Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Tuesday, July 31, 2018

פוסט על הסכין #41 - השקת המייקאפ החדש של ג'ורג'יו ארמאני

מייקאפ חזק לאשה חזקה

Power Fabric - מייקאפ של ג'ורג'יו ארמאני


בנישת 'מותגי היוקרה' של תחום האיפור, מיצב את עצמו המותג לבית ג'ורג'יו ארמאני – לא רק כשלוחה נוספת לבית האופנה המפורסם (שהוא שם נרדף לאלגנטיות ושיק איטלקי), אלא גם כחברה העומדת בפני עצמה ומנפיקה מוצרים משובחים לשוק המסחרי, תוך זיקה גדולה לשוק האיפור המקצועי – משוכה שלא קל לצלוח אותה בדרך כלל.

ג'ורג'יו מיי לאב (צילום: יעל יעקבי)

הכבוד היה כולו שלי אם כך, כשהוזמנתי בשבוע שעבר, יחד עם קומץ מובילי דעה בארץ מתחומי הביוטי והלייף-סטייל להשקת המייקאפ החדש של המותג - "
Power Fabric", בחסות ג'יימס ריצ'רדסון, מבעלי הדיוטי פרי והזכיין הרשמי 
בארץ.

ניו-יורק בת"א. LABS בשרונה (צילום: יח"צ חו"ל)
חוויית ההשקה הפעם היתה יוצאת דופן במינה וייחודית – אל ההשקה הוטס במיוחד צוות המותג מפריז והמקום כולו עוצב בחלל עצום הצופה אל הנוף האורבני של ת"א כפי שנשקף מחלונות הקומה ה-60 בבניין LABS החדש שבמתחם 
שרונה. 

אפשר לגור כאן? עם כל הציוד? (צילום: יח"צ חו"ל)

מחצית הקומה רחבת הידיים עוצבה כמתחם שלם ובו תחנות שונות, אשר מטרתן היתה לתת לנו חוויה משלימה 
למוצר, שנולד ונוצר מתוך מחשבה על דמות נשית, חזקה ועצמאית לבושה ב'פאוור סוויט' - מכאן גם שמו של המייקאפ 
החדש.  

עיצוב מינימליסטי מוקפד (צילום: יח"צ חו"ל)
תחנות המתחם כללו פינת ייעוץ אישי-עסקי של מאמנת מקסימה, איתה זכינו לשבת אחד על אחד ולהתיעץ בענייני 
עסקים ו/או בעניינים אישיים (חויה מהממת, אגב!), עמדה מיוחדת לצילומי 'Flat-Lay' מקצועיים אשר עוצבה על ידי אשת מקצוע ואובזרה בתאורה ייעודית, עמדת איפור מאובזרת לחלוטין – שם חיכה לנו מאפר המותג הראשי, על מנת להתאים לכל אחת מאיתנו את הלוק הנשי החזק שלה, תוך שימוש במייקאפ החדש, כמובן וכן עמדת סטודיו וצלם מקצועי שתיעד את האיפור שנעשה לנו בסוף הארוע.

פינת הפלאט-לאי המקצועית (צילום: יח"צ חו"ל)

FLAT-LAY בסטייל (צילום: יעל יעקבי)

תחושת האינטימיות החוויתית, אל מול החלל הענק שכולו זועק עיצוב ארמאני מינימליסטי – העבירו היטב את מסרי המותג וה-DNA האופייני לו.

פינת איפור מאובזרת לעילא ולעילא (צילום: יח"צ חו"ל)

שורות שורות של חיילים ממושמעים - המייקאפ החדש (צילום: יח"צ חו"ל)

המאפר הראשי בפעולה... (צילום: יעל יעקבי)

ככה אני נראית כשאני מקשיבה בעניין למאמנת העסקית המקסימה שישבה איתנו (צילום: יח"צ חו"ל)

אבל
לירלרתי מספיק על החויה ההורסת שהיתה לי, וכעת צריך קצת יותר להתכוונן לתכלס שלשמו התכנסנו – השקת המייקאפ החדש, ולשאלת השאלות - האם ההייפ סביבו יהיה דומה לקודמיו?

אז...היוש POWER FABRIC (צילום: יח"צ חו"ל)

אז ככה – קוראי הנאמנים מכירים את ההעדפות האישיות שלי לגבי מייקאפים, והן די חד-משמעיות, אני מעדיפה כיסוי קל-בינוני וגימור טבעי/סאטיני-מבריק.
ה'פאוור פבריק' החדש של ארמאני איננו כזה. בכלל.
מדובר במייקאפ עמיד, הניתן לבניה עד לכיסוי מלא והגימור שלו אמנם מוגדר כמאט, אך כזה הנראה טבעי מאד על העור. התכונה האחרונה אמנם נשמעת מבלבלת מאד, אבל במבחן המעשה ניתן לרדת לעומק משמעותה באופן מובהק, ואני תיכף אסביר.

שלמות בבקבוק (צילום: יח"צ חו"ל)
ראשית – עיצוב המייקאפ דומה לאחיו לסדרה. בקבוק מזכוכית חלבית מעוגל קימורים ובעל פקק שחור מבריק עם לוגו המותג. הנוזל עצמו יוצא דרך משאבה שבפיית הבקבוקון ומוציא כמות מדודה של חומר. המייקאפ עצמו נמרח על העור בקלילות והוא נטמע אליו בשלמות כמעט מוחלטת. 
משהו בעובי הנוזל עצמו ובתחושות שהוא מעניק לעור, לא דומה לשום מייקאפ אחר שהתנסתי בו מעולם – וכאן למעשה טמונה הגאונות בטקסטורות של מוצרי המותג. הוא לא מרגיש 'עבה' על העור ולא נראה כך. בהתאמה, למרות הכיסוי והגימור ה'מאטי', העור עדיין נראה טבעי מאד למראה ואין בו את המראה המסכתי-יבשושי או עשוי מדי שניתן לראות ולהרגיש במייקאפים בעלי תכונות דומות של חברות אחרות.

מסרים להעצמה נשית (צילום: יעל יעקבי)

אין לי מושג איך, אבל מישהו בפיתוח המוצרים של ארמאני-ביוטי הצליח לפצח את הנוסחה הכמעט בלתי אפשרית של הענקת כיסוי וגימור עמידים, תוך שמירה על נראות טבעית וקורנת שאינה משדרת מלאכותיות בשום צורה ואופן.
אז, האם הוא שווה את ה-55$ שהוא מתומחר בהם בחנות הדיוטי-פרי שבנתב"ג?
לדעתי כן. באופן גורף.

החבילות שלנו חיכו בסבלנות... (צילום: יעל יעקבי)

מדובר כאן באיכות לא-מתפשרת, כיאה למותג סופר-יוקרתי שלא רק מתהדר בהגדרה כזו, אלא גם מיישם אותה הלכה למעשה.

וככה הוא נראה עלי... (צילום: יעל יעקבי)
בעמוד האינסטגרם שלי יצרתי לכם לוק שלם ממוצרי המותג, כולל פירוט מלא של גוונים ומחירים.
אם אתם נוסעים הקיץ לחו"ל, אל תפספסו את העמדה של ארמאני – קשה מאד לטעות כשרוכשים מהמוצרים שלו והאיכות שווה את המחיר, ללא עוררין.
55$ למייקאפ המכיל 30ml, להשיג בדיוטי-פרי ג'יימס ריצ'רדסון, בבלעדיות.
ובנוהל, הגיבו לי - פה למטה,
בואו ל
עמוד המקצועי שלי או עקבו אחרי באינסטוש!
ומי שממש מתעקש, זה המייל שלי:
yaelmakeup09@gmail.com


milkysmile

No comments:

Post a Comment