארוע, אבל לא יראה למתבונן מהצד כאילו טבלנו את הפרצוף בקערת נצנצים סוג ז' ויצאנו לחגוג.

איך זה נעשה
התשובה צריכה להיות עניינית וקלה ליישום, אחרת אין טעם. אם תשימו לב תראו שמרבית מראות האיפור המיוחדים לקראת מסיבות סוף השנה, מדגישים באופן שרירותי למדי אזור אחד ספציפי בפנים-עיניים, שפתיים או פנים (זהו למעשה סוד ההצלחה של כל איפור אירוע טוב). הבחירה שלכן צריכה להיות קלה למדי: הדגישו תמיד את האזור היפה ביותר שלכן, ה"קלף המנצח" שאתן מקבלות עליו את מירב המחמאות. בערב הזה יש לכן גם צ'אנס לנסות ולהעיז קצת יותר מאשר בדרך כלל. עיניים מעושנות או שפתיים מודגשות היטב בגוונים חזקים כמו אדום או סגול משדרות יוקרה ויכולות לשדרג כל הופעה לנוצצת (עוד טיפים על ה"מראה המעושן" תוכלו למצוא גם כאן).

האם את אשה של שפתיים מודגשות, עיניים מעושנות או עור זוהר? מראות סוף השנה של: 1. “לנקום", 2. “מייבלין", 3. “אסתי לאודר", 4. “סמאשבוקס", 5. “רווית אסף", 6. “מאק", 7. “לוריאל" (תמונות-יח"צ ויח"צ חו"ל)

טיפים, טיפים, טיפים
*הכינו את עור הפנים היטב לפני האיפור. איפור מתיישב טוב ובצורה אחידה יותר על עור מלוחח היטב. אל תשכחו לחות הטובה לסוג העור שלכן ופריימר מתאים במידה והעור שלכן זקוק לו.
*אם בחרתן במראה העור הזוהר השתמשו בקרם לחות עם גימור פנינתי מתחת למייקאפ. האירו את חלקי הפנים המוגבהים עם שימר מבריק ולאו דווקא מנצנץ והקפידו שלא לגלוש איתו לאזורי קמטי ההבעה בפנים (קרוב מדי לעיניים ומתחתיהן ובצידי הפה).
*אל תשפכטלו את הפנים במייקאפ עבה ואטום. זה עומד בניגוד מוחלט לטרנדים בשנים האחרונות וגורם לכל מראה האיפור להראות עמוס ועייף; אנטיתזה מוחלטת ללוק שאתן מבקשות להשיג.

אופציות מפתות: 1. מייקאפ HD של "סמאשבוקס", 170 ש"ח 2. פלטת צלליות בגוונים מעושנים של "לנקום", 268 ש"ח 3. אייליינר "דיווינורה" של "גרלן", 226 ש"ח 4. מסקרה "מיליון לאשס" של "לוריאל", 70 ש"ח 5. שימר של "מאק" מהקולקציה "שאמפייל", 159 ש"ח 6. שפתון "קולור ריש", 96 ש"ח ולק "רזיסטנס אנד שיין", 35 ש"ח של "לוריאל" 7. גלוס "אבסולו קרם דה בריליאנס" של "לנקום", 165 ש"ח 8. סומק מינראלי של "פריורי", 245 ש"ח 9. לק נצנצים של "שיק", 22 ש"ח (צילום-יח"צ ויח"צ חו"ל)

*אם בחרתן בלוק עיניים מעושן, אפרו קודם את העיניים ורק לאחר מכן את שאר הפנים. כך תחסכו זמן מיותר בנקיון נשורת הצלליות ושאר ה"ירקות" לאחר מעשה.
*אם בחרתן בשפתיים מודגשות היטב אל תשכחו לשרטט את קווי המתאר של השפה ולמלא אותה בעפרון תיחום לפני האפליקציה. זה יעזור לכן לשמור על הגבולות הנקיים והברורים של השפתיים ויתרום לעמידות השפתון. מרגישות קצת מגומגמות בשרטוט קו מדוייק? נסו לעבור עם עפרון עיניים בגוון בהיר מאד על קווי המתאר עד לשביעות רצונכן ורק אז חזקו לגוון הרצוי.
*השפתיים מודגשות היטב והעיניים נראות לכן ערומות מדי? מסגרו אותן עם אייליינר שחור. תקבלו מראה קלאסי ויוקרתי במידה הנכונה בדיוק.


אופציות הגשה: יפה וזוהרת מבלי להתאמץ יתר על המידה (צילום:אורן כהן, שיער:עדי חייט, סטיילינג:עדי האן, איפור:יעל יעקבי, דוגמנית:סבטלנה ל"DEJA VU”)

*עדיין מרגישות שאתן חייבות קצת נצנצים כדי להכנס לאווירה? כמו עם אביזרים, כך גם פה- מספיקה נגיעה אחת קטנה כדי לתבל את כל הלוק. נסו לק מנצנץ. זה יעשה לכן שמח בלב ובעיניים ועדיין לא יראה מוגזם והמוני בסיטואציה הזו.

קראתן? שבעתן? עכשיו גשו ליישם. שאלות וקושיות, כמו תמיד, בנוהל הקבוע, פה למטה.
שתהיה לכולנו שנה אזרחית חדשה טובה ומלאת התחלות חדשות וברוכות!

לאתר שלי:www.yaelmakeup.co.il
כתבו אלי:yaelmakeup09@gmail.com

milkysmile

4 comments:

  1. שנה טובה ומאושרת:)

    ReplyDelete
  2. תודה רבה בובה, גם לך ולמשפחתך!!!
    :-*

    ReplyDelete
  3. שנה נהדרת שתהיה לך!
    תודה רבה על הטיפים, אני מאוד נהנת לקרוא אותך (ולעיתים גם ליישם)

    שרונה
    photo.fashion.passion

    ReplyDelete
  4. תודה רבה שרונה מותק
    כיף תמיד לשמוע
    שנה נפלאה גם לך!

    ReplyDelete