Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Sunday, November 7, 2010

מדור "על הסכין"-פוסט מורחב 6#


***כל הכתוב לעיל מבוסס על חוות דעתי האישית בלבד-אין בו משום פרסומת סמוייה, המלצה צרכנית גורפת או השמצה כלשהי. אני עושה כמיטב יכולתי לתת חוות דעת מקצועית ומשוללת דעות קדומות עד כמה שניתן על מנת לאפשר לכם, יקיריי, לגבש החלטה אישית לגבי טיב וכדאיות המוצרים.
מוצרי האיפור נבחנים ע"פ מדדים כלליים וקבועים: צורת האריזה ואסתטיות המוצר; נוחות השימוש; רמת המחיר; עמידות המוצר; ריכוז הפיגמנט (color pay-off) וכן עניין ה"CRUELTY FREE" (ניסויים בבע"ח עם כל המשתמע מכך). מוצרי הטיפוח נמדדים ע"י מדדים דומים: צורת האריזה ואסתטיקה חיצונית; נוחות השימוש; רמת המחיר; יעילות ואפקטיביות המוצר לאורך זמן***
מכיוון שגם היום אסקר מוצרים של חברת "לוריאל"-אני שבה ומתזכרת אתכם לקרוא בעיון רב את תגובת קונצרן "לוריאל" בנושא ניסויים בבע"ח במוצרי החברה, כפי שסיקרתי כאן.

***

מסקרה "Double Twist" של "רבלון"

ע"פ הקומוניקט היח"צני מדובר ב"מברשת מהפכנית המשלבת שני סוגי זיפים אשר פועלים יחד בכדי ליצור מראה ריסים "מניפתי" אולטימטיבי....נפח ואורך לריסים, ובו זמנית גם הפרדה וסירוק...הפורמולה מעניקה "זריקת נפח" משמעותית ובעלת פיגמנט עז".
המסקרה מגיעה במארז אדום גלילי ושמנמן עם ידית אחיזה קצרה ונוחה למראה. לגבי נוחות האפליקציה... וול...אני חושבת שמן הראוי שאודה קודם בשני דברים: ראשית-הריסים שלי ישרים מאד ובלתי מתעגלים בעליל, כך שאני מניחה שהם מהווים אתגר בעייתי לכל מסקרה באשר היא. בנוסף, אני מאד-מאד לא אוהבת מברשות מסקרה שעשויות מזיזי סיליקון. עכשיו, אחרי שהורדתי את הדבר הזה מהלב-אפשר להמשיך..
מצאתי את משיחת המסקרה בעייתית עד מאד דווקא בגלל מבנה המברשת הייחודי שלה. אם בוחנים את חתך הרוחב שלה רואים שהוא בצורת משולש שאת פאותיו ממלאים הזיזים הקצרצרים שאמורים, על פי הבנתי, לעשות את אפקט הסירוק. בפועל, מה שקרה אצלי, הוא שיצא המון חומר על בסיס הריסים והזיזים הקטנים פשוט לא עמדו בעומס-מה שגרם לגוש ענק ושחור שקשה מאד היה ל"נווט" הלאה לכיוון קצות הריסים. לא משנה מאיזה זוית או צד ניסיתי לנטר את עניין הכמות-לא הצלחתי, וזה לפני שדיברתי על אפקט העיגול הבלתי נראה. בקיצור-אצלי זה פשוט נכשל כבר בשלב המריחה ומכיוון שכך-אלו 115 ש"ח יקרים מאד ביחס לתמורה הלא מרנינה שקיבלתי; העמידות היתה נאה למדי וריכוז הפיגמנט גבוה מאד-כמובטח (ויעיד על כך צמר הגפן וכמויות מסיר האיפור בהם השתמשתי בכדי להסיר אותה). בקיצור-אם הייתי משווה אותה (על סמך התיאורים המבטיחים-מעבה ללא גושים אבל גם מפרידה)כקונקורנציה ראויה ל"קולוסאל" הצהובה-סגולה של מייבלין, שסיקרתי כאן מזמן-זו של מייבלין לוקחת ובגדול. היתרון המכריע בין השתיים הוא שחברת "רבלון" אינה מבצעת ניסויים בבע"ח כלל ומגובה ע"י אמנת PETA בעניין.

"דאבל טוויסט" של "רבלון"-לא עפתי....(צילום:יח"צ)

פריימר "Base Lissante" של "לוריאל-פריז"


ע"פ הקומוניקט:"...בסיס קטיפתי לאיפור אשר מסייע בהחלקה של העור ומגדיר מחדש את מרקם פני שטח עור הפנים. מכיל רכיב סיליקון למילוי קמטים ומעניק אפקט כיסוי הסתרת הנקבוביות ועמעום הקימטוטים...מתאים לכל סוגי העור..."
בשורה התחתונה-מדובר בפריימר לפנים, בדומה לשאר הפריימרים בשוק, כמו גם זה של "קלארינס". הוא מגיע בקופסית קטנה עם מכסה מתברג המכילה 15ml (גודל סטנדרטי). האפליקציה נעשית באמצעות האצבעות, וכן גם המקום לציין את העניין לרעה-לא הגייני ולא נעים. יש בשוק מספיק פריימרים שמגיעים במיכל לחיץ או בכזה עם משאבה שיותר נוחים לתפעול; כשלעצמו, בהחלט עושה את העבודה נאמנה-עור הפנים הפך לחלק למגע ונעים ומריחת המייקאפ נוחה מאד לאחר מכן. לגבי צמצום פגמים נראים-העניין מן הסתם מאד אישי, מצמצם בצורה סבירה וזמנית, כמו הרבה פריימרים אחרים. לא צריך לצפות לניסים ונפלאות בנושא; מחירו בימים כתיקונם 124.99 ש"ח; לגבי עניין הניסויים בבע"ח-קראו בהקדמה בהרחבה. תכל'ס-מוצר מצויין, במחיר סביר בהחלט (אם ניקח בחשבון את העובדה שכמעט תמיד יש בחברה מבצעים כאלה ואחרים), שנותן מענה יעיל ואיכותי לפריימרים של חברות יוקרתיות יותר שבשוק.


אותה הגברת בשינוי אדרת? משמאל-"ליסה מינוט" של "קלארינס", מימין-"בייס ליסנט" של "לוריאל"

"Tokidoki Pittura brush set for Sephora"

את הביקורת על הסט הזה אני חייבת לכם כבר זמן מה. רציתי להשתמש בהן לאורך זמן על מנת שהביקורת תהיה אמינה ככל האפשר.
ובכן-הסט מכיל שלוש מברשות לאיפור העיניים:
"Mozarella" eyeshadow brush-מברשת הנחת צלליות שטוחה
"Adios Amigos" crease brush-מברשת טשטוש לקו הקפל
"Donutella" angeled eyeliner brush-מברשת זויתית לאייליינר
הסט המהודר הזה, (כמו גם אחותן הקבוקית הגדולה, עליה נתתי ביקורת מפורטת כאן) מיוצר במהדורה מיוחדת ובלעדית עבור רשת "ספורה" בארה"ב. שיער כל השלוש עשוי סיבי טקלון סינטטיים והן מוגדרות כ"בעלות תכונות אנטי בקטריאליות" (רק השד יודע למה הכוונה בדיוק...); מחיר המארז כ-35$ (לא כולל מיסי VAT). לשם ההשוואה נדמה לי שהכי קרוב יהיה להשוות אותן (בהתאמה וע"פ הסדר) למברשות #239 ("הטוקידוקאית" קצת פחות שטוחה בעובייה), #222 ו-#263 של "מאק", מבחינת המימדים והייעוד.
השתמשתי בהן במספר הזדמנויות לאורך יותר מחודש ואני חייבת לומר שנהנתי מכל רגע. הן עושות את העבודה ביעילות כמו תואומתיהן ה"מאקיות", לא מאבדות את צורתן ומתנקות היטב. הדבר החשוב ביותר שאני רוצה לציין ושאותו מצאתי מפתיע היא נוחות השימוש בהן, על אף ראשי הדמויות, משהו שעל פניו עלול היה להפריע לאיזון ומשקל המברשת ביד בזמן האפליקציה. אז זהו-שלא. בקיצור ולעניין, הן שוות כל דולר של השקעה, מצודדות להפליא למראה, עובדות מצויין ונוחות לתפעול. הוסיפו לזה את אג'נדת ה"CRUELTY FREE" המוצהרת וקיבלתן מוצר מושלם-לפחות בעיני.
מגה-מגה-סופר-נובה-לייק!!!

תחליף ראוי, זול ושווה את עמלת המכס הארורה! סט ה"פיטורה" של טוקידוקי ל"ספורה" בהשוואה למברשות "מאק"

עד כאן יקיריי....מקווה שהחכמתם, טענות, שאלות והערות-בטיקבוקים למטה!
מואהההההההההההההההההההה!!!

לאתר שלי:www.yaelmakeup.co.il
כתבו אלי:yaelmakeup09@gmail.com

milkysmile

4 comments:

  1. איך ה- 263? נוחה? דומה למאק בביצועים?

    ReplyDelete
  2. לגמרי....
    הן שלושתן מעולות בעיני!
    אני משתמשת בהן המון!!!

    ReplyDelete
  3. הלו יעל,האם הזמנת את המברשות האלה דרך הנט, ואם כן מאיפה? וגם מגיע לך "מגה-תודה" על החידוד באבחנה בין הקולוסאל הצהובה-שחורה לבין זו הצהובה- סגולה שרכשתי לא מזמן ואני מאוד מאוד מרוצה.

    ReplyDelete
  4. היי בובה...
    לא-חברה רכשה אותן עבורי בניו יורק
    ולגבי הקולוסאל-בכיף!
    :-*

    ReplyDelete