Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Friday, August 27, 2010

מדור "על הסכין"-פוסט מורחב5#



***כל הכתוב לעיל מבוסס על חוות דעתי האישית בלבד-אין בו משום פרסומת סמוייה, המלצה צרכנית גורפת או השמצה כלשהי. אני עושה כמיטב יכולתי לתת חוות דעת מקצועית ומשוללת דעות קדומות עד כמה שניתן על מנת לאפשר לכם, יקיריי, לגבש החלטה אישית לגבי טיב וכדאיות המוצרים.
מוצרי האיפור נבחנים ע"פ חמישה מדדים כלליים וקבועים: צורת האריזה ואסתטיות המוצר; נוחות השימוש; רמת המחיר; עמידות המוצר; ריכוז הפיגמנט (color pay-off). מוצרי הטיפוח נמדדים ע"י מדדים דומים: צורת האריזה ואסתטיקה חיצונית; נוחות השימוש; רמת המחיר; יעילות ואפקטיביות המוצר לאורך זמן***
מכיוון שגם היום אסקר מוצרים של חברת "מייבלין"-אני שבה ומתזכרת אתכם לקרוא בעיון רב את תגובת קונצרן "לוריאל" (אליו הן משתייכות) בנושא ניסויים בבע"ח במוצרי החברה, כפי שסיקרתי כאן.

טוב...למען האמת הפוסט הזה שוכב אצלי בשמורים כבר די הרבה זמן. מאד רציתי לצ'פר אתכם כרגיל בסוג של הדגמה ב"לייב" כדי שתוכלו להתרשם מהמוצרים ומהצבעים. רק מה לעשות שתיכנונים לחוד-ומציאות לחוד, ובגירושים, כמו בגירושים, הבעל טרח לצאת מהבית כשבאמתחתו המצלמה המשובחת ואני נותרתי עם החוט מאריך...:-DDD
אז נכון לעכשיו תאלצו להסתפק במה שכן הצלחתי לצלם ובביקורת המדוברת שלי. מבטיחה שבפעם הבאה זה כבר יעשה עם מצלמה משובחת, שלי, לשם שינוי....
יאללה-ניתן בראש!

קולקציית "שנטל תומאס" לחברת "ניוואה"
גילוי נאות: את המוצרים קיבלתי מחברת היח"צ לקראת ט"ו באב. בפועל הם אינם חדשים בשוק והושקו כבר לפני כשנה לרשתות הפארמים. חברת היח"צ עשתה להם רי-פרומואוט ביולי לקראת חג האהבה, ומשום שהם עדיין במלאי, אני מוצאת לנכון לפרסם את הביקורת עליהם אז-איז. קחו גם בחשבון שייתכן שהפערים במחירים נובעים מהמבצע שחל עליהם נכון לאותה התקופה. בכל מקרה, מדובר במוצרים של חברה עממית שהרבה פעמים, בלי שום קשר לחגים ומועדים חלות עליה הנחות כאלו ואחרות.

צללית "CREATIVE EYES" בגוון "HYPNOTIC BLACK#69"
ראשית אני חייבת לציין שכחובבת קיטש ידועה, עיצוב האריזות משגע בעיני. על הצללית עצמה מוטבע מפתח ועל המכסה חור של מנעול. היא קטנה, קומפקטית ונוחה לשימוש; הגוון במיכל נראה משגע-מעין שחור פחם עם נצנוץ נחושתי. בפועל, כמו הרבה צלליות של חברות עממיות, הפיגמנט דל למדי ואת הנצנוץ לא רואים כלל. אני מניחה שבמאמץ מה, ובהנחה מקצועית בתנועות טפיחה מעל צללית קרם שתעצים את האפקט יראו אותם במידת מה, אבל לשימוש לא מקצועי זה לחלוטין לא מספק; המחיר-תלוי איפה מסתכלים......ע"פ הקומוניקט המצורף עלותה 70 ש"ח-ממש לא זול בעבור צללית בינונית למדי באיכותה. לתמונות היח"צ מאידך התלווה מחיר שונה-46 ש"ח, מה שקצת יותר מתקבל על הדעת.
שפתון "COLOR PASSION" בגוון69#
שפתון בגוון אדום עז שמגיע אף הוא במארז עם חתימתה של שנטל תומאס. ע"פ הקומוניקט "מכיל פיגמנט ושעווה טבעיים...בעל מרקם קרמי המועשר בויטמין E ובשמן חוחובה לשפתיים לחות וחלקות למשך שעות...". ואכן, כמובטח, המשיחה שלו על השפתיים מאד נעימה והלחויות מורגשות, מה שלחלוטין לא גורע מהפיגמנט הנהדר שלו. במקרה הזה-WHAT YOU SEE IS WHAT YOU GET מבחינת ה"COLOR PAY-OFF"; אמנם לא ניסיתי אותו לאורך זמן מבחינת עמידות, אבל מנסיוני המקצועי ומהתחושה שלו על השפתיים אני יכולה לחזק את מה שכתוב עליו-הוא לחלוטין שפתון עמיד באופן יחסי והצבע שלו בעיני מ-ה-מ-ם!!!; המחיר-100 ש"ח. אמנם לא זול-אבל בניגוד ל"אחותו" הצללית, שווה כל שקל!
סומק "SECRET ROSE" מספר05#
גם הסומק הזה מגיע במארז מעוצב ומשגע-על המכסה מוטבעים שרוכי מחוך, ועל המוצר עצמו פפיון קטן ותואם; הגוון יפהפה-משהו בין וורוד לאפרסק והמרקם משיי ונעים; גם במקרה הזה, בדומה לשפתון, הגוון המתקבל על העור בהחלט מתכתב עם זה שבמיכל; גם פה לא בדקתי לאורך זמן את עניין העמידות, אבל שוב, מהנסיון שלי, עמידות של מוצרי פנים היא משהו מאד אינדבידואלי, כך שקשה לבדוק את העניין בתנאים טוטאלים ו"סטריליים". המחיר-שוב, משתנה, בקומוניקט-110 ש"ח יקרים למדי, לעומת 72 ש"ח בצילומי היח"צ. מוצר טוב למדי לכל הדעות!


משמאל לימין:המוצרים סגורים, פתוחים וסווטצ'ים של הפיגמנט ע"פ הסדר...


"COLOR SENSATIONAL GLOSS" של חברת "מייבלין"
ע"פ הקומוניקט:"סדרה של 12 גלוסים המעניקים מראה מואר, תחושה קרמית, רכות, ברק, וזוהר הודות לרכיבי הפיגמנטים הטהורים ונקטר הדבש שבפורמולה...". קיבלתי לנסיון את "RED LOVE#560"-אדום קרמי, ואת "CASHMERE ROSE#105"-וורוד בהיר מוכסף.
הגלוסים מגיעים במיכלים מאורכים ומרובעים עם אפליקטור של ספוגית; המריחה נוחה מאד והמרקם אכן קרמי מאד אבל אינו דביק ולכן משאיר, כמובטח, תחושה נעימה, רכה ומלוחחת על השפתיים ללא הכובד השנוא עלי כל כך. יש להם בנוסף גם ריח עדין של תפוז/דבש שאני מצאתי נעים מאד, לא דומיננטי מדי ולי אישית לא הפריע כלל; גם כאן לא בדקתי את העמידות אבל נדמה לי, שיחסית לגלוסים נפוצים בשוק הוא ישאר קצת יותר זמן על השפתיים, בשימוש סביר כמובן (ולא, התעלסות פראית לא נופלת תחת הקטגוריה הזו...:-P); המחיר בחודש אוגוסט לרגל ההשקה-50.99 ש"ח (סביר לכל הדעות), ובימים כתיקונם-84.99 ש"ח.



הגלוס החדש של "מייבלין"

טוש אייליינר של "ביוטי-קייר"

את המוצר הזה קיבלתי מהחברה ללא כל קומוניקט אבל במייל צויינו כמה עובדות, כמו זו שבעקבות דרישת הלקוחות, נוספו למוצר שכבר קיים בליין בגוון שחור עוד שלושה צבעים נוספים-כחול, ירוק וחום. "כמו כן", הוסיפו, "הטוש עבר שדרוג באיכות ומעתה המריחה לחה וקלה יותר וההתקבעות היא מיידית...המלצה נוספת היא לשימוש כאמצעי לציורי גוף זריזים...".
קיבלתי לדגימה את הגוון הכחול02# ואת הגוון החום03#.
המוצר מגיע, כאמור, בצורת טוש-בעל ראש לבד; אישית, אני לא מתה על אייליינרים מהסוג הזה שכן קשה מאד להגיע לקווים דקיקים במיוחד עם ראש הלבד, בניגוד למברשות. הצבעים, יש לציין, מאד יפים. החום מזכיר גוון של שוקולד חלב והכחול יותר נוטה לטורקיז עמוק ויפהפה!; הכחול הגיע כשראש הלבד מכוסה מעין קרום לבנבן ובלתי אסתטי בעליל. הניחוש שלי הוא שהפיגמנט לא הספיק לצבוע כדבעי את כל ה"ראש" וכך נראה המוצר כשהוא יבש למחצה טרום השימוש; המריחה אכן חלקה ואחידה, פחות או יותר; למרות ההבטחה-ההתקבעות אינה מיידית, אלא לאחר כמה שניות והמוצר עמיד רק במידה מסויימת בלבד-הרטבה קלה שלו כדקה לאחר המשיחה הורידה את מרבית החומר; המחיר של המוצר לא נכתב לי ולכן אין באפשרותי לחלוק אותו איתכם, וחבל...מה שכן, מכיוון שחברת "ביוטי-קייר" חרטה על נס דגלה שיווק מוצרים במחירים מאד-מאד סבירים, אני מהמרת שהוא לא יעלה על כעשרים שקלים. לסיכום-לא "עפתי". אם אתם מחפשים עמידות שיא-האייליינרים ע"ב ג'ל הינם עדיין העמידים ביותר לעומת אייליינרים מהסוג הזה: בסדר פלוס-לא יותר....



צילום יח"צ-האייליינרים החדשים של "ביוטי-קייר"


אני בד"כ לא נוהגת לדווח פה על כ-ל רכישה איפורית שאני נוהגת לעשות, אבל מכיוון שאני מוצאת את מה שאספר לכם רלוונטי במיוחד לפוסט סידור תיק האיפור שהעלתי לכאן לא מזמן, אני שמחה לחלוק איתכם את המציאה. השבוע הזדמן לי לאפר מישהי באזור ברמת גן. כשסיימתי את האיפור החלטתי לנצל את הזמן שנותר לי בעוד סבא שומר על אפרוחית ולחקור את רחוב ביאליק המדובר במטרה למצוא מציאות.
לאחר שהתגברתי על הלם התרבות...(גוד דאם-איט...זה נראה כמו רחוב שהוקפא בזמן בדרום ת"א של תחילת שנות השמונים) התחלתי ללקט לי בשמחה פיצ'פקעס בעבורי ובעבור אפרוחית. מה גדול היה אושרי כשנכנסתי לחנות/פרפומריה ובה מצאתי את כל הצרכים המתכלים בעבור תיק האיפור, ובסכומים סבירים מאד: ספוגיות לטקס, מספרי ציפורניים, צמרוני אוזניים, לקים להפקות, סיכות ראש לאיסוף שיער המאופרות, נרתיקי איפור מצוייצים בגדלים שונים וגולת הכותרת-אפליקטורים חד"פים בעבור מסקרות. אמנם-5 ש"ח לחבילה של 10 אפליקטורים זה לא זיל הזול, אבל זה בוודאות זול יותר מאלה שב"מאק", ולא פחות טוב מהם. ממה שראיתי-היו שם שני סוגים של אפליקטורים שכאלה ועוד המון המון קשקושים שישמחו לבבה של כל מאפרת שמארגנת את התיק ומעוניינת לחסוך. הנזק הכולל לכ-ל הרכישה היה 140 ש"ח בלבד!!!

הו...השלל: משמאל לימין-תקריב על האפליקטור החד"פ והשווה; תמונה משפחתית של כל המוצרים; תיקי האיפור המגניבים
בקיצור ולעניין-מומלץ בחום! לשם-אני בוודאות חוזרת!
"מרסלה", ביאליק 64 ר"ג

לאתר שלי:www.yaelmakeup.co.il
כתבו אלי:yaelmakeup09@gmail.com


milkysmile

7 comments:

  1. תתחדשי על הכל.
    בנוגע לניוואה, האריזות יפות אבל נראות צ'יפ וזה מבאס. התמחור מופרך והמוצרים והגוונים לא מרגשים בעליל. אני ממש התאכזבתי ולא קניתי כלום בזמנו. מילא להשיק מחדש קולקציה, אבל לפחות שתהיה מוצלחת you know...

    אהבתי את ההגדרה של הזמן שקפא, יש לא מעט כאלה כאן, אבל יקירתי, מה הכוונה ש- 5 ש"ח ל- 10 מברשות זה לא זול?... כנראה פיספסתי משהו.

    ReplyDelete
  2. לגבי המחירים, אני לגמרי מסכימה...
    נכון היא לא מרטיטה לבבות בטירוף-אבל בסה"כ היא סבבה...
    לגבי המחיר-התכוונתי לומר שחצי שקל בעבור מקלון חד"פ של מסקרה זה לא זול. תחשבי על זה ככה-על כל מאופרת את "מבזבזת" לפחות שקל....

    ReplyDelete
  3. צדקת אמיתית!
    את מקריבה את גופך למדע, ע"מ שלא נבזבז ולו שקל אחד.
    סיכות פרפרי הפימו מהממות ואני שוקלת קפיצה לביאליק רק כדי לרכוש אותן

    ReplyDelete
  4. נכון?!
    ראית איך אני מקריבה את עצמי???
    וכן-הסיכות מהממות....!!!
    ליוש התעקשה לשים את כל השש על הראש בבת אחת!

    ReplyDelete
  5. יש לה טעם לבחורה
    ! :-DDDDD
    מעניין ממי היא ירשה אותו? אהמ...

    ReplyDelete
  6. אח, בניינטיז רחוב ביאליק היה כמו השינקין של רמת גן
    נחמד לקרוא סוף סוף ביקורת על מוצרי הניוואה האלה, אי רק רואה אותם בכל מקום ולא מנסה

    ReplyDelete
  7. אז הנה...עכשיו תדעי במה לא לגעת!
    :-DDD

    ReplyDelete