Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Thursday, August 17, 2017

פוסט "על הסכין"#32 ביקורת מוצרים מורחבת+סקירת מוצרים מלונדון

מידתי לאללה, haul קניות מלונדון

"כל הכתוב לעיל מבוסס על חוות דעתי האישית בלבד-אין בו משום פרסומת סמוייה, המלצה צרכנית גורפת או השמצה כלשהי. *חלק הארי של המוצרים הנדגמים נשלח אלי מטעם החברות עצמן (במקרים כאלו וגם במקרים בהם המוצר נרכש על ידי במחיר מלא, יצויין הדבר בפוסט-למען הגילוי הנאות). אף על פי כן, אני מתחייבת לעשות כמיטב יכולתי ולתת חוות דעת מקצועית ומשוללת דעות קדומות עד כמה שניתן, על מנת לאפשר לכם לגבש החלטה אישית לגבי טיב וכדאיות המוצרים. *מוצרי האיפור נבחנים ע"פ מדדים כלליים וקבועים: צורת האריזה ואסתטיות המוצר; נוחות השימוש; רמת המחיר; עמידות המוצר; ריכוז הפיגמנט (color pay-off) וכן הפן המוסרי של ניסויים בבע"ח, עם כל המשתמע מכך. *בשל התגליות אותן גיליתי לאחרונה בנושא הניסויים בבע”ח, מורכבות העניין ופתלתלותו אני מייעצות לכל קוראי לקרוא בעיון את הטור המפורט הזה , ולהסיק את מסקנותיהם האישיות. אני אישית נשענת על PETA כמקור מהימן עד כמה שניתן לדעת"

בלולה כובשת את לונדון

מכירים את התקופות הללו בחיים שבהן אתם מרגישים קוצר נשימה בכל הגוף?
מן עייפות כרונית שלא עוברת, לא משנה כמה תנסו לישון?
תחושת באסה כללית שנמאס לכם מהכל – מהעבודה, מהחיים, מהדאגות היומיומיות ושכל מה שבא לכם לעשות הוא לשבור שגרה ורק לברוח רחוק?
אז ככה הסתובבתי בארבעת החודשים האחרונים.
אחרי שבר רגשי גדול בשל זוגיות שהתפוצצה לי בפנים ובן זוג שבגד בי, האטה בעבודה שהובילה ללחץ כלכלי ובכלל תהיה קיומית שהביאה לפתחי פרשת דרכים אישית, מקצועית ונפשית -  החלטתי שדי.
אני חייבת לקחת פסק זמן, כי הגוף מתחיל לאותת לי שלא טוב לו.
תשע שנים עברו מאז הייתי בחו"ל. הלידה של בלולה, המוות של אמא שלי, הגירושים, העצמאות, מעבר הדירה לאחר הגירושים, העבודה הקשה על המיתוג האישי שלי – כל אלה גזלו ממני זמן יקר ומשאבים כספיים ורגשיים עצומים.
לא יכולתי להרשות לעצמי משהו מספק ומהנה וגם לא היה לי זמן לזה.
עד עכשיו.
כי עכשיו זה היה כורח המציאות.
אספתי את הפקלאות, ארזתי את בלולה (לה היתה זו הטיסה הראשונה לחו"ל), והצטרפתי לבת דודתי ושני ילדיה לטיול בר מצווה שלהם בלונדון, העיר האהובה עלי בעולם. מבחינתי היתה זו גם סגירת מעגל מרירה-מתוקה. בפעם האחרונה, החמישית במספר שלי, נסעתי אליה בחודש חמישי ושבועיים מאוחר יותר אמא שלי נפטרה. מאז, פשוט לא הזדמן לי, כאמור.
פאפא יעקבי, ברגישותו כי רבה, הבין כי שתינו זקוקות לטיול הזה כמו אויר לנשימה, והחליט לפרגן לנו את כו-לו במתנה.
כך נחתנו, חמישתנו - בת דודתי שהיא לי כמו אחות, בנה בן ה-13 ובתה שהיא בגילה של בלולה בדיוק (ושלושתם קשורים זה לזו באהבה עצומה), פעורי פה ועיניים, בלובי של אחד ממלונות הילטון המקומיים, בהם שיכנו אותנו שני הסבים המפרגנים.
ששת הימים הבאים היו שירה צרופה של עונג, מתחילתם ועד סופם – סיורים רגליים, ביקור במקומות מרתקים, פגישות עם חברה משכבר הימים, בתי קפה מקומיים והמון-המון-המון שופינג לנשמה, כמו שכל אחת מייחלת לעצמה. בול, אבל בול מה שהייתי צריכה כל כך והיה חסר לי – לשטוף את הראש מהשגרה המכבידה ורק לעשות פאן!
מרבית הקניות שלי היו, איך לא, בעיקר מוצרי איפור שלא ניתן להשיגם בארץ.
בפוסט הזה אתחיל לסקור חלק מהם, ולאט-לאט אעלה עוד סקירות מוצרים, בעקבות ההתנסות שלי, כמובן - כדרכי בקודש.
מי שסקרן וחייב לראות סקירה כללית של מה בדיוק רכשתי ומהיכן, מוזמן להציץ בהול הקניות שהעלתי כוידאו לעמוד המקצועי שלי,
כאן.
מזהירה מראש, אורכו כשעה – הכינו לכם קפה ומאפה!

Matte-Me – שפתון נוזלי בגימור מאט, Sleek



זול, מאט ומייבש את הנשמה - השפתון הנוזלי של סליק (צילום:יעל יעקבי)

השפתון של סליק היה הראשון שדגמתי, משפתוני המאט הנוזליים העממיים שרכשתי. את חברת "סליק" ניתן למצוא כמעט בכל "BOOTS" שכונתי (המקבילה הבריטית ל"סופרפארם") והעלות שלהם זולה להפליא, משהו בסדר גודל של כ-6 פאונד. מבחינת המגוון, יש להם כ-16 גוונים, וכמובן שזה שקרץ לי במיוחד היה הבורדו הכהה, 'Vino Tinto'.
המיכל פשטני בעיצובו – מוארך ומלבני עם אפליקטור ספוגיתי. הגוון מטריף חושים והוא בורדו כחלחל וקר. החומר עצמו נוזלי וקל מאד לעיבוד על השפתיים בעת ההנחה. הוא מתקבע במהירות הבזק, מה שלא ממש מאפשר תיקוני צורה בקווי המתאר וכל שכבה נוספת שמוסיפים מעל רק הופכת את כל האנסמבל הזה ללא ממש אחיד מבחינת הכיסוי. אבל הרע מכל – הוא מייבש את השפתיים למוות. כל כך מייבש שלא עזרה הכנתן מבעוד מועד עם פריימר ייעודי. לאורך הערב (בו יצאתי לשתות עם חברים), תחושת היובש רק הלכה והתגברה ולחרדתי גיליתי שהוא מתחיל
 להתקלף בפנים השפתיים באופן הכי לא אסתטי שחוויתי עם מוצר מהסוג הזה, ever
פשוט חתיכות-חתיכות של שפתון שהתפוררו בפנים השפתיים וחשפו אותן לחלוטין, כשהן יוצרות מראה מזעזע של בובת-מין פשוקת פה. זה נראה כל כך רע שבמשך הערב רצתי לשירותים ושפשפתי את השפתיים נמרצות רק כדי להוריד את הפיאסקו הזה באופן טוטאלי. באופן פראדוקסלי נאבקתי קשות להסיר אותו לגמרי מהשפתיים המסכנות שלי.
זוועת עולם שאין לתאר שהותירה אותי בטראומה קשה מהמוצר.
מבטיחה להתנסות שוב, רק על מנת לעשות וידוא הריגה מוחלט.

Lip Paint Matte, ליפסטיק נוזלי של לוריאל-פריז


מצטלם נהדר. זהו בערך...(צילום:יעל יעקבי)

בסטנדים המוצבים בפארמים בחו"ל קיים לחברה ליין שלם של מוצרים, שמשום מה איננו מגיע לארץ כלל (כמעט כל ליין ה"פרו"). הגוונים של השפתון הזה על הסטנד כה מפתים בוורסטיליות שלהם (כמה מרענן לראות גוונים לא סטנדרטיים כמו אפור וכחול בליין עממי), שפשוט הייתי חייבת להתנסות. כבר לפי הטסטר בחנות הבנתי כי כיתוב המאט על גבי המוצר מטעה אוחושילינג, אבל הגוון הדובדבני של גוון 'Apocalypse Red' היה כובש והמחיר המגוחך של כ-7 פאונד שיכנע אותי לשים אותו בסל הקניות ולנסות בכל מקרה.

מצטלם נהדר, אמרתי כבר? (צילום:שולי דרוקמן)

השפתון עצמו מעוצב כטיובה, כשלתוכה מוברג האפליקטור הספוגיתי. הוא ניחן בניחוח פירותי ונעים והמשיחה שלו קלילה, רכה וכייפית, כמו גם התחושה שלו על גבי השפתיים. רויית הפיגמנט נפלאה והוא מכסה באופן מלא את פני השפתיים. הבעיה מתחילה ונגמרת בתיאור הגימור המטעה, כ"מאט".
בואו נדייק ונחדד את העניין, בשום יקום הגימור הזה איננו מאט. הוא אפילו לא סמי-מאט, עבור המתחכמים שבינינו. מדובר פשוט בשפתון נוזלי עתיר פיגמנט, בעל גימור מבריק למדי שגם בגזרת העמידות נכשל מן הסתם, כיוון שאיננו מתקבע על השפתיים.
גרוע מכך, על אף תחימתו בעפרון שפתיים עמיד, הוא החל לזלוג ולגלוש מעבר לגבולות השפתיים התחומות, באופן לא חינני להפליא שהצריך אותי לספוג אותו כמעט לגמרי. לזכותו יאמר שגם לאחר ההספגה, הוא ניחן באפקט הכתמה נחמד – סוג של נחמה פורטא.
חביב למדי, אם אתן בעניין של שפתון נוזלי שאיננו עמיד בעליל ובמחיר סביר.

Stay Matte Liquid Lipcolour, שפתון נוזלי עמיד של RIMMEL London


אפילו לא מצטלם נהדר... (צילום:שולי דרוקמן)

השפתון העמיד של חברת רימל היה האחרון שהתנסתי בו בגזרת השפתונים הנוזליים העממיים שרכשתי, וגם הגרוע שבהם.
אם זה של לוריאל התיימר להיות מאט ופשוט לא קיים, הרי שזה של רימל אכן מקיים את הבטחותיו, אבל באופן בעייתי.

נראה פצצה רק בחצי השעה הראשונה (צילום:יעל יעקבי)

הוא מגיע בטיובת פלסטיק מעוצבת ומקומרת והמשיחה נעשית באמצעות אפליקטור ספוגיתי ומחודד שדווקא מתפקד מצויין. הבעיה נעוצה לדעתי דווקא במרקם החומר המשחתי משהו, אשר הופך לצמיגי מהר מאד ומונע אופציית תיקונים ומשיחה מחודשת (שאפשרית בוורסיות נוזליות יותר של שפתונים מסוג דומה). מריחת הגוון הכהה איננה אחידה והיא ניכרת היטב גם פה בתצלום התקריב. הוא מתקבע מאד במהירות על השפתיים ומותיר תחושת יובש קשה ולא נעימה, על אף הכנתן מבעוד מועד בפריימר ייעודי, כפי שאני עושה בשימוש עם כל שפתוני המאט המתקבעים שלי. ואם זה לא מספיק, החומר בזויות הפה התבקע באופן כעור להחריד כמעט חצי שעה בלבד לאחר משיחתו.
אבל הגרוע מכל עוד היה לפני, עת יצאתי מהבית לקפה עם חברים. לאחר אוכל ושתיה ירד השפתון בצורה מזוויעה ולא אחידה בעליל, כזו שהותירה אותי מגוחכת למראה ואילצה אותי לרוץ ולקחת מגבון ולהסיר אותו טוטאלית.
נקודה מעניינת למחשבה ששמתי לב אליה כבר מזמן (ומתחזקת אצלי ככל שאני דוגמת עוד שפתונים של חברות שונות), היא שגווני הבורדו-בורגונדי הם הבעייתיים יותר במבחני העמידות ואחידות המשיחה והכיסוי, כמעט אצל כלל החברות ובאופן גורף.
למרות כל זאת וכיוון שרכשתי עוד שני גוונים ממנו, בהחלט אתן לו עוד צ'אנס, רק על מנת לוודא שזוח לא בעיית גוון אלא טקסטורה.
עלה לי, כקודמיו, כמה פאונדים בודדים בלבד, כך שכאב הלב בגינו איננו נוראי כל כך.

***
עד כאן להפעם החלק הראשון בסקירת המוצרים מלונדון, ממש בקרוב - עוד.
וכעת, בחזרה לארצנו הקטנטונת, כי גם אצלנו תלא חסרות התרחשויות איפוריות...

Next To Nothing, סדרת המייקאפים והפודרות החדשים של "מאק"

הוא סוף סוף כאן...האובססיה החדשה שלי (צילום:יעל יעקבי)

בשניה שנכנסתי הביתה בערב, מהטיסה בחזרה, חיכה לי על השולחן מארז המייקאפים והפודרות מהסדרה החדשה של מאק (תוכלו לראות אותו במלוא הדרו בסרטון שלינקקתי לכם בפרולוג).
למייקאפ הזה חיכיתי חודשים, מאז שראיתי אותו לראשונה בסטורי של המאפרת והמדריכה הראשית של החברה בארץ - נטע סקלי. כבר אז ידעתי כי הוא יהיה אהבה ממבט ראשון, וזאת רק על סמך התיאור שלה אותו, ואכן, לא טעיתי.
כמשתמע משמו, נקל להבין כי מדובר בסדרה קלילה ואוורירית, משהו שאני תמיד מתחברת אליו עד מאד.
סדרת המייקאפים החדשה (או אם תרצו, הדמי-מייקאפים) מגיעה בתשעה גוונים בלבד, ובניגוד למרבית המייקאפים של החברה אשר נקראים על פי תתי גוון ודרגות כהות ממוספרות, המנעד כאן מגיע על פי הגדרות כוללניות של כהות. לדוגמא - לגוון העור הבהיר שלי מתאים גוון 'Light'.
המייקאפ עצמו מגיע בבקבוק זכוכית חלבית ובעל משאבה לחיצה המוציאה כמות מדודה בכל שאיבה. הכיסוי - עדין וקליל להפליא כשהטקסטורה שלו כה דקיקה בעוביה, כך שהוא איננו מתנקז בנקבוביות העור או בקמטוטי ההבעה. הגימור, טבעי וזוהר, כזה שמדגיש את חיות העור ומאיר אותו בגלואו משגע שאני מתה עליו. מי שמחפשת ואוהבת כיסוי מלא וגימור מאט, לא תמצא כאן את מבוקשה ולעניות דעתי הוא עובד הכי טוב עם עור רגיל עד יבש. מצאתי שלי הוא מחמיא במיוחד אם אני עובדת איתו על גבי כל הפנים ונקודתית, רק במקומות בהם אני זקוקה לכיסוי גבוה יותר, משתמשת בקונסילר בעל כיסוי גבוה יותר.
הפודרות הדחוסות, בהתאמה, מגיעות במגוון של 9 גוונים תואמים והן קלילות באותה המידה. גריסה דקיקה המותירה את העור טבעי למראה, מכסה בעדינות יתרה ואיננה מדגישה טקסטורות עור בעייתיות. מנסיוני, היא מצויינת להנחה מתחת לעיניים ומעל הקונסילר למטרות קיבוע והארכת עמידותו.
נכנסו בחדווה למדף התמרוקים האישי שלי ומשומשים מאז על בסיס תדיר ויומיומי.
מחיר המייקאפ - 151 ש"ח (לפני הנחת מאפר אופציונלית), למוצר המכיל 35ml.
מחיר הפודרה - 149 ש"ח (לפני הנחת מאפר אופציונלית), למוצר המכיל 10g.
להשיג בחנויות מאק ובאתר המקוון.

Covershot Eye Palettes, שישיית פלטות של "סמאשבוקס"


שש אופציות וורסטיליות ומהממות (צילום:יעל יעקבי)

סמאשבוקס השיקו זה לא מכבר קולקציה צלליות צבעונית וורסטילית המכילה 6 פלטות שונות, בקומבינציות גוונים שונים בהרכבם, תוך שילוב טקסטורות וגימורים שונים.
המארזים המגניבים של הפלטות רומזים בגווניהם על גווני הצלליות שבתוכן ומעוצבים כהדפסים אבסטרקטים תלת-מימדיים היוצרים אשליית תנועה מזויות ראיה שונות.
קיבלתי להתנסות בשלושה מארזים ומשם בחרתי לצלם, איך לא, את מארז הצלליות החם והלוהט בגווני אש ולהבה אשר נקרא באופן לא מפתיע - "Ablaze". 

ABLAZE - היפה שבפלטות (צילום:יעל יעקבי)


המארז עצמו קטן, דקיק וקומפקטי ובתוכו מסודרות שמונה צלליות בגימורים שונים. המרקם לא פחות מעילאי. נימוח, רך למגע והנחה ונוח עד מאד לטישטוש והטמעה, כך שיצירת מעברי צבע באיפור העיניים קלים להשגה ומתמזגים זה בזה בנקל. רוויית הפיגמנט מעולה ומה שתראו בעיניים במבט על הפלטות, גם תקבלו בהנחתן על גבי העפעף.
מדובר לטעמי במוצר מנצח אשר אחד מהשילובים שלו לבטח יתאים לכל מאופרת באשר היא (לחובבות המראה המעושן, חובבות גווני האדמה, גווני הפסטל, גימורי המאט וכו'...).
פלטת גווני האש הזו הפכה לפייבוריטית שלי לאחרונה, באופן לא ממש מפתיע...

מעושן קצת אחרת בגווני אש (צילום:יעל יעקבי)

129 ש"ח (לפני הנחת מאפר אופציונלית) למארז המכילת שמונה צלליות במשקל 7.8g.
להשיג בסניפי רשת "אפריל", באתר המקוון שלהם וכן בחנויות המותג העצמאיות בקניון האופנה-TLV וקניוני עזריאלי-ת"א ואבנת-פ"ת.

***
עד כאן חפירות להיום,מקווה שלא אכלתי לכם את הראש יותר מדי.
אתם מוזמנים, כמו תמיד, להגיב לי כאן, לעקוב אחרי האינסטוש שלי וכן אחרי העמוד העסקי שלי.
כתבו לי:yaelmakeup09@gmail.com

נישוקים...
Yafutoo

No comments:

Post a Comment