Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Saturday, July 17, 2010

מדור "על הסכין"-פוסט מורחב4#


(או....It was LOVE at first sight!!!)

אני לא יודעת מי מכם זוכר את הפוסט שבו פרסתי לפניכם את ה"וויש-ליסט" האיפורי שלי לשנה הקרובה (מאז התווספו עוד עשרות פריטים...אללי!!!). בין שאר התופינים המתוקים שבו, היו גם בייביז מדהימים, הלוא הם ה-"lip tars" של חברת "Obsessive Compulsive Cosmetics" המופלאה. אני כבר לא זוכרת היכן נתקלתי בדבר האלוהי הזה לראשונה, אבל מאז שראיתי אותם ידעתי שבסוף הם יהיו שלי!!!
ובכן-הסבלנות שלי ככל הנראה השתלמה, בעזרת אותה פיה קטנה וחמודה שנקרא לה פה ח', אשר נאותה ורכשה אותם עבורי. אז ראשית-שוב, תודה לח' המקסימה שעוזרת לי להגשים חלומות, אני אוהבת אותך!!!!;-*
ועכשיו-ניתן בראש בביקורת, הא?

***כל הכתוב לעיל מבוסס על חוות דעתי האישית בלבד-אין בו משום פרסומת סמוייה, המלצה צרכנית גורפת או השמצה כלשהי. אני עושה כמיטב יכולתי לתת חוות דעת מקצועית ומשוללת דעות קדומות עד כמה שניתן על מנת לאפשר לכם, יקיריי, לגבש החלטה אישית לגבי טיב וכדאיות המוצרים.
מוצרי האיפור נבחנים ע"פ חמישה מדדים כלליים וקבועים: צורת האריזה ואסתטיות המוצר; נוחות השימוש; רמת המחיר; עמידות המוצר; ריכוז הפיגמנט (color pay-off). מוצרי הטיפוח נמדדים ע"י מדדים דומים: צורת האריזה ואסתטיקה חיצונית; נוחות השימוש; רמת המחיר; יעילות ואפקטיביות המוצר לאורך זמן***

ראשית ולפני הכל-מוצרי OCC מוכרזים ומגובים ע"י PETA כחברה שאינה משתמשת במוצריה בשום מרכיב/תוצר מן החי וכמו כן אינה עושה ניסויים בבע"ח-מה שגורם לי לחבב אותם כפליים. האתר שולח לארץ והמשלוח מהיר מאד: תוך פחות משבוע מתאריך ביצוע ההזמנה, הגיעה החבילה לביתי עם שליח וללא עמילות מכס. בנוסף-קיימת גם תוכנית הנחות למאפרים מקצועיים בגובה של כ-20%. יש צורך למען להם מייל בנושא עם הוכחות נדרשות (קיבלתי מענה סופר-מהיר של פחות מ-24 שעות).
נרכשו בחזירות אופיינית עשרה גוונים מתוך 27 הקיימים (נכון לעכשיו...מדי פעם הם מוסיפים עוד כמה):
"Complex", "Pageant", "Vapid", "Katricia", "Memento","Uber", "RX"' Hoochie", "Grandma",
."Hush"ו


ארוזים ומוכנים לשיגור:כך הם הגיעו, וזה הגודל שלהם...ה-LIP TARS המהוללים!

המוצרים הגיעו באריזות "סניפ-סנאפ" קטנות, והחבילה היתה מרופדת היטב. גודל כל טיובה קטן ממה שדמיינתי-8ML לכל יחידה וגובהה כ-8 ס"מ, למעט שניים שתראו בפוסט בגודל גדול יותר, באופן חד-פעמי (בטח לאור הפופולאריות המטורפת שלהם נגמרו האריזות הרגילות....:-P).



טם-טה-טרה-רם!: עשרת המופלאים+סווטשים+"זה מה שקורה כשלא מנגבים את היד מספיק מהר..."

לחיצה קטנה מאד מספיקה לכמות מוצר שמכסה בשכבה נאה את השפתיים-הפיגמנט עז מאד, הכיסוי מלא והגימור מבריק; אחד החסרונות הבולטים הוא שיש צבעים שמכתימים את השפתיים (אבל היי, אף אחד לא מושלם...); המריחה על השפתיים נעימה מאד ותמצית המנטה דומיננטית בעת המריחה, דבר שלי, אישית, מאד נעם (הם מכילים בנוסף, ע"פ הצהרתם, גם שמן קנביס (!) וויטמין E); את העמידות לא בדקתי לאורך זמן-אבל קראתי בכמה וכמה מקומות שיש להם נטיה לזלוג ללא תיחום אל מעבר לקווי מתאר השפה-כדאי לשים לב לעניין; המחיר-12.5$ לפני הנחת מאפר. מאד סביר לטעמי, במיוחד לנוכח התמורה ההיסטרית שמקבלים בעבורם.
לסיכום ולעניין-האם ארכוש מהם שוב....?
אתם רציניים?!
You bet your ass I will!!!

מעניין למה בחרת לדגום עבורכם דווקא את ה-"HOOCHIE"....


***


הביקורת השניה שאני חולקת איתכם היום, היא הראשונה מסוגה בבלוג שלי, הגם שלא חדשה בבלוגים שכנים. אני אמנם ממעטת לעשות זאת, מכיוון שחשוב לי מאד שהבלוג שלי ישאר ממוקד בנושא שקרוב לליבי-והוא האיפור, אבל הפעם חרגתי ממנהגי וקיבלתי את הזמנת היח"צ להשקת ה"בורה-בורה", ספא חדש ורחב מימדים בהרצליה שאליו צמוד גם בית קפה קטן ומקסים. גם אני, כמו שאר הבלוגיסטיות שהוזמנו לאירוע, זכיתי למניקור+מסאז' קצרצר ומפנק, ולארוחת ערב כייפית על טהרת הסלטים והכריכים מבית הקפה הצמוד.

משמאל לימין עם כיוון השעון: ה"טפט" של "ESSIE"; המניקור בלוק הסופי; צלחת מדגמית עם ממרח וורוד(!); מסאז' שחיתות בזמן המניקור; חלק מעיצוב המקום

הספא רחב הידיים, ממוקם באזור התעשיה של הרצליה פיתוח ומטרתו, כך על פי הבעלים יוסי ומרינה מילשטין לתת מענה מיידי לנשים עסוקות שעובדות באזור ומעוניינות בטיפול ללא קביעת תור מראש. המחירים, בהתאם, לא נמוכים כלל וכלל (פדיקור הבית-150 ש"ח; מניקור הבית-90 ש"ח). המקום נותן שירותי פדיקור ומניקור עם הלקים המצויינים של "ESSIE", טיפולי פנים עם מוצרי ד"ר האושקה, הסרת שיער בשעווה ועיסויים שונים ומשונים. השירות היה נהדר וחייכני ואני חייבת לציין שזו הפעם הראשונה מזה הרבה מאד זמן שבה המניקור החזיק על ידי כמעט כשבוע ללא שום פגע (שזה כשלעצמו סוג של נס, בהתחשב בסוג העבודה הידנית שלי ובחומרים בהם אני משתמשת מדי יום).
"בורה-בורה"-שנקר 13, אזה"ת הרצליה פיתוח.
זול זה לא, אבל מאד איכותי. אני לגמרי הולכת להתנסות שוב בטיפולים אחרים ומבטיחה לדווח בהתאם.

לאתר שלי:www.yaelmakeup.co.il
כתבו אלי:yaelmakeup09@gmail.com
milkysmile

8 comments:

  1. איזה כיף. תתחדשי!
    אצלי כבר ברשימה Memento שיש לך ו- Anime.
    אחרי שראיתי את התמונה כאן נכנס גם ה- Hush לרשימה! ירכשו בהזדמנות הראשונה שתהיה לי.

    ReplyDelete
  2. תודה מותק...
    אין ספק שאת יותר צנועה ממני...:-P
    תתחדשי למפרע!

    ReplyDelete
  3. גיברת, אלו השפתיים שלך?

    ReplyDelete
  4. הצבעים נראים מפתים מאוד (זה כחול שם? רילי?)
    מה מידת העמידות שלהם?

    ReplyDelete
  5. היי מרג'ורי...
    אכן-כחול-כחול...
    לגבי העמידות, עוד לא יצא לי לבדוק את העניין לעומקו. כפי שציינתי-יש מצב שהם יטו ל"זלוג" קצת, זה הגיוני ומאד אינדבידואלי. תריך לתחום אותם ןלנסות-מבטיחה לעדכן!

    ReplyDelete
  6. מה עם ריח? כאחד המדדים לבחינת המוצר?

    ReplyDelete
  7. שאלה מצויינת-כמו שאמרתי, אחד המרכיבים הכי מורגשים על השפתיים הוא טעם המנטה של המוצר, כך שמן הסתם הוא גם מריח כך.
    אני מאד אהבתי את העניין....

    ReplyDelete