Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Sunday, February 7, 2010

"BANG, BANG!"-מיירטת פרות קדושות...



או...מה קיבינימט נסגר עם בית "שאנל"?!

קוקו המסכנה מתהפכת בקברה:משמאל לימין-קוקו שאנל; לילי אלן-הפרזנטורית החדשה של בית האופנה; האיש והאגו-קארל לגרפלד ולילי אלן

בטח כולכם מכירים את כל הקונצנזוסים שהם סוג של אקסיומה טאבואית בעולם האופנה. מין דברים כאלה שלמראם אתם מסננים בשקט-בשקט בלב "WTF?!", אבל לא מעזים לומר את זה בקול רם, פן תיתפסו כניאנדרטלים פרובנציאליים חסרי תרבות אופנתית......
דוגרי-גם לי זה קורה לא מעט ואי לכך ובהתאם לזאת החלטתי כאן, קבל עם ובלוג, לצעוק את אותם מחדלים בריש גלי על פני האינטנרט ושכולם יקפצו לי:
"המלך הוא עירום, ושקו לי כולכם בת*ת!!!"
אז הבה ניירט כמה פרות קדושות שכאלה וניתן סוף-סוף לאמת הכואבת לצאת אל האור:

הבושם CHANEL#5


בואו וב-א-מ-ת נקרא לילד בשמו.......
כי בכנות, גם אני בגיל הטיפשעשרה-טרום צבא, עת הייתי פאשיוניסטה חובבת בעליל נפלתי למלכודת ה"ריחנית" הזו. אמא שלי קיבלה את גרסת הפרפיום השווה של הבושם מביקור בפאריז ואני הייתי שמה את נפשי בכפי וגונבת לה כמה טיפות מדי פעם. עזבו את זה שלא אהבתי את הריח העבש שלו מלכתחילה, פשוט חשבתי שאני לא מבינה כלום מפאת גילי הזערורי. שיא שיאי ההשפלות היה כשמישהו מהחבר'ה שלי אמר לי באחד מהערבים, בעודי מרגישה קוקטית ושיקית כפריזאית מפורכסת: "את מריחה כמו סבתא שלי..."....
אני חושבת שהמשפט הזה סתם את הגולל ותמצת היטב את לב-ליבה של הוויית הבושם המחרוד הזה-בושם בריח נפתלין! אני לא יודעת מה נסגר עם קוקו, אבל אולי זו הסיבה שהיא היתה סוג של רווקה מזדקנת בפריז של תחילת המאה הקודמת-לאף אחד פשוט לא היה נעים לומר לה שהיא מריחה כמו בוידעם!

עיצוב הבקבוק נפלא, הריח-חלחלה!:משמאל לימין שורה עליונה-בושם ל"אשה הבשלה"?! ניקול קידמן מפרסמת את הבושם; וונאסה פאראדי בפרסומת לאחיו הקטן, "COCO"; שורה תחתונה משמאל לימין-תדמית צעירה יותר?-קייט מוס וקירה נייטלי ל"קוקו מדמויזל" הנפלא...


תיק ה"קווילט"-2.55

אולי אחד התיקים המועתקים והמשוכפלים ביותר בעולם-רק השד יודע למה. אם תשאלו אותי-קווילט זה דבר שצריך היה להשאר בגזרת קולקציית מצעי המיטה בלבד, וגם זה-אך ורק בחדרי ילדים, שם זה באמת משובב את העין. לא הוד, לא הדר, לא טעם ולא ריח-ויחד עם זה עדיין אחד מסמלי הסטטוס הנחשקים ביותר. שלך במחיר פעוט של כ-2000$ החתיכה! ושמישהו יסביר לי מה לעזאזל נסגר עם רצועת חוליות המתכת והשרוך הכל כך צ'יפי שמושחל שם כמו נחש לכוד בשלשלאות?!
לא! לא! לא! ושוב פעם לא!!! יאק!

צבעוני או שחור, מקורי או העתק-מכוער, מכוער, מכוער!!!

ז'קט הטוויד/בוקלה

כאילו לא מספיק הריח הסבתאי והתיק הסבתאי, מתלווה אליהם מאז ומתמיד הז'קט המזעזע שנחשב ל-קלאסיקה של בית "שאנל". מיושן, קופסאתי בגזרתו ולא מחמיא במרבית המקרים. שימו לב שבפעמים שבהן הוא כן נראה כמעט-"שיקי" הוא מצוות לפריטי לבוש כסאחיסטיים יותר כמו ג'ינס קרוע וגופיית סבא. בחורה מן היישוב שתתרגם את הטוטאל-לוק המזוויע הזה כמות שהוא ממסלול התצוגות, (כולל שרשראות הפנינים שהיו אהובות על קוקו נוחה עדן)-תהפוך חיש קל לסבתא-זפטה-מין-ג'הנאם...

פלא שהדוגמניות עגמומיות?!?! מי רוצה להראות כמו פרסומת לגיל הזהב בגיל עשרים...?!

כפכפי ה"שקפקפים" עם השושנה

טוב-כבר התוודתי מזמן שכל נעל שעשויה מגומי (הנקראת בעגה אנגלית "Jelly flip-flop") ועושה קולות של "סקוויק-סקוויק" כשנועלים אותה דוחה את השועלים בעיניי. גם זו של "שאנל" לא יוצאת דופן עקב ייחוסה הרם. נסיון נואל ותאב בצע של מותג עילית לכאילו ל"רדת אל העם" בהפוך על הפוך....למה לעזאזל לשלם 400$ על נעלי פלסטיק?! (וכן-אם אנחנו שוב דשים בעניין, גם נעלי "מליסה" נכנסות לקטגוריית ה"בעעע" וממש לא אכפת לי שגברת ויויאן ווסטווד חברה אליהם לקולקציה המדוברת האחרונה!).
וכ-ל זה לפני שהזכרתי את השלפוחיות האיומות שהנעליים הללו גורמות בימות הקיץ שלא לדבר על הזיעה השחורה, המג'וייפת והכל-כך לא נשית שנשארת בין אצבעות הרגליים על אף הפדיקור המפונפן ושושנת הפלסטיק החיננית....בעעע-אמרתי כבר?!

משמאל למעלה עם כיוון השעון:כן, גם לה יש בסוף היום ג'יפה באצבעות...ריהאנה והסנדלים המדוברים; כמה דגמים נוספים; הליין של "ויויאן ווסטווד" ל"מליסה"

בקיצור ולעניין קארל ידידי, הגיע הזמן לרענן כמה דברים אצלכם שם בממלכה-ועם כל הכבוד לקוקו (ויש כבוד!), יפה שעה אחת קודם!!!


איזו אבדה ענקית ועצובה לעולם האופנה.....
כמה עצוב שכסף, תהילה והמון-המון-המון כשרון לא יכולים לקנות אושר ושלוות נפש:-(
לזכרו של אחד מהמעצבים הכי מוכשרים שעולם האופנה ידע-אלכסנדר מקווין.


לאתר שלי:www.yaelmakeup.co.il
כתבו אלי:yaelmakeup09@gmail.com



milkysmile

7 comments:

  1. היאח, התגלגלתי מצחוק! אחר כך גם התגלגלתי מהסכמה, ופלא שלא התגלגלתי גם בשטיח ליתר ביטחון.
    רוב הבשמים של קוקול'ה הם סטינקה. קוקו מדמואזל למי שאוהבת מתוק הוא נחמד ועל האחרים אולי אכתוב פעם בבלוג החדש. על כל פנים, אילו הייתי רוצה להריח כמו מצעים ששכבו הרבה זמן בארון, פשוט הייתי חיה בתוכו.
    נעלי פלסטיק זה איכס פיכס + שלפוחיות וניחוח זיעה מסעיר. העובדה שחתומה עליהם ויויאן ווסטווד אומרת לי שהיא נאלצה ללכת לחתום בלשכה שם, ביו-קיי הרחוקה.

    וכמובן, איך אפשר בלי התיק סר הטעם, "תיק הכרית". אכן, כשאת צריכה לנמנם על התיק ברכבת (ועל הדרך ייכנס לך האבזם לעין) - זה התיק עבורך. אני אסתפק במשהו פחות מעופש.

    היה תענוג כרגיל!

    ReplyDelete
  2. אני מסכימה שהבושם הקלאסי שלהם לא טוב בכלל, אבל אם אני זוכרת נכון (אל תקחי אותי במילה, הזיכרון שלי לא מדהים) הבושם הזה היה הבושם הראשון שבאמת היה עשוי מפרחים, ובתקופה של קוקו הוא היה מאוד חדשני ומיוחד (וממש לא זקן). חוץ מזה, פאקינג מרלין מונרו השתמשה בו, ככה שזה די ברור שזה יגרום לבאז מטורף. חוץ מזה, שאנל דווקא כן הוציאו את הצ'אנס הירוק, שיש לו ריח צעיר מאוד וכיפי (אנשים מסניפים אותי בלי סוף כשאני איתו).
    את ה2.55 אני דווקא מאוד-מאוד אוהבת. אני חושבת שכל המהומה סביב התיק מוצדקת מאוד, למרות שאני מסכימה שיש תיקים הרבה יותר יפים.
    רק חליפות הטוויד באמת זקנות מאוד, אבל עם שילוב טוב, זה יכול להיראות מעולה (ולא כמעט).
    בקשר לאלכסנדר - ממש אבדה עצומה. אני לא יודעת מי הולך להיות היורש, אבל אני באמת בספק שיוכלו למצוא מישהו כ"כ טוב.

    ReplyDelete
  3. *רוב חליפות הטוויד

    ReplyDelete
  4. לא יכולים לראות כבר את הקווילט הזה , תמו קץ הקיצים!

    ReplyDelete
  5. נעלולית וגייל-תודה רבה (גייל יקירה-נסכים שלא להסכים אה?!;-) אני עדיין מתעבת אותו....)
    בוילר יקיריי-הפוסט האחרון שלך קרע אותי מצחוק!!!
    אין-אין על מרמרת!!!

    ReplyDelete
  6. אכן פיוריזים טהור של אמת לשמה.
    פשוט נכון ואמיתי.
    סוף סוף יש איזה מישהי שלא מפחדת לומר את האמת בעיקר על התיקים המזעזעים הללו !!!!!!!!!
    יקירתי, את במיטבך כשאת עצבנית, המשיכי כך!

    ReplyDelete
  7. דניאלה-תודה....
    מבטיחה להמשיך ולנבוח...
    39 שנים עשיתי את זה...כנראה שזה לא ישתנה בגלגול הזה:-DDD

    ReplyDelete