Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Friday, March 30, 2018

פוסט על הסכין מורחב #38 -סקירת מוצרי אביב


עבורכם זה 'חג האביב', או 'חג החירות'.
עבורי זה בעיקר חג התחלואים, שינויי מזג האויר הקיצוניים והסמן המטאורולוגי הנורא מכולם לכך שהעונה השנואה עלי ביותר - הלוא היא הקיץ, ממש מעבר לפינה.
אז במקום לתת לכם סקירת בשמים טחונה ומפוהקת, אני פותחת לכם כמה מוצרים חדשים שהתקבלו אצלי לאחרונה ודגמתי אותם בנאמנות עבורכם + הפתעת טיוטוריאל בוידאו מצולם.
צ'יפרתי, או לא צ'יפרתי?
קראו והחליטו בעצמכם!!!
***
"כל הכתוב לעיל מבוסס על חוות דעתי האישית בלבד-אין בו משום פרסומת סמוייה, המלצה צרכנית גורפת או השמצה כלשהי. *חלק הארי של המוצרים הנדגמים נשלח אלי מטעם החברות עצמן (במקרים כאלו וגם במקרים בהם המוצר נרכש על ידי במחיר מלא, יצויין הדבר בפוסט-למען הגילוי הנאות). אף על פי כן, אני מתחייבת לעשות כמיטב יכולתי ולתת חוות דעת מקצועית ומשוללת דעות קדומות עד כמה שניתן, על מנת לאפשר לכם לגבש החלטה אישית לגבי טיב וכדאיות המוצרים. *מוצרי האיפור נבחנים ע"פ מדדים כלליים וקבועים: צורת האריזה ואסתטיות המוצר; נוחות השימוש; רמת המחיר; עמידות המוצר; ריכוז הפיגמנט (color pay-off) וכן הפן המוסרי של ניסויים בבע"ח, עם כל המשתמע מכך. *בשל התגליות אותן גיליתי לאחרונה בנושא הניסויים בבע”ח, מורכבות העניין ופתלתלותו אני מייעצות לכל קוראי לקרוא בעיון את הטור שכתבתי בנושא, ולהסיק את מסקנותיהם האישיות. אני אישית נשענת על PETA כמקור מהימן עד כמה שניתן לדעת".
***

Color Matt Metal - שפתון נוזלי עמיד בגימור מאט-מטאלי של קרליין


בקרליין התלהבו מטרנד השפתונים העמידים המטאליים (החדש יחסית בארץ) ומיהרו לתרגם אותו למוצר כחול-לבן.
מדובר בשמונה גוונים חדשים ויפהפים אשר משלימים את ליין השפתונים הנוזלים והעמידים של החברה למגוון של 20 גוונים, בגימור מאט.



שמונה גוונים חדשים לסדרת הקולורמאט (צילום:יח"צ)


המוצר, בדומה לאחיו הקודמים – מגיע במיכל מלבני ומוארך עם אפליקטור ספוגיתי. המשיחה קלילה, קרמית נעימה למדי. רוויית הפיגמנט מצויינת וכך גם הכיסוי של הפיגמנט על גבי השפתיים.
ברמת העמידות – יש כאן שדרוג מהותי מאחיהם המקוריים, במיוחד עבורי (לאור הביקורת המאוכזבת שכתבתי עליהם,
פה).  יש מצב כי הגימור המטאלי הוא זה שגורם כאן לשוני, אבל כך או כך מצאתי את השפתונים הללו עמידים בהרבה, גם אחרי אוכל ושתיה מרובים למדי. הדהיה היתה בעיקר בזויות הפה (הבעייתיות גם כך) וממש קצת בפנים השפתיים.


מפתיעים לטובה - המאט המטאלים החדשים של קרליין (צילום: יעל יעקבי)


שיחוק של ממש של חברה ישראלית, שכבונוס, גם איננה מבצעת ניסויים בבעלי חיים.
50₪ שלא בעת הנחות מותג תכופות, למוצר המכיל
8ml.
לרכישה ברשתות הפארמים בפרישה ארצית ובאתר החברה החדש,
כאן.


'Tropic Palette' – נטשה דנונה




התחדשויות צבעוניות לאביב - פלטת ה'טרופיק' (צילום: יעל יעקבי)


על נטשה כתבתי באהבה כבר מזמן, פה, בעת השיקה את ליין מוצרי האיפור שלה. ארבע שנים מאוחר יותר הפכה הבחורה המוכשרת, האמביציוזית ובעלת אחד מביה"ס המצליחים יותר לאיפור בארץ, לאייקון בינלאומי של ממש בתחום, כשסימנה השנה וי על אחד מהיעדים שמאפרים בארץ יכולים רק לחלום עליו – שיווק קו מוצרי האיפור שלה בארה"ב, בלעדית לרשת "ספורה" וכן הקמת חנות עצמאית משלה, בניו-יורק. 

ליין מוצרים עשיר ויפהפה - גם בחו"ל (צילום: יעל יעקבי)

לאחרונה קיבלתי להתנסות במגוון עצום ממוצרי הליין והפעם בחרתי לסקור עבורכם את הפלטה שהושקה החודש, הלוא היא פלטת ה'טרופיק', שיצאה במהדורה מוגבלת לקראת האביב.
הפלטה, בעלת מכסה טורקיז, היא כאמור, השקת אביב מיוחדת - ולשילוחי היח"צ הגיעה במארז מהודר, כמו גם שאר הקולקציות שנשלחו אלי. חוויה אסטית לעיניים כשלעצמה, וניכר כי הושקעה מחשבה יתרה בכל פרט עיצובי, החל מעיצובי המארז ועד לעיצובי המוצרים בכלל.

פלטת הטרופיק של נטשה דנונה ולוק העיניים שיצרתי איתה (צילום: יעל יעקבי)


היא מכילה 15 צלליות שונות, במנעד מטורף של גימורים וגוונים - כשהגוונים כוללים שילוב של חמים וקרים והגימורים נעים מפרוסט, דרך מאט ועד לדואו-כרום. כל המרקמים כולם, ללא יוצא מהכלל (לרבות גימורי המאט שעלולים להיות בעייתיים וגיריים משהו אצל חברות אחרות) - הינם משיים למגע והנחה, נמרחים בקלילות חמאתית ובעלי רוויית פיגמנט מהטובות שנתקלתי בהן. מה שתדגמו על כריות האצבע תקבלו אחד-לאחד, בהנחה על העין. בעת הטשטוש הגוון נותר עז ומשמעותי ולא צריך להניח אותו שוב ושוב על מנת לקבל תוצאה כלשהי.
מוצר סוכריה של ממש, כמו יתר המוצרים שדגמתי (ועוד אעלהה כאן בהמשך) של מישהי ישראלית שעושה זאת בגדול.


שילוב מוצלח של גוונים קרים וחמים בשלל גימורים - פלטת טרופיק (צילום: יעל יעקבי)


המחיר, לא זול בכלל, אבל לעניות דעתי שווה כל השקעה - בעיקר עבור מאפרות מקצועיות שימצאו במוצרים הללו שימוש רב.
690 ש"ח לפלטה המכילה 15 צלליות המכילות 1.5g כ"א.
להשיג בחנות המותג בקניון גינדי-תל אביב וכן באתר החברה.

Even Better Glow Light Reflecting Makeup – מייקאפ חדש של קליניק


21 גוונים חדשים - המייקאפ החדש של קליניק (צילום: יח"צ)

ההשקה של המייקאפ הזה היתה כבר לפני חודש וחצי, אבל רציתי לקחת את הזמן ולהתנסות בו כמו שצריך עבורכם.
מדובר במייקאפ החדש של המותג, מסדרת ה-
EVEN BETTER, שאמור לטפל בנזקי העור לאורך זמן. אבל אני, כרגיל, בדקתי לכם אותו ברמה האיפורית.
הבקבוק זהה לחלוטין לצורת הבקבוק המקורי בסדרה. אובאלי ובעל פיה לחיצה המאפשרת הגיינה מקסימלית בעת ההנחה.

EVEN BETTER GLOW - מייקאפ חדש לאביב (צילום: יעל יעקבי)

המוצר עצמו נוח למריחה, בעל כיסוי של עד בינוני ברמה הנבנית על גבי העור וניחן בגימור טבעי-סאטיני. למרבה ההפתעה ולאכזבתי החלקית (כי ציפיתי למשהו שיהיה ייעודי לעור יבש), גם לאחר הכנת העור והזנתו למשעי, באופן ייסודי כהרגלי, פחות אהבתי את התקבעותו עלי, והיא נראתה לי קמחית משהו. העמידות שלו, כמובטח, היתה ללא רבב והוא נותר שעות רבות על הפנים, אם כי נדמה היה לי כי העור נראה מיובש יותר ויותר בחלוף השעות.
קחו בחשבון כי מייקאפ הוא מוצר מאד סובייקטיבי, ויש מצב כי עבור נשים אחרות, עם עור שונה – הוא יראה נפלא. עלי – פחות. מחכה בקוצר רוח ליום שבו קליניק יתחילו להשיק קו מייקאפים ייעודי לעור יבש, בגימור מואר.
159 ש"ח למוצר המכיל 30ml.
להשיג ברשתות הפארם, בחנויות המותג בקניון הזהב ובקניון גינדי וכן באתר החברה.

Maxi Contouring Palette 01 - מוצר הצללה והארה של חברת MILUCCA


מותג חדש נולד לרשת סופרפארם  - MILUCCA (צילום: יעל יעקבי)


חברת הבת החדשה של רשת סופר-פארם הושקה לפני כשלושה שבועות  במפץ גדול של חשיפה תקשורתית עניפה, בכלל המדיות – בעיקר דרך משפיעני רשת שהוכנסו לשיתוף הפעולה המיוחד הזה, אבל גם בפרסומות "מסורתיות" יותר בטלויזיה ובשלטי החוצות.
בניית המותג, שרובו ככולו מיוצר במפעלים באיטליה, קרמה עור וגידים במשך שנתיים תמימות, תחת איפול תקשורתי כמעט מוחלט, עד להשקה, כאמור.

כחלק ממערך ההשקה קיבלתי חבילה גדולה ממגוון מוצריה ואני מתכוונת לסקור לכם כאן אותם, טיפין-טיפין.
הראשון שהתנסתי בו היה מוצר ההצללה החדש, המחולק לארבעה חלקים.
המוצר מגיע במארז גדול למדי, בעל מכסה פלסטיק שקוף עם כיתוב ממותג בשחור. הוא מחולק, כאמור לארבעה רבעים כשכל רבע מיועד לאזור פנים אחר – הכהה ביותר להצללה, שני הברונזרים לחימום ומתן מראה שזוף, והבהיר ליצירת הארות ייעודיות.

נכנס לתיק האיפור האישי - מוצר ההצללה המוצלח של חברת מילוקה (צילום: יעל יעקבי)


אודה ואתוודה שאני אישית לא מתה על מוצרים מחולקים, כי אין לי ממש את הסבלנות להשקיע בכל אחד ואחד מהם, וגם כי תמיד יש נטיה להשתמש באחד מהם באופן אינטנסיבי יותר, לעומת השאר. מכיוון שכך, החלטתי להשתמש בכל ארבעת הגוונים במשיחת מברשת אחת, על מנת לספק לעצמי את ההצללה וחימום שקעי הלחיים (הבלתי נראים אצלי). אגב, את ההצללות האבקתיות אני תמיד מניחה על גבי הצללה קרמית כלשהי, ליצירת עמידות.

ארבעה באחד - מוצר ההצללה החדש (צילום: יח"צ)


ובכן, ראשית, הגוונים מצויינים – החל מגווני החימום ובעיקר גוון ההצללה אשר הינו בעל תת גוון אפרפר המצויין למטרה הזו. למוצר ההארה פחות התחברתי מבחינת הטקסטורה (הוא, אגב, בעל גימור סאטיני, בעוד שלושת אליו בעלי גימור מאט), אבל כיוון שעבדתי עם כולם בבת אחת – התוצאה הסופית היתה נהדרת ומדוייקת, גם בגימור, גם בגוון וגם בניראות
לגמרי שווה את ערכו הלא יקר בשקלים,
להשיג בלעדית ברשתות הסופרפארם בלבד ובאתר המקוון.
35 ₪ למוצר גדול למדי המכיל 12g.


Fan Effect OMLashes - מסקרה של פלורמר


מסקרה חדשה ומפתיעה לטובה - פלורמר (צילום: יח"צ)

האמת היא שהיא האחרונה שקיבלתי לסיקור, אבל התנסתי בה די מהר והייתי פשוט חייבת לכתוב לכם את דעתי עליה, כבעלת ריסים איומים ונוראיים.
בחיי שאפשר להכתיר את המסקרה הזו כהפתעת העונה, והכי טוב לומר הוא שכשלא מצפים  - תמיד מופתעים לטובה.
המסקרה מגיעה במיכל גלילי בסגול מטאלי והמברשת שלה קמורה ובעלת זיזי סיליקון (מה שבד"כ לא ממש אהוב עלי, אבל
NEVER SAY NEVER).
במשיחה אחת גיליתי כי היא הפרידה וצבעה את הריסים באופן מעולה. אבל הפתעת ההפתעות היתה העיגול הנראה לעין, שהצליח להראות באופן ניכר אפילו על הריסים הישרים והעקשנים שלי. משיחה נוספת ועוד אחת, לא גרמו לגושיות מבחילה ולא אסתטית, אלא עיבו במשורה והמשיכו לעגל אותם באורח יפה, תוך שמירה על ההפרדה הראשונית.
מבלי להכביר מילים, היא לגמרי הפייבוריט החדשה שלי, מומלצת בכל פה!
40 ש"ח למוצר המכיל 8ml.
להשיג בפרישה ארצית בחנויות המותג ובאתר GUILTY.

Patent Finish Lip Color - שפתון נוזלי בגימור מבריק של טום פורד

ליין שפתונים מרשים ביותר - טום פורד (צילום: יעל יעקבי)
בתום ציפיה לא קצרה שבאה בעקבות רכישת חברת הקוסמטיקה של מעצב העל - טום פורד, על ידי קונצרן 'אסתי לאודר' הבינ"ל, נחתו סוף-סוף גם אצלנו על מדפי החנויות המובחרות, סנוניות ראשונות מליין האיפור היוקרתי והמדובר.
ההשקה הראשונית היא של ליין השפתונים העצום, המכיל בכללותו 108 מוצרי שפתיים בשש סדרות שונות - בגוונים, מרקמים, גימורים ושיטות הנחה שונות.
הראשון שבחרתי לדגום עבורכם, לאחר שקיבלתי טעימות מהליין, הוא השפתון הנוזלי המפורסם שלו - בגוון 'No Vacancy' 06 - מג'נטה אדמדם.


פיגמנט עשיר והנחה קלה - שפתון נוזלי בגימור גלוסי (צילום: יעל יעקבי)


על העיצוב היוקרתי, אין מה לדבר - מדובר במיכל גלילי בגווני המותג המטאליים - בברונזה וזהב, אשר בראשו כפתור לחיץ המוציא מהאפליקטור הספוגיתי הקטום באלכסון שבקצה השני, כמות מדודה של חומר בכל לחיצה.
השפתון עצמו עשיר במרקם, דחוס למדי ובעל פיגמנט עז. שיטת ההנחה הופכת לקלילה מאד בעזרת מבנה האפליקטור ומשיחה או שתיים מספיקות לכסות את השפתיים בגוון עתיר פיגמנט ומבריק מאד. העמידות, אמנם מרשימה עבור מוצר שהוא 'גלוסי' בגימורו, אבל אין לצפות לגדולות ונצורות בנושא - גם על עפרון שפתיים שהונח בקפידה על השפתיים טרום ההנחה, הוא החל לגלוש קצת בפינות השפתיים הבעייתיות, לאחר כחצי שעה. לזכותו יאמר כי הכתים את השפתיים באופן מאד יפה, גם לאחר הסרה לא יסודית, מה שמקנה לו עוד נקודות זכות לטעמי.
מוצר כייפי, המשדר סופר יוקרתיות, לאלו מביניכן שאוהבות שפתונים לחים ומבריקים שאינם מייבשים את השפתיים, מה שבא על חשבון העמידות לאורך שעות.
206 ש"ח למוצר, במנעד של 8 גוונים יפהפיים,
למכירה בבלעדיות בסניפי רשת 'אפריל' וכן באתר המקוון.

עד כאן עסקיננו בענייני ביקורות,  אבל הבטחתי לכם גם טיוטוריאל, נכון?
אז אני מנסה להעלות לכאן את הוידאו (תוך שימוש במרבית המוצרים שכתבתי עליהם כאן) אבל במידה ולא אצליח -  אתם מוזמנים להציץ בוורסיה המלאה שלו, כאן, בעמוד המקצועי שלי, או בוורסיה המקוצרת שלו - באינסטוש.
כמובן שאתם על הדרך מוזמנים ללייקק וגם לעקוב, על מנת להיות הראשונים שמעודכנים בתופינים איפוריים וחדשות מרעישות.



שיהיה לכולנו חג שמח,
אל תאכלו לי יותר מדי כופתאות ומצה בריי, שאחרי זה לא תבכו וזה...
אוהבת אתכם,
יעל
yaelmakeup09@gmail.com

No comments:

Post a Comment