Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Sunday, June 25, 2017

על הסכין #30 - פוסט ביקורת מוצרים מורחב



"כל הכתוב לעיל מבוסס על חוות דעתי האישית בלבד-אין בו משום פרסומת סמוייה, המלצה צרכנית גורפת או השמצה כלשהי. *חלק הארי של המוצרים הנדגמים נשלח אלי מטעם החברות עצמן (במקרים כאלו וגם במקרים בהם המוצר נרכש על ידי במחיר מלא, יצויין הדבר בפוסט-למען הגילוי הנאות). אף על פי כן, אני מתחייבת לעשות כמיטב יכולתי ולתת חוות דעת מקצועית ומשוללת דעות קדומות עד כמה שניתן, על מנת לאפשר לכם לגבש החלטה אישית לגבי טיב וכדאיות המוצרים. *מוצרי האיפור נבחנים ע"פ מדדים כלליים וקבועים: צורת האריזה ואסתטיות המוצר; נוחות השימוש; רמת המחיר; עמידות המוצר; ריכוז הפיגמנט (color pay-off) וכן הפן המוסרי של ניסויים בבע"ח, עם כל המשתמע מכך. *בשל התגליות אותן גיליתי לאחרונה בנושא הניסויים בבע”ח, מורכבות העניין ופתלתלותו אני מייעצות לכל קוראי לקרוא בעיון את הטור המפורט הזה , ולהסיק את מסקנותיהם האישיות. אני אישית נשענת על PETA כמקור מהימן עד כמה שניתן לדעת"

בושם - 'Goldea' של BULGARI

גולדאה - החדש של 'בולגרי' (יח"צ)
הדבר הראשון שעלה לי לראש כשהרחתי את הבושם הזה לראשונה, הוא שהוא לא מזכיר אף בושם אחר שאני מכירה.
ואל תתטעו, מדובר במחמאה עצומה.
אם מרבית הבשמים המושקים בשוק בשנים האחרונות תמיד מזכירים לכם בתוויהם בשמים כאלה או אחרים, הרי שלזה יש פשוט ריח ייחודי וחד-פעמי, לא פחות, וזו גדולתו המובהקת עבורי.
גם זה, בדומה לאחיו הגדול והפרחוני בתוויו, הגולדאה רוז (שהושק לפני כחודשיים וחצי ועליו כתבתי
כאן) – מעוצב באותה הצורה. עיצוב עגול וחושני, בדומה לתכשיטי היוקרה של המותג האיטלקי הוותיק. רק שהפעם גווני הבקבוק הם בזהב וענבר ומספקים רמז מהותי על תווי הריח המשתנה מרגע לרגע, ואין ספק שהוא קצת יותר נישתי בגווני הניחוחות שלו.
עד כמה שקשה להעביר ביקורת על ריח, או להסביר את התחושה הסובייקטיבית שהוא מקנה, אחזור ואומר שוב, הריח שלו ייחודי להפליא – טלקי משהו, מערסל כמעט ומגה סקסי. ואף על פי כן, להלן תווי הבושם. לאנליטיים שבכם, אולי זה יתן קצת קנה מידה:
תו עליון מוסק, ברגמוט ותות
לב הבושם מוסק זהוב, יילנג יילנג ויסמין.
בסיס הבושם תערובת ענבר ופצ'ולי
מן הסתם הבנתם כבר, כי אישית - התאהבתי בו עד כלות. הוא זכה לכבוד האולטימטיבי, כשהפך לבושם הקבוע שלי ליומיום.

ריח משכר וחושני - עפתי! (צילום - יעל יעקבי)

ואגב, ציפור קטנה לחשה לי כי וורסיה חדשה ואפלה במיוחד שלו עומדת לצאת בקרוב, יש לי הרגשה שגם זו תהיה תחילתה של ידידות מופלאה.
מחיר: 399 ₪,  לתכולת : 50 מ"ל

מחיר: 549 ₪,  לתכולת : 90 מ"ל
להשיג ברשתות הפארמים המובחרות.

Gypsophila les Saisons - קולקציית קיץ חדשה לג'יבנשי
'עונת הגיפסנית' - קולקציית הקיץ החשה של ג'יבנשי (יח"צ)

קולקציית שפתונים חדשה - Le Rouge Interdit

'השפתון האסור' - קולקציית השפתונים החדשה של ג'יבנשי (יח"צ)


בשבוע שעבר הושקה קולקציית הקיץ החדשה של חברת היוקרה ג'יבנשי.
חברת ג'יבנשי מזוהה בעיקר בשל הדגש ייחודי של עיצוב המוצר המוקפד שלה, רמת הגימורים והטקסטורות של המארזים וכמובן - איכות המוצרים עצמם (ע"ע פודרות הפריזמה המפורסמות שלהם שכבר מזמן הפכו לאייקון של ממש).


חלק ממוצרי הקולקציה הנהדרת - 'עונת הגיפסנית' (צילום:יעל יעקבי)

אבל ראשית, מילונת בלתי נמנעת על העיצוב כמובן.
מיכל השפתון עצמו הוא חגיגה לעיניים. לא ממש משהו שניתן להתעלם ממנו עת מישהי תשלוף אותו "אקראית" על מנת לעשות טאץ'-אפ לעצמה. הוא עשוי פלסטיק מלבני ומוארך בשחור מבריק, בעל הטבעת לוגו בולטת ובבסיסו ציצית סאטן לאחיזה קוקטית (שהרי כולנו חיות בפריז, לא?).
16 גווני השפתונים עצמם מהממים עד האחרון שבהם – עזים, מלאי פיגמנט ומעוררי תאבון, גם בגוונים ה'ניודים' יותר שלהם. בתמונות תוכלו לראות עלי את מספר 13 האייקוני, שהוא אדום נקי ועז בעל נוכחות פסיכית. לא הפסקתי לקבל עליו מחמאות באותו היום.


אדום תמיד הולך - רוז' אינטרדי מספר 13, כיאה... (צילום:יעל יעקבי)

רוויית הפיגמנט מעולה, המשיחה על השפתיים חמאתית ולחותית, הכיסוי מלא והגימור חי. התחושה שלו על השפתיים נעימה להפליא, גם לאורך זמן ניכר למדי לאחר המשיחה.

חשוב לומר, וזה גם המקום לסייג ולחדד עבור קהל הלקוחות חובבות שפתוני המאט הנוזליים והעמידים שכבשו בסערה את השוק בשנים האחרונות - לא מדובר בשפתון עמיד בהתווייתו, כך שיש להתייחס אליו בהתאם. לאחר שתחמתי אותו היטב בעפרון השפתיים התואם מהסדרה החדשה, ולאחר אוכל ושתיה של ארוחת צהריים קלה, הוא דהה בפנים השפתיים ויש לקחת בחשבון שצריך לחדשו, אם ברצונכן לתחזק מראה שאמור להחזיק לאורך כל היום.

לוק גותי לשבת. אז מה אם כבר קיץ... (צילום:יעל יעקבי)

מוצר נהדר עבור מי שאין לה בעיה עם טאץ'-אפים במהלך היום וחשובה לה תחושת הנינוחות על השפתיים, כמו גם הסטייל.
165 ש"ח, שלא בעת הנחות מותג נדירות למדי, למוצר המכיל 3.4 גרם.
להשיג בחנויות המובחרות ובכל רשתות הפארם.

Floral Impression Healthy Glow Powder, Douce Saison#2, ברונזר במהדורה מוגבלת

ענק, יקר, יוקרתי ויפהפה - הברונזר החדש להצללות של ג'יבנשי (יח"צ)
המוצר השני שסקרתי מתוך הקולקציה, היה היפיוף הזה.
עצום במימדיו, כשעליו הטבעת פרחים קטנטנים וארוז באריזה יוקרתית ומעוצבת, כאב כמעט הלב להשתמש בו - אבל הגוון היה מדוייק כל כך לעין, שפשוט הייתי חייבת לבדוק הכצעקתה.
ואכן כך.
מרקם אבקתי אך משיי להפליא, אשר איננו מעניק לוק פודרתי ומטוייח על גבי העור גם כאשר מניחים אותו, כמוני, כהצללה יבשה בתוספת מעל הרטובה. הגימור המתקבל נטמע אל העור היטב וגם בהנחה מסיבית לא נוצר כתם כעור, הודות לגוון המצויין שאיננו כתום מדי ויש בו נגיעה קלילה של אפרוריות, אשר התלבשה נפלא גם עם גוון העור החיוור לאללה שלי (תוכלו לראותו עלי גם בתמונות הסלפי שצילמתי עם האודם, למעלה).
נכנס ללא אומר ודברים מיותרים למגירת האיפור האישית ועבר מיידית לשימוש כמעט יומיומי, לצכי הצללה וחימום שקע העין.
325 ש"ח, שלא בעת הנחות מוצר מאד אקראיות, עבור מוצר עצום המכיל לא פחות מ-16גרם.
יקר, נהדר ולגמרי לא מיותר...
להשיג בחנויות המובחרות ובכל רשתות הפארם.

ג'ל מיסלרי להסרת איפור - Micelle Cleansing Gel, של קרליין

גדול ונהדר - הג'ל המיסלרי החדש של קרליין (יח"צ)
הגם ששגרת הטיפוח, (קרי הלחויות והסרת האיפור) רובה ככולה קבועה למדי, בענייני הסרת איפור אני פתוחה מאד לחדשנות - אם כי תמיד יש לי פינה אוהבת לתותחים הקבועים, עליהם לא אוותר לעולם.
כך היה כשקיבלתי לידי את מסיר האיפור החדש של קרליין, שאמור לתת פתרון
ALL-IN-ONE לעניין הסרת האיפור, שזה , בינינו – השלב הכי מדפרס של לאחר הבילוי וקורה בד"כ כשאנחנו כבר מתות לישון.
שגרת הסרת האיפור שלי כוללת תמיד מסיר איפור דו-פאזי לעיניים ולשפתיים ולאחר מכן שימוש בשמן הידרופילי לכלל הפנים. במוצר הזה השתמשתי להסרת כל מה שנותר לאחר מכן (ויש המון מקרים שנותר, אם מדובר באיפור ערב מלא).
המיכל הגדול והשקוף מעוצב ללא התייפיפות, כשהג'ל שבתוכו שקוף ויוצא באמצעות משאבה לחיצה. זה המקום לציין כי בחירת העיצוב הפשטנית, מצויינת לטעמי, כי היא משדרת נקיון ו'פרשיות'.
תחושת הניקוי על הפנים נעימה מאד ומצאתי שהוא מסיר ביעילות גדולה, גם מהעיניים וגם מהשפתיים, על אף שאני לא משתמשת בו תמיד לשם כך. הנקודה הנוספת המצויינת, שלי אישית היא גם אחת מהמהותיות, היא העובדה שהוא לא מותיר תחושת דביקות לא נעימה על הפנים לאחר מכן. הצורך האינדבידואלי שלי להסיר איפור תוך כדי שטיפת הפנים נובע משריטה אישית לגמרי והוא לא מעיד בהכרח, על יתרון נקיוני כלשהו, כך שכל מי שלא משנה לא טכניקת הסרת האיפור – בהחלט יכולה לאמץ אותו לשימוש על בסיס יומיומי, הוא עושה את עבודתו נאמנה.
כיאה לחברה ישראלית גאה, קרליין גם חברה אשר איננה מבצעת ניסויים בבע"ח, והרי לכם יתרון מנצח – נוסף.
לגמרי שווה!
40 ש"ח, שלא בעת הנחות מותג תדירות, לתכולה של 260ml.
להשיג ברשתות השיווק והפארמים בפריסה ארצית.

שפתוני לחות עמידים –Ultra HD Gel Lipcolor, רבלון 

הפתעה לטובה - חדשים על המדף, של רבלון (יח"צ)
מי שמחשיב את עצמו לבקיא בעולם האיפור ומסייר על בסיס קבוע במעברי הקוסמטיקה של הפארמים, בוודאי שם לב כי חברת רבלון מכבידה לאחרונה את הרגל על גז הנפקת המוצרים החדשים, גם בשוק הישראלי. המסקנה המתבקשת היא שאפילו בקרב החברות העממיות השכילו להבין כי הקהל (גם כאן, בארץ) צמא לחידושים בקצב של הרבה יותר מקולקציה לעונה שהיתה נהוגה עד לא מזמן, ונחשב כבר לתפיסה ארכאית בעולם התמרוקים של היום.

רבלון - מלוא הטנא הפתעות לקיץ (צילום:יעל יעקבי)

הנה כי כן יש לי הכבוד והעונג, לאחר שביקרתי במשרדי החברה בארץ, להיות הראשונה שדוגמת את אחד מהמוצרים החדשים שהחברה עומדת להשיק בימים אלה ממש – בן חדש לסדרת ה'קולורסטיי' הוותיקה, שפתון עמיד בגימור לחותי, מועשר בחומצה היאלרונית להענקת מראה מלא וחושני.
מדובר בסדרה חדשה של שפתונים במרקם חדשני, ובמגוון של 15 צבעים.
האריזה עצמה מהממת - השפתונים המאורכים עוטים את גוון השפתון אותו הם מכילים, בגימור כרומי ובעלי מכסה שקןף. המוצר עצמו יוצא מהמיכל בתנועות סיבוביות של 'קליקים' מדודים, להבטיח הנחה בטוחה ויציבה. הגוונים כשלעצמם פשוט משגעים. צבעי קיץ לכל דבר ועניין - אדומים, ורודים וסגולים עזים כשביניהם גם כמה טבעיים יותר.
רוויית הפיגמנט מלאה ועשירה, המשיחה על גבי השפתיים קלילה והגימור חי/מבריק כשהוא מותיר אחריו את השפתיים לחות מאד לאורך זמן, אך ללא התחושה הנוזלית שמלווה לעיתים שפתונים עתירי לחות.
בכוונה לקחתי את אחד מהם לטבילת אש בצורת ארוחת צהריים עתירת שתיה. תוכלו לראות אותו כאן עלי - הגוון נקרא Twilight, שהוא סגול עז עם תת גוון כחלחל. 

מפתיעים ברמת העמידות ורוויית הפיגמנט - שפתוני הג'ל העמידים החדשים של רבלון (צילום:שולי דרוקמן)

למרות הסקפטיות הרבה שלי לאור הגימור המבריק שלו, הוא עמד במבחן באופן נאה למדי כשהדהיה על גבי השפתיים היתה אחידה למדי והותירה אחריה הכתמה עזה של הפיגמנט על השפתיים. גם אחרי כחמש שעות של אוכל וברברת בלתי פוסקת, עדיין יכולתי להסתובב בקרב אנשים מבלי לחשוש שהשפתיים שלי נראות כמו של בובה מתנפחת...

גוון TWILIGHT, סגול עז ובלתי מתפשר (צילום:יעל יעקבי)
לשימת לבכם, כיוון שהמוצר טרם שוחרר לשוק, אין בידי עדיין את התמחור שלו, אעדכן ברגע שאעודכן על ידי היח"צ.
***
זהו להפעם יפים ויפות שלי,
יש לי המון עדכונים על שינויים חדשים והפתעות באמתחת, היו קשובים.
מוזמנים תמיד להגיב לי כאן, לבקר בעמוד העסקי שלי ובאינסטה, או פשוט לכתוב לי למייל:
yaelmakeup09@gmail.com
נשיקות,

milkysmile

2 comments:

  1. כמו תמיד, תענוג לקרוא אותך 😙

    ReplyDelete
    Replies
    1. איזה כיף לשמוע, תודה רבה!!!

      Delete