Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Monday, March 27, 2017

פוסט על הסכין #27 - ביקורת מוצרים מורחבת


 או...אביב הגיע, פיכסה בא!


"כל הכתוב לעיל מבוסס על חוות דעתי האישית בלבד-אין בו משום פרסומת סמוייה, המלצה צרכנית גורפת או השמצה כלשהי. *חלק הארי של המוצרים הנדגמים נשלח אלי מטעם החברות עצמן (במקרים כאלו וגם במקרים בהם המוצר נרכש על ידי במחיר מלא, יצויין הדבר בפוסט-למען הגילוי הנאות). אף על פי כן, אני מתחייבת לעשות כמיטב יכולתי ולתת חוות דעת מקצועית ומשוללת דעות קדומות עד כמה שניתן, על מנת לאפשר לכם לגבש החלטה אישית לגבי טיב וכדאיות המוצרים. *מוצרי האיפור נבחנים ע"פ מדדים כלליים וקבועים: צורת האריזה ואסתטיות המוצר; נוחות השימוש; רמת המחיר; עמידות המוצר; ריכוז הפיגמנט (color pay-off) וכן הפן המוסרי של ניסויים בבע"ח, עם כל המשתמע מכך. *בשל התגליות אותן גיליתי לאחרונה בנושא הניסויים בבע”ח, מורכבות העניין ופתלתלותו אני מייעצות לכל קוראי לקרוא בעיון את הטור המפורט הזה , ולהסיק את מסקנותיהם האישיות. אני אישית נשענת על PETA כמקור מהימן עד כמה שניתן לדעת"

הפעם, שלא כמו בדרך כלל, אני חורגת ממנהגי והפוסט הזה יהיה קצת שונה בתמהילו, שכן הוא מכיל אך ורק מוצרי טיפוח. אמנם, אני משתדלת עד מאד למקד את הבלוג שלי בעיקר לסיקור מוצרי איפור, הרי שמדי פעם בפעם, כשאני כן נתקלת בכוכבי טיפוח, אי חשה שאני חייבת לחלוק איתכם את הרושם וההתנסות שלי איתם.

כמו תכשיט יוקרתי, גם במחיר


סדרת הטיפוח היוקרתית החדשה של לאוקסיטן Divine Harmonie

לאוקסיטן היא חברה שטרם סיקרתי כאן, וזו לי הפעם הראשונה שאני מתנסה במוצריה באופן באמת מעמיק.
החברה הגיעה לארץ רק לפני שנים רבות, והיא הצליחה למתג את עצמה במהירות יחסית כחברת טיפוח בוטנית "היי-אנד", המחזיקה ליינים של מוצרי טיפוח ייחודיים ויעודיים, לא תמיד שווים לכל כיס. חנויות המותג הפרובנסי הפרוסות ברחבי הארץ, גדולות, וניכרת השקעה גדולה מאד בעיצוב הפנים שלהן, אשר תמיד קושר אותן לזיקת החברה – צמחים ומקורו הצרפתי של המותג.
לפני כעשרה ימים הושקה בחנויות המותג קולקצית הטיפוח היוקרתית הנקראת
HARMONIE DIVINE המכילה סרום לעור הפנים וכן קרם לחות אשר פותחו על בסיס אצת ים אדומה מהאי קורסיקה ותמצית פרחי ה"אימורטל" ("עד-עד").
לאחר שהוזמנתי להשקת הסדרה, קיבלתי את המוצרים להתנסות, ואכן מדובר בכוכבים אמיתיים, אין מה לומר.
ראשית, כמה מילים נדרשות בהחלט על עיצוב המוצרים – כיוון שמדובר בפנינה של ממש.
מיכלי המוצרים עשויים פלסטיק קשיח ושקפקף בגווני זהוב ואדום המתמזגים זה לזה, כשעיצובם מעוגל וחושני. נקודה נוספת ומדהימה לא פחות לזכותם, היא כי מדובר במיכלים אשר ניתנים למילוי ("
RE-FILL"), כך שמדובר במחשבה עיצובית למען סביבה ירוקה וחסכונית יותר.
שנית – הניחוח...הו, הניחוח!
מדובר בריח ייחודי, אשר בלט במיוחד בסרום עצמו. משהו נעים באופן יוצא דופן, גם לאף ביקורתי כשלי, שלי עצמי הזכיר בפשטנות ריח של... "ים"
.
שני המוצרים, הסרום כמו גם קרם הלחות, קלילים בעובי מרקמם. הסרום עשוי ג'ל מימי ונעים וקרם הלחות נראה עשיר אך למעשה דקיק למגע בעת המשיחה. שניהם נטמעים אל העור במהירות ומותירים אותו עתיר לחות, קטיפתי וריחני, כמעט מחוייך.
מצאתי שהם מהווים בסיס מעולה לאיפור, גם מבחינת הלחות החודרת אל העור וגם מבחינת נראות מרקמו, כך שהם נכנסו במהרה לשגרת הטיפוח היומית שלי.
המחיר, יקר ושערורייתי, כמו המיתוג – 649 ש"ח לקרם המכיל 50
ml, ו-749 ש"ח לסרום המכיל 30ml.
ניתן להשיג בחנויות המותג וכן בחנות ה
אונליין.

כאמור, אינני מרבה לכתוב כאן, במיוחד שלא על בשמים. הרי ריח הוא העדפה אישית וקשה מאד להעביר את התמהיל שלו על ידי תיאור מילולי, אבל אני אנסה, כיוון שבאופן מאד לא אופייני לי ולטעם שלי בבשמים - מצאתי שניים חדשים שאהבתי ופשוט עשו לי את החודש.

קולקציית הבישום החדשה של מאק - Shade-Scents, Candy Yum-Yum


נחשו מה?

הראשון, והמפתיע יותר מבין השניים, שייך דווקא לחברת האיפור מאק, אשר השיקה זה לא מכבר קולקצית בישום חדשה בהשראת ששת גווני השפתונים הנמכרים ביותר שלה.
הרעיון, כשלעצמו, לא פחות מגאוני בעיני.
איך לא חשבו לפני כן לקשר בין אופי האשה לגווני השפתון בהם היא בוחרת להתאפר, ומכאן לתרגם את זה לתווי ריח ייחודיים? שיחוק ביג טיים!



מהיום - גם בישום תואם צבע!


קולקציית הבישום החדשה מכילה שישה בשמים הנושאים את שמות השפתונים שעל שמם נרקחו:
Crème De Nude
Velvet Teddy
 Candy Yum-Yum
(אותו קיבלתי גם להתנסות. מעניין איך ניחשו שזה הגוון שלי...)
Lady Danger
Ruby Woo
Heroine

קאנדי יאם-יאם, השפתון...


על פי מה שתראו בתמונה שצירפתי, לא מדובר בגוון הנחבא אל הכלים ומכאן - גם לא בניחוח שכזה. הוא פירותי במהותו ותו הבסיס השולט בו הוא גויאבה – מדובר בניחוח מתוק, עז ובעל נוכחות ומהצצה קטנה באתר החברה בחו"ל על ביקורות הגולשים, ניכר כי הוא בין הפופולאריים שבסדרה, ולא בכדי.

קאנדי יאם-יאם - הבושם

אני לגמרי התאהבתי בו מניחוח ראשון.
לאחר שהרושם הראשוני והנועז נעלם ותווי הבסיס מקבלים מקום של קבע, יכולתי כבר לקבוע באופן מוחלט, כי כמו הגוון שעל שמו הוא נקרא – מדובר מבחינתי בניחוח מנצח!
הבשמים יחד עם השפתונים שעל שמם נקראו ימכרו באתר החברה הישראלי לפני החג גם כמארז, אעדכן לגבי המחירים לכשאעודכן בנושא.
מחיר הבשמים, בבודדים, 290 ש"ח ל-50
ml לפני הנחות מאפר אופציונליות וניתן לרכשם גם באתר החברה הישראלי.


Viva La Juicy-Sucre', הבושם החדש של JUICY COUTURE


חלק ממוצגי אלפא קוסמטיקס בחגיגה של ריחות לאביב

הבושם השני שרציתי לדבר עליו כאן, ובחיוב רב, הוא הוורסיה החדשה של סדרת בשמי "ג'וסי קוטור" השייכים לאלפא קוסמטיקס.
חברת אלפא קוסממטיקס השיקה, כמדי אביב את ליין הבישום החדש שלה בארוע ריחני במיוחד שכלל את בשמי "בולגרי", "סלבטורה פרגמו", "קנזו" וכמובן, "ג'וסי קוטור" - עליו אני עומדת לדבר (ידיעה חדשותית מפורטת על הארוע ניתן לקרוא כאן).


נראה כמו קינוח ומריח כך...


על הראשון, אותו אהבתי מאד, כתבתי כאן בהרחבה בעבר וגם מן השני התרשמתי עד מאד.
מדובר למעשה בוורסיה נוספת של הבושם הראשון, המוזהב, והפעם בגרסה אפילו מתוקה עוד יותר, כשהמיתוג – גם של עיצוב הבקבוק המצועצע וההורס, הוא כתופין קונדיטורי יקר ערך.
אל תווי הבסיס של הדומדמניות אדומות, המנדרינה והגרדיניה הברזילאית מתלווים תווי ביניים של קרם שקדים, נקטר אפרסק, יסמין, פריחת התפוז, תמצית ווניל, קצפת, סנדלווד ופולי קקאו.
כן, אין מקום לטעות בו – זה בושם מתוק. מתוק מאד. בעל נוכחות מרשימה שמאד קשה להתעלם ממנה. גם לאחר שתווי הבסיס מתקהים קצת ותווי הביניים מתיישבים על העור לאורך היום, הניחוח המתוק מלווה את המתבשמת, אם כי בעוצמות פחותות דרמה.
אישית, כפי שכבר ניחשת היטב, התחברתי בכל לבי. נשים המעדיפות בשמים קלילים, פרחוניים או גבריים בתוויהם – פחות יתחברו, אני מניחה.
תופין נהדר שנוסף בחדווה אל מדף הבישום שלי.
עונג אביבי של ממש.
249 ש"ח לבושם המכיל 100
ml, להשיג בחנויות המובחרות ברחבי הארץ וברשתות הפארמים.

פינת הפירגון


הדבר האחרון עליו רציתי לכתוב באהבה רבה, איננו מוצר או דבר טיפוח, אלא שירות.
מדובר בשירות אמנות הציפורניים של בחורה מוכשרת בשם קרן כהן, אליה התוודעתי דרך קבוצת מכורי איפור אנונימיים שבניהולי.

כמו קליידסקופ על הציפורניים


כי לפעמים, גם בים של כשרונות, זוהר תמיד אחד באופן עקבי. כאלה הן בדיוק העבודות של קרן, שמשכו את העין שלי מלכתחילה.
הגימור, המקצוענות, המעוף והיצירתיות המשוגעים שכל כך התלהבתי מהם, כל אלה באו לידי ביטוי באופן מושלם, הלכה למעשה, לכשקבעתי איתה סוף סוף.
קרן, שהיא בכלל מאפרת בהכשרתה, למדה גם טכנאות ציפורניים באופן מקצועי ומשם המשיכה להתמקצע באינספור השתלמויות כאלו ואחרות - על מנת לחוות ולהתנסות בכל הטכניקות החדשות והמגניבות ביותר בעולם עיטורי הציפורניים וה-NAIL ART שמככבים לאחרונה מאד.



קרן עושה קסמים...


וטאץ' אחרון...


מעבר להיותה בחורה מקסימה וחייכנית, היא עובדת בזריזות ובהקפדה יתרה עד כדי פרפקציוניזם לעיתים, והתוצאות שאתם ראים כאן בתמונות פשוט מדברות בעד עצמן. היא פשוט יודעת לעשות הכל מהכל ולהתאים לכל אחת את המניקור המושלם עבורה, באופן אידאלי.
אתם מוזמנים לעמוד המקצועי של קרן, על מנת הרשם מהוורסטיליות של העבודות שלה. 
קרן מקבלת כרגע בפתח תקווה, והיא שווה כל קילומטר שתשקיעו בנסיעה אליה.עופו על הבחורה, היא כוכב עולה, שלא תגידו שלא אמרתי!
זהו להפעם יקיריי,
יש לי באמתחת עוד המון מוצרים לסקור עבורכם - Stay tuned!
כתבו לי כאן, או בעמוד המקצועי שלי,
או מסררו לי למייל: yaelmakeup09@gmail.com
milkysmile

No comments:

Post a Comment