Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Saturday, April 24, 2010

מדור "על הסכין"-פוסט מורחב/2


עבר זמן מה והגיע הזמן, שוב, לפוסט אינפורמטיבי של דגימת מוצרי איפור כמיטב מסורת "על הסכין"...שבו, קראו, התרווחו והפנימו!

***כל הכתוב לעיל מבוסס על חוות דעתי האישית בלבד-אין בו משום פרסומת סמוייה, המלצה צרכנית גורפת או השמצה כלשהי. אני עושה כמיטב יכולתי לתת חוות דעת מקצועית ומשוללת דעות קדומות עד כמה שניתן על מנת לאפשר לכם, יקיריי, לגבש החלטה אישית לגבי טיב וכדאיות המוצרים.
מוצרי האיפור נבחנים ע"פ חמישה מדדים כלליים וקבועים: צורת האריזה ואסתטיות המוצר; נוחות השימוש; רמת המחיר; עמידות המוצר; ריכוז הפיגמנט (color pay-off). מוצרי הטיפוח נמדדים ע"י מדדים דומים: צורת האריזה ואסתטיקה חיצונית; נוחות השימוש; רמת המחיר; יעילות ואפקטיביות המוצר לאורך זמן***

Smashbox-Jet set waterproof eye liner-"Navy blue"

אייליינר עמיד ע"ב ג'ל כמו שיש עוד להרבה חברות מתחרות בשוק (ע"ע ה"פלואידליין" של מאק; גם ל"OFRA" יש מוצר דומה וכך גם לאיל מאקיאג' ולמייקאפ פור אבר). מיכל הזכוכית קטן וקומפקטי והשימוש במוצר הוא עם מברשת חיצונית; בניגוד לפלואידליין המדובר של מאק, ה"ג'ט-סט" הרבה פחות קרמי ויותר יבשושי למגע, מה שגורם בהכרח להתקבעות מהירה יותר שלו, אבל מן הסתם גם לעמידות גדולה. החסרון הגדול של העניין הוא שצריך יד מיומנת וזריזה ע"מ להניח אותו כראוי, לפני שהוא מתקבע; העמידות כאמור-ללא דופי. הצבע שדגמתי משגע-כחול נייבי מטאלי והפיגמנט עז ועמוק-בדיוק כפי שנראה במיכל עצמו. בקיצור-אם את מיומנת במשיחת אייליינר מהסוג הנדון-אני ממליצה בחום!

לא המציאו את הגלגל-אבל הצבע מהמם!:מימין לשמאל-האייליינר של "סמאשבוקס" והקונקורנציות של "מאק" ושל מופ"ה

Smashbox-High definition liquid concealer

אחד הקונסילרים המוצלחים ביותר שיצא לי להתנסות בהם לאחרונה! ראשית, עיצוב המיכל-שפופרת צרה ומאורכת שאינה תופסת נפח רב, הגם שהכמות דומה לשאר הקונסילרים בשוק. הפיה, כשל גלוס-קטנה ומדוייקת למניעת בזבוז מיותר של חומר; אני חושבת שהמקבילה הכי דומה למוצר הזה הוא בוודאי ה"סלקט מויסטרקאבר" של מאק. שניהם לחותיים מאד ונעימים למריחה, ללא אפקט מייבש או מסכתי השנוא עלי כל כך ובעייתי מאד על העור הדק שמתחת לעין. היתרון של הקונסילר הנ"ל לעומת זה של מאק הוא רמת הכיסוי ביחס למרקם-אם זה של מאק מוגדר כבעל כיסוי קל-בינוני הרי שלטעמי זה של "סמאשבוקס" הוא בעל כיסוי בינוני ומעלה, שזה יתרון מנצח! מבחינת עמידות-בשימושים בצילומי סטילס והפקות אופנה שהתנסתי בו לא נרשמה בעיית עמידות מיוחדת לאורך זמן, אבל כאמור, כל מקרה לגופו. בשבילי-זו מציאה אמיתית!


זה מול זה-קונסילר HD של "סמאשבוקס" אל מול ה"סלקט מויסטר קאבר" של "מאק"

Smashbox-Bionic mascara

המסקרה האחרונה והחדשה שיצאה ל"סמאשבוקס" בארץ. המיכל שמנמן וחביב, המברשת רגילה למראה ואינה בעלת צורה ייחודית או חדשנית; המריחה חלקה ונעימה והחומר אינו משאיר גושים הנראים לעין ויחד עם זאת מתקבל אפקט עיבוי נאה (נדמה לי על סמך תחושתי שהמרקם הוא מבוסס ג'ל, אבל לא בררתי את העניין); הגוון-שחור עמוק והעמידות ממוצעת וטובה בהשוואה למסקרות אחרות שבשוק. תכל'ס-לא מצאתי בה ייחוד יוצא דופן למעט העובדה שכאמור היא אינה יוצרת גושים גם בשכבה השניה והשלישית. בקיצור-מסקרה מצויינת, אם כי לא משהו שלא ראינו קודם לכן...

לא עפתי ממנה-המסקרה ה"ביונית" של "סמאשבוקס"; מימין-איור של ג'ורדי לאבאנדה המוכשר!

"סמאשבוקס"-מברשת טשטושים מספר 10

מברשת טשטושים לקפל העין משיער טבעי, (הודגמה בזמנו ע"י המאפר שלהם דניאל צ'אבז בביקורו האחרון בארץ). שוב-ההשוואה המתבקשת היא למקבילות שלה ב"מאק"-מספרים 222, 224 (עגולות בסיס, ממש כמותה) וה-217 בעלת הבסיס השטוח. כך או כך, בסופו של דבר היא אינה דומה ממש לאף אחת מהן. הקרובה אליה ביותר מבחינת ההשוואה בגודל, ברכות ובמראה היא ה-224. אולם זו של "סמאשבוקס" רכה יותר, צפופה יותר ומעט גדולה יותר. התנסתי בה והתענגתי על נוחות האפליקציה. החסרון הענק הגיע לאחר החפיפה-המברשת נפתחה מאד ו"התנפחה", מה שלא קורה לי לעולם במברשות של מאק. אם תקחו את העובדה שמלכתחילה היא גדולה יחסית, אחרי החפיפה היא בעייתית יותר, ולבנות בעלות קפל עין צר, קטן ושקוע לא הייתי ממליצה עליה. לסיכום-לא ממש מברשת הטישטושים האולטימטיבית, אבל בהחלט מברשת איכותית וטובה.

מברשת מספר 10 של "סמאשבוקס" אל מול אלו של "מאק", מלמעלה למטה-224, 217, 222

סדרת הדאודורנטים המינרליים של "GARNIER"

*אני חורגת הפעם, באופן חד-פעמי (!), ממנהגי ורושמת ביקורת על מוצר טיפוח שאינו קשור באופן ישיר לאיפור.
*כפי שציינתי גם בפעמים הקודמות, חברת "גרנייה" השייכת לקונצרן "לוריאל" העולמי מוגדרת ע"י ארגון "PETA" כחברה שעושה ניסויים בבע"ח. לאחר שיחה אישית עם דוברת החברה בארץ-דורית וידבסקי, קיבלתי את התגובה הרשמית של החברה לעניין ואותה אני מרצ"בת לכם פה-לעיונכם. עניינית, "לוריאל" במובהק ובמוצהר אינם עושים ניסויים כאלו כבר מעל ל-20 שנה (מאז שנת 1989). מבלי להכנס יותר מדי לפולמוס הבעייתי המטפל במעמדן המוסרי של חברות כאלו, העובדות עם ספקים חיצוניים שייתכן ועושים ניסויים בעצמם-אני מביאה לכם את התצהיר כלשונו. קראו אותו בעיון ועשו את השיקולים האישיים-מוסריים שלכם:
"יולי 2009
תגובה מעודכנת לניסויים בבעלי חיים

מאז שנת 1989, לוריאל אינה מבצעת בדיקות של מוצריה המוגמרים על בעלי חיים. לוריאל עומדת כיום בדרישות לקבלת התיקון השביעי להנחיות הקוסמטיקה באיחוד האירופי, שנכנסו לתוקפן ב-11 במרץ 2009, זאת הודות ל-100 שנות ידע בתחום רכיבים קוסמטיים, רישום אלפי נתונים טוקסיקולוגים וקליניים, 30 שנות מחקר בשיטות אלטרנטיביות, והשקעה ביכולת ליצור מחדש רקמות של עור אנושי וקרנית - Episkin ו-SkinEthnic.
כדי לעמוד בדרישות האיחוד האירופי, שתאריך היעד עבורן הוא 2013, לוריאל עובדת בצמוד לתעשיית הקוסמטיקה, ובקרב מגזרים תעשייתיים שונים והוועדה האירופאית.
מודל ה'אפיסקין' שפיתחה לוריאל - הישג של 20 שנות מחקר - אושר ע"י המרכז האירופי לאישור שיטות חלופיות (ECVAM) כשיטה מחליפה לבדיקת גירויי עור. זהו אפידרמיס אנושי שנבנה על בסיס החלבון קולגן. האפיסקין יכול לנבא את הפוטנציאל של חומרים כימיים לגירויי עור בדיוק רב. מדובר בתרומה חשובה לקהילה המדעית ולתעשייה בעולם."-סוף ציטוט.

"אקשן קונטרול"-דאודורנט בספריי
"אינביזי-קייר"-דאודורנט בסטיק
"ביוטי-קייר"-דאודורנט רול-און


חופשיה, משוחררת, נשית, נחשקת ועושה יוגה!-האימג'ים שמלווים את סדרת הדאודורנטים המינרליים של "גרנייה"

ע"פ הקומוניקט היח"צני מדובר ב"סדרת דאודורנטים עם רכיב מינרל אקטיב, ממקור טבעי, להגנה אפקטיבית של 48 שעות-ללא תחושת זיעה וללא ריח זיעה. העור נושם והתחושה יבשה...".
המוצרים מגיעים כאמור בשלוש תצורות אפליקציה-ספריי, סטיק ורול-און (אשר ייחודית מגיע במארז חינני כמו של בובת "נחום-תקום"); למרבית ההפתעה שלי, הריח שלהם נעים מאד-מאד (אני מאד רגישה לריחות), אבל אינו דומיננטי מדי ולא מאפיל על ריח הבשמים האהובים שלי; הסטיק, וכן שאר המוצרים-כמובטח, לא הותירו סימן לבן וכעור על הבגדים; בנוגע למשך זמן האפקטיביות-נו, פה באמת הגזמתם-לא 48 שעות ולא בטיח (אם כי אני חייבת להודות שזה העלה אצלי את החשש שמא אני אכן סוג של בהמה סרוחה...:-P), מאידך-הדאודורנטים בהחלט עשו את עבודתם נאמנה לאורך כל יום העבודה; שלושת הסוגים ימכרו לאורך כל חודש אפריל במחירים של 16.99 ש"ח (עבור הרול-און והספריי) ו-19.99 ש"ח בעבור הסטיק-לחלוטין מחיר משתלם.
אהבתי!

יאללה יקיריי...מיציתי להיום, מקווה שהשכלתם ולו במעט!

לאתר שלי:www.yaelmakeup.co.il
כתבו אלי:yaelmakeup09@gmail.com


milkysmile

7 comments:

  1. אני אשמח לקבל את המתכון לאופטימיות המזהירה שהיית שרוייה בה בזמן כתיבת פוסט זה.
    בכל אופן זה עושה לי חשק לקונסילר של סמאשבוקס, אני עכשיו בחיפושי קונסילר לאחר שהאקסרים שלי עומד להיגמר.

    ReplyDelete
  2. תאמיני לי דניאלה-זה ממש לא משהו שמעוגן בקרקע המציאות, האופטימיות הזו-היום כבר חזרתי לסורי ולמרמרתי!
    קחי בחשבון שהאקסטרים לעומתו מאד כבד ובעל כיסוי מלא! לא בטוחה שאם אהבת אותו תאהבי את זה של סמאשבוקס...

    ReplyDelete
  3. הפריעה לי קצת הכבדות של האקסטרים, כך שנראה לי שהסמאשבוקס יהיה יותר מתאים.
    תודה

    ReplyDelete
  4. וואלאק!
    אם כך-יש מצב!

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. קודם כל - אוהבת את הפוסטים שלך!
    שנית עשית לי חשק לקונסילר - ייבדק בקרוב.

    והמלצה - אני חושבת שבפוסטים כמו זה, יהיה יעיל אם תוסיפי את מחיר המוצר.

    ReplyDelete
  7. אנונימית יקרה-תודה תודה:-)
    לגבי המחירים-את צודקת בגדול:על המוצרים שאני מקבלת מחברות היח"צ אני תמיד רושמת גם מחירים, מוצרים שנקנו ע"י או שהגיעו אלי בדרכים אחרות-לא תמיד יש באפשרותי לעשות כן...
    אבל אני בהחלט אקח לתשומת ליבי:-)

    ReplyDelete