Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Tuesday, September 26, 2017

פוסט "על הסכין"#34-ביקורת מורחבת+סקירת מוצרים מלונדון (חלק שלישי)



"כל הכתוב לעיל מבוסס על חוות דעתי האישית בלבד-אין בו משום פרסומת סמוייה, המלצה צרכנית גורפת או השמצה כלשהי. *חלק הארי של המוצרים הנדגמים נשלח אלי מטעם החברות עצמן (במקרים כאלו וגם במקרים בהם המוצר נרכש על ידי במחיר מלא, יצויין הדבר בפוסט-למען הגילוי הנאות). אף על פי כן, אני מתחייבת לעשות כמיטב יכולתי ולתת חוות דעת מקצועית ומשוללת דעות קדומות עד כמה שניתן, על מנת לאפשר לכם לגבש החלטה אישית לגבי טיב וכדאיות המוצרים. *מוצרי האיפור נבחנים ע"פ מדדים כלליים וקבועים: צורת האריזה ואסתטיות המוצר; נוחות השימוש; רמת המחיר; עמידות המוצר; ריכוז הפיגמנט (color pay-off) וכן הפן המוסרי של ניסויים בבע"ח, עם כל המשתמע מכך. *בשל התגליות אותן גיליתי לאחרונה בנושא הניסויים בבע”ח, מורכבות העניין ופתלתלותו אני מייעצות לכל קוראי לקרוא בעיון את הטור שכתבתי בנושא, ולהסיק את מסקנותיהם האישיות. אני אישית נשענת על PETA כמקור מהימן עד כמה שניתן לדעת"

ראשית, המשך ביקורת מוצרים מהרכישות של לונדון.
את שאר הסקירות על המוצרים שרכשתי בלונדון תוכלו לקרוא בחלק הראשון, ובחלק השני - כאן.

Byond Powder בגוון 'OMG' של אילמאסקה


צילום: יח"צ

חברה בריטית, שמשום מה ובאופן מפתיע, הדיבור עליה בעולם הבלוגיספירה לא תואם בעליל את איכות מוצריה והקולקציות המדהימות שלה. יש באמתחתי כמה וכמה מוצרים שלהם מהעבר והם נהדרים, הגם שאינם מפמפמים את עצמם בשיווק אגרסיבי, בניגוד לחברות אינדי אחרות בשוק.
אל דוכן החנות בכלבו של סלפרידג' הגעתי שלא מתוך כוונה מהותית. היה להם בזמנו שימר שחשקתי בו בעיקר, אבל הוא לא היה במגוון כבר והמאפרת המקסימה ששהתה בדוכן הציעה לי את זה, במקומו. בדיעבד – אני שמחה שהשימר ההוא לא היה בנמצא.
מדובר על היילייטר מאד עדין מבחינת הנראות שלו, עם דוק מוזהב ועדין שנראה רק בזויות מסויימות של האור. המרקם משיי וגרוס דק-דק, ועיצוב הקופסה, כמו שאר מוצרי החברה - ייחודי ויפהפה.
ניתן לעבוד איתו, כמוני, מעל שימר נוזלי על מנת לקבל עמידות גבוהה יותר והתוצאה לפניכם - פה בתמונה. אני מתה על זה. זה לא מבריק באופן בוטה ומזיע, ונותן הארה גלואית ומושלמת לפנים, במיוחד לגווני עור בהירים, כשלי.

OMG - כשמו, כן הוא (צילום: יעל יעקבי)

שלמות בקופסא ויופי של חברה שגם שולחת לארץ, כשהאתר אפילו יתרגם לכם את מוצרי המחירים למחירים בשקלים. בנוסף לכל, מדובר גם בחברה אשר מוגדרת כ"Cruelty-Free".
עלה לי באנגליה כ-40 פאונד למוצר המכיל 7g.

VICE Liquid Lipstick של אורבן-דיקיי, בגוון 'Firebird'

צילום: יח"צ
אלוהי האיפור הגדולים יותר עד כמה חיכיתי לדגום את השפתון הזה. כל כך ציפיתי, כך שייעדתי אותו לאירוע מיוחד שבו אחנוך את הצבע המושלם שלו, מעין פוקסיה עם היילייט אולטרה-כחול (כפי שניתן לראות היטב בקדמת התמונה).

הפושע המדובר, בתחתית התמונה. רק מצטלם נהדר...(צילום: יעל יעקבי)

אבל כמו שאמרו פעם חכמים ממני - כגדול הציפיות, כך תהיה כואבת הנפילה אל תהום ההתרסקות.
נתחיל בבוטום ליין – ניתן להכתירו באופן וודאי כאחד מהשפתונים הרעים ביותר שבהם התנסיתי מעודי, הן בנגזרת איפורי ה"היי-אנד", דרך נגזרות האיפור העממי ועד לאיפור המקצועי.
עיצוב המוצר אמנם מהמם - פקק כרומי ומיכל אלגנטי עליו מוטבע שם המותג באותיות מטאליות. וזהו. כאן בעצם נגמרות מילות ההלל שלי עליו.
האפליקטור (או שמא האשם בשסתום שבפיית המיכל...?), מוציא את החומר כך שהוא לא מתפזר באופן אחיד על הספוגית - מרביתו מצטברת בתחתית או בראשה כך שקשה מאד לנטר את כמות
הנחתו על השפתיים. מרקם השפתון ג'ל-קרמי, אבל בעת ההנחה הוא הופך לצמיגי משהו, מה שמקשה על משיחה אחידה. זאת ועוד, רמת הכיסוי ורוויית הפיגמנט אינן אחידות. כשמנסים להוסיף שכבות, על מנת לקבל רווית פיגמנט מכובדת ואחידה, זה רק הופך לגרוע יותר. השכבות הללו, לאורך זמן, הן גם אלה אשר התחילו להתקלף מעל השפתיים בחתיכות מזעזעות ולא אסתטיות.


איפור לחתונה - הליפסטיק נראה נהדר רק בשעה הראשונה (צילום: יעל יעקבי)
באשר לגוון, שום זכר לאולטרה-כחלחל המהמם שנשקף מן המיכל. פוקסיה יפהפה, אבל גנרי למדי – וגם זה אחרי מאמצי-על להביא את הפיגמנט לכדי רוויה מספקת.
העמידות איומה. הוא יורד בצורה נוראית בקילופים שמתפוררים בפנים השפתיים ונדבקים לשיניים, עד כדי כך שבשני המקרים בהם הנחתי אותו נאלצתי לרוץ לשירותים ולהסיר אותו לאלתר, כי אנשים התחילו להעיר לי על כך(!).
בחיי שמחברה כל כך מדוברת ושווה לא ציפיתי לכזו עוגמת נפש.
יש באמתחתי עוד גוון נוסף שרכשתי מהסדרה, כולי תקווה שזה פאק בגוון הספציפי, ותו לא.
כך, או כך - פויה!

עלה לי כ-15 פאונד מבוזבזים לחלוטין למוצר המכיל 5.8ml.

AMC Brow Liner Gel אייליינר ג'ל לגבות של אינגלוט



צילום: יח"צ
עוד אכזבה, הפעם מבית היוצר של חברת אינגלוט הפולנית, שדווקא מפורסמת באיכות סדרות האייליינר-ג'ל שלה לעיניים. 
גם כאן מדובר באייליינר-ג'ל, אך כזה הייעודי לגבות, כך שהמיכל שלו קטן יותר. מנעד הגוונים המרשים בחנות הגדולה שבאוקספורד סטריט, הכיל לא פחות מ-12 צבעים, כולם בעלי תת-גוון אפרפר בכהויות שונות, ושמחתי מאד להתנסות באחד מהבהירים שבהם, מספר #11.
החומר עצמו רך מאד, כמעט ג'לי, והוא נשאר כזה גם לאחר שימושים לא מעטים. אולי בשל כך רוויית הפיגמנט המתקבלת מיימית משהו, ואני מוצאת את עצמי חוזרת על ההנחה מספר פעמים על מנת לקבל אפקט צביעה סביר, הנראה לעין באופן מספק. לאחר שהוא מתקבע, העמידות מצוינת לעילא ולעילא. בשל כך אני משתמשת בו יותר למלא חלקים חסרים או בהירים מאד בגבה, יותר מאשר לשרטט אתו גבולות ברורים, כי למשימה הזו הוא פחות מוצלח.
בגדול - יש מוצרים טובים ממנו בשוק וחבל, כיוון שמנעד הצבעים שלו הוא מהטובים שראיתי.

עלה לי 11 פאונד למוצר המכיל 2g.
מוצרי הגבות - אחד נהדר, אחד - הרבה פחות (צילום: יעל יעקבי)


Brow Liner אייליינר טוש לגבות של Make-Up for Ever



צילום: יח"צ



את הדבר הקטן והמתוק הזה קניתי בכל-בו "דבנהמס", בדוכן הנהדר של חברת מייקאפ פור אבר. זה היה כבר לקראת סוף השהות בלונדון, ואשכרה חיפשתי בכוח דברים שווים במיוחד, שלא ניתן להשיג בארץ. כך, הגעתי לסטנד הגבות של החברה ונתקלתי בהמצאה הנפלאה הזו, שלא ממש ברור לי איך חברות אחרות אינן מיישמות גם הן אותה.
מדובר באייליינר טוש, עם ראש לבד קשיח אתו ניתן לשרטט את הגבה ולמלא בה את החסרים. גולת מתכת קטנה בתוך המיכל משקשקת את החומר בכל פעם מחדש לפני השימוש, שכמנערים אותו. כל חמשת הגוונים היו מצויינים, על בסיס אפרפר, ואני בחרתי עבורי את גוון #20 'Dark Blonde'. קצה הלבד המחודד מאפשר לשרטט באופן דקיק גם את קצה הגבה, אותו אני במיוחד אוהבת להדגיש. לאחר ההנחה ועם ההתקבעות, מדובר במוצר עמיד מאד, כשרוויית הפיגמנט שלו ניתנת לבניה בשכבות. גודלו הקומפקטי וצורת המארז הופכים אותו לסופר נוח לשימוש, וניתן גם לשאתו בתיק האיפור, במקרה הצורך.

***
וכעת, נחזור לשגרת המוצרים שנסקרו בשילוח מארצנו הקטנטונת.

Base Mascara Perfecto פריימר לריסים של Givenchy

צילום: יח"צ
כולכם יודעים כי ריסים הם עקב אכילס שלי. 
אני ששה להתנסות בכל מוצר אפשרי שיעניק לי עיגול ואקסטרה נפח כשאני מניחה מסקרה, והייתי מאושרת לגלות כי שלחו לי להתנסות את המוצר החדש הזה של ג'יבנשי.
ראשית, האריזה מהממת ועיצובית, מבדלת אותו היטב משאר מוצרי הריסים שבליין - היא ורודה ומוכספת והמארז שלה גדול משמעותית משאר מוצרי הריסים, כך שלא תטעו בה.
החומר היוצא על המברשת הינו סמיך, אך קל להנחה וסידור ואיננו מתקבע במהרה, כך שניתן לשחק איתו היטב לפני הנחת המסקרה המבוקשת מעל.
במבחן המעשה מצאתי אותו מועיל מאד, מעבה וגם מעגל (במשורה. כי אצלי, כאמור, זה כמעט בלתי אפשרי) ובהחלט נותן אפקט משמעותי יותר לנראות הריסים לאחר מכן, כך שגם מראה העין המאופרת נראה עשוי טוב יותר.
מוצר מעולה שהלאמתי במיידי לשגרת האיפור היומית שלי.
שווה כל שקל מ- 160 ש"ח שהוא עולה, לפני הנחות מותג אקראיות, למוצר המכיל 8g.



הפריימר לריסים ותחליב הלחות המבריק, שני מוצרים שישדרגו כל לוק איפור (צילום: שולי דרוקמן)

 Age Defence Glow Sense SPF15 תכשיר לחות עם ברק של חברת HL


צילום: יח"צ
כפי שכולכם יודעים, לעיתים רחוקות אני סוקרת כאן מוצרי טיפוח, אבל המוצר הזה משלב בתוכו למעשה גם פונקציה איפורית, כך שהסתקרנתי לקבל אותו להתנסות.
חברת HL הינה חברת קוסמטיקה ישראלית וותיקה למדי, שעברה לאחרונה תהליך מיתוג מחודש (לשעבר "הולילאנד"). בין היתר היא פונה כעת לקהל הרחב (לא רק לקהל המקצועי של הקוסמטיקאיות), ומנגישה את המוצרים שלה גם אליו.
התכשיר שנשלח אלי הינו למעשה תכשיר לחות עם שימר+מסנן קרינה אשר ניתן להשתמש בו בכמה אופנים:
-מתחת לאיפור הפנים, כבסיס למייקאפ
-מעל לאיפור הפנים, ליצירת הארות נקודתיות, כשימר נוזלי
-למריחה על חלקים אסטרטגיים בגוף להזנת העור וליצירת מראה זוהר
התכשיר מגיע במיכל זכוכית חלבית עם משאבה בעיצוב נקי ופשטני (מה שאופייני מאד לחברות מקצועיות המשקיעות את מרבית ההשקעה באיכות המוצר ורכיביו ולא בעיצובו החיצוני). החומר עצמו חסר ריח והמשאבה מוציאה בלחיצה כמות מדידה מספקת אשר ניתן להשתמש בה לכל הפנים.
התחושה על העור מצויינת, אם כי יש נשים שאולי ירגישו כי הוא כבד להן מדי כבסיס לחותי. עבורי הוא היה מצוין וגם כשהנחתי מעליו את המייקאפ התוצאה הסופית היתה של עור חי ומואר להפליא. סביר להניח כי בעונות הקרות יותר הוא יהיה שמיש לי יותר, הן מבחינת התחושה שלו על הפנים והן מבחינת התוצאה הסופית. ניתן כמובן גם לערבב חלק מהחומר ישירות לתוך המייקאפ הנוזלי שלכן ולקבל את אותה התוצאה רק באופן קליל ודק יותר.
ניתן להשיגו  באתר החברה וכן אצל הקוסמטיקאיות המורשות.
יופי של גאווה ישראלית בעלות של 199 ש"ח למוצר המכיל 50ml.

עד כאן להפעם  אהובים, שתהיה לכולכם גמר חתימה טובה, וצום קל עבור מי שצם.
בנוהל...
הגיבו לי - פה למטה,
בואו ל
עמוד המקצועי שלי או עקבו אחרי באינסטוש!


yaelmakeup09@gmail.com

No comments:

Post a Comment