Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Tuesday, December 3, 2013

Flormar me, Baby!




אודות (כמה מילות היכרות על הרשת, כי חייבים...)


חברת "פלורמאר" נוסדה ב-1970 במילאנו, איטליה.
שנתיים מאוחר יותר העבירה את קווי היצור שלה לאיסטנבול שבטורקיה. רק בשנת 1998 החלה החברה לייצא את המוצרים באופן פעיל לרחבי העולם והיא כיום נמצאת תחת בעלות משותפת עם חברת "איב רושה" הצרפתית.
"פלורמאר" שהחלה את דרכה הצבעונית בעולם האיפור כייצרנית של לקים בלבד, הפכה לחברת איפור של ממש בזכות עצמה וכיום היא מתחזקת מעל ל-3,000 נקודות מכירה ברחבי העולם, כשהמוטו שחרטה על דגלה הוא שמירה על רף מחירים הוגן ונגיש לקהל הלקוחות שלה.

הסנונית הראשונה שבקניון עזריאלי-מבט פנים ומבט חוץ (צילום-יח"צ)

רשמים כלליים

החנות החדשה לא ענקית בגודלה, אך עמוסה לעייפה במוצרים. העיצוב המינימליסטי, בגוונים השחורים והנקיים ושתי קוביות התצוגה במרכז החנות-עליהן עומדות הקולקציות הנוכחיות, משכו אותי להשוואה המתבקשת לחנויות הרשת של מאק, ולא בכדי.
צוות המאפרות הלבושות בשחור היה אדיב, שירותי להפליא ולזכותו יאמר כי אף אחת מהן לא ניסתה לדחוף בכוח מוצרים, גם כשנשאלה לגביהם באופן פרטני (ניתן רק לקוות שזה ישאר כך...). כולן היו מאופרות בטעם וניכר על סמך התשובות המפורטות שנתנו, כי הן קיבלו הכשרה נאותה לגבי מגוון המוצרים הקיים של החברה.
נקודת חיוב נהדרת ונוספת לציון, היא העובדה כי בעמדות השונות ניתן היה למצוא בקבוקי ספריי עם אלכוהול לחיטוי מוצרים כמו שפתונים וכו'. כיף לראות שעניין ההגיינה השתרש היטב גם אצל זכייני חברות האיפור החדשות שנכנסות לארץ.

סיקור מוצרים כללי

לגבי המוצרים עצמם...וואו...איפה מתחילים...
ראשית, המגוון...המגוון פשוט עצום. וכשאני אומרת עצום כוונתי לכך שאפילו אני, כאשת מקצוע, קצת התבלבלתי.
בכל קטגוריה בודדת (מסקרות, ליפסטיקים, צלליות וכו') ניתן למצוא כמה וכמה סדרות שונות המובדלות זו מזו הן בסוג המוצר (לדוגמא-בגימורו), הן בעיצוב המארז שלו וכפועל יוצא מכך, גם בתמחורו. מצאתי את המנעד הזה כמהלך שיווקי חכם למדי, גם אם מדובר בחברה שמלכתחילה מכוונת לטווח מחירים נוח למדי (עליו  ארחיב בהמשך).
מעבר לכך-עושר מוצרי הצבע והמגוון שלהם, הוא אדיר. הצלליות מגיעות בבודדות, במארזי רביעיות ובמארזי חמישיות. יש מהן מבריקות, מאט וגם אפויות ומנצנצות. לשפתונים יש (מבלי להתפס למספר מדוייק) לפחות 4 סוגי סדרות שאני הצלחתי להבחין בהם וכך גם למסקרות.
בשורה התחתונה- לקוחה רנדומלית, שאינה מכירה את מוצרי המותג ונכנסת לחנות באופן ספונטני, תלך לאיבוד בין המגוון העצום ולכן בהכרח תזדקק להכוונת המאפרות.
טווח המחירים איננו זול כמו המוצרים של חברות מוכרות אחרות בארץ המיבאות את מוצריהן מהמזרח הרחוק,  אבל גם איננו מגיע לרף מחירי חברות מקצועיות כמו "מאק" ובוודאי שלא מתקרב לתמחור של חברות יוקרתיות. ניתן לומר עליו שהוא חג, פחות או יותר, סביב מחירי חברות פארם עממיות. אבל, וזה אבל גדול-בניגוד לאלו האחרונות, המתמחרות את מוצריהן במחירים מופקעים מלכתחילה ואז מכריזות על "מבצעי רצפה" כל שני וחמישי, המחירים של פלורמאר הינם קבועים ואינם משתנים. מנעד סביר למדי של מחירים השווים לטעמי לכל כיס. נקודה נוספת חשובה היא שאין לרשת הנחות מאפרים מקצועיות, באופן גורף.
כך לדוגמא-טווח כלל מוצרי השפתיים הינו 23-55 ש"ח; איפור העיניים (הכולל בתוכו צלליות, אייליינרים ומסקרות למיניהן) הינו 25-92 ש"ח; לקים 14-30 ש"ח וכן הלאה.

התנסות אישית...

כמו שתראו בתמונה הבאה, נורא התלהבתי-בעיקר ממוצרי השפתיים הנהדרים, אז הייתי חייבת לדגום כמעט כל מה שמצא חן בעיני.
זה נראה כך...(ותודה לאפרת שתיעדה את הפיאסקו הצבעוני)

ההחלטה היתה קשה לי...
לבסוף החזקתי את עצמי חזק ורכשתי רק ארבעה שפתונים מתוכם, כי יש גבול לחזירות.
הסדרה שרכשתי ממנה מוגדרת כסדרה עמידה למדי (Long Wearing Lipstick), אך לצערי לא יכולתי לנפק לכם כרגע סווצ'ים על השפתיים או להתנסות בהם באופן פעיל כיוון שחטפתי צננת רצינית ובמקום פה היו לי על השפתיים רק פצעי חום.
מבטיחה להעלות אימג'ים ברגע שזה יחלוף, נראה לי שיש למה לחכות!
על פניו,אין ספק שמדובר כאן במגוון עשיר בצורה בלתי רגילה, הן מבחינת הגוונים והן מבחינת הגימורים. הפיגמנטים עזים, נמרחים, נראים בהסווצ'ת יד ממש כמו במיכל ומנעדם כמעט אינסופי.
נראה היסטרי ומרגיש היסטרי, אני בטוחה שכל אשה ללא יוצא מן הכלל תמצא שם גוון וגימור שימצאו חן בעיניה.
בגזרת מוצרי העיניים קיבלתי להתנסות במסקרה "X10-Lengthening and Sculpting" ובצללית טרה קוטה אפויה. בנוסף רכשתי חמישיה של צלליות בגוונים מאטים טבעיים ואייליינר עמיד ("Precision Artliner").
עם כל אלה יצרתי עבורכם את מרבית הלוק הזה, שממנו הכנתי גם טיוטוריאל להנאת כולם. את השלבים המפורטים ניתן לקרוא בפרופיל שלי ב-
Preen.Me (לצערי נאלצתי שם להשתמש בדיופים של מאק, כיוון שמוצרי החברה אינם קיימים במגוון האופציונלי לבחירה של האתר-אבל תהליך העבודה חד הוא. תבלו!).

עירבבתי, מרחתי, הנחתי, טישטשתי-וזה מה יצא! (לחצו להגדלה)

ארבעת המוצרים היו, ללא יוצא מן הכלל, פשוט מצויינים!
-הרביעיה נהדרת ושימושית עד מאד. רוויית הפיגמנט נפלאה-לא דבר של מה בכך כשמדובר בגימורי מאט, העלולים להיות גיריים לעיתים.
-את הצללית האפויה עיבדתי על רטוב בכדי למקסם את עומק הפיגמנט ולהניח אותה ביתר דיוק על העפרון, לא שהייתי חייבת. גם היא עתירת פיגמנט ומיטשטשת באופן חלק ואחיד, אם כי מבריקה ומנצנצת מאד-לא לאלו שאינן חובבות הז'אנר.
-האייליינר שהגיע עם מברשת דקיקה היה קומפקטי בעיצובו ונוח מאד לאפליקציה. השחור אכן התקבל "שחור" גם על העין, נמרח באחידות, התייבש במהירות וירד רק עם מגבון ייעודי להסרת איפור עמיד במים.
-ההפתעה הכי הגדולה שלי היתה המסקרה. כיוון שיש לי באמת ריסים בעייתיים, הופתעתי לגלות שהיא הפרידה לי אותם באופן נאות, עיבתה במשורה מבלי להכביר עליהם חומר ואפילו עיגלה אותם במקצת
בקיצור ולעניין-כלל מוצרי הצבע שהתנסתי בהם, לגמרי מספקים את הסחורה עבורי, גם באופן אישי ואני מעזה לומר שגם באופן מקצועי. ללא ספק אשלב חלק מהם בתיק האיפור המקצועי שלי, כמו שאני משלבת מגוון של מוצרים מצויינים בתמהיל של חברות שונות-מקצועיות, עממיות ויוקרתיות גם יחד.
נקודה נוספת ונהדרת שמצאתי כחידוש היא העובדה שעל מדבקות המוצרים המפרטות את הרכיבים כתוב באופן מפורש ומובהק תאריך תפוגתם כמו גם שנת היצור. לא בקודים, לא בכתב חרטומים-אלא ברישום ברור לכל אחד, ממש כמו בתרופות. ביג ביג לייק על כך!

סוגיית רווחת בעלי החיים

אני חייבת לומר כי מבחינתי העניין איננו חד משמעי לכאן או לכאן.
מחד-ע"פ הצהרת היח"צ, החברה איננה עושה ניסויים בבע"ח, אם כי לא ראיתי שום מסמך כתוב המאושש זאת. הייצור נעשה בטורקיה שלמיטב ידיעותי (ויתקנו אותי כאן המשכילים ממני) שייכת  באופן רשמי לאיחוד האירופאי ולכן מן הסתם חלות עליה הרגולציות השוללות אפשרות לניסויים כאלו.
מאידך-ליין המברשות מיוצר (ע"פ מדבקות היבואן עצמו) בסין והחברה עצמה איננה מופיעה כלל באתר של PETA. מי שכן מופיעים ועוד ברשימות השחורות שלהם, הם חברת האב שמחזיקה בבעלות "פלורמאר"-חברת "Yves Roches", על אף היותם אירופאים.
אשאיר זאת לשיקוליהן של הרוכשות המוסריות ואשמח לקבל מידע נוסף ומהימן בנושא, אם למי מכם יש כזה.


עד כאן להיום יקיריי-
אתם מוזמנים לחלוק איתי-האם הייתם גם? רכשתם? ספרו לי מה דעתכם כאן למטה...

כתבו אלי:yaelmakeup09@gmail.co
בקרו בעמוד המקצועי שלי לעדכון שוטף

 milkysmile

6 comments:

  1. האם התנסת במוצרי הפנים: מייקאפ ,קונסילר ,סמקים וכו'?

    ReplyDelete
    Replies
    1. היי,
      טרם, לצערי. השפע היה פשוט אדיר-אבל אני מקווה להתנסות שוב בקרוב ומבטיחה לעדכן!

      Delete
    2. היי,
      אני בהחלט אשמח לשמוע את התרשמותך גם ממוצרי הפנים בעתיד. מקווה שהם יפתחו סניפים גם בצפון הארץ שכולנו נוכל להנות.

      Delete
    3. אני אשמח, אני סקרנית לגביהם...

      Delete
  2. גם אני רכשתי את הפלטה המאט, ועפרון שפתיים. על העיפרון יכולה לומר שהוא נפלא, את הצלליות טרם ניסיתי.
    אני קצת התאכזבתי מעניין הגוונים. נכון שממבט ראשון נראה שיש הכל מהכל, אבל כשהתחלתי לחפש מוצרים ספציפיים-
    צלליות מאט לא היו למעט הפלטה שהראית כאן (למה אין צלליות מאט בודדות?)
    עפרונות השפתיים- היו בסה״כ 5-6 גוונים.
    לגבי התמחור זה כידוע הכל עניין של מיתוג ושיווק. כמה בנות בקבוצה בפייסבוק רשמו שהמחירים בחו״ל משמעותית זולים יותר, ואם זה נכון אז זה ממש מעצבן (כרגיל).
    לסיכום (חפרתי :))- מתכננת ביקור נוסף לדגום מייקאפ ומוצרי גבות.

    ReplyDelete
  3. :)
    לגבי הצלליות מאט, לא בדקתי לעומק. אעשה זאת כשאבדוק גם את מוצרי הפנים יותר לעומק.
    לגבי המחירים, נו...זה לא חדש שכל דבר שמיובא לארץ עולה הרבה יותר יקר, אם כי כמעט תמיד ניתן לקנות גם אונליין.

    ReplyDelete