Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Thursday, August 9, 2018

פוסט ביקורת מוצרים מורחב - על הסכין #42

בארוע ההשקה של Cartier


"כל הכתוב לעיל מבוסס על חוות דעתי האישית בלבד-אין בו משום פרסומת סמוייה, המלצה צרכנית גורפת או השמצה כלשהי. *חלק הארי של המוצרים הנדגמים נשלח אלי מטעם החברות עצמן (במקרים כאלו וגם במקרים בהם המוצר נרכש על ידי במחיר מלא, יצויין הדבר בפוסט-למען הגילוי הנאות). אף על פי כן, אני מתחייבת לעשות כמיטב יכולתי ולתת חוות דעת מקצועית ומשוללת דעות קדומות עד כמה שניתן, על מנת לאפשר לכם לגבש החלטה אישית לגבי טיב וכדאיות המוצרים. *מוצרי האיפור נבחנים ע"פ מדדים כלליים וקבועים: צורת האריזה ואסתטיות המוצר; נוחות השימוש; רמת המחיר; עמידות המוצר; ריכוז הפיגמנט (color pay-off) וכן הפן המוסרי של ניסויים בבע"ח, עם כל המשתמע מכך. *בשל התגליות אותן גיליתי לאחרונה בנושא הניסויים בבע”ח, מורכבות העניין ופתלתלותו אני מייעצות לכל קוראי לקרוא בעיון את הטור שכתבתי בנושא, ולהסיק את מסקנותיהם האישיות. אני אישית נשענת על PETA כמקור מהימן עד כמה שניתן לדעת". 



Teint Idole Ultra Wear  - מייקאפ של 'לנקום'


המייקאפ החדש של 'לנקום' - הכצעקתה? (צילום: יעל יעקבי)

כן-כן, כמו עשרות בלוגריות אחרות ברחבי הרשת, גם אני קיבלתי את המייקאפ המדובר החדש של לנקום להתנסות, ואודה כי הציפיה שלי ממנו היתה נמוכה למדי, כיוון שאת הוורסיה הראשונה והותיקה יותר שלו, ה-Teint idole Ultra 24H פחות חיבבתי - בלשון המעטה


הוורסיה הקודמת של המייקאפ, האמנם טובה יותר? (צילום: יח"צ חו"ל)

כמו שאר סדרות המייקאפים של המותג, גם זה מגיע בבקבוק זכוכית חלבית מעויין ומוארך, בעל פקק שחור ומשאבה המוציאה כמות מדודה בעת הלחיצה.
מגוון הגוונים הוא נרחב מאד – 22 במספר, נקודת זכות עצומה לחברה, שככל הנראה השכילה להבין שגם לשוק הקטן יחסית שלנו, אבל מגוון המוצאות – מגיעה וורסטיליות איפורית נאותה.
מרקם המייקאפ איננו עבה או כבד, גם בהשוואה למייקאפים אחרים בעלי כיסוי גבוה (כמובטח גם כאן) – יתרון מובהק נוסף. גודל הכיסוי שלו ביחס לכמות שנזקקים אליה הוא מרשים למדי – לא צריך כמות עצומה על מנת לקבל כיסוי נאה במהירות, על אף שאני, כאמור – חובבת כיסויים קלילים. הגימור הוא סמי-מאט, והעמידות – ללא דופי. עד כדי כך היא טובה עד שצריך לעבד אותו אל העור בזריזות, כי אח"כ קשה יותר להזיז אותו.
להפתעתי, אפילו על העור מעורב-יבש שלי הוא ישב באופן יפה מאד, כשמתחתיו בסיס מאיר.
מי שמאד מחבבת את הדאבל-וור ניוד (כמותי), תמצא כי התכונות של שניהם דומות להפליא.
מייקאפ  שנאה דורש - נאה מקיים.
לא מקומח, לא מעיק על עור הפנים ובהחלט מקיים את כל ההבטחות שלו.
להשיג ברשתות הפארמים, וכן באתר
GUILTY.
179 ₪ שלא בעת הנחות מותג תכופות למדי, עבור מוצר המכיל
30ml.

Mat Liquid Lipstick – שפתון נוזלי בגימור מאט של 'MILUCCA'

צבע משגע - ביצועים, קצת פחות. שפתון המאט הנוזלי של MILUCCA (צילום: יעל יעקבי)

לא באמת חשבתם שמכורת שפתונים נוזליים שכמותי תוותר על ההזדמנות לדגום מוצר חדש כזה שיצא לשוק, נכון?
אז גם הפעם שמחתי להתנסות בליין השפתונים הנוזליים החדשים שיצאו למותג הבית של ה"סופרפארם" – ליין הכולל שפתונים מבריקים ושפתונים בגימור מאט. מהסדרה הזו בחרתי לדגום עבורכם את גוון מספר 316, שהוא אדום עם תת-גוון כתמתם יפהפה.
הוורסיה המאטית של סדרת השפתונים מגיעה במיכל קצר יותר מזו בעלת הגימור המבריק, כך שקל יותר להבדיל ביניהם. עיצוב חכם למדי שמונע טעויות בבחירת הגימור הרצוי. המיכל עצמו, גלילי, עם סמל המותג השחור ובעל אפליקטור ספוגיתי להנחה קלה.
בעת הפתיחה נתקלתי בניחוח תעשייתי שהציק לי מאד בנחיריים. למפרע אומר, שאני רגישה מאד לריחות של מוצרי איפור – כך שנקודת ההתחלה בינינו כבר היתה פחות ממזהירה.
גם ההמשך היה לא משהו – המשיחה היתה לא אחידה על גבי השפתיים, ועל מנת להגיע לכיסוי מלא של הגוון נאלצתי לחזור כמה פעמים על האפליקציה. ההתקבעות היתה מהירה, אולי אפילו מהירה מדי, והותירה אחריה תחושה חרבה ולא כייפית במיוחד. גם הדהיה היתה מאכזבת למדי - הוא ירד באופן מאד לא מחמיא אחרי זמן קצר למדי (שאפילו לא כלל אוכל ושתיה), במיוחד באזורי פנים השפתיים, הבעייתיים גם כך.
לסיכום - באסה גדולה, כיוון שאת שאר מוצרי החברה אני מחבבת למדי, כיוון שהם בד"כ שווים את תמורתם הלא יקרה בכסף, וגם בגלל שהצבע היה יפהפה ודווקא קיבלתי עליו המון מחמאות.
יש טובים ממנו בשוק ובמחירי עלות דומים, וחבל שכך...
להשיג בלעדית ברשת ה'סופרפארם' ובאתר האון-ליין שלהם.
24.90 ₪ למוצר המכיל 4.5
ml בשמונה גוונים.

Radiance Boost Liquid Luminizer- שימר נוזלי של Bodyography

בודיוגראפי - אם טרם שמעתם, זה הזמן! (צילום: יח"צ חו"ל)


בושה ונכלמת עמדתי מול שקית מוצרי היח"צ של אתר האון-ליין "Glam-Guru" ובה שלל מוצרי החברה שקיבלתי להתנסות ואשר מעולם לא שמעתי את שמעה. חיפוש קצרצר באינסטגרם ובגוגל העיד כי מדובר בחברה פופולרית למדי שמקורה בארה"ב, ואשר מתחזקת עמוד אינסטגרם פעיל למדי.
החברה מתהדרת בהיותה טבעונית ובהיות המוצרים שלה ידידותיים למשתמשת המצפונית – ללא ניסויים בבע"ח, ללא רכיבים מהחי וללא גלוטן.
כבר נקודות זכות ראשונות במעלה מבחינתי.
מבין ארבעת המוצרים שקיבלתי, בחרתי לדגום לראשונה את השימר הנוזלי – אשר מגיע בשפופרת לחיצה מפלסטיק.
השימר הינו בעל גוון אוניברסאלי, עם תת-גוון מוזהב, כך שהוא ללא ספק יתאים כמעט לכל גווני העור.
כאשר מניחים אותו ישירות על העור, מתקבל אפקט מבריק מאד, אך יחד עם זה לא מיוזע למראה, והוא נתן חיות נהדרת גם מתחת למייקאפ בעל כיסוי ניכר. הוא משולל ריח יוצא דופן והכמות שנזקקתי לה על מנת לקבל את מלוא האפקט היתה כשל אפון קטן, כך שביחס לגודל השפופרת מדובר במוצר חסכוני למדי.
קיצורו של עניין – מוצר נהדר, קומפקטי, הגייני לשימוש, כייפי להנחה ובעל אפקט מצויין לחובבות הז'אנר (שזה בערך 99.9% מהמתאפרות הישראליות).
קדמו בברכה את העולה החדש!
88 ₪ למוצר המכיל 28
g, להשיג בבלעדיות באתר 'גלאם-גורו', בלינק שצויין למעלה.

Cover Cream Concealer – קונסילר נוזלי של 'פופה'

'פופה' משחקים אותה - שוב. קונסילרים חדשים (צילום: יח"צ חו"ל)


מאז נערותי יש לי בלב פינה חמה לחברת 'פופה'.
לא פעם, כששואלות אותי לקוחות לגבי חברה עממית שאני ממליצה באופן כמעט גורף על מוצריה, 'פופה' היא השם הראשון שעולה על בדל שפתיי. והם גם איטלקים, אז בכלל...
הפעם משיקה החברה שני סוגי קונסילרים שנשלחו אלי לדגימה, אחד בסטיק ואחד נוזלי בתצורת עט, בו גם התנסתי כאן.
הקונסילר מגיע בתצורת עט לחיץ, בעל ספוגית מחוררת שבעת הסיבוב של פייתה מוציאה כמות מדידה של חומר. הוא נמרח על גבי העור באופן קליל והגייני ונוח מאד לטשטוש והטמעה. הכיסוי מנסיוני – בינוני פלוס. הגימור, טבעי מאד והחשוב מהכל -  לא ראיתי הצטברות כעורה שלו בקמטוטי העיניים, תכונה השנואה עלי במיוחד. גם מבחינת עמידות הוא עמד במבחן, על אחת כמה וכמה אם נקח בחשבון את העובדה שאנחנו בחודש אוגוסט הלח, הדביק והדוחה במיוחד.
מוצר נהדר, במחיר שווה לכל כיס, שלגמרי עונה על ייעודו.
מבחר של 6 גוונים כולל מתקני גוון, במחיר של 59 ₪, שלא בעת הנחות מותג תכופות.
להשיג בלעדית ברשת ה'סופר-פארם' ובאתר האון-ליין שלהם.
***
הפלטה הבוהמיינית - שלמות של ממש (צילום: יעל יעקבי)


בכל המוצרים הללו השתמשתי כשיצרתי את הלוק הזה, תוך שימוש בפלטה המופלאה והחדשה של 'OFRA', ה-Boho Palette, ותוכלו לראות אותה וגם אותם בוידאו טיוטוריאל הזה שצילמתי איתם.
את הפלטה הלא פחות ממושלמת הזו ניתן להשיג באתר האון-ליין הישראלי של החברה וכן באתר GUILTY והיא כרגע במחיר השקה סופר משתלם של 250 ש"ח.
את הוידאו, תוכלו לראות בוורסיה הארוכה שלו - כאן.

'CARAT' EDP הבושם החדש לבית 'קרטייה'

קרטייה - לא רק תכשיטים, גם בישום (צילום: בלולה שלי)

אני לא מרבה לסקור כאן בישום, ולא בכדי, אבל תמיד יש יוצאי דופן.
'קרטייה', מותג התכשיטים הצרפתי היוקרתי, והמוכר גם בזכות בשמי היוקרה שלו, השיק בשבוע שעבר בושם פרחוני וחדש לקיץ.
הבושם החדש – 'קאראט', הינו קליל משמעותית מקודמיו, אשר הינם לרוב עשירים וכבדים למדי.
הוא מכיל תמהיל של שבעה סוגי פרחים כמו סיגליות, יקינטון, אירוסים, ילנג-ילנג, נרקיסים, יערה וצבעוני.
עיצוב הבקבוק מושפע מיהלומי היוקרה של המותג ואפקט המנסרה הנובע משבירת האור שבהם. הבקבוק עשוי מזכוכית שקופה ובעל קווים נקיים ואלגנטיים.
שני אלה מתכתבים לגמרי עם השפה השונה שבה ממותג הניחוח הצעיר והחדש – שוב, בשונה מאד ממיתוג שאר הניחוחות הקודמים והידועים של בית התכשיטים הצרפתי.
גם מנסיון אישי (ומראש אני מסייגת, כי בישום הוא משהו מאד אינדבידואלי ואני פחות מתחברת לניחוחות פרחוניים) ניתן לשים לב לשונותו של הבושם הנוכחי מאחיו הקודמים לו. הוא קליל למדי ומתאים מאד לרעננות המתבקשת מבישום של קיץ.
יחד עם זאת, לא התחברתי לניחוח כלל ומצאתי את תווי הסיגליות והנרקיס דרמטיים במיוחד על העור שלי, על אף שיש כאלה שימצאו אותם מושכים במיוחד.
ביחס לכובד הראש של המותג – מדובר בבושם צעיר ומודרני למדי.
יתאים יותר עבור נשים המחפשות משהו פרחוני וקליל, עם נוכחות אלגנטית של מותג יוקרה.
להשיג בשלושה גדלים:
30
ml – 255 ₪
50ml – 375 ₪
100ml – 530 ₪
להשיג בלעדית ברשת סניפי 'אפריל'

עד כאן להפעם אהוביי, מבטיחה עוד חדשות מרעישות ממש בקרוב - STAY TUNED!!!

ובנוהל, הגיבו לי - פה למטה,
בואו ל
עמוד המקצועי שלי או עקבו אחרי באינסטוש!
ומי שממש מתעקש, זה המייל שלי:
yaelmakeup09@gmail.com
milkysmile

1 comment: