Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Saturday, August 22, 2009

Make yourself go Va-Va-Voom with MAC's "Baby Bloom"...



(...הייתי חייבת לדפוק חרוז מטופש...בחיי...)

ותודו שהחריזה הזו היתה טיזר חינני להפליא...עובדה שאתם פה...:-P
ביום חמישי האחרון הוזמנתי ל"מאק" רמת אביב להשקה של שתי הקולקציות החדשות-"Baby Bloom" ו"Grapic Garden" (כן, בזמן האחרון הפכתי להיות אושיית השקות אמיתית..."פארטי אנימל" שכמותי-נו,שויין!). הארוע היה ארוע סגור ל"מכורות" בלבד (אני לא יודעת אם לקבל את זה כמחמאה, או להעלב קשות :-D...) ואמור להפוך לדבר שבשגרה לפני השקת קולקציות חדשות. לכל הדעות יוזמה ברוכה ואופציה מצויינת עבורי, אז אין-אמתכם הנאמנה, לספק לכם מידע מהימן וביקורת אובייקטיבית ככל האפשר (כעובדת החברה לשעבר; כן-כן, 4 שנים אינן הולכות ברגל מסתבר) על המוצרים בליוויית תמונות, קישקושים אינפורמטיביים ושאר "מרעין בישין"....



(בתמונה:"אבק של כוכבים"; כפכפי דולצ'ה וגבאנה על רגליו המסוקסות של הסטייליסט אריאל, לצד קעקועי הכוכבים של נטע, המדריכה הראשית של "מאק". לא באמת חשבתם שאני אפספס סטייל שכזה, נכון?!)
כמו בכל מסיבה טובה, קצת כיבוד תמיד פותח את התאבון ומספק ICE BREAKER מצויין-עוגיות משובחות, הרבה יין מוגז בטעמי פירות (אחחח...תענוג! מה לעשות, אני בחורה זולה-תנו לי יין נתזים בשני שקל ודפקתי את הראש בשניה וחצי...) ואפשר להסתער על הסחורה...הנתחילה?


(הפנינג המוני ב"מאק" רמת אביב-ערב ההשקה)
"Baby Bloom" היא קולקציה המשיקה מייקאפ חדש בחמישה גוונים שנכנס לליין הקבוע בשם Studio moisture tint, וכן חמישה ליפ באלמים המלווים אותו מהדורה מוגבלת, בשם Suntints SPF20. המייקאפ עצמו, או נכון יותר לומר ה"דמי מייקאפ" (למי שמכיר את ההגדרה), מועשר בלחויות, מספק כיסוי קל, בעל גימור טבעי מאד ומכיל מקדם הגנה של SPF15. הוא אמור למעשה להחליף את המוצר הקודם שייצג חלק מנישת המייקאפים הקלילים של החברה, הלוא הוא Select tint הישיש והטוב שהחל לרדת מן המדפים כבר בשנה שעברה.
הבאלמים הינם מלחחי שפתיים עם גוון קליל ומקדם הגנה של SPF20 (שהוא אגב, הגבוה ביותר מכל מוצרי ההגנה לשפתיים של החברה). הגוונים פסטליים ומתקבלים כשקפקפים של השפתיים, התחושה נעימה עד מאד והגימור זכוכיתי במיוחד. כל אלה, כפי שציינתי כבר, במהדורה מוגבלת ואינם נשארים בליין הקבוע.
הקולקציה השניה שהושקה היא ה"Graphic Garden" שהיא למעשה קולקציית קיטים מוקטנים ("מאק" כחברה שאינה דוגלת בשיטת ההנחות באופן גורף, משיקה פעמיים בשנה קולקציות "קיטים" של מברשות מוקטנות ומוצרים אחרים במחירים מיוחדים), המכילה שני סטים של מברשות מוקטנות, שתי פלטות של צלליות ושני קיטים לשפתיים-כולם במהדורה מוגבלת. לארצנו הקטנטונת עד עתה היתה מגיעה רק פעם בשנה, לקראת נובמבר, קולקציית הקיטים הגדולה יותר של חג המולד. משנה שעברה החלו להביא גם את קולקציית הקיטים הקטנה יותר שמושקת באופן אקסקלוסיבי בבית הכלבו "Nordstrom" וכך למעשה גם בארץ מושקים הקיטים הללו פעמיים בשנה.
ועכשיו, להתנסויות וביקורות...
נתחיל כמובן ב"Baby Bloom"; יותר מהכל עניין אותי המייקאפ. כחובבת מושבעת של קודמו בתפקיד שיוצא לפנסיה שלא באשמתו, חשתי לנסות אותו על עור פניי. ראוי לציין ראשית שלהפיץ אותו "רק" בחמישה גוונים (מ"light" ללבנבנות שכמוני, ועד "deep dark")-היא החלטה שיווקית נבונה במיוחד בעיניי. הליין הקודם הכיל להערכתי כ-12 גוונים, מרביתם מיותרים. כיוון שהמייקאפ עצמו הינו בעל כיסוי קליל מאד, חלק מן הגוונים היו דומים מאד זה לזה, וכך מצאתי את עצמי מתאימה בעיקר שלושה או ארבעה גוונים פופולריים במיוחד. השאר, נשארו מיותמים על הסטנד, ללא שימוש נרחב.
מעצם היותו עשיר מאד בלחויות וקליל במרקם, המייקאפ החדש מתאים, מן הסתם, לבעלות עור רגיל עד יבש, ללא פגמים יוצאי דופן מבחינה טקסטוראלית (למאפרים המקצועיים שבינינו אוסיף ואומר כי נאמר לנו מפורשות שבשל תכונתיו ה-flawlessיות הוא מתאים במיוחד לצילומי HD). התחושה שלו על העור נעימה מאד, ומותירה את העור רווי לחות ונעים למגע. הגימור, כאמור, בהתאם-מאד טבעי. הזכיר לי לגמרי בתכונותיו את המייקאפ החדש של דיור "DIORSKIN-NUDE", שגם אותו אני אוהבת מאד-אם כי יש לי תחושה שבמבחן מחיר VS כמות, זה של "מאק" מנצח בהליכה. אלו מכן שאוהבות גימור מאט (המתאים בעיקר לבעלות עור מעורב-שמן) וכיסוי גדול יותר-לא ימצאו פה את מבוקשן. בקיצור, מבחינתי, אהבה חדשה נולדה!
לגבי הבאלמים אני חייבת להודות שתחושותי מעורבות. כמאפרת, לא מצאתי טעם בלרכוש אותם-מוצרי שפתיים וגלוסים יש לי לרוב, והעובדה שהם בעלי מקדם הגנה גבוה אינה משנה לי כהוא זה. בנוסף כפי שציינתי, רמת הפיגמנט אינה גבוהה, כך שעל אף הגימור שובה הלב, וויתרתי על העניין. לעומת זאת, לקונות לא מקצועיות, שרמת ההגנה במוצר חשובה להן מאד ואינן אוהבות את המרקם הכבד מעט והדביקות של חלק מהבאלמים הקיימים בשוק, אני חושבת שהמוצר יתאים מאד וישרת אותן נאמנה. בהשוואה לליפ קונדישיונר המפורסם של החברה, הליפ טינטים עדיפים בעיניי אלפי מונים-גם מבחינת טכניקת האפליקציה, {הליפ קונדישיונר הצבעוני מגיע לארץ רק בקופסית משום מה, (בניגוד לחו"ל, שם אפשר היה למצוא אותו פעם גם בסטיק) מה שמצריך תחיבת אצבעות לא כיפית לתוך המוצר, YUCK! טיפ להנהלת החברה-RE-VAMP IT ויפה שעה אחת קודם!}, גם מבחינת התחושה על השפתיים והגימור השונה, וה"נוק-אאוט" הסופי-גובה מקדם ההגנה. בקיצור-לשיקולכם...


(בשורה העליונה מימין: סלקט טינט הישן תנצב"א; תאומים שהופרדו בלידתם? סטודיו מויסטר טינט ודיורסקין-ניוד
בשורה התחתונה: הליפ קונדישיונר VS הסאן-טינטס...הפינה לשיפוטכם!)
ועתה-לקולקציה השניה...."Graphic Graden"...
ראשית-הבהרה גורפת לגבי כלל קולקציות הקיטים: מכיוון שהמחירים של המוצרים מלכתחילה מוזלים אין על הקולקציות הנ"ל ו/או המוצרים שבתוכן הנחת מאפר-לא בארץ, ולא בחו"ל. אני מוצאת את העניין "פיירי" לחלוטין כיוון ששוב, אני לא חושבת שקהל הלקוחות המקצועי הוא בהכרח קהל היעד של המוצרים הללו. הקיטים הם רעיון מצויין עבור לקוחות פרטיות שמעוניינות לרכוש כמה מוצרים של החברה במחיר מיוחד וכך לקבל מקסימום אפשרויות בפחות כסף (בהשוואה לחברות המסחריות שבשוק). רעיון מצויין בעבור מי שאינה בעלת אינספור צלליות, ופלטה של 6 גוונים בני אותה המשפחה בהחלט תענה על צרכיה היומיומיים גם מבחינת וורסטיליות וגם מבחינת המחיר.
בקולקציה שני קיטים של מברשות מוקטנות, שניהם הפעם קיטים "מעורבים" (בניגוד לפעמים קודמות בהן היו הקיטים "מחולקים" לנושאים-קיט מברשות עיניים, קיט למוצרי פנים וקיט מעורב); שניהם מכילים 5 מברשות שמגיעות בנרתיק מהודר ונותנות מענה לכלל איפור הפנים (או כמו שאני נהגתי לכנות אותם "קיטי כלבוייניק"). בנוסף שתי פלטות של 6 צלליות כ"א-אחת בגוונים קרים, ואחת בגוונים חמים; שני קיטים לשפתיים המכילים שני שפתונים וגלוס, גם הם בנרתיק מעוצב.
המוצר השווה ביותר בקולקציה, לכל הדעות, הינם הקיטים של המברשות. הם מהווים תמורה נאה מאד בעבור המחיר (קצת מעל 300 ש"ח בעבור 5 מברשות), בהתחשב בעובדה שמחיר ממוצע למברשת מקצועית של "מאק" הוא כ-150 ש"ח ביום רגיל.... בניגוד למברשות של החברה מהליין הקבוע שנעשות בעבודת יד, המברשות המוקטנות של הקיטים אינן בעבודת יד, וחדי העין המקצוענים יוכלו לבטח למצוא אי אלו הבדלים באיכות המברשת. הקיט המומלץ מבין השניים בעיניי, (וגם הנחטף יותר יש לציין, על סמך נסיון העבר) הוא הקיט שמכיל את מברשת 187 האלמותית. אם חשקה נפשכן במברשת הנ"ל שמתאימה בעיקר למייקאפים נוזליים ולפודרות ואין ידכם משגת לשלם את מחירה הגבוה מאד בימים כתיקונם-רוצו לרכוש אותו. מנסיון אישי, כבעלת קיט דומה אני יכולה לומר שאיכות המברשת המוקטנת הספציפית הזו, כמו גם איכות מברשת ההצללות המופלאה שאיתה בקיט (מספר 186), אינה נופלת לדעתי במאום מ"אחיותיה" הגדולות יותר. בקיט השני, לעומת זאת, נמצאות, בין השאר, מברשת 190 המצויינת, שמיועדת למייקאפים מוצקים בעיקר, ומברשת 129 לסומק-שהיא מברשת הסומק הנמכרת ביותר של החברה. בקיצור ולעניין, חשבון פשוט מעיד כי מספיק שאתם מעוניינים בלפחות שתי מברשות מהקיט, ועניין המחיר הופך למשתלם לחלוטין עבורכם.
פלטות הצלליות התחדשו הפעם בעיקר בדבר אחד מהותי-כל 6 הצלליות שבפלטות הן במהדורה מוגבלת ולא ניתן למצוא אף אחת מהן בליין הקבוע. בדגימת הפיגמנט אף התרשמתי לטובה ולדעתי-הפיגמנטים הפעם (שהם בד"כ תלויי מרקם) חזקים מתמיד והגוונים מאד מוצלחים-גם בפלטה ה"קרה" וגם ב"חמה"-אותה אהבתי מאד.
קיטי השפתיים הם אלו שפחות עניינו אותי, שוב, אין לי צורך במוצרי שפתיים כרגע...גם שם ראוי לציין כל שלשות המוצרים הינם גוונים חדשים במהדורה מוגבלת, יתרון גדול לטעמי-אני מחובבות המוצרים ה"מיוחדג'ים", אלו שלא ניתן למצוא בליין באופן קבוע. דבר נוסף שניתן לומר ב"זכותם" הוא שהם יכולים לשמש כשי נאה, חביב ולא מחייב לכל אישה שחובבת איפור שפתיים. שוב, בהחלט שווה את הכסף-אני, כאמור כמו את שאר הקולקציה, מצאתי אותם מיותרים עבורי.
OVERALL, היה ערב כייפי ומוצלח, הפרזנטציה היתה אינפורמטיבית ועניינית והאווירה נעימה וחייכנית. בהחלט רעיון מצויין לקידום מכירות ושיווק של קולקציות חדשות. אני לגמרי מחכה להשקה הבאה!



ואם בלבלוב עסקינן, לא יכולתי שלא לצרף לפוסט הקייצי הזה גם את תמונות התכשיטים ההיסטריים הללו שנלקחו מהאתר המדהים הזה (ותודה לאתר Style.com שהפגיש אותי עם הפלא הזה...). כחובבת סחלבים מושבעת, וכמו שמרביתכם כבר יודעים-גם חולת אביזרים לא קטנה, התעלפתי אל מול המסך כשנתקלתי בדבר המטורף הזה. מדובר בחברה יפנית (איך לא...) שמתמחה בטכניקה מיוחדת של שימוש בסחלבים אמיתיים המיובשים ונחנטים באמייל (קצת קריפי, אני מודה...) המשמר אותם ואת הצבעים המקוריים שלהם לנצח, לכדי תכשיטים יפהפיים-יש להם שרשראות, עגילים וסיכות לבגד. בדקתי עבור השופוהוליקיות שבינינו, וכן, החברה שולחת גם לארץ. אז לידיעת חבריי, מכריי וכל מוקירי זכרי באשר הם (במיוחד אלה אשר גרים בארה"ב הרחוקה...)-אם מי מכם חש בצורך עז ובלתי נשלט לצ'פר אותי במתנת יום הולדת מוקדמת-שרשרת שכזו (במיוחד של סחלבי ה"טייגר" הירוקים או הסגולים :-P) תשמח אותי עד בלי די ותגרום לי להיות אמתכם הנרצעת לנצח-נצחים! מבטיחה!
שלא תגידו שאני לא דואגת לחשבון הבנק שלכם....תהנו!
לאתר שלי:www.yaelmakeup.co.il
כתבו אלי: yaelmakeup09@gmail.com



milkysmile

4 comments:

  1. נהנתי מאוד,
    רצה לקנות את הקיט,
    תודה!!!

    ReplyDelete
  2. מיי פלז'ר דיר...
    תתחדשי ותהני...:-)

    ReplyDelete
  3. תודה על הסקירה ! נראה לי שאת המייקאפ אני אבדוק
    וגם מברשות :)
    ולגבי הסחלבים זה מיוחד אבל בהחלט לא לכל אחד.

    שבוע טוב

    ReplyDelete
  4. בכיף...אשמח לשמוע תגובות שלך על המייקאפ...
    תהני!

    ReplyDelete