Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Wednesday, November 29, 2017

פוסט על הסכין#35 - ביקורת מוצרים מורחבת

'Be a rainbow in someone's sky' - (צילום: בלולה שלי)


"כל הכתוב לעיל מבוסס על חוות דעתי האישית בלבד-אין בו משום פרסומת סמוייה, המלצה צרכנית גורפת או השמצה כלשהי. *חלק הארי של המוצרים הנדגמים נשלח אלי מטעם החברות עצמן (במקרים כאלו וגם במקרים בהם המוצר נרכש על ידי במחיר מלא, יצויין הדבר בפוסט-למען הגילוי הנאות). אף על פי כן, אני מתחייבת לעשות כמיטב יכולתי ולתת חוות דעת מקצועית ומשוללת דעות קדומות עד כמה שניתן, על מנת לאפשר לכם לגבש החלטה אישית לגבי טיב וכדאיות המוצרים. *מוצרי האיפור נבחנים ע"פ מדדים כלליים וקבועים: צורת האריזה ואסתטיות המוצר; נוחות השימוש; רמת המחיר; עמידות המוצר; ריכוז הפיגמנט (color pay-off) וכן הפן המוסרי של ניסויים בבע"ח, עם כל המשתמע מכך. *בשל התגליות אותן גיליתי לאחרונה בנושא הניסויים בבע”ח, מורכבות העניין ופתלתלותו אני מייעצות לכל קוראי לקרוא בעיון את הטור שכתבתי בנושא, ולהסיק את מסקנותיהם האישיות. אני אישית נשענת על PETA כמקור מהימן עד כמה שניתן לדעת"

Born This Way - מייקאפ של Too Faced


לא פחות ממגוון של 24(!) גוונים שונים (צילום:יח"צ)



אולי הבדיקה ארוכת הטווח ביותר שעשיתי למוצר לאחרונה, לכמעט אחרוני המוצרים שטרם סיקרתי מהקניות הפסיכיות שלי בלונדון (פוסטים קודמים על המוצרים משם ניתן לקרוא כאן, כאן וכאן).
אני מודה שהייתי סקרנית לאללה לדעת ה'כצעקתה?', כיוון שדובר על המייקאפ הזה רבות בעולם היופי הבינ"ל, ואפילו גברת ניקי טיוטוריאל בכבודה ובעצמה משתמשת בו בסרטונים שלה, באופן תכוף.
ובכן...
המייקאפ מגיע בבקבוק זכוכית חלבי ועגול, עם משאבה וכיתוב ממותג. העיצוב עצמו, מהודר יחסית למותג אינדי (עד זה לא מכבר...). מנעד הגוונים הוא עצום (24 גוונים) ואני בחרתי בגוון 'PEARL' המקביל פחות או יותר ל-
NC25 המאקי שלי.
טקסטורת המייקאפ נוזלית ועשירה, הכיסוי יכול להגיע למלא, אבל באופן מפתיע ולמרות הרושם המוטעה שהתקבל על ידי (והופרך נמרצות על ידי המאפרת החביבה בסלפרידג'ס), הגימור שלו הוא סוג של סאטיני-טבעי - תכונה החביבה עלי עד מאד. כשמניחים אותו בשכבות דקיקות הוא נותן לעור מראה אחיד אבל לא משפוכטל ומותיר אותו מואר בצורה נחשקת, כזו שגורמת לו להראות קורן ממש.

עלה לי סכום שערורייתי (ביחס לשאר הממתקים שרכשתי), של כ-30 פאונד, למוצר המכיל 30
ml.


עולים כמו עסקית צהריים במסעדת יוקרה - Born this way (צילום:שולמית דרוקמן)


Born This Way - קונסילר של Too Faced



גם פה - 16 גוונים לכיסוי כהויות (צילום:יח"צ)


לא יכולתי להתאפק ובקנותי את המייקאפ, החלטתי לקנות גם את הקונסילר מהסדרה המדוברת. גם כאן, מדובר על מוצר עם התויות דומות למדי – כיסוי נאה וגימור טבעי ועדין, רק שמתחת לעיניים מצאתי אותו קצת רך מדי ויש נשים שתצטרכנה לקבע אותו עם פודרה ייעודית. אישית, אני תמיד מעדיפה תכונות כאלה מאשר מוצר שנותן מראה "קייקי" ועמוס על האזור הבעייתי הזה, מלכתחילה.
לגוון העור הערפדי שלי בחרתי את הגוון הבהיר מאד-'LIGHT' אם כי לא הכי בהיר בסדרה, המונה אף היא מנעד מרשים של 16 גוונים (מיתרונות הרכישה באירופה - את לא רוח הרפאים היחידה באזור).
תכונה נוספת משגעת לטעמי, היה ניחוח קוקוסי עדין שמלווה אותו בעת המריחה.
יאמי של דבר, העולה 20 פאונד מוצדקים ששולמו עליו.

ונקודת טריוויה מעניינת לקוראות הישראליות - החברה נרכשה זה לא מכבר על ידי תאגיד 'אסתי לאודר' העולמי.
אולי בקרוב אצלנו....?!



Photo Finish Foundation Primer RadianceXCasey Holmes - קולקציית הארות של סמאשבוקס


הארות רבותי,, הארות - המוצרים החדשים של סמאשבוקס (צילום:יעל יעקבי)


מכיוון ששת"פים עם משפיעני רשת, מאפרים ויוטיוברים הם הדבר החם בעולם כרגע, השכילו בחברת סמאשבוקס לנצל את המומנטום ולחבור ליוטיוברית קייסי הולמס, שידועה באיפורי הגלואו הקורנים שלה ולהנפיק מיני קולקציה של מוצרי הארה -  שני סוגים של שלישיית פודרות מאירות ופריימר נוזלי, המצטרף לסדרת הפריימרים הפופולרית והידועה.
מהתנסותי עם הפריימר, להלן חוויותיי:
בדומה לשאר מוצרי סדרת הפריימרים הנוזליים, גם זה מגיע בשפופרת לחיצה העומדת על ראשה. המוצר עצמו קרמי, אבל בניגוד לשאר הפריימרים שלהם שהתנסיתי בהם, עוביו דקיק במיוחד, והוא לא נותן תחושה של שכבה מיותרת על עור הפנים. הוא מאיר את העור בצורה מדהימה ונותן לו גלואו מדויק, גם כאשר מניחים מעליו מייקאפ (והתנסיתי במבחר לא מבוטל של כאלה).
ניתן גם לעבוד איתו באופן נקודתי כמוצר הארה אסטרטגית של עור הפנים, וכמובן להשלים את המראה עם שלישיית הפודרות המאירות.
לטעמי, מדובר באחד ממוצרי ההארה היפים יותר שניסיתי לאחרונה - והוא אומץ בחום לשגרת איפורי הערב שלי.
מחיר: 195 ש"ח, לפני הנחת מאפר אופציונלית, למוצר המכיל 30ml.
וניתן להשיגו ברשת חנויות "אפריל" בפרישה ארצית, באתר המקוון שלהם וכן בחנויות סמאשבוקס העצמאיות במתחמי עזריאלי-ת"א, אבנת-פ"ת ובחנות הדגל בקניון גינדי.


Spring- Perfume House חברת 'ספרינג' לבישום



הפתעה עצומה וניחוחות מושלמים -חברת ספרינג לבישום (צילום:יעל יעקבי)


אני מודה ומתוודה, כשזה נוגע לריחות אני סנובית מוצהרת. לא מתוך אידאולוגיה כלשהי, פשוט כי 
האף שלי מעדיף ריחות מאד ספציפים, שלא תמיד עולים בקנה אחד עם מה שפופולרי או מסחרי בהכרח. לדאבוני הרב, רוב מוצרי הריח הישראלים שהתנסיתי בהם עד כה, לקו בנטיה לניחוח זול, מתוק ופשטני מדי שעשה לי רע, לעיתים עד כדי בחילה -  פיזית וגם תפיסתית.
היות וכך, כמעט תמיד סירבתי להתנסות במוצרי ריח שלא הכרתי קודם לכן.
נעניתי להזמנה להתנסות במוצרי חברת 'ספרינג' הישראלית בסקפטיות מה, ובדיעבד אני שמחה שכך.
סיור מקיף בחנות המפעל (הצמודה למפעל עצמו, באזור התעשיה של אבן יהודה) חשף בפני מגוון מוטרף של קולקציות בישום וניחוחות לגוף ולבית, אשר מחולקים על פי תתי-ניחוחות וסגנונות שונים, כשלכל קולקציה – התו האופייני לה, כמו גם סגנון העיצוב והגוון השולט.
החברה הישראלית שנוסדה בשנת 1999, מעסיקה נכון להיום כ-25 עובדים, ומשווקת ללמעלה מ-400 נקודות מכירה, כמו גם לרשת 'אפריל' (בישום) וחברת IDdesign (בישום לבית).


גם פה (באופן לא מפתיע), נמשך האף הסנוביסטי שלי אל שני גווני ניחוחות לא ממש מסחריים, אבל ייחודיים מאד בתוויהם.

ניחוח Velvet Crystal


מולקולת אמברוקסן ייחודית בניחוחה (צילום:יח"צ)

הניחוח הראשון עליו עפתי, היה הניחוח הזה - משהו ששילב בתוכו קסם יוניסקסי שנע בין ניחוח חמצמץ-מריר לעצי, בו זמנית. מסוג הריחות שיודעים, אינטואיטיבית, שישבו על העור שלך בהרמוניה מושלמת, ואכן כך היה.
לא פלא הוא שאני מקבלת עליו מחמאות בלתי פוסקות בכל מקום אליו אני הולכת.


גם נר ריחני, גם שמן לעיסוי...(צילום:יח"צ)


בהתאמה, בחרתי לי גם נר עיסוי וחמאת גוף באותו ניחוח בדיוק, המועשר בשמן קוקוס ובחמאת שיאה.
מחיר הבושם: 99 ש"ח.
מחיר הנר: 79 ש"ח.


Private Collection - הקולקציה השחורה
קולקצית מוצרי בוטיק חדשה יחסית (משנת 2016) וייחודית שניתן למצוא בה נרות מתערובות שעוות קוקוס 100% טבעית, מפיצי ריח ובקרוב גם בשמים מחומרי גלם יוקרתיים ונדירים.


Onyx Leather

ריח של חורף ליד האח הבוערת (צילום: יח"צ)



זהו שמו של הניחוח השני שלא יכולתי להתעלם מקיומו, והוא (כמובן!) שייך לקולקציה האקסקלוסיבית והממותגת יותר של המותג, ולא בכדי.
מדובר בניחוח ארצי, עצי, גברי מאד הנוטה במקצת לניחוח מעושן. ריח שאוטומטית זרק את התחושות שלי  לחורף, גשם עז שניתך בחוץ ופיצפוץ גזעי-עץ המתפצחים באח.
מיהרתי לאסוף לאמתחתי נר בישום ענק בעל שלוש פתילות.
מחיר הנר: 279 ש"ח.

Amber & Spice

ניחוח שלא ניתן להתעלם ממנו, כזה שיחפה גם על הימצאות בעלי חיים בבית (צילום:יח"צ)


ניחוח שלישי ודומה למדי מהסדרה השחורה, אשר בין תוויו הדומיננטים (קשה לנחש...) - אמבר ותבלינים. מהניחוח הזה בחרתי לי מפיץ ריח לבית שמעניק ריח דומיננטי ונפלא לטעמי, אשר מריחים ברגע שפותחים את דלת הכניסה.
מחיר מפיץ הריח (180ml) - 99 ש"ח.
יופי טופי של מוצרים, גאווה ישראלית כחול לבן שגם מייצרת פה בארץ.
לעצלניות שביניכן, 
ניתן גם להזמין אונליין, בחנות המקוונת של החברה.

Inkliner Gel - איליינר בג'ל של קרליין


בטוטאל לוק פאנקיסטי לעונה הקרה - אי אפשר בלי אייליינר שחור משחור (צילום:יעל יעקבי)


לכאורה, עוד אייליינר בג'ל המגיע בצנצנת זכוכית קטנה ובליווית מברשת אייליינר דו"צ קצרת ידית – מצידה האחד אלכסונית קטומה ומצידה השני מחודדת קצה.

מארז קומפקטי ונהדר - במחיר שווה לכל נפש (צילום: יח"צ)


המוצר עצמו רך כחמאה, בשונה מהמון מוצרים גנרים דומים שכולנו מכירים. הוא נמשח על העין בקלי קלות ועושרו הטקסטוראלי מעניק כיסוי מלא וטוטאלי בגוון שחור משחור, כך שלא מצאתי צורך לחזור על קו העיצוב יותר מפעם אחת. בנוסף, הוא מתקבע בזריזות כשגם לאחר מכן רמת הכיסוי לא נפגמת.
גם המברשת המצורפת למארז הפתיעה לטובה – דווקא בגלל הידית הקצרה שלה מצאתי אותה נוחה מאד לתמרון, במיוחד בזמן שמתקרבים למראה על מנת לחדד את כנפות הזויות כראוי. שני הצדדים שלה מעניקים ורסטיליות למשיחה מהקוצעת, גם לידיים בלתי מיומנות.
הוסיפו לכך את העובדה כי החברה הישראלית איננה מנסה על בעלי חיים וקיבלתם, שוב - מוצר מנצח!

שאפו!
50 ש"ח שלא בעת הנחות מותג תכופות, למוצר המכיל 4g.
למכירה ברשתות הפארמים בפרישה ארצית.

Bold and Bad lash Mascara - מסקרה של מאק


תופין גם לריסים - המסקרה החדשה של מאק (צילום:שולמית דרוקמן)


מדי פעם בפעם ובאופן נדיר למדי, מבליחה לה מסקרה כלשהי אשר מצליחה 'לעשות לי את זה'.
מי שקורא אותי לא מעט יודע שעקב האכילס שלי הוא הריסים הישרים והאיומים שלי, כך שאני נמצאת בחיפוש תמידי אחרי הגביע הקדוש של המסקרות, זה שיתן  לי את אפקט ה'ווה-ווה-וום' הנחשק.
המסקרה האחרונה של מאק, הצליחה לעשות לי בדיוק את זה.

גם וגם וגם! (צילום:יח"צ)


עזבו את זה שהעיצוב הוא לא פחות מחלום:
גווני כסף, שחור ווורוד ומשחקי טקסטורות של הטבעות כיתוב קטיפתיות על גבי מיכל בגוון כרום מוכסף. המוצר עצמו מחולק למעשה לשניים באחד - בחלק העליון, מתחת לפקק הוורוד, מתחבא אפליקטור קטנטן ודקיק, כזה המגיע לכל ריס וריס ונפלא גם לצביעת הריסים התחתונים. בפקק השחור שנמצא מתחתיו ניתן למצוא אפליקטור מסיבי יותר המספק משיחה דרמטית של חומר, על הריסים שכבר עובדו קודם לכן.
ובכל זאת, למרות העושר הטקסטורלי שמתואר כאן, על הריסים מתקבל אמנם מראה עשוי, אך לא עמוס יתר על המידה. כזה שגם משיחה נוספת ואפילו עוד אחת, לא תגרום לו להראות גס או גושי, או כמו שכמה מהמומחיות בתחום נוטות לקרוא 'רגלי עכביש'.
נחטפה במיידי לשימושי הפרטי והאישי כאוצר של ממש.
123 ש"ח לפני הנחת מאפר אופציונלית, למוצר המכיל 8g.
להשיג בחנויות המותג בפרישה ארצית ובאתר המקוון הישראלי.

עד כאן סוף חפירה להיום אהובים,

הגיבו לי - פה למטה,
בואו ל
עמוד המקצועי שלי או עקבו אחרי באינסטוש!





No comments:

Post a Comment