Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Friday, January 14, 2011

ציצקעס רבותיי, ציצקעס!!!!

{אימג' הפוסט נלקח מהאתר הזה}

(או...לא. אני לא מאמינה שכה שפר עלי מזלי!!!)

עברה כמעט שנה מאז שכתבתי כאן פוסט טרונייתי במיוחד על מצב הציצקעס בארץ. יותר נכון ייבבתי קשות על מצב החזיות בארץ. כחובבת חזיות משולשים עם/בלי ברזלים וחזיות ללא ריפוד בכיתי מרות על ה"בטונאדות", אותן חזיות מרופדות למוות (בטכניקת ה"מולדינג") שמהוות באופן לא סביר בהחלט וביחס לא הגיוני לגודל החזה הממוצע בארץ, כ-90% משוק החזיות. אוקצור ולעניין, סיפרתי פה שאת החזיות השוות שלי באמת אני משתדלת לקנות בחו"ל, בעיקר בלונדון-שם מצאתי מבחר משגע במחירים אטרקטיביים ובמגוון גזרות שחביבות עלי במיוחד.
ובכן, מאז השתנו כמה דברים, H&M הגיעו לארץ והביאו איתם ליין לנג'רי משגע ושווה לכל כיס ואני, בעוונותיי, אהמ...............התגרשתי. מה שעורר מחדש דחף מלא הרפתקנות ובלתי נלאה לרכוש לי מערכות הלבשה תחתונה חדשות עם אג'נדה הוללת יותר.
כך מצאתי את עצמי השבוע פוקדת לא פחות משלושה מקומות שונים ייעודיים לעניין בהם שידרגתי את הגרדרובה התחתונה שלי על חשבון אותם חודשים שכונים. וכיוון שהיתה לי בסה"כ חוויית קניות כייפית למדי, אצתי רצתי לחלוק אתכם את העניין, שהרי אין כיף גדול יותר מלפרגן לעסקים מקומיים אם מגיע להם, לא ככה?

המקום הראשון אותו פקדתי הוא למעשה חנות עודפים עלומת שם בדרום ת"א. היא נמצאת ברחוב שלבים ממש מול איצטדיון בלומפילד. מדובר למעשה במחסן קטן המכיל עודפים של חזיות ותחתונים מיצרנים שונים החל מ"טריומף", ו"בוניטה דה מאס" ועד ל"קלווין קליין". הסחורה תלויה באופן מסודר למדי על קולבים והמבחר מן הסתם משתנה באופן לא סדיר בעליל.
המחירים לחזיות היו ממש מצחיקים: בין 20 ל-25 ש"ח בעבור חזיה וכעשרה ש"ח בעבור תחתונים. החסרון המהותי-המדידה אסורה בתכלית האיסור ולשאלת התם שלי ענתה המוכרת חמוצת הסבר שאסור אפילו להוריד את המוצר מהקולב ע"מ להשוות את הגודל כנגד החזה, מה שביאס לי לגמרי את חוויית הקניה.
תוך כרבע שעה נרכשו שלוש חזיות (שתיים בגזרת משולשים ואחת בצבע סלמון מהדגם המנצח של "טריומף"-"אמורט"), שני בגדי גוף מחטבים ויפהפיים בשחור (25 ש"ח כ"א), 3 זוגות תחתוני חוטיני של "קלווין קליין" ושישיית תחתונים של "KEDS" לאפרוחית, כי גם לה מגיע להתפנק. סך כל התענוג-200 ש"ח בלבד!!! אוקצור ולעניין, אם אתן שייכות לזן המהמר ויודעות פחות או יותר מה המידה שלכן-לכו על זה. אצלי ההימור השתלם ביותר.
אז מה הציון הסופי? כאמור, שני החסרונות העיקריים היו שאי אפשר למדוד והמוכרת, שהתעקשה באופן יוצא דופן להיות אנטיפתית ולא נחמדה. לכו תדעו אולי זה ה-"That time of the month" שלה.

החנות השניה שפקדתי ממש במקרה (בחיי!) היא "Leia London"; רשת חדשה למדי בשוק הישראלי. הסיבה העיקרית שנמנעתי עד כה מלפקוד את סניפיה הם המחירים הגבוהים. מחירי חזיה ממוצעת שם נוסקים מעל ל-500 ש"ח ותכלס, כבר החלטתי שבמחירים כאלה, אני לא מוכנה לרכוש יותר בארץ מוצרים שבחו"ל ובאתרים מקוונים יעלו לי שליש מחיר, כולל המכס. אבל הפעם עם בוא מבצעי סוף העונה הגיע החלטתי לשים את נפשי בכפי ולפקוד את אחד הסניפים שלהם שבדיזינגוף סנטר, הממוקם בקומה התחתונה ביותר, קרוב לבר המיצים. בימים אלה כמעט כל החנות, במיוחד החזיות במבצע של עד 350 ש"ח לפריט.
את פני קיבלה בחיוך חם ומקסים חגית, מנהלת החנות במקום, ובמשך כמחצית השעה תיזזה עם המון רצון טוב וצחוקים ע"מ לעזור לי למדוד ולהתאים את הדגמים שמצאו חן בעיני. אז ראשית, בשורה לבעלות החזה הגדול/גדול מאד שביניכן-הרשת בהחלט מחזיקה טווח מידות נאה ומכובד. תעיד על כך נ' חברתי הטובה (הדיווה וזמרת הנשמה בהתהוות) אשר יצאה משם עולצת עם סטים חדשים למידותיה הגדולות עד מאד. אז כן-מדובר ביתרון ענק, תרתי משמע. שנית, אם אתן מחובבות החזיות הצבעוניות-תמצאו שם מלאי בלתי נדלה של כל מיני חזיות, עם ריפוד ובלי בשלל צבעים והדפסים שעושים המון שמח בלב. דגמי החזיות עצמן נקראים בשמות סקסיים ומעוררי חשק כמו "איזובל", "לוסיה" ו"אווה" שישר גורמים לך להרגיש כמו כוכבנית פורנו איטלקייה גם אם אין לך כרגע מי שישזוף את עיניו ב"סחורה".
נבחרו כלאחר כבוד שתי חזיות תחרה שקפקפות שיחדיו עלו 500 ש"ח. זול זה לא, אבל ע"ס מראית עין ניכר כי האיכות מעולה. החסרון היחיד לטעמי הוא שאם אתן בענייני סטים, לא תמיד תאהבו את התחתון שמצוות אליהן. כמכורה לחוטיני בלבד איתרע מזלי ולשתיהן היו תחתוני מכנסון בלבד, ולכן וויתרתי בצער רב על העניין-נקודה למחשבה שאולי כדאי ליבואן לשים עליה את הדגש. בנוסף לאתר הישראלי יש לחברה גם Fan Page בפייסבוק ולמצטרפות אליו יש באופן קבוע הנחות ומבצעים. אחלה דבר לכל הדעות!

בית מרקחת לחזיות: "Liea London", לא רק לציצקעס קטנים

וכמו תמיד, אני שומרת את הטוב ביותר לסוף. הפעם מדובר בדובדבן של ממש. על החנות "סיפורי תחרה" שמעתי כבר מזמן וגם תיכננתי לפקוד אותה, רק שפשוט לא יצא לי, וחבל שכך. השבוע נפגשתי עם חברה שלא התראתי איתה המון זמן לקפה בבזל-ת"א, וכטוב ליבנו בסיפורים על גברים, נשים ומה שביניהם הצעתי לה (עצת אחיתופל, כדרכי בקודש) להצטרף אלי לבדוק את הסחורה שבחנות. אוי איזו טעות זו היתה לארנק של שתינו!
כך בשעה 19:45 נכנסנו בקול תרועה רמה לחנות הקטנה והמטריפה שברחוב בזל בואכה דיזינגוף. ראשית, אני חייבת לציין לטובה את רגינה החמודה והקוקטית שעבדה בחנות באותו יום. לו אני במקומה, רבע שעה לפני סגירת דלתות החנות, הייתי מעקמת את פרצופי בעצבים למראה לקוחה שעושה "בלגן" בחנות. אפעס הבחורה היתה אדיבה ומתוקה ושרתה אותנו ללא טרוניות והנד עפעף ואף נשארה איתנו מעבר לזמן סגירת החנות. על כל מלאי החנות יש כעת 50% הנחה מכובדים מאד, מה שרק הגביר את תאוות הרכישות שלי שאיננה יודעת שובעה גם כך.
מה אומר לכן יקירותי, החנות הזו מגלמת בתוכה את כל מאוויי ההלבשה התחתונה שיכולתי להעלות על דעתי. מבחר עצום מימדים של חזיות ותחתונים שיקיים, שקפקפים וסקסיים להחריד שמגיעים בייבוא אישי בעיקר מאנגליה ומארגנטינה. המוני חזיות "משולשים" וחזיות לא מבוטנות שעשו לי ולציצים שלי שמח בלב ועליז בפיטמה. המחירים לאחר הנחה היו בהחלט מצחיקים למדי, וכך נרכשו להם שבעה פריטים סוכרייתיים במיוחד-בהם 4 חזיות, שני תחתונים תואמים ומחוכון קצרצר והורס בסכום כולל של כ-840 ש"ח לאחר הנחה. החסרון היחיד שאני מוצאת הוא שהחנות מחזיקה במלאי בעיקר מידות קטנות עד ממוצעות בלבד (אם כי ע"פ האתר המבחר מגיע גם עד למידה E). אם דדיכן נופלים בתוך טווח המידות לעיל, לא תצטערו. לי ברור לבטח שאני עומדת לפקוד אותם מהיום על בסיס קבוע. גם כאן, יש לחנות דף בפייסבוק שמקנה הטבות מקוונות למלייקקות הסדרתיות. רוצו מהר, שלא ייגמר!!!

איני-מיני-מייני-מו! תארזי לי את כל החנות בבקשה...-"כמה דוגמאות טעימות של "סיפורי תחרה"

אם כן, כפי שהעדתי כאן כרגע-לבושתי הרבה, סיימתי את השבוע הסקסי הזה עם ארנק קל יותר בכ-1,500 ש"ח טבין ותקילין, אבל עם מגרת הלבשה תחתונה מלאה בכל טוב. אני, את הפינה התחרתית שלי נכון לרגע זה-סגרתי. אגב, יום הולדתי חל בעוד כחודש, מי מחברותיי שרוצה לצ'פר אותי (הינט, הינט) מוזמנת בסור לאלתר לאחד מהסניפים הללו ולהתפרע עד בלי די. אוהב אתכן לנצח!
מואה!!!

לאתר שלי:www.yaelmakeup.co.il
כתבו אלי:yaelmakeup09@gmail.com

milkysmile

12 comments:

  1. לי בממוצע פעם בשנה מגיעה הקריזה הזו וזה בהחלט עולה המון כסף.
    תודה על ההמלצות, נראה לי שאעשה קפיצה לסיפורי תחרה בבזל, גם ככה אני שם בקפה כל הזמן אז לפחות שיצא מזה גם משהו מועיל...

    ReplyDelete
  2. הא!
    אז את רואה-אם מחלקים את הסכום הזה לפעם בשנה-זה יוצא הגיוני למדי, לא?
    וכן, סיפורי תחרה זו אורגזמה שמיימית. פשוט כך!!!
    תהני בייב!

    ReplyDelete
  3. וואו, איזה חשק עשית לי עכשיו לסיפורי תחרה! השחורה השקופה והורודה חצי-חצי פשוט הורסות!
    חבל שבאתר שלהם לא מופיעות מידות וגם לא מחירים... :./

    ReplyDelete
  4. ליה לונדון זו לא רשת חדשה, ווימן אונלי שינו את השם שלהם
    גם המחירים שלהם עלו, ולשמחתך היה לך מזל אבל אני ממש לא נתקלתי ביחס טוב מהמוכרות החדשות ברשת, לעומת המוכרות שיצא לי להתקל בהן קודם
    ולפי מה שראיתי נראה לי שגם המחירים עלו :(

    ReplyDelete
  5. שלומצה-את תחגגי שם!
    תעשי חישוב פר פריט-זה משהו כמו מאה ועשרה ש"ח לפריט כעת.
    מקברי-וואלק, את זה גילו לי כבר אתמול להפתעתי. בכל אופן-השרות בסנטר היה נהדר וחייכני

    ReplyDelete
  6. אני חולה על הלבשה תחתונה! טוב לדעת על החנויות האלה, אגב מעניין שהסטים שלהם מגיעים עם תחתוני מכנסון ולא חוטיני, תמיד זה הפוך ;)

    ReplyDelete
  7. גברת, אם את מצליחה לשים את ידייך על חזיית אמורט של טריומף, עשי לעצמך טובה ורכשי כמה. כיוון שהדגם ירד מהמגוון של טריומף העולמי. בשורה קשה לחובבות המרפסות (-: חזיה מעולה!
    אגב, אמורט הוא שם של סדרה שלמה של חזיות. רק אחד הדגמים ירד. הפתוח והלא מרופד.

    אני מעדיפה תמיכה רצינית יותר, נשארת בשנטל(-:

    תתחדשי!

    ReplyDelete
  8. take me with you!!! :D
    (למרות שבאחרונה אני כנראה אתבאס... אבל לפחות ייחסך כסף.. :P)

    ReplyDelete
  9. סטנדינג-סיפורי תחרה היא חנות הורסת!!!
    ואני עם המזל שלי תמיד אוהבת את החזיות של הסטים עם המכנסונים...:-P
    חנצ'ו-כן, האמורט היא בלקונט מטורפת. באמת? ירד? למה להרוג סוס מנצח?!
    ובאמת חוכמה גדולה עם הלנות של סבתא שלך. נראה אותך רוכשת שנטל במחיר מלא...!!!!
    דנה'לה-אני בטוחה שתופתעי לטובה. מסתבר שיש שם טווח מידות לא רע...

    ReplyDelete
  10. היי היי, ביום שאני אצטרך לרכוש חזיות אני באמת אהיה בבעיה רצינית. זה יהיה משבר.
    אני מתה על שנטל - מהממות וחזקות!
    וכן, האמורט שיש כרגע זה רק עודפים. ממליצה לך לרכוש עוד כאלה! מלא מלא מהן!

    ReplyDelete
  11. הממ... אז בהזדמנות... :)

    בכל אופן, נזכרתי הרגע - אתן יודעות שיש חנות חזיות די שווה בגבעת חן? סוג של חנות מפעל..

    ReplyDelete
  12. דנה'לה-מה שיש בגבעת חן זו חנות של "בטונאדות" ששנואות עלי כה
    יש להם שם מפעל של "מולדינג"

    ReplyDelete