Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Monday, August 10, 2009

אחחחח...לו הייתי זונת-חלל פתיינית....



(או...."אשה יפה"-הוורסיה "המאדימית"....)


אחרי כל ווידויי פה השכם והערב על ה"פטישים" שלי בדוגמת עשרות זוגות נעלי מעצבים, חיבה מטורפת למנגה יפנית ואהבתי לספרי מד"ב ופנטזיה, אני חשה שיש בינינו מספיק קרבה לעליית מדרגה אינטימית ולווידוי נוסף-אני מכורה גם לסדרות מד"ב בטלויזיה. ולא סתם, אלא למד"ב "הארד קור" (או כמו שמר יפותו קורא לזה-"מה זה הזבל הזה?!"...). תנו לי את כל סדרות החייזרים המוזרות, הטיפשיות והמופרכות ביותר, אני מבטיחה להסתכל בהן מההתחלה ועד לסוף.

כך לדוגמא, כמו גיקית אמיתית, אני מוצאת את עצמי פוערת עיני עגל משתאות אל מול מסך הטלויזיה בשידורים החוזרים של סדרות כמו "בבילון 5" ודומותיה. עזבו כרגע את עניין איפור האפקטים המדהים של דמויות החייזרים שתמיד מסקרן אותי. מה שמצחיק אותי יותר מהכל הוא לראות איך יוצרי סדרות כגון אלו מתייחסים לויזואליות במקרים של חייזרית פתיינית וסקסית.... שמתם לב שכמעט תמיד יש לדמות כזו סממנים מהותיים של אישה בת אדם?...אממממ....כמו ציצקעס לדוגמא?!:-P

היא יכולה להיות ירוקה עם עין אחת במצח ושיער בצורת נחשים מתפתלים, אבל ציצים יהיו גם יהיו, ולעיתים יותר משניים. נדמה כאילו היא קרמה עור וגידי פוספורוס אך ורק ע"מ לשקף את מאוויו המיניים של כל תסריטאי מתחיל וחרמן:

"מממ...איך תראה דמותה של טלולה זונת החלל הפתיינית?.....אה...כן...עור ירוק, עין במצח, ושלושה שדיים... לא-לא, בעצם ארבעה, שניים מקדימה ושניים מאחור, שיהיה נוח ללקוחות...אה-כן...וגם חליפת לטקס בצבע מטאלי, צמודה ככל האפשר!"...(סקסיזם אני-וואן?...)

בכל מקרה-למה אני בכלל חופרת לכם? כיוון שאיך שראיתי את קולקציית הנעליים המטורפת הזו של המעצב רפאל יאנג, רצו לי חזק בראש כמה אסוציאציות שכללו, בין היתר, את המשוואה הבאה: "מגפיים"+"מטאלי"="בבילון 5". זהו-זה!!! יכולתי בוודאות לראות את דמותה של טלולה שלנו צדה לקוחות בבר ה"שכונתי" של תחנת החלל נעולה באחד מן הזוגות הללו, רצוי מגפי הירך....("נערה עובדת", או לא?!). וכך התגלגל לו הדיאלוג הבא במוחי הקודח:

"את באה לכאן הרבה?" ישאל חייזר כעור במיוחד עם ראש של נחש ועיניי דג בולטות...


"HONEY" תאנפף טלולה בקול צרוד מסיגריות, "DONT WASTE MY TIME, YOU CANT AFFORD ME-SO BEAT IT!!!" ותשלב את רגליה החייזריות והחטובות זו על זו בעוד זנבה משתלשל מעבר לכסא הבר.


"אבל יש לי בוכטה..." ימשיך הנודניק וילקק את שפתיו בתשוקה חייזרית....


טלולה תיישיר אליו מבט של בוז יוקד בעינה האחת, תחייך חיוך נבזי ותסובב אליו את גבה בהפגנתיות, לא לפני שתדרוך עליו "בטעות"עם עקב הסיכה של המגף המטאלי שעל רגליה....

"אאוץ'...ביץ'!!!" יקרא בעודו מתפתל מכאבים...."יש עוד אלף כמוך!!!"....

טלולה תענטז משם בהפגנתיות סנובית של חייזרית נחשקת.....


אחרי שגמרתי לגלגל את הסרט הזה בראש עלו לי בראש בהתאמה בזה אחר זה, דיוויד בואי, זיגי סטארדאסט ועכבישי החלל ממאדים...בכלל, פתאום נזכרתי איך בשנות השבעים והשמונים, כשתיארו איך יראה הלבוש בשנות האלפיים הרחוקות הכל היה אובר-"חללי" שכזה...זוכרים?...."סטארטראק" עם חליפות החלל והמגפיים שלהם, מנהרת הזמן עם טוני ודאג ואפילו הקליפים הראשונים ב-MTV שניגנו על "העתיד" היו מאד "חייזריים"-חליפות ויניל צמודות ומבהיקות, צבעים מטאליים ואנשי מאדים סקסיים. צבעים מטאליים היו ה-אינטרפטציה הכמעט מותנית בתרגום עיצובי לתיאור "העתיד". כמה מצחיק זה נראה עכשיו, ממרומי המאה ה-21...



ובחזרה לקולקציה.... אם באמת נסתכל טיפ-טיפה אחורה, נראה את ניצני המגמה המטאלית בתחום הנעליים כבר לפני יותר משנתיים בקולקציית האביב של גוצ'י לשנת 2007. מעצבת הבית שלהם, פרידה ג'יאניני הוסיפה תיקים ונעליים עשויים מעור מטאלי בגימור "מראה" שקישטו את הקולקציה והפכו ללהיט שהמשיך והתרגם באינספור וואריאציות גם בקולקציות של העונות הבאות.








אבל בעוד הנעליים של גוצ'י היו "חלליות" משהו אבל עדיין לבישות, הרי שאלו חצו כבר מזמן את גבול הביזאר, ואת זה אומרת אנוכי, שמחזיקה בתואר הבלתי מחמיא בעליל בקרב חברותיי "בעלת אוסף הנעליים הכי מוזרות ביקום". אין מה לעשות-הנעליים הללו לא נופלות תחת ההגדרה של "משהו לביש" בשום מקום על פני כדור הארץ (מה שמחזיר אותנו ל"בבילון 5" וגם שם, רק לנערות ה"עובדות"...). לא נראה לי שאפילו הדיווה "רו-פול" יסכים ללבוש אותן להופעות הדראג שלו...

ורגע של רצינות......תראו, כמישהי שבאה מרקע של אופנה, אני בהחלט יותר ממבינה את הצורך של מעצב להנפיק "שואו" כשהוא משיק קולקצית בגדים גדולה על מסלול, עם כל הטררם של דוגמניות, איפור, שיער ואבזור. במקרה הזה ה"טוטאל לוק" בהחלט יכול לעבוד נפלא...על הבמה! אבל אשכרה להשיק ליין שלם של ready-to-wear שכזה למכירה?! לא קצת מופרך? הרי הנשים היחידות שירכשו את זה יהיו סוג של קורבניות אופנה סטייל פוש בקהאם וחבר מרעיה... אה..כן....וגם טלולה ידידתנו...

ולסיום, מעניין לעניין באותו העניין, (ובזמן שאתם מתענגים לכם לצלילי הקליפ של "מנהטן טרנספר"-TWILIGHT ZONE ותודה ל"יו-טיוב" שהביאני עד הלום...) איך אפשר שלא לצרף להומאז' הביזארי של ליידי גאגא לשנות השמונים הטראשיות, את נעלי ה"דיסקו" של מרטין מרג'לה הבלגית...
אמרנו ש"טוטאל לוק" ו"שואו" הולכים יחד לא?!



לאתר שלי:www.yaelmakeup.co.il

כתבו אלי:yaelmakeup09.co.il


milkysmile



6 comments:

  1. האסוציאציה הראשונה שעלתה לי לראש שראיתי את הנעליים היתה: דייויד בואי!
    :.))
    ותקראי לי טלולה אם את רוצה, אבל אני דווקא הייתי הולכת עם כמה מהנעליים המדליקות האלה! (כמובן, אם הייתי יכולה להרשות אותן לעצמי... :.P )

    ReplyDelete
  2. נכון?!
    ואני מודה שגם בי יש טלולה שכזו...
    איך באוסטריה מותק?

    ReplyDelete
  3. בבילון...... |איך לעזאזל עושים פה את האייקון של הפרצוף המאוהב עם הלבבות?|. נכון שדלן היתה הכי יפה עם העצם המטופשת על העורף?
    מנסה לדמיין אותה עם פלטפורמות מינבאריות ונהיה לי נעים בכפות הרגליים...

    ReplyDelete
  4. אעעעעעעעעעעעע....
    ואני הייתי בטוחה שאני הפסיכית היחידה שראתה את זה...איך לא הביאו את הפרקים החדשים, איך?!
    וכן-גם אני חושבת שזה יתאים לה בטוויסט קינקי שכזה-כי היא גם ככה נראית מאד חסודה...:-P
    בטח שרטוטה מינבארית חושילינג!!!

    ReplyDelete
  5. היו 4 עונות באיזו רשת שידור נורמלית ואת החמישית הם עשו ב-TNT (אם אני זוכרת נכון), שהתקמצנו על האפקטים והעונה נראתה בהתאם. ראית את הסרטים? היה קטסטרופה. מד"ב ללא אפקטים - הזוי.

    ReplyDelete
  6. לא-לא ראיתי אותם...
    ואני מבינה שטוב שכך:-P

    ReplyDelete