Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Monday, October 19, 2009

Style Black-Once you go MAC+Black you can never come back!!!

(או בפשטות-"STYLE BLACK", רשמים, חוויות, הדגמה וביקורת מוצרים)

זה הרגיש בערך כמו לחכות לתינוק שיוולד....הציפיה היתה ענקית, הבאזז התקשורתי בבלוגיספירה העולמית חימם את המנועים עד לנקודת בערה, וכך, לאחר חודשי ציפיה מורטי עצבים וכסיסת ציפורניים ("האם הפילינג השחור יגיע לארץ או לא?! ואם לא-איך לעזאזל אני משחדת מישהו שיביא לי אותו מחו"ל?!"), ברעש ובצלצולים נחתה לה קולקצית "Style Black" של "מאק" בשעה טובה על מדפי החנויות לפני כשבוע. יריית הפתיחה היתה במסיבת השקה חגיגית שבה נכחו עשרות מאפרים צמאי לוק-ערפדי ומכורות "מאק" למיניהן שצבאו על דלתות החנות במטרה להשיג את הקולקציה הנחשקת ביותר בעולם האיפור, נכון לרגע כתיבת שורות אלו.
"זהו!", אמרתי לעצמי בסיפוק בסיום אותו הערב-אני בהחלט יכולה לסמן וי מרוצה על חלק מכובד מה"וויש ליסט" שלי להשנה: "ויני, וידי, ויצ'י!". עבר הרבה זמן מאז חשקתי ממש בקולקציה כגון זו (למען האמת "הלו קיטי" הזכורה לטוב היתה הקולקציה האחרונה שממש עשתה לי חלושעס בקישקעס...).
המסיבה שנערכה בחנות הדגל שברמת אביב אמנם היתה צפופה והמונית קמעה לטעמי, אבל לא צמאת "שחור-שחור-שחור" שכמותי תרשה לזוטות שכאלו לעמוד בדרכה. וכך אספתי את חברתי היקרה בקס-או שמא נקרא לה פה "Miss Poo" ויחדיו הסתערנו על החנות כשמדיניות ה-TAKE NO PRISONERS! מהדהדת בראשינו (מישהו זוכר את הפרק מ"חברים" בו מוניקה מסתערת במבצע צבאי עם פיבי ורייצ'ל על אאוטלט שמלות הכלה? משהו דומה!!!).


שוב ערב הומה וסוער בחנות בקניון רמת אביב...

אז למענכם ולמען כל מי שעדיין מתלבט בעניין אני יותר משמחה להעלות כאן היום, רשמים, חוויות, התרשמויות והדגמה קטנה, ככה בכייף! (להדגמה מלאה ומפורטת יותר של ה-Make Up Tutorial, אתם מוזמנים ללחוץ פה).
אז ראשית, תזכורת, מה בעצם יש לנו בקולקציה...
מדובר למעשה בשלוש קולקציות משלימות-שתי קולקציות צבע, ראשית ומשנית, וקולקציית טיפוח משנית. הקולקציה הראשית המכילה שלושה סוגי שפתונים במרקמים שונים, שלושה גלוסים במרקם חדש, ארבע צלליות מינרליות אפויות, שלושה לקים ומוצר חדשני וחדיש בשם "גריזפיינט" (שעליו עוד יורחב בהמשך). בנוסף מקדמת הקולקציה כמה מוצרים מן הליין הקבוע-בהם האייליינר טוש, עפרון עיניים שחור ומברשת מספר 214. קולקציית הטיפוח המשנית המכילה פילינג אפר וולקני, מסכה טרמית מאפר וולקני ושני מוצרי CCB (מוצר לשימוש וורסטילי במרקם קרם). קולקציית הצבע המשנית שהיא למעשה תולדת השת"פ עם "D'SQUARED2" מכילה שני שפתונים, עפרון עיניים, מוצר ל"מחיקת שפתיים", שני "גריזפיינטים" נוספים, גלוס, שני מרככי שפתיים, שני סוגי פודרות חצויות ומברשת להצללות במהדורה מוגבלת ומחודשת.
כמו כן ולמען הגילוי הנאות אני חייבת להודות בראש מורכן ובכלימה קשה שהייתי "חייבת", אבל ממש "חייבת" לרכוש כמעט את כל הקולקציה. גרידי...כבר אמרתי פעם נכון?
בסופ"ש האחרון הזדמן לי גם לדגום את המוצרים בלייב כפי שנראה לפניכם על פניה של שפנית הנסיונות שלי Miss Poo. בהדגמה השתמשתי ב"גריזפיינט" השחור, בצללית המינרלית "YOUNG PINK", בשפתון המאטן "MIDNIGHT MEDIA" ובגלוס "BLACKFIRE".


Make-Up tutorial: From plain to vain in 20 steps...


ביקורת על המוצרים מההדגמה:
ה-"GREASE PAINT" כאמור הינו מוצר חדשני ויחודי במהדורה מוגבלת. מדובר בצללית בסטיק סופר עמידה הנמצאת במיכל של עפרון מסתובב (מאד מזכיר במכניקה את ה"שיידסטיקים"). המרקם רך ועשיר מאד, הפייאוף של הצבע גדול להפליא, הגימור מבריק משהו והעמידות מקסימלית. כאשר החומר מתקבע-הוא בהחלט לא זז. פתרון מופלא לעניות דעתי לכל חובבות המראה המעושן בשתיים וחצי שניות. השמועות אומרות שהמוצר עמיד מאד גם במעקה העין-לא התנסתי ואין לי מושג אם הוא אכן מיועד לאזור.
הצלליות המינרליות יפהפיות לטעמי, מבריקות מאד וגם מנצנצות (יתרון גדול בעיני, כחובבת בלינג-בלינג ידועה), עובדה שגם עלולה להוות סוג של חסרון כיוון שאם היד המעבדת אינה מיומנת מספיק, קיימת אופציה הגיונית למדי של נשורת על הלחי בזמן האפליקציה. יש לציין שרוויית הצבע גדולה הרבה יותר כאשר משתמשים באפליקציה רטובה וכך גם העמידות של הצללית-אני אהבתי, מאד! יש מצב שלא כולם יתחברו אליהן.
שפתוני המאטן מופלאים-המרקם רך ומשיי והתחושה אינה מייבשת כמו הרבה שפתוני מאט של חברות אחרות. רוויית הצבע מקסימלית, למרות שבהחלט אפשר להפוך את הגוונים הנוקשים של הקולקציה לשמישים יותר ליומיום ע"י אפליקציה של טפיחה עדינה עם כרית האצבע.
המוצר האחרון שניסינו בהדגמה היה ה"GLIMMERGLASS"-אף הוא גלוס במהדורה מוגבלת, מבריק מאד ועם גריסת נצנצים עדינה שנותנת היי-לייט דואוכרומטי משגע. הגוון מתקבל כשקוף ולא אטום כפי שנדמה במיכל וניתן לשדרג איתו כמעט כל שפתון ללוק "וואמפי" יותר. הגלוס ארוז במארז גדול יותר בדומה ל"דאזלגלס" ומגיע עם מברשת ולא עם ספוגית בקצה-יתרון גמור לדעתי.
לגבי שאר מוצרי הקולקציה:
פילינג האפר הוולקני אינו שונה לדעתי מכל פילינג אחר פרט לעובדה מהותית אחת-הוא אינו מייבש את העור למוות ומותיר תחושה רעננה ונעימה; מסכת האפר הוולקני הטרמית חיממה כמובטח,ריככה והשאירה את העור מלוחח ורך מאד מאד. אהבתי בשניהם את הריח הנעים. החסרון היחיד שלהם הוא הלכלוך שהם מותירים ועל כן רצוי להשתמש בהם במקלחת וכך לחסוך על הדרך את ניקוי הכיור המושחר; על מרקם שפתוני ה"קרימשין" נדמה לי שאין מה להוסיף-עומק של צבע ורוויה מושלמת, גימור קרמי שכייפי על השפתיים ועמידות לא רעה בהתחשב בתחושה הלחותית; איכות הלקים מעולם לא היתה הנקודה החזקה של "מאק" אבל היי, בשביל הגוונים הללו, אני מוכנה לקחת את הצ'אנס, מה גם שעל הרגליים בחורף-גם אם זה מתחת לגרב, מתקבל לוק סקסי להפליא; מוצרי ה-CCB לטעמי מיועדים יותר לשימוש מקצועי (ולכן גם מרביתם נמצאים בליין ה"PRO" של החברה...)-אני מאד אוהבת להשתמש בהם כמוצר שפתיים או באיפורי אוונגארד על הפנים כבסיס לצלליות; הפודרות החצויות (שנמצאות כ"סמקים" בודדים בליין ה"פרו" באופן קבוע) מצויינות לשימוש אישי להצללות שאינן כתומות מדי ולהארות שאינן מבריקות מדי.
על מה בכל זאת אפשר לוותר?
"PENULTIMATE EYE LINER"-אייליינר בטוש מהליין הקבוע-מוצר בעייתי משהו. הרעיון כשלעצמו מעולה, בוודאי ובוודאי לשימוש אישי-הביצוע לעומת זאת, לוקה בחסר. אמנם הטוש מצטיין בדקיקות רבה המאפשרת ציור מדוייק ודק מאד אבל משהו במכניקה של המוצר גורמת לו פעמים רבות "לגמגם" בהזרקת הצבע מה שלי אישית גרם לדחף בלתי נשלט לזרוק אותו הצידה ולחזור ל"פלואידליין" הוותיק ולמברשת הזוויתית. הגם שמסורבלים יותר יחסית אליו, הם מנפיקים תוצאה טובה הרבה יותר, גם בידיה הלא מנוסות של בחורה מן היישוב.
"LIP ERASE"-מוצר ל"מחיקת שפתיים". מיועד בעיקר לשימוש מקצועי, ולפיכך מצוי בליין ה"פרו" הקבוע. מיותר לחלוטין לעניות דעתי...שום דבר מיוחד שמייקאפ/קונסילר/שפתון בגוון Nude לא יכולים לעשות.
"CLEAR GLOSS"-גלוס שקוף ע"ב ג'ל עמיד מאד ומבריק מאד, מצוי בליין ה"פרו" הקבוע. אם את לא מאפרת מקצועית ומשתמשת בגלוס רק על השפתיים, את יכולה להסתפק בליפגלאס השקוף שלהם. הגלוס הזה מיועד גם לשימוש על הפנים ועל שאר חלקי הגוף והטקסטורה שלו עמידה ביותר וצמיגית, מצויין כאמור לשימוש מקצועי-מיותר לגמרי אצלך בתיק הפרטי
לסיכום-אפשר לומר ש"מאק" שיחקו אותה הפעם ביג-טיים. חלף זמן רב מאז יצאה קולקציה כל כך עשירה ו-וורסטילית מבחינת מגוון המוצרים. מנסיון גיליתי שגם בחורות שמצאו את הלוקים הללו דרמטיים מדי עבורן, עדיין הצליחו למצוא את הנישה שלהן בקולקציה-וזה למעשה המדד להצלחה של קולקציה. לגבי שאר המוצרים שעליהם לא דיברתי-כנראה שלא מצאתי סיבה מיוחדת לציין אותם לכאן או לכאן, חלקם אף נמצאים בליין באופן קבוע כך שאפשר תמיד להשיג אותם.



ועכשיו, למשהו שונה לחלוטין...את התמונה הזו מצאתי בעודי משוטטת ברשת ותרה אחרי טרנדים עונתיים. אני לא יודעת למי מגיע הקרדיט על הרעיון הכביר הזה (יפנים...רק יפנים מטורפים יכולים להגות דברים הזויים כל כך....), אבל זה לא מנע ממני מלשאול את עצמי אוטומטית-
האם קיימת בנמצא וורסיה זכרית של העניין, ואם כן-איפה משיגים כזה במידה XL?!?!
:-DDDDDDDDDDDDDDD

(***הבהרה: כל הנאמר בפוסט זה הינו בגדר חוות דעת בלבד ואינו בגדר המלצה לצורך פרסומת/השמצה/כל דבר אחר מעבר להתרשמות אישית שלי!)
לאתר שלי:www.yaelmakeup.co.il
כתבו אלי:yaelmakeup09@gmail.com

milkysmile

6 comments:

  1. סיקור מעולה, עשית לי חשק לביקור במאק (לא שזה קשה לעשות)
    על איזה מהמוצרים היית ממליצה הכי הרבה? בא לי לפנק את עצמי עם משהו חדש
    אגב, למה אי אפשר להגדיל את התמונות?

    ReplyDelete
  2. :-O
    לא יודעת למה....ממש מוזר...
    עשיתי הכל אותו הדבר-לא שיניתי כלום...
    בטח באג בתוכנה או משהו....
    אמממ...הכי מומלץ לדעתי זה הגריזפיינט-מוצר מוצלח במיוחד!

    ReplyDelete
  3. בביקור הקרוב במאק אני אראה ענן מעל הראש עם תמונה שלך בתוכו אומר לי "קחי את הגריזפיינט, פיינט פיינט"
    (יהיה לך אקו, את מבינה)

    ReplyDelete
  4. LOL
    מזל שאת לא חושבת שאם תשפשפי בקבוק של מייקאפ אני אגיח מתוכו בעננה סגלגלה עם מוסטאש של שייך...:-D

    ReplyDelete
  5. לעיתים סקירות וחוות דעת יכולות להיות מטישותתתתתתתתתת ונורא משעממות.
    אבל את יקירתי ניחנת בכשרון ובחוש הומור עולה.

    הסקירה מעולה ולדעתי אני מפעילה את משפחת ארה"ב להביא לי מאק משם. ( יותר זול אני חושבת - תיכף אבדוק את האתר שלהם ).

    הרסת לי את הבריאות עם התמונה בסוף, ולגבי גירסה גברית אני אצלם את בעלי חחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חבל שאין לו אח.

    סופש מהמם יקירה

    ReplyDelete
  6. ארטישוק יקירתי-חן חן על הפירגון
    ונכון שהצעיף הזה ענקי?????????
    נשיקות

    ReplyDelete