Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Saturday, June 9, 2018

פוסט על הסכין #40 - פוסט ביקורת מוצרים מורחבת

שלום, אני נוסעת! (שצילום: יעל יעקבי)


"כל הכתוב לעיל מבוסס על חוות דעתי האישית בלבד-אין בו משום פרסומת סמוייה, המלצה צרכנית גורפת או השמצה כלשהי. *חלק הארי של המוצרים הנדגמים נשלח אלי מטעם החברות עצמן (במקרים כאלו וגם במקרים בהם המוצר נרכש על ידי במחיר מלא, יצויין הדבר בפוסט-למען הגילוי הנאות). אף על פי כן, אני מתחייבת לעשות כמיטב יכולתי ולתת חוות דעת מקצועית ומשוללת דעות קדומות עד כמה שניתן, על מנת לאפשר לכם לגבש החלטה אישית לגבי טיב וכדאיות המוצרים. *מוצרי האיפור נבחנים ע"פ מדדים כלליים וקבועים: צורת האריזה ואסתטיות המוצר; נוחות השימוש; רמת המחיר; עמידות המוצר; ריכוז הפיגמנט (color pay-off) וכן הפן המוסרי של ניסויים בבע"ח, עם כל המשתמע מכך. *בשל התגליות אותן גיליתי לאחרונה בנושא הניסויים בבע”ח, מורכבות העניין ופתלתלותו אני מייעצות לכל קוראי לקרוא בעיון את הטור שכתבתי בנושא, ולהסיק את מסקנותיהם האישיות. אני אישית נשענת על PETA כמקור מהימן עד כמה שניתן לדעת".


קפסולות טיפוליות ללילה, Skin Illuminating Brightening Night של אליזבת ארדן




הבלונים של ארדן, בארוע ההשקה (צילום: אוקסנה פאש)


לפני כשבועיים הוזמנתי להשתתף בארוע השקת מתחם יופי חדש וייחודי במרכז חנות ג'יימס ריצ'רדסון של הדיוטי פרי. המתחם הושק באמצע מאי ויוצב עד ה-11.6 ואליו יוזמנו נוסעות הטסות לחו"ל, על מנת להתנסות במוצר החדש שהשיק המותג – קפסולות הלילה החדשות Skin Illuminating Brightening Night, האמורות להבהיר את גוון העור ולהעניק לו זוהר למראה עור קורן יותר על פי עלון היח"צ.

קפסולות סרום הלילה החדשות מצטרפות לקפסולות סרום היום Advanced Ceramide Capsules Daily Youth Restoring Serum הותיקות של המותג.
בהצטרפות מקרים משעשעת למדי, היתה לי ההזדמנות המושלמת לדגום את ביצועי המוצר כשטסתי לחו"ל, כשבוע לאחר מכן – ולהלן מסקנותיי: ראשית - תצורת המוצר עצמה היא גאונית, על אחת כמה וכמה לנסיעות. פשוט שמים בקופסית קטנה כמה קפסולות (לקחתי איתי את שני הסוגים – ליום וללילה) ומשתמשים בהן על פי צורך. תכונה חיובית נוספת היא עניין ההגיינה – לא עוד דחיפת אצבעות לצנצנת קרם פתוחה או לחיצה על משאבה המוציאה לעיתים כמות עצומה של חומר. החומר בכל קפסולה כזו הינו די והותר לכסות את שטח כל הפנים, כך שההנחה היא קלה לתפעול – פשוט מסובבים את הצ'ופצ'יק שבפיית הקפסולה עד לקטימתה ומוציאים את החומר המדוד לכף היד.

קפסולות ליום וקפסולות ללילה - ארדן מחדשים (צילום: יעל יעקבי)


החומר עצמו חלקלק וסיליקוני למגע, נמרח בקלות על גבי העור ואף נטמע אליו במהירות הבזק. גם במבחן הנחת איפור לאחר מכן, זכו הקפסולות בנקודות הצטיינות יתרות – המייקאפ נמרח בקלות על גבי הפנים לאחר מכן ומראהו טוב ואחיד יותר גם לאחר שעות רבות.
לאחר שחזרתי לארץ יכולתי לצרף בחדווה את שני המוצרים הנהדרים הללו לשגרת הטיפוח שלי – ביום וגם בלילה.
@DUTYFREE_IL , #JR_ARDEN
*תוקף 11.6.18 או עד גמר המלאי
*מימוש אחד ללקוח
*לא כולל סטים, Eight Hour Lip Protectant, וכל קרמי הידיים של 30 מ"ל

אז אם מזדמן לכן לטוס לחו"ל עד אמצע יוני, אתן מוזמנות לבקר במתחם היופי המיוחד של החברה ולקבל בחינם שתי קפסולות של Advanced Ceramide Youth Restoring Serum או של Skin Illuminating Brightening Night.
בנוסף, ברכישת שני מוצרי אנטי-אֶייג'ינג של המותג, תקבלו מתנה מסדרת PREVAGE בשווי של למעלה מ-100 דולר.
כמו כן תמצאו במתחם שבשדה התעופה (טרמינל 3 בלבד) מסך אינטראקטיבי בו תוכלי לבחור באפליקציה הייעודית את צבע הקפסולה החביב עליך - זהב או כסף. ברגע שתצלמי את עצמך, תהפוך תמונתך לקפסולה מרחפת בצבע שבחרת, אותה תוכלי לשלוח לעצמך במייל וכן לשתף בפייסבוק ובאינסטגרם בציון התיוגים:
*מלאי מינימום 500 יחידות
קפסולות סרום הלילה Skin Illuminating Brightening Night Capsule - 104 דולר ל- 50 יח'
קפסולות סרמידים ליום Advanced Ceramide Capsules Daily Youth Restoring Serum - 49 דולר ל- 30 יח'/ 100 דולר ל- 60 יח'


חודש השפתונים בג'יימס ריצ'רדסון




חלקיק קטן מהרכש החדש שלי בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון (צילום: יעל יעקבי)



כמו שסיפרתי לכם כאן למעלה - נסעתי לגיחה קצרה לחו"ל, לכרתים (את לייב ה-haul רכישות מהדיוטי ומספורה שם שהעלתי לקבוצה, תוכלו לראות פה).
כאמור, לקראת עונת הנסיעות לחו"ל התגייסו בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי לנושא והחלו במיזמים חודשיים של הטבות והנחות לציבור היוצאים לחו"ל - כמו זה של ארדן. המבצע החודשי של מאי-יוני כמו נתפר בדיוק עבורי - מדובר בחודש השפתונים. כך, עד ה- 11/6 תוכלו לרכוש מגוון רחב של שפתונים מהמותגים המובילים בהנחות של 25% ו- 50%.
כמובן, שפשטתי על דוכני המותגים וקניתי בחזירות אין-קץ, מכל הבא ליד.
שימו לב, אגב, כי מדובר על סדרות מסויימות בכל מותג ומותג, כך שאם לא כתוב בבירור על השילוט בדוכנים השונים - הכי טוב לשאול את הדיילות מה בדיוק משתתף במבצע.
לדוגמא:
מגוון שפתונים בהנחה של 25%:  טום פורד, דיור, לוריאל, לנקום, מאק.
מגוון שפתונים בהנחה של 50% : לוריאל, לנקום, מאק.
מותג שכן משתתף במבצע וגם מציע אפליציה אינטראקטיבית מגניבה, היא חברת בובי בראון שבדיוק השיקה את ליין שפתוני ה - Crushed Lip Color, שהם סדרת שפתונים במראה טבעי, עמידות של עד שמונה שעות, ופיגמנט עז ומועשר.
לרגל ההשקה, הוצב בטרמינל מתחם חמוד שעוזר בבחירת גוון השפתון מהסדרה החדשה. כל מה שצריך לעשות הוא להצטלם באפליקציה ייחודית המוצבת במתחם, לבחור מתוכה את גוון השפתון הרצוי, ולראות בלייב, איך הוא מתקבל על הפנים מבלי שתצטרכו להניח אותו פיזית על השפתיים. הבאסה היחידה בעניין היא שלא ממש השכילו ליצור שם אופציה שגם מתעדת בסטילס את האימג' ומאפשרת ללקוחה להנות מתמונה חמודה שתשלח אליה לפון או למייל. סתם נקודה למחשבה...
מחיר השפתונים בסדרה החדשה - 32 דולר (לפני הנחת השפתונים הייעודית) והם מגיעים במגוון של 20 גוונים.

Super Stay Matte Ink שפתון נוזלי עמיד בגימור מאט של מייבלין


מארז משגע ומושלם - השפתונים החדשים של מייבלין (צילום: יעל יעקבי)


מכירים את זה שפעם בכמה זמן מופיע מוצר שלא ציפיתם שיפתיע אתכם עד כדי כך- אבל דווקא מכיוון שלא ציפיתם לכלום, ההפתעה היא עצומה?
אז כזה! את מארז שפתוני המאט החדשים של מייבלין קיבלתי באמצע החודש הקודם והחלטתי לדגום אותו כלאחר יד וללא כל ציפיה של ממש. כמישהי ששפתונים נוזליים עמידים הם הפטיש שלה, הייתי בטוחה שראיתי כבר הכל – מכיוון שבאמתחתי כמעט כל סוג, מבחר, מגוון וצבע שקיימים עלי אדמות. בחרתי בגוון בטוח וניודי, ויצאתי לבלות.


גוון LOVER, כשמו כן הוא... (צילום: יעל יעקבי)


השפתון מגיע באריזה מלבנית מאורכת, כשגופו צבוע בגוון השפתון אותו הוא מכיל. בפנים, אפליקטור לבד בצורת טיפה המחודדת בקצה, עוזר למקסם את המריחה עד כדי דיוק מרבי, גם בזויות הפה. ניחוח מתקתק וקליל מלווה את השפתון עצמו, ואת המרקם ניתן להגדירו כקרמי יותר מאשר נוזלי.
הכיסוי על גבי השפתיים הוא מלא ורוויית הפיגמנט מצויינת, בכל הגוונים – בהירים ככהים כאחד. משיחה אחת מספיקה לתת את האימפקט הרצוי. גם ההתקבעות מהירה למדי ואף כי התחושה על גבי השפתיים אמנם דביקה משהו, היא הולכת ופוחתת במהלך היום. וכעת - לגולת הכותרת, שהיא העמידות הפסיכית: לאחר שעות רבות מאד (שש עד עשר, במקרים בהם התנסתי), אשר כללו גם אכילה מהותית, שתיה מרובה ורוב דיבור – נותר השפתון בעינו ובגאון בכל שטח השפתיים, בכלל זה באזורי הזויות המאד בעייתיים אשר נעלמים בד"כ ראשונים אצלי. לא הבחנתי בשום דהייה בקווי מתאר השפה, או בזליגת צבע כלשהי, אשר קרתה לי עם מותגים אחרים. הדהייה, אם בכלל היתה כזו, היתה מינורית לחלוטין ואחידה ואיתרתי כזו, לפרקים, בפנים השפתיים בלבד. ממאנת להאמין שאכן כך, התנסיתי בלפחות עוד שלושה גוונים נוספים אחרים – כשהתוצאות נותרו מצוינות בעינן.



גם הקונסילר החדש מככב - IAR של מייבלין. סוף סוף בארץ! (צילום: יעל יעקבי)



מדובר פשוט באחד המוצרים היותר טובים שהתנסיתי בהם מעודי, וככזה – הוא זוכה למקום של כבוד בפנתיאון אוסף השפתונים המהולל שלי. מומלץ בחום ושווה כל שקל.מגיע במנעד של עשרה גוונים, במחיר של 42 ש"ח שלא בעת הנחות מותג תכופות, ונמכר ברשתות הפארמים וכן אצל הזכיינים השונים בפרישה ארצית.


Pure Color Envy Paint-on Liquid Lipcolor - שפתונים נוזליים בשלושה גימורים של אסתי לאודר


אסתי לאודר מנפיקים סדרת שפתונים נוזליים יפהפיה (צילום: יח"צ)


סוף כל סוף זה קרה גם באסתי לאודר.
המותג האמריקני הוותיק השכיל גם הוא להשיק סדרת ענק של שפתונים נוזליים, כשהחידוש הוא שלושה גימורים שונים בסדרה ענקית המונה 40 גוונים כוללים - בגימורי מאט, מטאלי ו-ויניל.


קצת סווטצ'ים מהמבחר - מטאלי, ויניל ומאט (צילום: יעל יעקבי)


המוצר עצמו מגיע באריזה אלגנטית ומעוצבת עם פקק בכחול מטאלי וכיתוב בזהב. ניחוח עדין ואפליקטור מלבד אלכסוני העוזר בהנחת המוצר על גבי השפתיים בדיוק מירבי.לא קשה לנחש כי הראשון בו התנסתי היה הגימור המאטי (פטיש קשה, כפי שציינתי אינספור פעמים).המשיחה היתה אחידה, רווית הפיגמנט מעולה וכך גם רמת הכיסוי ואחידות הגוון על השפתיים. ההתקבעות היתה מהירה למדי ואכן, כמובטח - נתנה גימור מאטי לגמרי.לאורך היום ולאחר שתיה ואוכל, השפתון המשיך להרשים בעמידות מצוינת, למעט דהיה בפנים השפתיים (שגם היא, לכל הפחות היתה אחידה). לא נצפו זליגות כעורות במסגרת השפתיים או בזויותיהן. החסרון היחיד מבחינתי היתה תחושת היבשושיות הקלה שנתנה את אותותיה בשפתיים וגרמה לי לחוסר נוחות מסויים. שוב, עניין מאד סובייקטיבי הדורש התנסות אישית.


הגוון החביב עלי quiet riot, גוון יין עמוק (צילום: יעל יעקבי)


מוצר מצויין בהחלט, אם כי נתקלתי בבעלי תכונות מרשימות ממנו בשוק.מגיע במגוון עצום של 40 גוונים (10 ויניל, 12 מטאלי, 18 מאט), ומחירו 135 ש"ח לפני הנחות מותג ייעודיות.ניתן להשיגו בחנות המותג בקניון איילון, ברשתות הפארמים והזכיינים המורשים וכן באתר החברה הישראלי.


***
עד כאן להיום חמדמדים, בקרוב חדשות מרעישות וכייפיות ועוד המון עדכונים.


ובנוהל, הגיבו לי - פה למטה,
בואו ל
עמוד המקצועי שלי או עקבו אחרי באינסטוש!
ומי שממש מתעקש, זה המייל שלי:
yaelmakeup09@gmail.com

XOXO
milkysmile

No comments:

Post a Comment