Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Monday, November 29, 2010

יפותו מבקרת ב"עפרה"-(לא ההתנחלות...:-P)


(או...סמי פוסט "על הסכין" מורחב למחצה-VOL61/2)

לפני כחודש היה לי העונג והכבוד להתארח במשכנה החדש של חברת "OFRA" באזה"ת החדש-בואכה לוד. נפגשתי בשעת בוקר מאוחרת עם עינת, היחצ"נית המהממת (להלן:"יאחתו") ויחדיו, תוך כדי ליהוגים בלתי פוסקים, כדרכן של שתי פקאצות, יצאנו לדרך.
הגענו למשרדים החדשים-שם נפגשנו עם מיכל גייטו-אלבז, המנכ"לית המשותפת והבעלים של החברה בארץ. מיכל החייכנית לקחה אותנו כלאחר כבוד אל כיתות הלימוד הדנדשות ושם שוחחנו על המוצרים החדשים שהשיקה החברה לאחרונה. אבל קודם לכן נתנה לי מיכל קצת חומר רקע קצר על "OFRA". כך למדתי למשל- שמקור השם הוא אכן "עפרה", כשמה של אשתו של דיויד גייטו, הבעלים ומייסד החברה בחו"ל. החברה שהיא במהותה חברת איפור מקצועית ומיועדת בעיקר לשוק המקצועי, מיצרת באופן בלעדי את המוצרים עבור עצמה (במפעלים שבארה"ב) וכמו כן עובדת ע"פ דרישה ישירה ופרטנית, גם אל מול מאפרים מהארץ. למעשה, חלק ניכר מהמוצרים שהושקו לאחרונה, הינו פרי פיתוח שכזה. בנוסף החלה החברה לשווק קיטים מוכנים מראש למאפר המתחיל, הנמכרים בבתי ספר ללימוד איפור בארץ ובחו"ל, בהתאם לתכניות הלימוד.


חלק ממוצרי קולקציית החורף החדשים של OFRA (צילום:יח"צ)

וכך בעוד "יאחתו" משחררת אנקות אורגזמיות לחלל האויר למראה השלל האיפורי שנפרש בפנינו, חככתי אנוכי את ידי בהנאה והתחלתי למשמש ולדחוף אצבעות בשקיקה ובהתלהבות אל המוצרים החדשים והמנצנצים. אודה ואתוודה, שכמאפרת גרידית שהנני-משכו את עיני במיוחד המברשות החדשות שהושקו. קו המברשות בעל הידית הירוקה, הינו קו משובח במיוחד שעשוי רובו ככולו (כמו מרבית מברשות האיפור הטובות), משיער עז (חשוב לי לציין כי החברה אינה עושה ניסויים בבע"ח ולכן כל הליין שלה נחשב ל-"CRUELTY FREE"). במיוחד שמחתי לגלות את המברשת החדשה והדנדשה שיצאה עכשיו, מברשת מספר 21# שהיא למעשה, מברשת טשטוש רכה ועגולת בסיס. אהבתי גם מאד-מאד את מברשת מספר 25# בעלת הידית השמנמנה אשר, ע"פ מיכל, היא אחת מהמברשות הנמכרות ביותר שלהם. בין יתר הממתקים דגמתי גם את הצללית המעושנת בגוון "IRON" שיצאה כמחווה לפלטת המעושנים הידועה שלהם והפכה עד מהרה לבסט סלר אף היא.
ועכשיו, נותיר את "יאחתו" גונחת בקולי קולות וניתן לכם מידע קצת יותר רלוונטי ומעמיק על המוצרים אותם יצא לי לדגום באופן יסודי. של ווי?

***כל הכתוב לעיל מבוסס על חוות דעתי האישית בלבד-אין בו משום פרסומת סמוייה, המלצה צרכנית גורפת או השמצה כלשהי. אני עושה כמיטב יכולתי לתת חוות דעת מקצועית ומשוללת דעות קדומות עד כמה שניתן על מנת לאפשר לכם, יקיריי, לגבש החלטה אישית לגבי טיב וכדאיות המוצרים.
מוצרי האיפור נבחנים ע"פ מדדים כלליים וקבועים: צורת האריזה ואסתטיות המוצר; נוחות השימוש; רמת המחיר; עמידות המוצר; ריכוז הפיגמנט (color pay-off) וכן עניין ה"CRUELTY FREE" (ניסויים בבע"ח עם כל המשתמע מכך). מוצרי הטיפוח נמדדים ע"י מדדים דומים: צורת האריזה ואסתטיקה חיצונית; נוחות השימוש; רמת המחיר; יעילות ואפקטיביות המוצר לאורך זמן***

מברשת טשטושים מספר21# מקו ה"UNIQUE"
(אנקדוטה לא משעשעת: כמה ימים לאחר הביקור, איפרתי בסט צילומים ואצתי רצתי בחדווה לתיק האיפור כדי להתנסות בשתי המברשות החדשות. לפלצותי הרבה גיליתי שהיכן שהוא, בין הרכב לסטודיו של הצלמת איבדתי בעוונותי את המברשת הזו, בעוד היא עדיין בבתולי מארזה. אי לכך, ובהתאם לזאת:
-אני מודה, אני פוסטמה איומה........איומה!!!
-אם אתם רואים הומלס באיזור רחוב שוקן מסתובב שמח וטוב לבב כשמברשת איפור דנדשה של "עופרה" ביד, דעו שזו המברשת האובדת שלי. אללי!
-קחו בחשבון שלמעט מישוש לא יסודי, לא הספקתי לדגום אותה כדבעי לאורך זמן, ולכן הביקורת שלי הינה חלקית בלבד)
מדובר כאמור, במברשת בעלת בסיס עגול אשר מאד מזכירה במימדי הראש את מברשת הטשטוש של מאק 224#. עשויה משיער עז לבן (WHITE CAPRA HAIR), רכה למגע אך עדיין גמישה ויציבה ע"מ שלא תפזר את החומר. ידית העץ הירוקה מצופה בלכה ומעוצבת באופן ארגונומי, והיא אכן נוחה מאד לאחיזה ולאפליקציה (התנסתי במקום). מחירה 148 ש"ח (לפני הנחת מאפר). לטעמי וממה שהספקתי לבדוק, מדובר בקונקורנציה מאד ראויה לזו של "מאק", והיא בהחלט משתלמת לאחר 35% הנחה הניתנים לאנשי מקצוע.

מברשת מספר 25#
גם היא מברשת טשטוש מסדרת המברשות בעלות הידית הירוקה. מדובר במברשת "קרמבו" גדולה יחסית, עשויה סיבי טקלון סינטטיים ואיכותיים אשר מיועדת אף היא לטשטושים בשטח הקפל. העבודה איתה מאד נוחה ונעימה, אם כי אני מצאתי את עובי הידית קצת בעייתי בזמן אפליקציה ועיבוד על משטח העין הקטן. בעיה נוספת, בגלל קוטר הידית נאלצתי לשים אותה בין מברשות הסומק בנרתיק המברשות ולא היכן שהיא אמורה להיות, במדור מברשות העיניים-בעיה לקונטרול פריק של מברשות כמותי. מחירה לפני הנחה-114 ש"ח. אחלה בחלה של מברשת!

הבת האובדת-למעלה, מברשת טשטושים מספר 21#; אחותה השמנמנה והסינטטית-למטה, מברשת טישטושים מספר 25#

אייליינר בג'ל "FIXLINE" בגוון ירוק "GREENLAND"
אייליינר ג'ל כמו דומיו בשוק המגיע בצנצנת זכוכית קטנה. רך מאד למריחה, מתקבע במהירות ומאד עמיד. הצבע יפהפה! לא ירוק בקבוק כי אם ירוק אפרפר משהו שהולם איפור חורפי בצורה נפלאה. חברת "מאק" משום מה, ובאופן תמוה למדי, החליטה להוציא מהליין את הפלואידליין הירוק והיפהפה שלהם-"SHADE" ולכן, שוב, הרווחנו אנחנו קונקורנציה ראויה מאד ומנצחת. גוונים נוספים ניתן למצוא גם בשחור, כחול, חום וסגול. המחיר, לפני הנחת מאפר-110 ש"ח.

עפרון בגוון טורקיז
עפרון עיניים עמיד בגוון טורקיז מטאלי. בכנות, אני לא מחובבות הגוונים הללו, אבל אני מודה שמכיוון שבארץ יש כל כך הרבה נשים שאוהבות להשתמש בהם, כל מאפרת צריכה להחזיק בתיק שלה לפחות אחד כזה. הגוון אכן יפהפה ובוהק. העפרון מבוסס על שעוות דבורים וסיליקון, וב"עפרה" מייעדים אותו גם למעקה העין. על אף שטרם ניסיתי, אני בספק אם יהיה עמיד מאד שם. אני בינתיים נהנתי לתחום איתו את מסגרת העין ולעשן אותה קצת, כשמעל חיזקתי בצללית בגוון דומה. אמנם לא שוס גדול מבחינה איפורית, אבל בהחלט מוצר שימושי. מחיר לצרכן-54 ש"ח לפני הנחת מאפר.

פודרת "ANTI-SHINE"
נכון, אמנם מדובר במוצר מאד וותיק שלהם, אבל לי טרם יצא לדגום אותו עד כה. ובכן, לא אכביר מילים יתר על המידה, שכן זוהי הפודרה הנמכרת ביותר שלהם ולא בכדי. מדובר בפודרה שקופה בוורסיה דחוסה, המגיעה במארז קומפקט עם ראי (שאני מוצאת מיותר לשימוש מקצועי, אבל שויין). אינה קמחית, סופחת שומנים היטב ובלתי נראית לחלוטין על הפנים. לאחר חודש של עבודה אינטנסיבית איתה על כלות ובהפקות אופנה, אני יכולה בהחלט להצטרף לקהל החובבים שלה. מוצר מעולה ששווה בהחלט את 162 ש"ח שהוא עולה (שוב, לפני הנחת מאפר).

Red Carpet Kolour-RCK
מוצר לא כל כך חדש שיצא לראשונה בחודשי הקיץ בפיתוח ושת"פ עם ג'ואנה שליפ, המאפרת ההוליוודית שהגיעה כאורחת החברה לארץ. מדובר בשימר לגוף בתצורת קרם המתקבע מעצמו ואינו משאיר סימנים על הבגדים (יתרון עצום כשמדובר באיפורי כלות, לדוגמא). המוצר מגיע בבקבוק אלומיניום גדול עם משאבה, כשבכל לחיצה ממנה יוצאת כמות מדודה, כבשל קרם גוף סטנדרטי. ניתן למרוח אותו באמצעות הידיים או עם מברשת קבוקי גדולה ושטוחה במיועדת לאזורי גוף נרחבים. אני התנסתי בגוון "מדיום", שלטעמי הינו גם הגוון הפופולרי מתוך השלושה (ישנם בנוסף גם ה"לייט" וה"טאן")-הוא נותן לגוף מראה מוזהב ועדין אך יחד עם זאת ואינו מנצנץ יתר על המידה. ההשגה היחידה והמהותית שיש לי לגבי המוצר היא לגבי האפליקציה והיא ביקורת מקצועית גרידה-אני אישית, מבחינת נוחות השימוש והחסכון בזמן, הייתי מעדיפה מוצר שמגיע בצורת תרסיס ולא קרם. זה קל יותר להנחה ולא מצריך התעסקות יתרה ומסיבית עם הידיים כדי לדאוג לפיזור שווה של החומר על גבי הגוף. כשמאפרים כלה לחוצה, או על סט צילומים שבו יש כמה וכמה "לוקים" הזמן הזה הוא יקר במיוחד-נקודה למחשבה...(מחיר לצרכן לפני הנחה-239 ש"ח לא זולים, אבל בהתחשב בעובדה שהמוצר מכיל 150 מ"ל, זה כדאי).


אורגיה איפורית: מימין ובכיוון השעון-RCK בודי גלואו, ה"פיקסליין" הירוק, העפרון הטורקיזי ופודרת האנטי-שיין

תכלס, "יאחתו" ואני יכולנו עוד להמשיך ולהגג עוד מעבר לשעתיים הקסומות שבילינו בחברתה של מיכל, אבל מן הראוי היה שכל אחת מאיתנו תצדיק את המשכורת שהיא מקבלת, ולכן נאלצנו להפסיק בזאת ולשים את פעמינו בחזרה לת"א. כי עם היגוגים, חשובים ככל שיהיו (במיוחד בענייני גברים)-עדיין לא קונים במכולת...לא ככה?
"יאחתו"-מתה עליך, הפוסט הזה מוקדש לך באהבה!
מואאאההההההההההההה!

לאתר שלי:www.yaelmakeup.co.il
כתבו אלי:yaelmakeup09@gmail.com

milkysmile

8 comments:

  1. יאחתו!!!
    אלוהי היח"צ ומלאכי הצלליות פינקו אותנו
    הפעם,למפגש בלתי נשכח
    אוהבת אותך אחותי המופרעת
    מממווואאאאהההההההה

    ReplyDelete
  2. אחחחח...יאחתו-כפרות עליך
    משמשי לעצמך את השד השמאלי עבורי
    אין עליך בעולם!
    אין!!!
    מואה בחזרה!

    ReplyDelete
  3. משמשתי
    הכל בסדר,הוא במקום
    הרגיש לו קצת מוזר, מזמן הוא לא חווה את התחושה
    :)

    ReplyDelete
  4. LOL
    פסיכית שלי...תיכף אצה-רצה להביא לך קלינקס!
    ;-D

    ReplyDelete
  5. אחלה סקירה.
    הסתייגות אחת - הפודרה אנטי-שיין לדעתי דווקא כן קצת מקמחת. בקיץ היא לא היתה ממש טובה ל"רענון" - כי היא פשוט נדבקה לזיעה, אפילו שהספגתי את הפנים היטב לפני השימוש בה. וגם, הכלי בו היא ארוזה - יש לו מן "חלונית" פלסטיק שקופה שכמובן נשברה כששמתי אותה בתיק, ואז אי אפשר היה יותר לשאת את הפודריה איתי, וזה היה מעצבן. דווקא בגרסה ישנה יותר, בפודריה ללא הראי, המכסה היה שחור ושלם -פחות יפה אבל הרבה יותר יעיל, במיוחד למוצר "נייד".

    ReplyDelete
  6. אוקיי, לגבי ההערה עם המכסה-קטונתי. היא אכן לא ברשותי זמן רב כל כך, אז אני בהחלט מקבלת.
    לגבי הקימוח, אני חוששת שעם כל פודרה בקיץ תקבלי עם הזיעה תוצאה דומה.
    האם ניסית את הבלוט של מאק? כי לדעתי הן מאד דומות...

    ReplyDelete
  7. יופי של פוסט.
    לגבי ה-RCK
    אני מוכרחה לציין שגם אני חשבתי לעצמי שהייתי מעדיפה שהוא יגיע בתרסיס

    ReplyDelete
  8. תודה מותק...
    פאק נוסף רציני שלא ציינתי הוא שהוא אינו מגיע עם מכסה או מנגנון נעילה שימנע מהמשאבה להלחץ בתיק עם הטלטלות ולפזר את התחליב.בעייתי מאד...:-/

    ReplyDelete