Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Sunday, April 11, 2010

ה"בטונאדות"-TRAFFIC STOPPERS


(או...DADAISM...)

קשה לי....
קשה לי נורא....
קשה לי נורא למצוא חזיות כייפיות בארץ...באמת. מאז ומתמיד היה לי קשה...ולא שיש לי מידה יוצאת דופן בגודלה, 75C ביום ממוצע...זה עם הסגנון הרווח אצלנו שיש לי בעיה.
אני זוכרת שקראתי פעם באיזה מקום בעיתון שמידת חזה ממוצעת של בחורה ישראלית היא בערך כמו שלי-75B/C. מידה נאה ומכובדת לכל הדיעות...אכן אין אפס, באגן הים התיכון, השמש והאוכל המזרח תיכוני עושים לבחורות המקומיות רק טוב. אז למה-הו למה אם כך, כמעט בכל חנות ללבני נשים שאני נכנסת אליה ישנו, ברוב המקרים, רוב מוחץ לחזיות מרופדות!? ו"מרופדות" אני קוראת לא רק לחזיות ה"פוש אפ" המחרודיות, שלעצם הקיום האומלל שלהן עוד אפשר למצוא צל-צילו של צידוק (ואנחנו לא נכנס כרגע לנושא ה"רמאות"...). אני מתכוונת לאותן סו-קולד חזיות שיש להן חיים דמויי קסדה משלהן, אלה שעשויות בטכניקת ה"מולדינג" המאוסה, או כמו שאני אוהבת לקרוא להן בחיבה מרושעת-ה"בטונאדות".
"ה-נני כ-א-ן!" זועקות להן הבטונאדות בקולי קולות מעל קירות התצוגה של חנויות הלבנים-דדיהן זקורים בהתרסת "אין יור פייס" והן אומרת חוסר-נשיות קפואת גזרה...
איך...איך דבר נוקשה ואיום שכזה יכול בכלל להחשב כפריט לבוש תחתון?! אין ספק בליבי שאבירי השולחן העגול בימי הביניים הרגישו פחות ממוגנים בשריון קשקשי הפלדה שלהם...
מעבר לזה שהן לא אנושיות למראה ולא נעימות למגע, אבוי לאותו מסכן שייתקל בהן פיזית במהלך לא מכוון. רק מעוצמת המיגון הוא יעוף אחורה משל ניתז במהירות שיא מזוג טרמפולינות אנושיות...

עומדות בגאון בזכות עצמן-ה"בטונאדות"; "ויקטוריה סיקרט" בנו מזה אימפריה...ושלא תתנו לצבעים המפתים להטעות אתכם!


למה אי אפשר למצוא בארצנו הקטנטונת חלופות נורמליות וחינניות לזוועות הנוקשות הללו? מה כבר ביקשתי? חזיית משולשים אוורירית? או לכל הפחות כזו שמשקל הבד הדקיק שלה לא יעלה על מחצית הקילוגרם ויגדיל את החזה שלי במקרה הטוב, "רק" במידה שלמה? לא רוצה שום "פוש-אפ", "תיז-אפ" או "סקוויז-אפ". רוצה חזיה פונקציונלית, סקסית, כייפית ואם אפשר שלא תעלה כמו דירת חדר וחצי במרכז ת"א.
מחנויות הרשת הסטנדרטיות בארץ כבר אמרתי נואש: מ"אפרודיטה" ומ"אינטימה" אני מדירה את רגליי מזה שנים...בפעם האחרונה שהעזתי להכנס ולשאול אם יש חזיות משולשים ללא ריפוד, הושיטה לי המוכרת במבט מזלזל חזייה עם שיק של מינקת בצורת שתי פירמידות מתחרה, בדומה לזו שהיתה למורה שלי להיסטוריה בכיתה ט', ותאמינו לי-זה אמנם היה די מזמן, אבל אפילו אז זה לא היה מודרני...ובהקשר הזה-בבקשה מכם אל תשלחו אותי ל"גרטרוד", שזה בערך המקום היחיד בו אהבתי משהו-הגם שהסחורה שלהם עונה בהחלט על חלק מהדרישות שלי-מרבית החזיות שם מיועדות בגודלן לנערות בגיל ההתבגרות פלוס-מינוס שככל הנראה עדיין לא סיימו להתפתח ומחירן, מאידך וללא שום צידוק, כמו אונקיית זהב.

אופציות שפויות וסקסיות מחו"ל, למה לא אצלנו?-משמאל לימין ובכיוון השעון: שתי חזיות של "לה פרלה", שתיים של קלווין קליין ושתיים של "פרינסס טאם-טאם"

ועדיין לא התחלתי לדבר על הזוועתותון שנקרא "כתפיות סיליקון בלתי נראות", שזה בערך האוקסימורון הכי מופרך שיכול להיות.....כי באמת...באמת נדמה לכן שלא רואים אותן?! הרי צריך להיות עיוור כמו עטלף בשביל לא לראות את צמד מחזירי האור הללו שמבצבצים בימות הקיץ מעל לכל סטרפלס שני ברחוב. בחייאתכום בנות-אין דבר יותר מתאמץ וזול למראה מזה. ואם כבר החלטתן ללכת על מראה ה-Visible Bra Straps (או "VBS" בסלנג האמריקאי, מושג שהולך יד ביד עם ה"ווייט טראש בימבוז") אז לפחות שזה יהיה מכוון וחייכני...הרי גוון סטפאני עשתה עם זה היסטוריה...

יאק! באמת שכל מילה מיותרת-כתפיות סיליקון...


אז בצר לי, אני פונה לחנויות בחו"ל ולחנויות און-ליין. "Fig Leaves" היא אחת מהן שגם עושה משלוחים לארץ. תוכלו למצוא בה מבחר עצום של חזיות שוות במחירים מתקבלים על הדעת. שימו לב במיוחד לדגמים המקסימים של "פרינסס טאם-טאם" הצרפתים. ואם כבר לרייר על הלבשה תחתונה שווה במיוחד, אבל יקרה הרבה יותר (אם כי בהחלט שווה כל פאונד אומלל) כנסו לאתר של "אייג'נט פרובוקטור" הבריטיים ולו רק כדי ללקק את האצבעות...תמיד טענתי שהבריטים הם קינקיים לחלוטין באופן חינני מאד...ואחרונה חביבה היא יקירתי ההונגריה מאי-ביי "Perla Dessous" שמוכרת במחירים שפויים לגמרי הלבשה תחתונה ומהממת של חברת "לה-פרלה" היוקרתיים. השרות אדיב והמשלוח, מנסיון, מהיר עד מאד! אתר נוסף וחשוב לא פחות הוא "Feel your Boobies" שעל אף השם המשעשע-עוסק בעניין רציני לגמרי-כנסו ונסו!

אגב-כולם יודעים שממציא החזיה הראשונה היה מהנדס, נכון?
אז קבלו...

"הינשוף והחתלתולה"-ברברה סטרייסנד עושה היסטוריה; שני דגמים בהשראת הלנז'רי השערורייתי...

לאתר שלי:www.yaelmakeup.co.il
כתבו אלי:yaelmakeup09@gmail.com





milkysmile

12 comments:

  1. ישבתי קראתי והתמוגגתי מנחת, כל כך נכון!
    אין מילים לתאר את גודל הזוועה בתחום ההלבשה התחתונה, בעיקר בקטע של החזיות המרופדות שמציצות מכל חור. לא תאמיני אבל גם במידות גדולות התחילו לייצר כאלה, ואני לא יודעת על מה בדיוק הם חשבו
    כשהם ייצרו אותן...P-:
    כשאתגבר על הפוביה מהזמנות מהאינטרנט, אני בהחלט אשתמש בקישורים שצירפת.
    תודה

    ReplyDelete
  2. מיי פוינט אקזקטלי!
    למה במידות האלה צריך ריפוד בשם האלוהים?! לא מספיק הבזנוקים הטבעיים?!
    :-))))

    ReplyDelete
  3. מזדהה, אבל יכולה להמליץ- החנות היחידה בארץ בה הייתי מרוצה [ויש לנו דרישות דומות, אבל אני 80D] הייתה בבוגרשוב, ת"א. חנות בשם:
    Love you.
    מחירים שפויים ודגמים מקסימים לחזה מכובד ושואף לאוויר.

    ReplyDelete
  4. היי

    גם אני שונאת את כל המרופדות והבטונאדות... באופן מפתיע יש למותג בוניטה דה מאס הרבה דגמים לא מרופדים ולא בטונאדות (בד או תחרה או שילוב שלהם בלבד). בהתחלה נרתעתי מהמחיר (בין 300 ל400 שח ולפעמים יותר...) אבל קניתי שלוש והן ממש טובות וגם עמידות מאוד. יש לי אותן קרוב לשנה ואני עדיין על הרצועה הכי ארוכה והקרס הראשון. יש עליהן לפעמים מבצעים בדונה ויקטוריה (לפחות ליד הדיזנגוף סנטר). החנות קצת לא נעימה, אבל החזיות האלה באמת הפתיעו אותי לטובה.
    שווה בדיקה

    ReplyDelete
  5. אסנת, טלי-ברוכות הבאות ותודה על ההצעות...רשמתי לפני-אם כי אני עדיין מעדיפה את המשולשות שלצערי-אין מהן יותר מדי בארץ...:-)

    ReplyDelete
  6. המשולשות האלה נראות יפהפיות... אבל אני חוששת אפילו לנסות, מה דעתך על התאמתן לחזה גדול יחסית?
    אני די אבל זה ממש עשה לי חשק... מה שכן, אני זקוקה לתמיכה....
    (:

    ReplyDelete
  7. תאמת-אם החזה שלך במידה כזו אני בספק אם הן יהיו טובות עבורו-אבל היי, יש בלינק של "לה פרלה" ששמתי גם דברים הורסים למידות גדולות יותר...

    ReplyDelete
  8. אבל זו לא חזייה המשלושי פיצה האלה!
    זה גוזייה במקרה הטוב.
    וגוזיית יש בשפע באמריקן אפרל.
    נכון שיש מחסור בחזיות לא מרופדות, מחסור היסטרי אפילו. חזיה בלי ברזלים למשל, ממש נחשבות לממצא ארכיאולוגי.
    אבל בהחלט יש חזיות קלות חמודות ולא יקרות עם ברזלים, חלקות או עם תחרה שניתן למצוא בשוק - אפילו בצבעים!
    ויש ריפוד קל - שזה לא מגדיל ולא בטיח, זה מסתיר את העובדה שקר לך מעיניי העולם!

    ReplyDelete
  9. הו חנצ'ו-זה ממש לא גוזיות...
    יש לי גם את אלו של א"א-זה ממש לא אותו הדבר ובוודאי שלא באותה האיכות, שלא לדבר על זה שזה לא מחזיק מספיק טוב...
    ואני לא יודעת מה איתך-אבל לי ה"ריפוד הקל" הזה מגדיל במידה וזה הרבה יותר ממה שאני רוצה שיהיה לי...ומה אכפת לי אם קר?;-P

    ReplyDelete
  10. טופ.
    השנקל שלי לגבי חזיות זה מה שאמרתי, וזה מידע "מועט" (-:

    ReplyDelete
  11. פיגליבס אתר מדהים! משלוח זריז ומחיר משלוח הוגן לחלוטין.
    לקנות חזיה בפעם הראשונה באינטרנט הייתה ממש הארה בשבילי, אני רק מחכה לתירוץ לפעמים הבאות, בינתיים אני מכלה את זמני מול האינטרנט ומזילה ריר עם דגמים יפים.
    אני התברכתי במידה די רצינית (30G)
    ואת אלו אפשר למצוא בארץ בערך רק ב"ווימן אונלי", אחרת הדגמים ממש סבתאיים.
    הלכתי ומדדתי שם חזיה שעלתה 500 שקל.
    הדגם הזה בדיוק עלה 100 ש"ח כולל משלוח!!! והיופי הוא שככה נשאר קצת עודף לתחתונים התואמים.

    אגב, יפותו, בפיגליבס מוכרים דגמים של "קפריס" זה קצת טראשי ולאו דווקא התמיכה הכי מעולה אבל יש שם דגמים הורסים! קניתי שם סט עם דובדבנים ובשניה שמדדתי אותם רציתי להצטלם בעצמי ללוח שנה פינאפי.

    הקשיבו בנות, בכל המידות, חזיות, קונים רק באינטרנט.

    ReplyDelete
  12. היי מיכל-וולקאם!
    סט עם דובדבנים?!
    מיד רוצה!!!
    טראש זה הכי אני...:-P

    ReplyDelete