Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Monday, May 24, 2010

ראי-ראי שעל הקיר, אצל מי ה"GIVEAWAY" ה-כ-י, אבל הכי שווה בעיר?!


אכן כי כן יקירי, גם אני מצטרפת בקול תרועה רמה לטרנד היחצ"ני השוטף את הבלוגיספירה-ה"צונאמי-צומי" האולטימטיבי ומחלקת לכן מתנות ו-וואחד "גודי-באג" מלא בכל טוב. כי ככה זה בלה-לה-לנד: יפותו מבזבזת ללא לאות על עשרות מוצרי איפור בשנה ואתם מרוויחים בלי לעשות יותר מדי. כל זאת למען מטרה משותפת ונעלה מאין כמוה: יח"צ פראי וחסר בושות לבלוגי הקט! באיזה עוד השקה רשמית תקבלו דבר שכזה, אה?!
אז מה בעצם צריך לעשות כדי לקחת חלק בדבר המופלא הזה?
שלושה דברים פשוטים וקלילים:
1. להצטרף כמנוי קבוע לבלוג שלי (מצד ימין של ה"קיר")
2. לעשות על הפוסט הזה "Like" (ממש פה למטה...)
3. לכתוב לי בתגובה הסבר קורע לב על למה דווקא לכן מגיע כל הטוב הזה...("כל הזמן רק לפנק, לפנק, לפנק...!"), וכמובן שלא לשכוח לצרף את כתובת המייל.
ביום שלישי הבא, ה-1.6.2010 אכריז על הזוכה המאושרת: המגיבה הנבחרת בעלת ההסבר הכי שנון/מצחיק/מקורי/הזוי, אליה ישלח בכבוד ובהדר רב ה"גודי-באג" הזה ששוויו כ-1,500 ש"ח!

עם אריזה ובלי-ללקק את השפתיים! (פירוט המוצרים ע"פ המספור ממש פה למטה...)

ה"גודי-באג" עצמו מכיל עשרה מוצרי איפור חדשים, דנדשים ושווים ביותר שלא נפתחו מעולם, באריזתם המקורית (!)-מהם מקולקציות מוגבלות שלא ניתן להשיג יותר. כל פריט ופריט נבחר בקפידה על ידי והשתדלתי מאד לתת מענה הולם מבחינת הגוונים כך שהמוצרים יתאימו למקסימום גווני עור במידת האפשר:
1."מאק"-"Face&Body" ברונזר FX בגוון "GOLDEN"
2."מאק"-"Mineralize Skinfinish" (בעגה עממית "MSF") בגוון "GLISSADE"
3."סמאשבוקס"-סומק "O-Glow"
4."מאק"-"Pearlized pigment clusters" בגוון "SCATTERRAYS"
5."מאק"-צללית "PURPLE SHOWER"
6."סמאשבוקס"-צללית "VANILLA"
7."מאק"-אייליינר נצנצים "ENBRONZE"
8."מייבלין"-מסקרה מאריכה "Lash stiletto" בגוון "VERY BLACK"
9."מאק"-"See thru lip colour" ("מכתים שפתיים") בגוון "TENDER TRYST"
10."איב סאן-לורן" גלוס "Gloss repulpant" בגוון מספר 5

א-ב-ל...

זה לא הכל-מעבר לזוכה המאושרת, יזכו גם עשרת המגיבות הראשונות לפוסט זה, בהנחת סלב של כ-15% הנחה על איפור ארוע שיזמינו ממני במהלך החודשים יוני-יולי (יש לכן נשף סיום כיתה י"ב? חתונה של החברה הכוסית והמיליונרית? בר מצווה לרוזנבלומים בבצרה? זה הזמן לדפוק הופעה!)-במעמד האיפור יקבלו הזוכות גם שי קטן ממני+"בוסה" מצלצלת, באהבה-און דה האוס!


הסברים, הבהרות, מענות, טענות ושאר ירקות:
*כפי שציינתי, כל המוצרים, ללא יוצא מן הכלל חדשים לגמרי ולא נוסו מעולם. מקצת האריזות אולי נראות קצת "עייפות" בקצוות אבל אין בזאת כדי להעיד על טיב/איכות/טריות המוצר, אלא רק על הסדר השורר בחדר העבודה שלי (תפסתם אותי בקלקלתי-מודה...:-P)
*הזוכה ב"גודי-באג" תבחר על ידי ע"ס התאמת הנימוק שלה. מה שכן-אני מבטיחה לכולכן בחירה לא מוטה וללא משוא פנים (מה שאומר, חברותיי היקרות-אתן יכולות ללקק לי עד מחר, הפעם זה לא יעזור....:-P)
*פרטים נוספים, מחירים, שאלות וכיו"ב יענו במסרים אישיים לתיבת הדואר שלי בלבד!

התקנון הרשמי-אנא קראו בעיון!!!
"תקנון ההשתתפות ב"חלוקת המתנות"-”YAFUTOO-IN-LA-LA-LAND”

א. כללי:
1. חלוקת המתנות (להלן, ה-"GIVEAWAY"/ה”גיב-אוואי”) פתוחה לכל הגולשים/ות בכל הגילאים, בכפוף להוראות תקנון זה.
2. ההשתתפות ב"גיב-אוואי" הינה בגדר הסכמה לתקנון זה על כל חלקיו, והמשתתף ו/או הגולש המשתתף ("המשתתף") מאשר בהשתתפותו כי הוא מסכים לתקנון זה ופוטר אותי, מכל דרישה או תביעה הקשורה, במישרין או בעקיפין, לחלוקת המתנות עצמה.
3. אני שומרת לעצמי את הזכות לעדכן את תנאי התקנון, לפי שיקול דעתי הבלעדי, בהודעה אשר תתפרסם מראש בבלוג.
4. כל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה בין התקנון לבין כל פרסום אחר, מכל סוג ומין, למעט הודעה כאמור על שינוי תנאי התקנון, יגברו הוראות תקנון זה והן אשר תקבענה. המודעות והפרסומים השונים בפלטפורמות אחרות, כדוגמת פייסבוק וכיוב' הם לנוחות המשתתפים בלבד.
5. אני רשאית,על פי שיקול דעתי הבלעדי ו- מבלי לספק נימוק, למנוע השתתפות של גולש כלשהו ב”גיב-אוואי” הנוכחי.
6. משך זמן ההשתתפות האפשרית עד להכרזת ההחלטה על מקבלי ה"גיב-אוואי": משעה 00:01 ביום 24/05/10, ועד השעה 12:00 ביום 01/06/10 (להלן: "תקופת ההשתתפות בחלוקת ה”גיב-אוואי").
7. אני רשאית להאריך או לקצר את פרק זמן חלוקת המתנות על פי שיקול דעתי.

ב. כללי ההשתתפות ב"גיב-אוואי":
1. על כל המגיבים לפוסט זה (במטרה לקחת חלק ב”גיב-אוואי”), לנמק ולהסביר במשפט או שניים בשפתם-הם מדוע דווקא להם מגיע לזכות ב”גודי-באג”. בנוסף עליהם לכתוב את כתובת המייל העדכנית שלהם.
2. על כל המגיבים לפוסט זה (במטרה לקחת חלק ב"גיב-אוואי") ללחוץ על אופציית ה”לייק” בפוסט האמור.
3. על כל המגיבים לפוסט זה (במטרה לקחת חלק ב"גיב-אוואי") להצטרף כמנויי קבע לעדכוני הבלוג.
4. הזוכה ב"גודי-באג" יבחר על ידי בלבד, ואני שומרת את הזכות לבחור בו כראות עיני ע"פ התאמת רוח הנימוק לעצם ההשתתפות בחלוקת המתנות-קרי, מקוריותו, שנינותו, בדיחות הדעת בה הוא נכתב וכיוב'. החלטתי על הזוכה ב"גודי-באג" תהיה סופית ובלתי ניתנת לערעור. למען הסר ספק, אינני מחויבת לפרסם את השיקולים לבחירה.

ג. פרסים:
1. הזוכה ב”גודי-באג” שיבחר, כאמור ע”י וע”ס השיקולים שלי המפורטים לעיל, יקבל חבילה של עשרה מוצרי איפור חדשים, סגורים באריזתם המקורית. ה”גודי-באג” ישלח לביתו של הזוכה בדואר חבילות רשום או בדואר שליחים, ע”פ ראות עיני ובמימוני.
2. עשרת המגיבים הראשונים לפוסט זה יזכו בכ15%- הנחה (להלן, “הנחת סלב") על איפור ארוע בודד שיזמינו ממני במהלך החודשים יוני-יולי 2010 (כולל). ההנחה הנ"ל תינתן כנגד איפור ארוע אחד פר זוכה, באזורי גוש דן והשרון בלבד! {קרי, מאזור חולון בדרום (כולל) ועד לאזור נתניה בצפון (כולל)}.
3. הזוכה ב"גודי-באג" לא יהיה זכאי ל"הנחת הסלב" בנוסף, גם אם תגובתו תרשם בין עשרת התגובות הראשונות לפוסט זה.
4. ההודעה על הזכייה תימסר על פי שיקול דעתי הבלעדי והמוחלט באחד (או יותר) מן האמצעים הבאים: כתובת הדואר האלקטרוני כפי שעודכנה על-ידו בתגובתו או הודעה באתר ("ההודעה על הזכייה") או כל אמצעי סביר אחר שתמצא לנכון. בתוך 3 ימים מיום שליחת ההודעה על הזכיה, על כל זוכה להשיב לי באותו אמצעי בו קיבל את ההודעה על הזכיה בצירוף כל פרט נוסף שיידרש. ה"גודי-באג" תשלח לזוכה בתוך פרק זמן של עד 14 יום מיום סיום חלוקת המתנות המוגדר לעיל.
5. זוכה אשר לא אותר תוך זמן סביר ו/או לא ישיב להודעה על הזכיה בפרק הזמן הנ"ל, ייחשב כמוותר על זכייתו, יאבד את זכותו לקבלת מתנה כלשהי ולא תהא לו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בגין אובדן הזכות כאמור ואני אהיה רשאית להעביר את הפרס לבא אחריו בדירוג שנקבע על ידי.
6. המתנות שמחולקות ע"י הינן אישיות והזוכים אינם רשאים להסב אותן לאחר, להחליפן, לשנותן או להמירן בכסף ולא בשווה כסף ולא בכל מתנה או מוצר אחר.
7. על אף האמור בסעיף זה,אני שומרת לעצמי את הזכות להוסיף, לגרוע, ולשנות את המתנות ולהציע מתנה חלופית באותו ערך ואף נמוך ממנו, על פי שיקול דעתי הבלעדי לאור קרות אירועים אשר אינם תלויים בי ואשר לא יכולה הייתי לצפותם .
8. המתנות אשר מחולקות על ידי (להלן, "המוצרים") הן של חברות ידועות, מוכרות ואמינות. לפיכך אין לראות בי אחראית בשום צורה ודרך לגבי תכולת המוצרים, בכלל זה החומרים השונים אותם הם מכילים, טיבם וכל היבט אחר הנובע מהשימוש ייעודי וסביר שלהם-לרבות תגובות אלרגיות אפשריות לחלק מהם.

ד. פטור מאחריות:
1. הבלוג שלי שנמצא באתר blogspot.com אינו חסין מכל טעות או תקלה. אינני מתחייבת שמהלך חלוקת המתנות לא יופרע או יתקיים כסדרו ללא מגבלות או הפסקות, ינוהל ללא טעויות, יהיה חסין מפני גישה לא מורשית, נזקים, קלקולים, אי דיוקים, שגיאות דפוס ותקלות, לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת. כמו כן ומבלי לגרוע מהאמור לעיל, מובהר בזאת ומוסכם שאין לי שליטה ואו יכולת בדיקה או תאום לגבי תקלות אשר יתכנו עקב שימוש בפורטל האינטרנטי הנ”ל.
2. המשתתף מצהיר בזאת, כי אין לו, ולא תהיה לו ולכל הבאים בשמו או מטעמו, כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי, בין היתר, בכל הקשור והמתייחס לחלוקת המתנות. המשתתף מצהיר בזאת, כי התחייבותו זו הנה בלתי חוזרת ובלתי ניתנת לביטול או לשינוי בלא יוצא מהכלל ובמידה המרבית המותרת על פי דין.
3. מבלי לגרוע מכלליות האמור, מוצהר בזה במפורש כי השתתפות בחלוקת המתנות הינה לצורכי שעשוע, וכי עלולות ליפול טעויות, וכי בכל מקרה ההשתתפות בחלוקת המתנות הנ"ל לא תקים למשתתף כל עילה, טענה או תביעה הקשורה במישרין או בעקיפין עם חלוקת המתנות, ניהולה, תוצאותיה ו/או כל הכרוך בה.
4. אינני אחראית בכל צורה שהיא לגבי תקלות כלשהן,שנוצרו עקב ביצוע לקוי של השירותים הקשורים בספקי שירותים חיצוניים, או עקב גורמים שאינם תלויים בי, לרבות "דואר ישראל" או כל אמצעי שילוח אחר דרכם תמוען ה"גודי-באג".

ה. תנאים נוספים
1. אני רשאית להפסיק בכל עת, ולאלתר, מכל סיבה שהיא, לפי שיקול דעתי המוחלט והבלעדי, את חלוקת המתנות, כולה או כל חלק ממנה, ו/או לשנות את תנאיה ו/או כל אחד מהמועדים הנקובים בה.
2. מבלי לגרוע מן האמור בתקנון האתר, אני שומרת לעצמי את הזכות להשתמש בטוקבקים שיועלו פה למטרות יחסי ציבור ו/או קידום ה"גיב-אוואי" בכל אמצעי תקשורת ו/או כל עניין מסחרי אחר על פי צרכי ושיקולי.
3. אני שומרת לעצמי את הזכות לעכב ו/או לבטל את מסירת המתנות מכל סיבה שאמצא לנכון עד לבירור כל עניין הקשור לחלוקת המתנות או אחר הנובע מכך.
4. במקרה של חשש להפרת תקנון זה ו/או הפרת תקנון האתר ו/או לכל פעולה אחרת שנועדה לעקוף את תנאי תקנון זה ו/או חשש לביצוע מעשה של מרמה, עבירה או חוסר תום לב, הנני רשאית בכפוף לשיקול דעתי הבלעדי, לפסול את המשתתף ו/או את הזוכה הרלוונטיים, בלא מחויבות למתן הודעה כלשהי, ובמידה ומדובר במשתתף אשר זכה במתנה, אהיה זכאית, רשאית, אך לא חייבת, להעביר את המתנה למשתתף שהגיע למקום הבא אחריו אף אם היה אותו משתתף מקבל אותה אף ללא אותו מעשה.
5. בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה בין תקנון זה לבין כל פרסום אחר, יגברו הוראות תקנון זה והן אשר תקבענה. המודעות והפרסומים השונים הם לנוחות והנאת המשתתפים בלבד ואין בהם כדי לחייב בעניין כלשהו אותי ואת הבלוג שלי.
המשתתף מסכים לתקנון זה ופוטר אותי מכל טענה, דרישה או תביעה הקשורה, במישרין או בעקיפין, בקשר עם חלוקת המתנות, קבלתן או אי קבלתן בלא יוצא מהכלל.
6. תקנון זה מנוסח בלשון זכר אך מיועד במידה שווה בעבור שני המינים."

כן-כן, זו יכולה להיות בשבוע הבא א-ת, הזוכה המאושרת!!!

קראתם? הפנמתם? אז למה אתם מחכים? הצטרפו לעדכוני הבלוג ורוצו להגיב לפני שיתפסו לכם...;-*
בהצלחה!!!

לאתר שלי:www.yaelmakeup.co.il
כתבו אלי:yaelmakeup09@gmail.com


milkysmile

87 comments:

  1. געוולד! רציתי להירשם לגיבאוועיי אבל היו מספר נימוקים כבדי משקל שמנעו ממני לעשות זאת: (1) אין לי מושג ירוק מה לעשות בכל הטוב הזה (2) אני גם לא מזהה חצי מהשמות שמנית (שמוצבוקס? מה זה שמוצבוקס?) (3) אורך הפוסט ו-ורדרדות התנאים גרמו לי לתחושת אופוריה מטורללת שבסופה שכחתי להירשם. נשיקות :-P

    ReplyDelete
  2. והווו
    ראשונה :)))
    קודם כל אחלה אחלה גיב אווי , תודה:)
    (קצת חנופה על ההתחלה זה לא רע (
    חוץ מזה מגיע לי לזכות כי בעודי כותבת את התגובה הזו אנייושבת לי פה בגולה ומנסה לכתוב את עבודת ה סיום שלי בלימודי הסיעוד שאמורה להיות מוכנה בעוד שבועיים הצילו.
    בנורווגית
    הצילו
    ולכן כבר מלא זמן לא תהוללתי לי בקניות משובחות(חוסר זמן,וחוסר כסף שנובע מזה שאין לי זמן לעבוד )
    האם עוררתי את רחמי בית הדין :)
    נשיקות
    במבירד

    ReplyDelete
  3. טוב אז קודם כל אני מיכל ואני קוראת סמויה בפורום איפור כבר כמעט שנה.
    ועכשיו לסיפורים קורעי הלב של למה הייתי רוצה לזכות. אז קודם כל הסיבה הראשונה היא שעכשיו כמעט 1 בלילה ואני לא מצליחה להירדם וצריכה לקום עוד 5 שעות לעבודה...לא כיף...
    הסיבה השנייה היא שאני פשוט מאוהבת באיפור אני פוקדת את הפורום מינימום פעמיים ביום, קוראות כל יום המון בלוגים בנושאי איפור מהארץ ומחו"ל (וכמובן את שלך...מותר להתחנף קצת?)
    וצופה בסרטוני איפור כל הזמן. אינני מאפרת מקצועית אך הרבה משעות הפנאי שלי מוקדשות ללמידה עצמית של איפור דרך האינטרנט. טוב אני רואה שממש חפרתי. בקיצור רוב המוצרים שאני משתמשת בהם הם לא להיט, אני קונה בעיקר במבצעים או מסנג'רת אנשים שטסים לחו"ל כל פעם והייתי מתה להשתמש בכל המוצרים המגניבים שאני תמיד קוראת עליהם (בעיקר
    הצלליות של מאק). טוב לילה טוב מקווה שאני אצליח
    להרדם סוף סוף
    מיכל - michalush182@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Cuz...you love me? :D
    וכי אני קוראת קבועה שלך ואני מאוד מכבדת את הדעות שלך. וכי יש לי טעם טוב בבגדים. ו..כי...אני..חמודה? טוב זה לא עוזר בהרבה.
    ואם אני אשחד אותך בבייביסיטינג תמורת מוצר,זה מספיק טוב?
    טוב אין לי הרבה מה להציע.
    הא! יש לי את הנימוק הכי טוב מכולם! אני צריכה איפור כי אני מכוערת! נכון שזה משכנע?

    ReplyDelete
  5. איזה כיף!!
    התירוץ שלי הוא שאני סטודנטית ובאמת באמת שאני לא יכולה להרשות לעצמי לגהץ אלפי שקלים במאק יותר :(
    אז מאוד מאוד אשמח לקבל את המתנה!!!
    וגם את הנחת הסלב...יש מלא אירועים בקיץ!
    ויש לציין שאני מכורה לבלוג שלך, וזה לא ממש בקטע של התחנפות :)
    המייל שלי הוא ravit.bb@gmail.com

    ReplyDelete
  6. טוב, אז כשקראתי את הפוסט מייד "עלתה" לי סיבה משעשעת לראש - "Because I'm worth it"
    המשפט המפורסם של לוריאל (שעושיים ניסויים בבע"ח ואולי אני קצת טמבלית ויורה לעצמי ברגל אבללל נו.. זה קשור !)
    שנית, סיבה קצת יותר רצינית ומתחננת על חיי והיא שסוף סוף בגילי המופלג (חסוי מפאת הפדיחות) החלטתי לעזוב סוף סוף את הבית ולעבור לעיר הרשע והפשע - תל אביב, ומכיוון וכל המשכורת שלי תתבזבז על שכ"ד ואלכוהול- יהיה לי קצת קשה להתפנק במאק ובגודיס בכלל
    ושלישית! סיבה שאין להמעיט בערכה! והיא שפשוט לקח לי יותר משעה!!! (בחיי) להבין איפה לעזאזל עושים לייק ואיך נרשמים כמנוי לבלוג (שדרך אגב
    נראה לי שהצלחתי אבל אני עדיין לא סגורה על זה)
    כן כן יש גם קוראים מאותגרים טכנולוגית קמעה
    שבלי קישור ברור הם הולכים קצת לאיבוד...
    טוב נראה לי שקדחתי מספיק ואני לא אמשיך עם "אף פעם לא זכיתי בתחרות" וכו....
    לילה נפלא ובהצלחה לכולן ותודה על הגיבאווי המטורף הזה
    SIVAN_99@HOTMAIL.COM

    ReplyDelete
  7. גיב אוואי נהדר! :D
    בכל מקרה הסיבות שאני צריך לקבל את החבילה מלאת כל הטוב הזו?
    ובכן ככה!
    אשתמש בה על מנת להשתלט על העולם בעזרת צבא בובות הראווה המרושע שלי!

    טוב נו...
    אני צריך (שימי לב שרשמתי צריך)אותה משום שלמען האמת אני לא פלסטי מספיק לטעמי והסיבה המרכזית לכך היא שאין לי איפור, וגם אין לי כסף לאיפור נורמלי (המעט כסף שיש לי הולך על על השיער שלי, שיער לבן ותוספות אלה לא דברים שקל לתחזק).

    חוץ מזה אני מרגיש ממש אידיוט שכל היום אני נכנס לפורום איפור כשלמעשה אני לא קונה איפור בכלל ואפילו לא התנסתי במוצרים נורמליים שהם לא של ליידי קר / וואו / ביוטי קר (מלבד המייקאפים, הקונסילרים והפודרות שלי כי בעור הפנים שלי אני לא משחק), אז אנא ממך הרשי לי את לחוות פעם אחת את המותרות של מוצרי יוקרה על הפנים שלי! הן זקוקות לכך!

    וחוץ מכל זה אני פשוט צריך מוצרים נורמליים לנסות להתאפר איתם כדי שלא אצא מהבית כל יום כמו חולה פרקינסון שניסה להתאפר.

    הסוף! :D

    (PICK ME, PICK ME! Pretty please! :D)


    אוו והאימייל:

    nimrod_dym@yahoo.com

    ReplyDelete
  8. טוב אז ככה!
    קודם כל כי המוצרים מדהימים ואין לי אף אחד מהם...
    שנית כי אין לי אף MSF ואף צללית של מאק...
    ואין לי ואין לי...בכלל אני מסכנה נורא...
    בעיקר אין לי צלליות קרם וסמקים!
    בקיצור אני מאבדת שפיות.
    הסיבה האמיתית - כי אני עוברת כרגע תקופה לא קלה
    (בעיקר עם הגדול...)
    והאיפור הוא הגורם העיקרי שעושה לי כיף על הנשמה כרגע.
    ומעולם לא זכיתי בגיוואווי כלשהו!
    אז יהיה כיף לזכות.
    תודה מותק והרבה בוסות (גם אם לא אזכה...)

    ReplyDelete
  9. קודם כל מגיע לי אני אוהבת אותך :D
    שנית כי אני סטונדטית ענייה שלא רכשה מאק יותר מידי זמן,
    שלישית כי בחיים שלי לא זכיתי בכלום :D
    שוורצע נו מה לעשות, זה לא מביא מזל :D
    רביעית כי אני כותבת רפרט ואין לי חיים!

    נשיקות יעלי :)
    המייל
    zohar.avrahami@mail.huji.ac.il

    ReplyDelete
  10. אז למה מגיע לי כל הטוב הזה?
    א. כי אני תקועה בדרום (כן דרום, יותר דרום מבאר שבע) כבר 5 שנים בגלל עבודה של בן זוגי שיחיה...ודרום (אתן בטח לא יודעות כי לא הייתן כאן - ובצדק) אין MAC, אין SMASHBOX, בגדול - אין כלום חוץ מחול וחול וגמלים...וזה כידוע, לא ממש מחמיא לעור הפנים..
    ב. בדיוק כשחשבתי שיצאתי לחופשי, אחרי 5 שנים בהם גידלתי שני ילדים מהממים - נתבשרתי ששוב אני בהריון...כן, תוך 5 שנים הריון שלישי...ומכיון שאני מעלה בכל הריון לא פחות מ-30 ק"ג, ויורדת אותם אחר כך, אני נשארת עם מזכרות יפיפיות שנקראות סימני מתיחה...אתן יודעות כמה MAC צריך בשביל לכסות אותן?? יש את אלה שפורחות בהריון, אני בדיוק מהזן ההופך...לא מתחברת לזה, לא סובלת את זה (וזה לא הזמן להרצאה על אמצעי מניעה!!), אז לא מגיע לי להיות לפחות קצת יותר יפה??

    האי מייל שלי - gadoth@bgu.ac.il

    ReplyDelete
  11. מה זאת אומרת?
    כמובן שמגיע לי כי מאז החתונה והזוגי שפתאום נהיה רציונלי לגבי חשבון הבנק ("מה ז"א את צריכה עוד שבעה זוגות נעליים??איך נשלח את הילדים לאוניברסיטה???"), עבר כל כך הרבה זמן מאז שפינקתי את עצמי במוצר טיפוח שאיננו מסקרה שקופה לגבות או לבלו...
    וזה יהיה מאוד מצער אם אנשים יתחילו לברוח ממני ברחובות, לא?:)

    ליקוש
    likush@likush.com

    ReplyDelete
  12. תותיוזוקהMay 24, 2010 at 9:21 AM

    חחחח אילו תגובות קורעות לב!
    מז'תומרת למה אני צריכה לזכות? כי אני הכי חמודה פה...NOT
    יפותו, שיחקת אותה עם הגיבאווי, יאללה, תעמיסי
    הכל על הגמל ותשלחי אליי, לנגב המערררררררבי
    מישהו הרי חייב להפריח פה את השממה
    נשיקות כפרה עליך
    karel@bgu.ac.il

    ReplyDelete
  13. את תירוצי, גבירתי, לא אכחיש לומר
    כי ב"גודי בג" אשמח לזכות
    אך באופן הוגן, ללא תחבולות
    שלא אתקל בעונש אכזר.
    סיפורי מתחיל בשורות המוכרות:
    "היה היתה פעם עלמת חמודות";
    את זמנה הפנוי בלתה בשייטוטים מופלאים
    ברחבי המרשתת, בפורומים שונים.
    יום אחד נתקלה העלמה
    בפורום "ציורי גוף ואיפור"
    "כמה מרתק..."
    חשבה לעצמה,
    "ממלכת שפע של יופי וגינדור".
    בבלוג של מנהלת הפורום בפתאומיות נתקלה
    ובתחרות "גיב אוואי" מטורף שהמנהלת ערכה.
    העלמה הצעירה, שמסיימת עוד ימים ספורים תיכון
    נערכת בחריצות לסיום בגרויות, שתמנע מכישלון!
    אך החשוב מכל, היא דווקא שכחה
    לנשף סיום היא עוד לא התכוננה!
    אמנם שמלת נשף נוכחת לה בארון הבגדים
    אבל חוץ ממברשת זולה וקצת צלליות
    הארון היקר ששייך למוצרי תמרוקים
    כולו ריק, לכל הרוחות!
    רצה אצה למיס פיגי- קופסת החסכון
    רשרוש של אגורה נשמעה מהקופסא.
    הדמעות החלות לכאוב בגרון
    האם חלום נשף הסיום ישאר להיות פרי דימיון?
    אז אם במעמקי ליבך, גבירתי
    יש לך לעלמה רחמים
    אשר לייקה לבלוגך וצייתה לכל החוקים,
    אנא, אנא תני לעלמה הצעירה
    (שכותבת בגוף שלישי,
    ובחרוזים גרועים,
    נו,טוב...לא נורא)
    הזדמנות להגשים חלום ילדות
    שרק על ידי בחירתך,
    יהפך למציאות.

    ועכשיו בלי חרוזים, כי זה באמת מייגע! אני רוצה להוסיף שאני גם מאוד מעריכה את העבודה שאת עושה על הבלוג, את ממש עושה מחקר על אופנה ואיפור וכל פוסט שלך הוא ממש מעניין- תמשיכי ככה וכל הכבוד לך!
    שיהיה יום מקסים :-)

    אימייל:
    nitzan.bartana@gmail.com

    ReplyDelete
  14. אוקיייייייי אני בשוק אני בהלם אני המומה. בהתחלה כתבתי את התגובה הזאת והתחלתי אותה במשפט הנ"ל בגלל שבאמת הייתי בשוק כי מעולם לא נתקלתי בגיבאוואי אונליין (פרצוף מבוייש) אבל עכשיו אני עוד יותר בשוק ואני מרגישה את הווריד המרוקאי מתפרץ מהמצח הפולני שלי, כי בלוגספוט "מצטער מאוד" אבל הוא לא יכול להשלים את בקשתי לכתוב תגובה, וויצ' מינס אני צריכה לכתוב את כל מה שעמלתי עליו במשך שבע דקות שוב. המפ. מרגיז משהו!

    ובשינוי אווירה קליל :)
    אני לא טובה בלהעיד על עצמי, למנות תכונות טובות ודברים כאלה, אז אולי גם יהיה לי קשה לשכנע אותך למה מגיע לי לזכות אבל נו טוב, שווה לנסות (במיוחד שכל כך הרבה חבילות סגורות של מאק עומדות לנגד עיניי. אז הו, כן. בהחלט שווה :))

    אז הצלחתי לחשוב על שתי סיבות עיקריות למה מגיע לי לזכות,
    הראשונה בהן היא שבחצי שנה האחרונה קרה לי פלא מעורר השראה מה שנקרא בלשון פלצנית-משהו, והוא ההחשפות שלי לכל עולם האיפור, ברמה יותר גבוהה ממה שהכרתי. אמא שלי יכולה להעיד שעוד בילדותי הייתי הילדה היחידה שהולכת לגן עם אודם, למורת רוחן של האמהות האחרות שנורא הפריע להן שילדה בגן מסתובבת עם אודם ומשפיעה לרעה על הבנות שלהן. לאמא שלי זה לא הפריע, והשאר היסטוריה (; סתם, אני צוחקת, אבל בהחלט החצי שנה האחרונה מאוד השפיעה עליי לכיוון של איפור, ואני יכולה לזקוף זאת לזכות הפורום בתפוז, שבאמת עורר אצלי איזשהו רצון ללמוד לעשות קצת מעבר לצללית-מסקרה-סומק. מצאתי את עצמי קונה לראשונה במאק בזכות (או באשמת) הפורום, והפורום לחלוטין יכול להיות האשם העיקרי בחור בארנק שלי. :P
    כבר חצי שנה אני מוצאת את עצמי צופה בפורום/בגורואיות איפור ביוטיוב, ולא פעם מזוכה במבטים תמוהים מאחי של "למה לעזאזל את מסתכלת על איך בנות מתאפרות?" אז הו וול, אני לא מצפה מבנים להבין, במיוחד לא מכאלה שעוד לא סיימו את גיל ההתבגרות. בקיצור - אני באמת חושבת שהגיבאוואי המטורף הזה ייתן לי עוד קצת מוצרים חדשים להתנסות איתם, שכרגע אני לא בדיוק יכולה להרשות לעצמי (ראי ערך חור בארנק. :P)
    הסיבה השנייה שאני לא אפרט עליה יותר מדי, בעירי שכוחת האל אין ולו סניף אחד של מאק, והסניפים הכי קרובים אליי- מצפון, שעה וחצי נסיעה, מדרום- שלוש שעות נסיעה. מצד אחד זה נפלא לנוכח התרבות המזומנים בארנק, ומצד שני אני מפספסת המון פעמים את הקולקציות שבא לי לקנות מהן כמה מוצרים.

    בכל מקרה, כל הכבוד על רוח הנתינה הזאת, היא בהחלט מבורכת (:
    המשך יום נפלא

    האימייל שלי הוא: lironush44@walla.com

    ReplyDelete
  15. את יודעת למה מגיע לי לזכות? כי מסתבר שאת מוכנה להגיע רק עד נתניה כדי לאפר! איך תוכלי לאפר אותי בחתונתי אם אני מחיפה?! רק על עוגמת הנפש הזאת, על ניפוץ החלום, על כאב הלב שנגרם לי- רק בגלל זה מגיע לי לזכות!מה גם, שאחרי שגיליתי שלא תאפרי אותי, אני בכלל לא בטוחה שאתחתן אי פעם :( וגם, כי על כל מוצר שאקבל, אני מתחייבת לתרום מוצר בתמורה לנשים נזקקות (רציני, בלי ציניות!). שלא תגידי שאני לא בנאדם טוב :)

    המייל שלי:
    miriti@gmail.com
    ואם לא היה לך אותו עד עכשיו אז תתביישי לך :P

    ReplyDelete
  16. יעלייייייייייי
    מזל שאני קוראת פה באופן קבוע...
    הוי כמה אשמח לקבל את האוצר שלך
    :)
    קודם כל - לפני כשנה כשהצצת באחת מתמונותיי נחרדת מתיק האיפור המעופש שלי שהופיע לידי בתמונה והפצרת בי שאחליפו....אני ידועה באיטיות שלי ולכן- הוא טרם הוחלף!!! מודה ומתוודה - אומנם אני פריקית של ניקיון ואסטטיקה אבל תיק האיפור שלי הוא בושה למין הנשי בכלל וה"שחקני" בפרט. הציוד שנמצא בתיק שלי [חוץ מהמסקרה כמובן] הוא בן , לא נעים לי, איף, לפחות 6-7 שנים....ויש בו אפילו פריט בן 10 שנים
    בושה, פליק לי, בושה, בושה, עוד פליק
    אני רכושנית ופחדנית משינויים גם יחדיו...
    אני סקרנית מאוד אך גם פתאטית...
    אשמח לראות עצמי משודרגת...אך אין לי את הדימיון הדרוש והתעוזה
    פתטית כבר אמרתי....
    עוד תכונה מעיקה שלי היא- פרקטיות ואובר מחשבה
    [איזה גילוי נפש- ה' ישמור- ממש חוסכת כאן את התשלום השבועי לפסיכולוגית שלי חחח]
    המחשבה שאוציא כמה מאות שקלים על לצבוע את פרצופי- כשיכולתי במקום לקנות עוד שק של אוכל לחתולים למטה או לתרום לאיזו עמותה או בע"ח פצוע- לא מניחה לי...
    כן, כן- גם מצפון לא חסר לי...
    וכך , לא פעם, מצאתי עצמי בקופה- מחזירה את המוצרים שתכננתי לפנק את עצמי בהם, עושה אחורה פנה ונכנסת לחנות החיות החביבה עליי וקונה עוד שק של אוכל ועוד פינוקים ל"בנות" הפרטיות שלי

    נוסף לכל זה, מחר הוא יום דיי גורלי עבורינו- אני נכנסת סופית לסטטיסטיקת הישראלי המכוער וחותמת בגאון על משכנתא לביתינו החדש [דירה קטנה 3 חדרים] שרכשנו במיטב כספי- הבנקקקק
    פתאטית...צויין כבר.....!
    הוצאה חודשית לא סבירה ולא הגיונית...וזה עוד לפניי הילד/ה שאנחנו מתכננים לפנק את עצמינו בו/ה דיי בקרוב.
    בקיצור- הפינוק העצמי מתרחק ומתרחק...נעלם לו בין ענני המציאות היומיומית האפרפרה

    זו אני
    זהו סיפורי
    אלו הם חיי

    חיבוק ממני ובחירה נעימה

    ענת.
    anats34@gmail.com

    ReplyDelete
  17. למה מגיע לי כל הטוב הזה ? נורא פשוט.
    כי ילדתי ל[האח הידד ובן זוגי טרם קנה לי מתנת לידה אז לדוגמא זו יכולה להיות מתנת לידה מעולה] , שנית ילדתי בשבוע 30 [כן כן סחיטת דמעות זה כאן] ואחרי חודשיים בפגייה שהוציאו ממני כל קורטוב של טיפוח אולי הגיע הזמן שאחזור לשם [לטיפוח כן? לא לפגייה חס וכרפס]. הגודי באג שלך נראה בדיוק מה שירומם את מצב רוחי.
    והנה המייל המיוחל שלי:
    nitzanbn@gmail.com

    ReplyDelete
  18. אז למה דווקא לי?
    כי אני בת 23 ולא יודעת להתאפר כמו שצריך
    כי אני קוראת סמויה בפורום "איפור וציור גוף" כבר כל כך הרבה זמן
    כי אני סטודנטית שעובדת קשה כדי לשלם שכ"ד ושכ"ל
    ואם תחברי את הכל יחד - אני רוצה ללמוד להתאפר כמו שצריך, אני לומדת איך לעשות את זה דרך הפורום, אך מכיוון שאין לי את הכלים הדרושים לעשות זאת אני בעצם לא מצליחה ליישם שום דבר, וגם אין לי כסף עודף שאני יכולה להוציא על איפור חדש :(
    והמייל -
    aditamir@gmail.com

    ReplyDelete
  19. להלן התקנון שלי באם אזכה במוצרי האיפור:
    א. אני שומרת לעצמי את הזכות להתאפר במוצרי האיפור כפי שאני רואה לנכון.
    ב. אני רשאית על פי שיקול דעתי הבלעדי! ומבלי לספק נימוק, להתאפר בצללית הסגולה בתוספת צללית ירוקה מבלי לטשטש!
    ג. בכל מקרה של סתירה או התאמה בין צבע הסומק
    O-GLOW ל-TRUE LIP COLOUR
    יגברו טעמי האישי ורצוני הבלעדי, על דעת הסובבים אותי.
    ד. אני רשאית להאריך או לקצר את קו האיילנר שאשרטט, ואוכל עפי שיקול דעתי להאריך אותו עד לקו הגבה.
    ה. במקרה שאמצא לנכון אני רשאית לתחום את השפתון בתוחם כהה ב-7 טונים ממנו, כשאין לנותן המתנה שום זכות להחזרה.
    ו. אני רשאית לפרסם את תמונתי מאופרת במוצרי האיפור הנ"ל ( קרי הזכייה) לפי הסעיפים הנזכרים לעיל, ואינני אחראית לאירועים לבבים, מוחיים וכיו"ב שיקרו כתוצאה מהצפייה בתמונה!
    בהצלחה לי!!!!

    ReplyDelete
  20. וכמובן ששכחתי את המייל:
    daniellaoc@gmail.com

    ReplyDelete
  21. למה? כי אני אחת המנויות הראשונות שלך וגם המגיבה המתמידה (והסטטיסטיקות שלך יוכיחו!)
    עבר בי רטט קל (על מי אני עובדת? פרכסתי ממש) בעמוד השדרה כשראיתי מה את מציעה בהגרלה.
    אני חובבת איפור ידועה, ושל מאק בפרט.
    ואם אני אנצח- תקבלי בוסה ענקית בגוון טרנדי :D

    ReplyDelete
  22. היי יפותו המהממת הכי הרבה בעולם והמקסימה ושיש לה את הילדה הכי חמודה בתבל..:-)
    אני מתההההההההה לקבל את המתנה כי אני סטודנטית עניה (כפי שצינתי כמה וכמה פעמים גם בפורום..) ולא התחדשתי במוצרי איפור שווים באמת בערך מאז שהתחלתי ללמוד שזה היה לפני שנתיים ויהיה ממש ממש כיף לקבל מתנה שכזו .. מה גם שאוטוטו המבחנים וסמינריונים וזה יתן לי זריקת עידוד מאוד נחוצה..:-)
    אני ממש מקווה לקבל את המתנה זה הכייי ישמח אותי בעולם כולו!
    תודה!
    rotem.str@gmail.com

    ReplyDelete
  23. אז הנה הסיבות שלי..
    1. כי נכנסתי לפוסט מיד אחרי שפירסמת אותו ושמחתי שאני ראשונה, אבל עד שמצאתי איפה מגיבים, עושים לייק וכו' השיגו אותי ):
    2. אני מאוד חדשה בנושא, מה שאומר שמעבר לעפרונות, מסקרה, אייליינר וכמה צלליות מחוסרות פיגמנט ועם עודף נצנצים, אין לי אף מוצרים, שלא לדבר על מברשות, טכניקות וכד'..
    3. למרות החוסר הגדול במוצרים ובמיומנות, מסתבר שלמרות הכל אני מצליחה ליצור מראות יצירתיים שגוררים התפעלות רבה (כמובן, מהאנשים הלא מנוסים בתחום..), וכמובן שעם מוצרים נוספים אני אוכל להרחיב את המעגל של אייליינר-הרבה מסקרה-צללית רטובה
    4. אין לי אף אמא/דודה/סבתא/בת דודה במשפחה שאוהבת את הנושא, שאני יכולה ללמוד ממנה או לקבל בירושה מוצרים שונים. לא ברור איך התאהבתי בנושא, אבל בטוח שאני לבד בו, וצריכה ללמוד ולרכוש בעצמי..
    5. ואחרון- אין לי את האפשרות לרכוש לעצמי מוצרים נוספים, ותמיד תבוא המחשבה על כל הדברים האחרים שיכולתי לקנות במקום, ברגע הקניה או שבועות אחריה..

    והאימייל שלי- yaarln2@gmail.com

    ReplyDelete
  24. למה מגיע לי?
    1. אני אוהבת מאק. אני אוהבת איפור אבל ידי אינה משגת, לא עכשיו אולי בעתיד. כלכלית אני ואמי זה אנחנו מול כל העולם ושמתי את כל מאווי החומריים בצד, ועובדת במרץ על מנת לסגור חורים ולחסוך לעתיד בטוח.. (מאווי בין השאר הם מאק.. הראשי שבהם - הלימודים הגבוהים רק באוקטובר אחרי 5 שנים של חסכון.., אז אם אפשר מתנה אני בהחלט אנסה ולא אתבייש לבקש[: אני מאמינה שדי מגיע לי.
    2. אני אוהבת איפור בזכותך, בזכותכן כולכן הבלוגספירה המדהימה הזאת, ההסברים הקולחים המושקעים התמונות הסבלנות. הפורום הנהדר בניהולך.
    3. אני די מאמינה בקארמה אבל לא פועלת על פי עקרון זה, הלתת זה מבפנים וזה פרטי ואישי כמה אתה נותן כאדם פרטי לסביבה שלך, אבל אני נותנת. למה וכמה ואיך ואיפה אני לא רוצה לשתף.. ולא בטוחה שזה בכלל מדד אבל בא לי לזרוק את הבקשה הזאת ליקום, כי בא לי מאקקקק
    4. אני לא זוכה אף פעם בכלום. לא משנה כמה אני מתפללת ומזמנת ומבקשת ומתחננת.. לא בהגרלות ולא בתחרויות ולא בכלום.. ואני כל כך רוצה...
    5. אני מאוד מבטיחה שאם אזכה אני אנסה לעשות תות בפורום ואז אפילו תראו את רז פני המזעזע (נו לפחות את כישורי האיפור הכושלים שלי)
    6. בלי חנפנות. את די אדירה בעיני ואני באמת מעריכה מהתחלה ועד הסוף את הדרך שאת מקדמת את התחומים האלה באינטרנט. אמרתי את זה בפורום ואני אומרת את זה פה. לא משנה מי תזכה.. זאת מחווה באמת יפה נורא!
    7. זה באמת ישמח אותי נורא ויעשה לי מצברוח ממש טוב כי אני קצת חומרנית (למרות שלא תמיד בא לי להודות בזה) וכי לא קל לי כרגע בשגרה היומיומית וזה יהיה צ'ופר ממש נחמד.



    אממ זהו
    אז תודה ושיהיה לכולנו שבוע טוב וחמוד
    נ

    דנה
    dana.shaf@gmail.com

    ReplyDelete
  25. זאת שוב דנה
    רציתי להוסיף סיבה
    אני בעבודה ואני מאוד מתרגשת מהעניין של הגרלה ושמתי שניצל במיקרו עכשיו לאחר שהוצאתי אותו מהשקית שהבאתי (קפוא) וכל הפירורים עפו לי לתוךךך העיניים מרוב התרגשות. אז זו גם סיבה.

    ReplyDelete
  26. היי יפותו,
    אני חושבת שמגיעה לי לזכות כי אני כותבת את ההודעה הכי קצרה וכי אין לי את המוצרים שאת מחלקת עדיין :)
    marina4o@gmail.com

    ReplyDelete
  27. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  28. צ'יפופית,
    אחרי שקראתי את כ-ל תקנון התחרות במלואו אני חושבת שאני הבחורה שהכי ראויה לזכות בגודיס. מה זה האורך הזה? בחיי הזדקנתי בשנה בזמן שקראתי כל סעיף וסעיף וכעת, אני זקוקה קשות לתכולת הגודיס שאת מחלקת בכדי שהם יטשטשו,יסתירו, יעלימו את קמטי ההזדקנות שנהיו לי בזמן קריאת התקנון כולו.
    ואם לא, אני שומרת לעצמי את הזכות לתבוע על היזק בזדון (לעור הפנים שלי!) מואהאהאה.

    סחטיין על התחרות, אני כל כך בפנים.
    צ'ריפה.

    ReplyDelete
  29. טוב אז עכשיו יש לי אותך בדף גוגל שלי זה די מגניב ואני מקווה שזאת המשמעות של הרישום לבלוג....זה מה שהספארי מצא...
    בכל מקרה אז קודם כל אני סמויה בפורום איפור ועוקבת אחרי הבלוג שלך באדיקות והוא נפלא בזכות הרצון הגרידי לזכות במתנה גיליתי (אני חושבת) איך עושים מנוי אז זה נחמד לא צריך לחכות לפרסומים....את מאד מוכשרת:-) ועכשיו אחרי כל החנופה:-)
    מגיע לי לזכות כי אני סטודנטית ענייה עם משאבים מדלדלים שלא הייתה במאק הרבה יותר מידי זמן ועקב קניית מתנה יקרה הרבה ממה שתכננתי ליומולדת של החבר סביר שהעוצר עוד יימשך....כי אני אוהבת מאד מאד איפור! כי אין לי את המוצרים האלה וכי השידה שלי בודדה! לא מקורי אני יודעת אבל עדיין תגובה חמודה לא? אז בהצלחה לכולן אה וכמה שזה קיטשי באמת לא זכיתי בכלום...לא כיף....קצת רחמים:-)
    אה והכי חשוב- אני סטודנטית שנה ב' משפטים ואני לפני תקופת בחינות סופר לחוצה אז הגודי בג הזאת בהחלט תשפר לי קצת את התקופה המעצבנת הזאת בלי לצאת ורק להיות בספרים כל היום....
    האימייל שלי
    talichen86@gmail.com

    ReplyDelete
  30. כי אני רוצה שלום עולמי וזה יקרב אותי עוד צעד לחלום..!!!!

    וברצינות כי אני תמיד רציתי להיראות כמו הלוו קיטי ועם המוצרים האלה נראה לי שאצליח לעשות זאת..

    וכי אני כבר שנה עושה שירות לאומי בבית חולים לחיות ואני כל השנה ג'יפה :-P

    אמממ זהו בלי קשר אוהב מאוד את הבלוג!

    pure_venom1@hotmail.com

    ReplyDelete
  31. tedd@walla.com

    מגיע לי לזכות כי אני תלמידת תיכון בלי עבודה ו/או דמי כיס,וכתוצאה מכך,אין לי כמעט איפור ואני תמיד מתאפרת אותו הדבר (וזה באמת שמשעמם).
    תמיד אהבתי להתאפר (הייתי לוקחת לאחותי ולאמא שלי את האיפור ואז עוד הייתי משקרת על זה) ועכשיו כשאני בגיל המתאים,נראה לי שזה רק ראוי שאני אעשה את זה כמו שצריך.

    ReplyDelete
  32. טוב, אני לא צרכה להתחנף ולומר שהייתי עוקבת עוד הרבה מלפני הגיבאווי, נכון? אפילו שלחתי לך פעם לינק לתיק הוורוד הכי מהמם בעולם שפירגנת עליו :)
    יש לי ביום חמישי יומולדת 30 (מה שלושים עכשיו? לא הספקתי כלום בחיים!!! פאדיחה) וזו יכולה להיות אחלה מתנת יומולדת. זו הפעם הראשונה שאני נרשמת לגיבאווי ורק בגלל שאני חולה על מוצרים של מאק וסמאשבוקס, ובטוח בחרת מוצרים וצבעים מהממים... אוף. אני רוצה!!!
    האימייל שלי:
    dandush.co כרוכית ג'ימייל דוט קום

    ReplyDelete
  33. פיצקעלך :)May 24, 2010 at 6:04 PM

    למה מגיע לי? כי אני צעירה! מוהאהא, ויום יבוא ואשתלט על העולם (;
    אבל ברצינות - כזו חבילה תקפיץ אותי בטירוף ותצדיק סופסוף את ההסבל שאני עוברת ע"י ההסביבה בגלל ההתמכרות שלי בגיל הזה.>:
    אני מתכוונת, אני עוד לא בת חמש עשרה! השכר מינימום שלי הוא משהו כמו חמש עשרה ש"ח, וזה אומר הרבה שעות עבודה בשביל ליפגלוס...
    למען האמת, מהיכרות עם רוב סוגי הליפגלוס - השעות שאני עובדת על מנת לשלם אותו רבות מן השעות שהוא שורד )':

    וחוץ מזה... בקרוב יש לי יום הולדת, ולא היית רוצה לההעניק לי את המתנה הכי שווה ביקום?XD
    בנוסף, אלו יהיו מוצרי המאק ההראשונים שלי - יפותו, אי שם בעולם יש בתולת מאק צעירה, ובזכותך היא תוכל להכיר את העולם הנפלא הזה! לא היית רוצה להיות שם כשזה יקרה? D;

    adi.luXD@gmail.com

    ReplyDelete
  34. מה אומר ומה אספר שלא "נשלף" על ידי המגיבות עד כה...

    אני מאפרת ומעצבת שיער בנשמה, מכורה לסטיילינג רטרו ולכל מה שקשור לבמה. אני חברה בקבוצות תיאטרון בהתנדבות גם בתור שחקנית וגם טכנאית איפור ושיער, ו"אל תתן להם, אלה אף פעם לא מחזירים" עובד גם כאן... אז כאמור, אני קונה הכל לבד (חבר שלי החרים לי את האשראי כבר כמה פעמים), ו99% מהעבודות שלי הן ללא תגמול. יש לי "דיי ג'וב" אבל בינינו זה רק בשביל להחזיק את עצמי כדי שאוכל להזין את הנשמה שלי אחרי שעות העבודה בדברים שחשובים בחיים באמת.

    אני בטוחה שזו אשמתי שאני לא מרוויחה מספיק בשביל לעשות הסבת מקצוע או אפילו בשביל הרחיב את המלאי, אבל הריגוש והשמחה שאני רואה על החברות שלי ועל השחקניות שאני עובדת איתן אחרי שעיצבתי להן "לוק" נותן לי סיפוק שלא נמדד בכסף. כשאני מסתכלת על תמונות שלהן ושלי מהופעות שלנו אני מרגישה שיש כל כך הרבה שיכולתי לעשות יותר/אחרת, כי כזו הביקורתיות העצמית כנראה, אבל אני כל פעם מזכירה לעצמי שהמציאות השוכנת לה בחשבון הבנק שלי (ושלהן) תמיד תהיה בעוכרינו. בינתיים אני אוספת תיק עבודות ומקווה לטוב!

    קשה לי קצת לכתוב את התגובה הזאת, כי מזלי הנאחס בדרך כלל מאכזב אותי קשות ואני נשארת מאחור ברוב התחרויות/הגרלות/תפילות המוניות לשלום עולמי...
    אני תמיד משקיעה בדברים כאלה, מסבירה ומנמקת בשלושה העתקים, מביאה פתק מההורים ומהבאבא-בובה (הסגרתי את גילי???) לוקחת הישגים וכשלונות יותר מדי אישי, ובאופן כללי נותנת את הנשמה ומדברת מהלב. קצת כמו דייטינג, מקווים שאולי הפעם יצליח ואוכל לקבל פידבק וקצת עזרה בדרך.

    אבל כנראה שאני מזוכיסטית, או רומנטיקנית חסרת תקנה, כי אני ממשיכה לנסות.

    בהצלחה לכולן!

    ReplyDelete
  35. איזה מגניבה את!!
    אז -
    כי מכל העניות, אני הכי ענייה, אני חיילת....
    כי אני התמכרתי קשות לאיפור (ותודה לפורום)
    כי אני מתה על הלו קיטי
    <3
    (כי היה קשה לעשות את הלב הזה XD)
    כי אני ממש ממש רוצה,
    וכי הייתה ללי יומולדת עשרים לא מזמן, וזו תהיה מתנה מושלמת!!
    וכי כתבתי קצר!


    {והגירסא הקורעת לב - כי עברו עליי כמה שנים ממש קשות, ורק בזמן האחרון אני מתחילה להתחזק מזה, ומפתחת ביטחון עצמי, משלימה עם מי שאני והגוף שלי, (והאף המפלצת). עברתי הרבה בלאגנים ובסיסים בצבא עד עכשיו, ובגלל דלקת נוראית בגידים בידיים, אני עוברת עוד מעט שוב, לתפקיד חלומי, שאומר שאני אטחן את החיים הצורה והנשמה, אבל אני מקווה שאני ארגיש סוף סוף שבאמת תרמתי בשירות שלי....)(ואולי אני אוכל להשתמש באיפור רק בסופשים שאני אעבור, אבל זה אומר שהוא יחזיק יותר זמן! ושאני אהנה ממנו יותר!)

    saphirtamar@gmail.com

    ReplyDelete
  36. לא תכננתי להיכנס להגרלה בהתחלה, אבל תוך כדי קריאת הפוסט כולו התחוור לי שאני כנראה השנייה שקראה את כל התקנון, דבר שהוביל אותי למסקנה שמגיע לי לקבל את הפרס הנוצץ, ולו בשל העובדה שראיתי את בקשתך לקבל הסבר של משפט או שניים (בלבד!) למה הפרס מגיע דווקא לי, ועשיתי זאת - במשפט אחד...

    תודה מראש ובהצלחה לזוכה
    Pie and Cactus
    ifatco@gmail.com

    ReplyDelete
  37. :(
    הרגע התחוור לי שהמאמץ אבוד - ה'לייק' קשור לפייסבוק? כי אם כן, אין לי פייסבוק וכנראה זו הסיבה שהלחיצה על הכפתור נותנת לי
    error

    ReplyDelete
  38. רובין הוד דארלינג!!!
    כמובן שמגיע לייי...
    לזכות בשלל המטורף הזה
    אני ענייה מרודה...צעירה שלא מזמן רק סיימה צבא ולא מבוססת ...קורעת תתחת בשביל 20.70 לשעה
    וכל הכסף היחידי שלי הולך לאיפור...כמעט לכלום חוץ מזה...
    בתקווה שיום אחד כשיזדמן לי לאפר מישהי חמסה חמסה היא תראה
    שיש לי עוד מוצרים מעבר לבייסיק שקיבלתי בקורס ותבחר בי כי יהיה המגוון שהיא מחפשת...

    השנה ביטלתי את המענק שחרור בשביל הקורס שזה החלום שלי...לא פסיכומטרי, לא לימודים, לא בגרויות... רק איפור...קצת משוגעת?
    בנוסף לזה..הרכבתי לי פלטה כמעט ב1000 ש"ח ורכשתי עוד מספר פריטים יוקרתיים שעדיין משולמים בתשלומים...וכל פעם אני רואה שחסר לי עוד אני מתחרפנת, עוצרת, נושמת, וקונה בשביל להרגיע את עצמי...תמיד מתעדכנת בסרטונים, בהמלצות וסווטצ'ים ועושה דרך מייגעת לקורס מדי שבוע
    בבקשה תעזרי לי להרגע...אני בלחץ גם ככה עוד חודש אני מסיימת ללמוד...ומתה להתחיל לאפררררר ו-ל-ה-צ-ל-י-ח...כי אני לא למדתי כלום חוץ מזה...

    תודה כפרות עליך

    ReplyDelete
  39. כלל התגובות משעשעות, אין ספק. ביחוד זאת עם השיר.

    בכל מקרה -
    למה מגיע לי? לא יותר מכל אחת אחרת, אבל אולי אותי זה ישמש יותר כי אני לומדת לאפר [באיל מקיאג'] ועדיין לא מצאתי את החברה שמוצאת חן בעיני ושאני מסתדרת איתה יותר מכל השאר..
    אז אולי זה יעזור!! [ואם זה יגרום לי לאהוב את כל עניין האיפור - מה טוב].


    שבוע טוב!

    זהר - zoharm89@gmail.com

    ReplyDelete
  40. אוך אני מאוד אוהבת לקרוא אותך ומעריצה שלך על ניסוח כה ראוי של החוקים. קראתי את התקנון לעומק. כבוד...

    מדוע מגיע לי כזה פינוק? כי אני הכי אוהבת איפור בעולם ויכולה לדבר ולעסוק בנושא כל היום והלילה, לקדוח ולמצוא נפט ועוד להמשיך עד שאגיע לאוסטרליה.
    זה בהחלט הגרלה לפרצוף ואני מאוד אשמח אם תבחרי בי,
    harmonyroth@gmail.com

    ReplyDelete
  41. טוב, אז חוץ מסיפור קורע לב על אהבה נכזבת, לפני חודש שוחררתי מהית חולים (איכס,איכס איכס) ואני מתמודדת עם החלמה לא פשוטה בכלל בעזרת
    !אכילת מקרוני אנד צ'יז
    2.קריאת בלוגים
    3.בכי (יש הטוענים שזה משחרר..)
    4 בהייה בסרטים מצוירים.

    אני חושבת שלאור מצבי העגום, מגיע לי את הגיבאווי ההורס הזה.
    הוא ירומם את רוחי השפופה ואולי, אולי יגרום לי להפסיק לאכול את הזבל המכונה מקרוני אנד צ'יז.

    הו,אלוהים. אני אני אני רוצה

    ReplyDelete
  42. שלומות! עשיתי כל מה שצריך ולחצתי על כל הכפתורים ועכשיו ללמה אני צריכה לזכות?
    כי תמיד הערצתי אותך בסתר במאק רמת אביב ואף פעם לא היה לי האומץ לגשת. אם זה לא מספיק אז אני רפואנית תפרנית שעוד גדולה תהיה ואם אני אזכה, אז אולי יום אחד אני אעשה גיבאווי של אופטלגין או שקר כלשהו ואני מבטיחה לקדם אותך!! =)

    moriahc@gmail.com

    ReplyDelete
  43. יאא איזה GIVEAWAY מושקע!
    למה מגיע לי? סתם כי בא לי :)
    f.standing.ovation@gmail.com

    ReplyDelete
  44. כי מגיע לי הטוב ביותר
    (-;

    ReplyDelete
  45. דייייייייי. באמת הגויוואי הכי שווה בעיר, לא הגזמת!
    טוב, אז למה אני חושבת שמגיע לי? קודם כל, זה ממש לפני היום הולדת שלי (הוא ב22 ליוני, ווהו! גיל 17 מרגש אותי) ככה שזו בטח תהיה המתנה הכי מגניבה שקיבלתי מאנשים שהם לא אבא, ואז תרגישי ממש מיוחדת וטובת לב (ואני אוהב אותך לנצח!).(:
    חוץ מזה, אני לא עובדת או משהו (תקופת הבגרויות, די לא אפשרי) ככה שאני לא יכולה לקנות כזה הרבה איפור עכשיו (גם לא כזה קצת חהח). לקבל כמות כזו של איפור יהיה סיפוק ענקענק פשוט.
    הו, וחוץ מזה, במקום לארגן דברים לבגרות שבמתמטיקה אני יושבת וכותבת את זה. מראה על הרמת אכפתיות שלי, לא?(;

    galedulev@gmail.com

    ReplyDelete
  46. להגנתי, זה נראה הרבה יותר קצת בחלון התגובה!P:

    ReplyDelete
  47. קצר*

    סליחה על החפירה, זזתי להתארגן למת' ולהפסיק להספים לך את התגובות בבלוג.
    יום טוב בובה!(;

    ReplyDelete
  48. טוב, שני השלבים הראשונים היו פשוטים.
    אבל הנה, מצרפת שלל סיבות, בחרי את זו שהכי
    מתאימה לך :-P
    קודם כל מזמן מזמן לא פינקו אותי כמו שצריך ובא לי... נוסיף לזה את העובדה שאפ'פם לא זכיתי בהגרלות, אז יהיה נחמצד לגלות איך ההרגשה.
    וגם- אני מדריכת הנקה. הגיע הזמן להראות לאומה שלא כולן הן מזן השאנטי הלא מטופח עטוי שרוואל ומגודל שערות אלא שיש גם כאלו שרוצות להראות קצת יותר ידידותיות לסביבה.

    simonneta@gmail.com

    ReplyDelete
  49. איזה מבצע מגניב, ממש עושה חשק לזכות.
    למה מגיע לי לזכות?
    כי אחרי 12 שנה אני משתחררת מצה"ל בעוד כחודשיים, וצריכה למצוא עבודה בעולם נטול מדים והצדעות, ואין ספק כי מוצרי האיפור המשובחים יסייעו לי לעשות רושם טוב על המראיינים ולזכות בעבודה בשכר אסטרונומי ובתנאים מפליגים.

    בכלל אני בתקופה של שינויים מכל מיני סיבות ובא לי מאוד גם להתחיל מהבנות המתוקתקות המטופחות והמאופרות שיש בפורום.

    תודה על ההזדמנות ושיהיה יום מופלא.

    בהצלחה רבה לכל הבנות.

    דיקלה.

    המייל שלי:diklaks@gmail.com

    ReplyDelete
  50. הזכייה בגודי באג מגיעה לי
    מכוון שאיפור זהו שמי השני
    ונכון שאת זה כולם אומרים
    אבל הם לא כתבו בחרוזים

    =)
    email- slmyz@walla.com
    - lirgafny@yahoo.com

    ReplyDelete
  51. הנה המייל שלי!
    Mikeymay972@gmail.com
    תתחדשי :-)

    ReplyDelete
  52. נשמע אדיר והמוצרים נראים ממש טוב (ואת ממש נדיבה שאת באמת מוכנה לתת סתם ככה דברים כאלה יקרים), אני ממש רוצה לזכות!
    למה כדאי לתת לי לזכות?
    אני בסך הכל בתיכון, ואני בטוחה שהרוב נזכרים בזמן שהם היו קטנים באימה ומרחמים על עצמם עם האיפור האומלל שהם שמו... וטוב, אני לא ממש מכירה את רוב מוצרי האיפור ואין לי כרגע אפשרות בכלל לקנות מוצרים טובים, ואת רובם אמא שלי גם לא מוכנה שאני אקנה.
    בנוסף, כמו שאמרתי, אני בתיכון - נשארו לי עוד שש בגרויות להשנה והמצב מטורף לחלוטין... לישון הרבה לא יצא לי, ככה שערכת איפור טובה תעזור לי לשמור על מוניטין של אדם חי ולא של זומבי :P
    בנוסף על אלה, מוצרים של חברות גדולות תמיד נשמעים טוב... אבל אני מפחדת שמתי שאני אגיע לזמן שאני אוכל להוציא עליהם כסף משל עצמי, אני אקנה דברים יקרים וגרועים - ככה שניסיון עם מוצרים שנחשבים ברמה גבוהה בהחלט יעזור לי.
    וחוץ מזה, אני אוהבת איפור... בחורה צריכה איפור שווה :D
    והסיבה הכי חשובה - לא יצא לי כמעט לזכות בדברים וערכה כזאת תהיה אלוהית... זה מאוד ישמח אותי לזכות ואהבתי תהיה נתונה לך לנצח! :D

    קוראים לי לילך, וזה האימייל שלי:
    Lilach_Zamir1@walla.com

    מקווה שתבחרי בי ותודה בכל מקרה :)

    ReplyDelete
  53. למה כדאי לי לזכות?
    בעיקר כדי אוכל לתת את הערכה כמתנת יום הולדת לאחותי המקסימה שלא קיבלה ממני כלום לסוויט סיקסטין שלה כי פוטרתי מהעבודה והייתי מרוששת לחלוטין..היא הלוותה לי הרבה כסף ואני רוצה לעשות משהו נחמד בשבילה, במיוחד לאור התשוקה העזה שלה להחיל להתנהג כמו אישה (היא טום בוי רצינית). אני חושבת שאם אזכה, אעשה את הדבר הכי טוב שעשיתי עד עכשיו והיא תעריך את זה ממש.

    תודה על היוזמה!

    nevo9292@walla.co.il

    ReplyDelete
  54. ראשית איך אפשר שלא ללקק את השפתיים,עם גיב אווי שזה?(:
    ולמה לי מגיעה לזכות?כי קרה לי דבר מצער ביותר!!! לפני חודש וחצי נסעתי לאילת וכמובן הבאתי איתי את מזוודת האיפור הקטנה והחמודה שלי[ז"ל]ובדרך חזרה,הבייתה..גילתי שחכתי את המזוודה שלי במלון!!וזה כבר היה מאוחר מידי לחזור כמובן שהתקשרתי לברר עם במקרה אחת המנקות מצאה את זה וענו לי בשלילה.ועכשיו כל האיפור שלי הלך [לא שהיה לי איפור ששווה מילונים אבל בכל זאת עבדתי קשה בישביל זה]ועכשיו אני מתגייסת ואין לי זמן לעבוד,אז בנתיים אני בלי האהבה שלי=איפור.
    עם אני לא יזכה [שזה יהיה מאוד מצער] לפחות המנקה ברת המזל זכתה במזוודת איפור הקטנה שלי בכך שהיא מצאה אותה.נו לפחות למדתי לקח לא להשאיר דברים במקומות שכאלה.

    שיהיה לך לילה נפלא(:
    קרני.
    KARNI160@HOTMAIL.COM

    ReplyDelete
  55. א. כי זה אנחנו - אז מגיע לנו!
    ב. באים ממחול.
    ג. את תעבירי את המוצרים לאנשים שיידעו למקסם אותם ואשכרה ידעו להתאפר..
    ד. חברות שלנו יודו לך לנצח!
    ה. מאק זאת תוספת נחמדה לשאנל, מה לא?
    ו. אנחנו יודעים איפה את גרה ומסתובבת, חבל..
    ז. אנחנו 2 ככה שיוצא בעצם שאת יוצאת פילנתרופית (וגורמת ליותר מאדם אחד אושר[ועושר])
    ח. כי אחרי שהזדעזעת לשמוע על הקונסילר איל מיקיאז' שלנו, הגיע זמן הכפרה..

    לכל כותבות התגובות, לפי התגובות גם הגייב ואוואי לא יעזור לכן, אז למה להתחיל..
    יפתו, יצא לך ההלן דג'נרס של עולם האיפור
    ורק על זה שאת קוראת את התגובות מגיע לך הגיב אוואי!

    showroomblog@gmail.com

    ReplyDelete
  56. !!!!נ.ב נשברה לנו צללית עכשיו
    (!נשבעים בפראדה)
    ,אין זה משמים, מצטערים בנות
    ..זה חקוק על שמותינו

    ReplyDelete
  57. ולמה כדאי לתת לי את הגודי בג הזה...
    1. כי אני סטודנטית תפרנית ועל כן אין לי הרבה מוצרי איפור
    2. תכלס אני לא מכירה את רוב מוצרי האיפור המוצעים, כך שמבחינתי זה יהיה חידוש
    3. אני אגיד תודה ממש יפה
    4. אף פעם לא זכיתי בכלום... תמיד משתתפת בהגרלות ולא מצליח לי...
    תודה :) ובהצלחה לכולן

    ReplyDelete
  58. יפותו היקרה!
    כדאי מאוד מאוד לתת לי את הגודי באג הזה מכיוון שאין לי הרבה מוצרי איפור של מאק מכיוון שאני מכורה רק שנה בערך ואני גרה בחור ואין לי גישה למאק..
    אני עובדת בגן ילדים ומנקה *** למחייתי ומרוויחה משכורת רעב כי לא מעריכים את העובדים בתחום החינוך.
    כל פעם שאני משתתפת בהגרלה כלשהי אני לא זוכה אז מגיע לי.
    בבקשה בבקשה!!!!!!!!!!!1
    תודה ובהצלחה ואם מישהי אחרת תזכה היא מוזמנת לחלוק איתי את השלל :)

    ReplyDelete
  59. איזה גיבאווי מגניב!
    למה מגיע לי לזכות?
    כי אני סטודנטית ענייה מאוד ועסוקה, שנה שלישית בעיצוב גרפי, למדתי איפור בעבר הרחוק ואני מתה על התחום של סטיילינג אופנה ואיפור
    אמממ....וזהו
    המייל:
    yulia.dk@gmail.com

    ReplyDelete
  60. אז למה מגיע דווקא לי??
    אמ... כי.. כי..
    כי איפור בשבילי זה כמו ממתקים בשביל ילדים :)
    ואם אני אזכה אני אשמח כמו ילד שקיבל שקית ממתקים ענקית..
    טוב אולי קצת יותר.. :)
    בכל מקרה אחלה רעיון בטוחה שזה יעשה אחלה מרצנדייז

    המייל: hadarkapah@gmail.com

    ReplyDelete
  61. היי לך
    אני נטע בת 17 מהמרכז ואני ממש לא מזמן נכנסתי לכל העניין הזה של האיפור וגיליתי עולם מרתק.
    אני קוראת המון בכל מקום אפשרי (אני סמויה גם בפורום איפור של תפוז) וקוראת כל ביקורת על מוצרי איפור שאני מוצאת (יש לי חיבה מיוחדת לזה)
    אבל, בשל גילי הצעיר והעובדה שאני לומדת כרגע בכיתה י"ב אין לי זמן לעבוד (ולבקש כסף מהורי שני אנשי חינוך ממש לא בא בחשבון) וכפי שגיליתי מהר מאוד איפור עולה הרבה מאוד כסף.
    בתוך כל אטרף הלימודים שאני נמצאת בו עכשיו ובין מתכונת באזרחות למתכונת בספרות איפור הוא אחד הדברים שהכי משמחים אותי וגיליתי שאני לומדת מהר מאוד להשתמש במעט מאוד המוצרים שיש לי בבית (והמאוד לא מגוונים אמא שלי מתאפרת באותו סגנון כבר עשרים שנה) ואני רוצה מאוד להמשיך וללמוד איפור ולהתפתח בכיוון ואולי אפילו לכי תדעי אני אגדל להיות מאפרת...
    בנוסף לקח מעולם לא זכיתי בכלום (פעם זכיתי בהגרלה ושמי פורסם בעיתון אבל מעולם לא זכיתי לקבל את הפרס)
    אשמח נורא לקבל את הערכה המושלמת שאת מציעה שתאפשר לי ללמוד המון בזמן ההפסקה מן הבגריות.
    וכי אני אעשה הכל כדי לדעת שיש לי איפור יוקרה מדהים כל כך!
    נטע:) המייל: NETA_TOLE@WALLA.COM

    ReplyDelete
  62. הייי :]
    אני הדר , ואני מהצפון הרחוק (מאוד - צמוד לגדר -חח) ורציתי להגיד שאני ממש ממש ממש ממש ממש רוצה לזכות בגיבאוואי שלך בגלל שאמא שלי לא מסכימה לי להתאפר וכל זה .. אבל בעיקרון היא יודעת שאני כן , אבל היא מעלימה עין ;\ .. ולכן יוצא שאני מתאפרת רק עם האיפור הכי בסיסי שיש וגם הזול ביותר ואני יודעת שזה פוגע בי , בעור וכו' ולכן אני ממש זקוקה ורוצה את המתנה שאת מחלקת ....
    מקווה לזכות ובהצלחה לכולן :] הדר !
    hadar_av818@walla.com

    ReplyDelete
  63. אני לא מבינה, לעקוב בלי השטויות של גוגל לא מספיק לך? את לא סומכת עליי?! :P

    הממ.. מגיע לי לזכות בגודי-באג כדי לפצות על העובדה שלמרות שאנחנו גרות במרחק 5 דקות נסיעה אחת מהשניה אני רואה אותך רק פעם במליון שנה!

    חוצמזה אני סטונדטית כ"כ עסוקה בימים אלו שאפילו לפורום המהולל אני מגיעה בערך פעם בשבוע... (את לא רואה, אבל אני מרכינה את ראשי בבושה..)

    אולי ככה תאלצי להראות את זיו פנייך...:D

    (נו, פשוט כי זה הרבה יותר חסכוני ממשלוח, ואלו זמני מיתון קשים!! ;))

    dayalon@gmail.com

    ReplyDelete
  64. טוב אז בתקווה שזה סוף סוף יעבוד לי, בכמה ימים שאני מנסה לכתוב תגובה חשבתי על ה-מ-ו-ן סיבות
    נתחיל בעצם העובדה שהבלוג שלך מפלה לרעה לפ טופים ולקח לי כמה ימים כדי להצליח לכתוב תגובה :)
    נעבור לזה שבחודשים האחרונים (וכנראה שגם בשנה הקרובה) קניתי רק דברים שקשורים לזרובבלה, ואני מתגעגעת לריח של צללית חדשה

    והסיבה הכי טובה- מעולם לא זכיתי בפרס בהגרלה, אפילו בחבילה עוברת אף פעם לא זכיתי לקבל פרסים (כולל במסיבת הרווקות שלי), והפעם היחידה שכן זכיתי היתה בתחרות של ערוץ 2 במתכונתו הישנה ומה שקיבלתי כפרס היה קלטת וידאו עם פרקים של זינה הנסיכה הלוחמת... לא מגיעה לי חוויה מתקנת?!

    talpromakeup@gmail.com

    ReplyDelete
  65. למה מגיע לי כל הטוב הזה?
    כי אני ילדה קטנה ומפונקת שרואה איפור ורוצה אותו לעצמי, אני רוצה את הכל! ואני אוספת ולוקחת כל מה שמנצנץ מספיק וקורץ לי - הבעיה היא כשאני מגיעה לקופה ונזכרת במינוס בבנק...

    :)
    Misshillash@gmail.co.il

    ReplyDelete
  66. אחלה מבצע...
    ולמה מגיע לי לזכות ב - giveaway
    הכי שווה בעיר?
    כי...
    לפני שנה וחצי (כמעט שנתיים) עברתי דירה, בזמן המעבר אבדו לי (לשמחתו של בן זוגי דאז) 2 מזוודות איפור מלאות בכל טוב
    שותפי היקר והקודם (עיין ערך הבחור ששמח שהמזוודות הלכו לאיבוד) לא פרגן לי מתנות רבות מדי כפיצוי על אלו שהלכו לאיבוד במעבר (סוף, סוף היה לו קצת מקום לדברים שלו בחדר האמבטיה)
    אז עכשיו הוא עזב את חדר האמבטיה המשותף, ואין לי במה למלא את הארונות שנשארו יתומים...
    ובכלל מאז שהצטרפתי לפורום המכובד ביותר החלטתי שחדר העבודה הקטן שלו יוסב (כשיהיה לי זמן וכח נפשי) לחדר האיפור הכי שווה בעולם...
    אז זו יכולה להיות יופי של מתנת פתיחה לחדר האיפור הכי שווה בעולם...
    חוץ מזה שזה יעשה אותי ממש ממש מאושרת :-)
    (וחברות שלי יודו לך על זה...)

    ReplyDelete
  67. יש את הסיבות שכנראה כולן אומרות...אבל לי יש 2 שהן העיקריות:
    1. בעלי הוא בנקאי אז גם הוא וגם חשבון הבנק שלנו יאהבו אותך לנצח.
    2. לפני חצי שנה התחתנתי ורציתי שאת תאפרי אותי אבל בשביל קצת לחסוך, הלכתי על דיל אחר ויותר זול...אמנם עברה חצי שנה אבל עדיין בכל פעם שאת מפרסמת תמונות שאיפרת בפורום (וגם במקומות אחרים שאני רואה שזו את איפרת)- הלב שלי נצבט בחרטה ופספוס למשהו של פעם בחיים....

    ReplyDelete
  68. לא הבנתי איך עושים מנוי לבלוג, אבל עשיתי לייק וקראתי בהנאה את הבלוג והפוסטים בו ובקרוב אגיב.
    בכל אופן, אני פה כדי לספר לך שכמו רבות וטובות, גם לי יש נשף סיום י"ב בעוד חודש. המסיבה הולכת לחתום תקופה קשה- הייתי מאוהבת במשך שנתיים במישהו מהכיתה ששבר לי את הלב. בדיוק איך שזה קרה החלה תקופת הבגרויות שקשה לי למרות שאני מגייסת כל מאמץ אפשרי, כך שלצערי לא נשאר לי זמן לדברים חשובים יותר כמו שופינג.
    להתאפשר למדתי רק לאחרונה, למורת שתמיד אהבתי איפור, צבעיים ובגדים,אבל השלל שלי מסתכם בשתי צלליות עייפות מהביוטיקייר ואיילינר זול שבימים חמים אלו נמרח לי על כל העפעף ויוצר מראה של ילד גותי בן 13. אין לי שקל על התחת משום שאת הכל ומעבר לכך אני מוציאה על רישיון, רק שלא ממש יהיו לביזבוז הכסף המטורף הזה תוצאות כי אני נהגת גרועה, ולפני שבועיים כמעט דרסתי סבא.

    תודה רבה!
    ornit_z2@walla.co.il

    ReplyDelete
  69. לקח לי קצת זמן להסדיר את הנשימה מההתרגשות,
    איזה גיבאוואי שווה!

    אז כמובן שמגיע לי :)
    כי יש לי מוצרים בודדים של מאק, ואני רוצה עוד.
    וגם בגלל שחשבתי כ"כ הרבה (אני בלונדינית, זה לא בא לי בקלות :)) שעכשיו יש לי קמט כזה במצח, ואני חייבת חייבת מוצרי איפור טובים להתמודד עם הדבר הזה.
    ויש לי דופק מואץ וקוצר נשימה, ואם אני אשרוד עד יום שלישי, אז נראה לי שמגיע לי.
    :)

    ReplyDelete
  70. לעשות מנוי על הבלוג - יש
    לעשות לייק לפוסט - יש (אחרי אינספור ניסיונות)
    לכתוב תגובה ארוכה ואז שהאינטרנט יתקע והיא תמחק - יש
    לכתוב משהו שנון / קורע לב - טוב, זה כבר בעייתי, שנינות זה לא הצד החזק שלי אז נשארנו עם סיפור קורע לב. אמממ אין לי אף מוצר של מאק ואני סטודנטית עניה אז כנראה שזה לא ישתנה בקרוב - עובד? העלה דמעה? לא?
    טוב, נו....

    אחלה גיבאווי עם מוצרים מסנוורים
    בהצלחה לכולן :))

    merav999@gmail.com

    ReplyDelete
  71. קודם כל רציתי להגיד שהגודי באג מדהים וכל הכבוד לך שאת נותנת לקוראות שלך הזדמנות לזכות בו!

    אז למה בעצם מגיע לי לזכות?
    כי אני רק בת 17 אך כבר מכורת איפור מושבעת!
    אני מתחילה לבנות בהדרגה את האוסף שלי שלאט לאט גדל אבל בתור מתבגרת חסרת עבודה שקונה לעצמה איפור אני לא כל כך יכולה להרשות לעצמי לרכוש איפור של חברות מובחרות כמו מאק, סמשבוקס ואיב סן לורן.
    למרות שאין ברשותי מוצרים של החברות המובחרות אני מכירה את כל הקולקציות של מאק ואת כל המוצרים של איב סן לורן ומעריצה גדולה שלהם!!
    אין דבר שיותר משמח אותי ממוצר איפור חדש והגודי באג הזה פשוט מושלם לדעתי ואני כל כך אשמח לקבל אותו!
    חוץ מזה זו כבר הפעם השלישית שאני כותבת את התגובה הזאת, בפעמים הקודמות המחשב נתקע =\

    אני מקווה שזה היה מספיק משכנע, ושיהיה לי ולכולן בהצלחה :)

    shelly9393@gmail.com

    ReplyDelete
  72. וואו, יש פה המון תגובות. כנראה שהסיכוי אפסי, אבל היי, אני אנסה בכל זאת.
    בכל מקרה, הייתי ממש רוצה לזכות בגיב-אוואי הזה (פעם ראשונה שאני מנסה להשתתף בתחרות שכזו... עדות לאיכות המתנה =]) בגלל שבדיוק עכשיו התגייסתי.
    מה הקשר בכלל? את בטח שואלת. אז ככה, אין לי הרבה מוצרי איפור או ידע בנושא, אבל אני כן מאוד אוהבת את התחום. בזמני הקצר בצבא (סיימתי אתמול טירונות) גיליתי שלהיות על מדים, עם שיער אסוף וכו', נותן תחושה של איבוד הייחודיות שלך, ובהחלט איבוד הנשיות שלך.
    אני מרגישה ממש צורך להתחיל להתאפר יותר (גם התחלתי להשקיע יותר בציפורניים שלי), וכל דבר שבאמצעותו בעצם ניתן לבטא את עצמי במסגרת הצבאית.
    אני מרגישה שמתנה כזו ממש תעזור לי =]
    אה כן, וגם המשכורת הצבאית לא ממש מעודדת הוצאות שכאלה.
    והיי, בסופו של דבר אני בחורה, ואיפור גורם לנו להיות שמחות.

    בכל מקרה, כל הכבוד על המתנה המושקעת!
    איילת
    ayelet.francise@gmail.com

    ReplyDelete
  73. טוב נו גם אני מנסה את מזלי... וכן זו הולכת להיות בקשה מתבכיינת אבל טוב נו קצת מותר לי
    אחרי שבוע של "בילויים" במיון ושלל רופאים מומחים MRI CT ועוד...
    בניסיון לגלות למה לעזאזל כואב לי הראש בטירוף שבועיים הגיעו למסקנה נהדרת שזה דלקת קרום המוח ואין מה לעשות עם זה חוץ מלשכב בחדר חשוך (כמה פולני) אז אחרי שבוע נטול מחשב היום סוף סוף התפלחתי אליו וגיליתי את שלל המתנות שממש אבל ממש היה מתאים לי לקבל עכשיו
    טוב נו מספיק עם הפולניות - בכל מקרה שתדעי שאני תמיד קוראת (וכרגיל לא מגיבה) ומתה על הכתיבה שלך
    XOXO
    אמיליה
    emiliashapiro@gmail.com

    ReplyDelete
  74. אני סטודנטית לתואר כפול (לא דו-חוגי, כפול :() במדעים מדוייקים, מה שאומר שלא זכיתי אפילו לראות סניף מאק, שלא לדבר על להכנס לאחד ולבזבז את הכסף שאני לא מרוויחה (35 שעות סמסטריאליות (אל תתנו לשם לבלבל אתכם, זה שעות שבועיות) + ימבה תרגילים לא משאירים זמן לעבוד. או לחיות). אני מתגעגעת למגע של מוצר איפור חדש ומהמם על העור.

    חסר לי צבע בחיים, צבעי אותי, יפותו!

    amichalt@gmail.com

    ReplyDelete
  75. אני סטודנטית תפרנית ללא כל יכולת לעבוד, כבר המון המון זמן שלא התפנתקתי בשלל איפור וטיפוח איכותיים וחדשי. ואין לי אך אחד מהמוצרים הנ"ל..
    עברתי חודש לא קל שלצערי כלל פרידה מסבא אהוב בנסיבות לא קלות. החלטות כבדות בקשר ללימודים וההמשך.. אני גרה בדרום דרום לבנון ולא יודעים פה מה זה מאק או סמאשבוקס :P
    ירדתי 20 (!) בחודשים האחרונים ועכשיו אני צריכה לפנק את העור שלי עוד יותר, כי הוא עוד לא הסתגל לירידה במשקל..
    אני יודעת שאמא שלי תוכל גם להתפנק בשימוש במוצרים האלה ואין לי יכולת לפנק אותה ולהחזיר לה ולו מעט על כל התקופה האחרונה שהיא היתה לצידי במה שעברתי.
    אני מחבבת את הבלוג הזה פלוס פלוס פלוס!
    וגם [טאם טאם טאם *דרמה*] יש לי יומולדת בעוד כשלושה שבועות! :)

    בכל מקרה, שיהיה שבוע טוב!
    בהצלחה לכל הבנות.
    והרעיון מקסים, תודה
    :)

    ReplyDelete
  76. עד שהגעתי לתחתית העמוד כבר שכחתי מה הייתי צריכה לכתוב:/
    לשכנע? להצחיק? תזכירו לי שוב מה הייתי צריכה לעשות?

    !שיהיה לכולן בהצלחה

    ReplyDelete
  77. אז ככה...
    בת 35 עוד מעט, נשואה + 2
    רק בחודשים האחרונים התחלתי להתאפר
    עדיין מרגישה לפעמים צעירה מדי להתאפר
    אני אשמח לתוספת המכובדת לאוסף האיפור
    הקטנצי'ק שלי

    ReplyDelete
  78. למה מגיע לי לזכות?
    סיפור קורע לב?
    הולך.

    בהתחלה לא רציתי להירשם להגרלה כי לא היה לי באמת סיפור קורע לב אבל בזכות היום המדהים שעובר עלי כבר יש,

    אני חיילת אומללה וענייה, משכורתי עומדת על 356 ש"ח לחודש, אני עובדת לילות כברמנית באולם אירועים נידח על מנת לממן את גחמותיי ושם, ככל שאני מאופרת יותר יפה, יש יותר טיפים :)



    קמתי בבוקר באיחור כי עבדתי אתמול עד מאוחר, רצתי לאוטובוס ונרדמתי בעמידה כאשר אני מרוחה על השמשה (274 על הבוקר, אין מקום לזבוב), פספסתי את התחנה שלי ואיחרתי לצבא רק בשביל לגלות שאיבדתי אתה החוגר עם הויזה והרישיון אי שם בדרך ראשון-ת"א.
    ועכשיו, אני צריכה להנפיק מחדש רישיון (שזה עולה כסף) בלי כרטיס ויזה/כספומט והכי גרוע, לעלות למשפט על איבוד חוגר ששם גם אני אקנס באיזה 50-100 שקל, לשלם על נסיעות כי האוטו שלי מושבת ואי אפשר ליסוע בלי חוגר באוטובוס בחינם, כמובן שגם קיבלתי צרחות על האיחור האופנתי שלי הבוקר והדובדבן שבקצפת? אני עוד הולכת לעבודה בערב.

    מסקנה: גם ככה ברגיל אין לי כסף לקנות איפור נחשק שאני כ"כ צריכה (לטיפים בעבודה ובכללי להעלאת האגו הנשי והמחוייל שלי :) אז עכשיו עם כל זה ממינוס יחסית בסדר של איזה 800 בחודש אני הולכת להידפק עד השחרור ובגדול.

    אז מה את אומרת, מספיק קורע לב? כי זה בהחלט עשה לי חתיכת כאב ראש לאיזה חודש..

    יעלי, שיהיה לך יום מקסים (להבדיל משלי), בהצלחה לכולםםם ו נםגש בשמחות :)


    נ"ב, אני לא מצליחה לעשות לך לייק דרך הפוסט אז עשיתי מהפייסבוק, הולך?


    המייל שלי-
    rodin_marina@walla.com

    ReplyDelete
  79. כי אני מצחיקה ושכחתי להוסיף את המייל שלי
    evilrona@walla.co.il
    !
    :)

    ReplyDelete
  80. אז למה מגיע לי לזכות?

    אני מכירה כ-ל מוצר ומרקם כלשהוא שקיימים במאק, זוכרת כל צללית שאי פעם יצאה בכל קולקציה שהיא.
    אבל למרבה הצער.. זה הולך להיות קשה.. אני בתולת מאק!
    shocking, but true!
    ובעיקר עצוב..

    ואיך קרתה התקלה הזו?
    אני סטודנטית תפרנית שאין לה זמן בשיטטט [35 שעות סמסטריאליות קטן עלי!] ואני הולכת להיות כזו לפחות בשש שנים הקרובות.
    ואם זה לא מספיק, המשכורת ההתחלתית שלי אחרי התואר תהיה כלכך מגוחכת, שעוצר קניות כבר לא יהיה מבחירה- אלא מכפיה.

    כמובן שזה בתנאי שאני אעבור את כל השנים האלו.. בינתיים מה שעובר מול עיני זה רק מבחנים.. שזו עוד פקטור חשוב באומללות הקיומית שלי..
    תקופת מבחנים! שבאה עלינו לרעה..
    שהיא, אגב, השניה מתוך שתים עשרה סה"כ
    [לא כולל סבבים קליניים, מבחנים ארציים ומבחנים שבועיים באנטומיה]


    וכדי לאזן את הפסימיות הפורצת מבין השורות [ממתי נהייתי כזו קוטרית בכלל?]
    הסיבה הכי הכי חשובה-
    אני מבטיחה שהקארמה הטובה תעבור הלאה!
    על מנת לפנות מקום של כבוד לכל הגודיז האלו, אני מתחייבת להעביר לפחות 10 מוצרים משלי [אחד כנגד אחד] כתרומה הלאה למי שבאמת זקוקה לו :)
    יותר מזה, במידה ויהיה שיתוף פעולה מצד חברותיי היקרות, אפשר אפילו להקים אירוע קטנטן בהתנדבות [ולא חסרים מקומות שישמחו לאיוונט שכזה]


    הגודיז ינחתו בידיים אוהבות ומפנקות, לזה אני מתחייבת! אצלי הם ירגישו בבית :)

    המייל שלי:
    hiladahan1@gmail.com

    ReplyDelete
  81. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  82. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  83. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  84. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  85. בובה, עשיתי לייק וקיבלתי שגיאה בגלל שאין לי פייסבוק:\
    (סגרתי אותו כבר מזמן..)
    בכל מקרה, אחרי הסיפורים שהובאו כאן אני לא יודעת כמה כבר סיכוי יש לי, אבל ננסה.
    לא אשקר אם אומר שמזה כחצי שנה עוברת עלי תקופה מאוד לא קלה של מצבי רוח ובכיות. אני אדם שנורא קשה לו לקבל שדברים לא הולכים כמו שהוא מתכנן או מייחל, ונדמה כאילו בתקופה הזו הכל קרה וקורה בדיוק כפי שלא רציתי...
    זה התחיל מהניתוח שעשיתי ולא הייתי מרוצה ב100%, עבר לקשיים עם הבחור (בעלי שיחיה) והמשיך עם כל ארגון החתונה ויום החתונה עצמו, וגם היום לא קל לי בסיטואציות שונות.
    אני יודעת שכביכול לעומת צרות אחרות בחיים זה ממש שטויות, אבל באמת שכואב לי כשאני נזכרת כמה בכיתי ביום שאמור להיות מהמאושרים בחיי... כל מה שיכל להשתבש ביום החתונה אכן השתבש, אפילו דברים שבכלל לא חששתי מהם. ב"ה בתמונות לא רואים את זה, אבל לא הייתי בפסגת האושר באותו יום ואפילו ממש סבלתי (אפילו נכנס לי נצנץ לעין במהלך החתונה וזה היה נוראי ומסוכן!). ומה שכן רואים בתמונות זה איך התסרוקת התפרקה בשליש האחרון של הערב והפצעים המכוערים בפנים התגלו די בהתחלה וזה כ"כ מבאס:\
    מה גם שאבי ז"ל לא היה איתי כדי ללוות אותי ביום הזה, וזה בהחלט לא קל...
    אז אמנם כלום כבר לא יכול לפצות על אותו יום, אבל אולי הגודי בג יצליח במעט, ולפחות יעזור להסב את תשומת הלב מה"חברים" המכוערים שיש לי עכשיו בפרצוף:P
    דבר נוסף- מאז סיום לימודיי והשירות הלאומי ישר עפתי לאונ' ולא עצרתי לרגע לאיזה טיול סובב עולם, ואני לומדת כבר שנה רביעית ברציפות ולא רואה את הסוף. במקביל לכל שנות לימודיי אני חונכת בפר"ח וגם עובדת עכשיו בבי"ס עם תלמידות עולות ומתקשות. בהחלט לא יזיק לי פינוק נחמד:)
    ודבר אחרון- אני אמורה לעבור בסוף החופש לצפת, לעזוב את העבודה ולהתרחק מהמשפחה והחברות (3 שעות נסיעה!!!!), אז לפחות שיהיו לי חבריים מאקיים חדשים להתחבר אליהם:)

    לאב יו, נשיקות....
    ענבל
    inbalbd87@gmail.com

    ReplyDelete
  86. אהלן, בתור קוראת אנונימית בבלוג, שמחתי לגלות את הגיבאווי הנהדר הזה... אולי באמת כדאי שאתחיל ללמוד להתאפר בגילי המופלג- אמא שלי תהיה מבסוטית ממך ואולי גם ממני, כי היא לא מפסיקה להגיד לי שכדאי שאני אפסיק להתנהג כמו בת 16... גם אם לא אזכה, סחתיין על הנדיבות המופלגת ועל הבלוג המרדני-אדג'י-מעניין

    י
    yonatf@gmail.com

    ReplyDelete
  87. היי יונת-וולקאם...
    צר לי לאכזב אבל אם לא שמת לב-ה"גיב-אוואי" נגמר בתחילת החודש ויש לנו זוכה מאושרת...
    בקרוב "גיב-אוואי" נוספים בהם תוכלי להשתתף...
    שיהיה אחלה יום!:-D

    ReplyDelete