Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Monday, January 23, 2017

פוסט על הסכין #25-ביקורת מוצרים מורחבת


יאללה בלגן, פותחים שנה!!!


"כל הכתוב לעיל מבוסס על חוות דעתי האישית בלבד-אין בו משום פרסומת סמוייה, המלצה צרכנית גורפת או השמצה כלשהי.
*חלק הארי של המוצרים הנדגמים נשלח אלי מטעם החברות עצמן (במקרים כאלו וגם במקרים בהם המוצר נרכש על ידי במחיר מלא, יצויין הדבר בפוסט-למען הגילוי הנאות). אף על פי כן, אני מתחייבת לעשות כמיטב יכולתי ולתת חוות דעת מקצועית ומשוללת דעות קדומות עד כמה שניתן, על מנת לאפשר לכם לגבש החלטה אישית לגבי טיב וכדאיות המוצרים. *מוצרי האיפור נבחנים ע"פ מדדים כלליים וקבועים: צורת האריזה ואסתטיות המוצר; נוחות השימוש; רמת המחיר; עמידות המוצר; ריכוז הפיגמנט (color pay-off) וכן הפן המוסרי של ניסויים בבע"ח, עם כל המשתמע מכך.
*בשל התגליות אותן גיליתי לאחרונה בנושא הניסויים בבע”ח, מורכבות העניין ופתלתלותו אני מייעצות לכל קוראי לקרוא בעיון את הטור המפורט הזה , ולהסיק את מסקנותיהם האישיות. אני אישית נשענת על PETA כמקור מהימן עד כמה שניתן לדעת"


מקסי ברונזר של חברת LIFE-גוון STAR 02



מוצרים חדשים ומצויינים לחברת LIFE (צילום: יעל יעקבי)
חברת הבת של ה"סופר-פארם" ממשיכה להתחדש ולהתעדכן כל הזמן במוצרים חדשים הנכנסים לליין, ובשבוע שעבר הוציאה ברונזר חדש בטקסטורה מעוצבת.
לאחר שהתנסתי בו במשך כשבוע אני חייבת לציין כי הופתעתי לטובה. ראשית-הגוון שקיבלתי להתנסות מצויין והוא נע בין הצללה מספיק קרה על מנת שלא להראות ככתם כתום וכעור על הלחי, ומאידך, חם דיו שלא להפוך מישהי לבנה כמותי, לרוח רפאים אפורה. המארז – פשטני ולא יומרני, בהתאם למיתוג החברה. על הברונזר עצמו חרוטה הטבעה טקסטורלית גיאומטרית של כוכב. מרקם הברונזר מצויין והוא נמרח על הלחי בקלות יתרה תוך שימוש במברשת ייעודית. את הגימור הייתי מגדירה כ"סאטיני" - לא מאט מוחלט אבל גם לא שימרי (משהו שאני פחות מחבבת במוצרים הבסיסיים הללו). גם הגודל הייחודי יוצא דופן- מדובר במוצר המכיל כמות עצומה של 18גרם שיספיק לכן גם אם תתמרחו בו, כל יום-כל היום, לתקופה ארוכה למדי.
סך כל התכונות הזכירו לי מאד את הברונזרים שיצאו בזמנו לחברת קרליין, למעט הגימור השימרי מעל (שגם עליהם
גמרתי את ההלל, בזמנו. לפחות אני עקבית). תכלס, לא אתפלא אם יוצרו באותו המפעל בארץ.
לסיכום, יופי של מוצר בעלות סבירה לאללה והנגיש לכל כיס.
60 ש"ח שלא בעת הנחות מותג כמעט תמידיות, למוצר המכיל 18 ג'.



צללית נוזלית Full Metal Shadow של YSL



הצללית הנוזלית העמידה של YSL-לא עומדת בציפיות...(צילום יח"צ חו"ל)
רבות ונצורות תליתי בצללית העמידה המטאלית והחדשה של חברת YSL. הגוון שהתנסתי בו, Taupe Drop, נראה במיכל פשוט מושלם - טאופי (חום-אפרפר) מתכתי, מהסוג שיכול לעמוד לבד כאיפור עיניים כשאין זמן בבוקר זמן וסבלנות להתחיל לבנות איפור עיניים מורכב, ויחד עם זאת בסיס נהדר למקרה שכן יש כוח לכך.
המיכל, כיאה למותג היוקרה, מעוצב לעילא ולעילא – מעין מיכל של שפתון נוזלי המכיל את המוצר, בעל טבעת זהב עם לוגו המותג, כשההנחה נעשית באמצעות אפליקטור ספוגי אלכסוני ונוח לתפעול. אבל מכאן והלאה, אכזבה.
ריכוז הפיגמנט הנהדר שנראה מבעד למיכל התנקז לכדי שטיפה מהוהה ומנצנצת על גבי העפעף, מהסוג שבלתי ניתן היה לבנות בשכבות. לשווא טפחתי שוב ושוב על גבי העפעף בציפיה לקבל קצת רוויית פיגמנט מספקת, אך ללא הועיל. העמידות, מצד שני, היתה מצויינת ונשארה במשך שעות גם על העפעף השומני שלי.
לעניות דעתי, יהיה טוב אך ורק כבסיס לאיפור עיניים עמיד או למי שרוצה להרגיש מאופרת אבל כמעט שלא להראות כזו, ויחד עם זה לעוף על הניחוח המותגי שמלווה את הרכישה.
לא ממש מממש את הפוטנציאל הגלום בו – וחבל.
150 ש"ח שלא בעת הנחות מותג נדירות למדי, המגיע במנעד של 10 גוונים.



מייקאפ של סמאשבוקס, Studio Skin Foundation



מייקאפ חדש לסמאשבוקס-עמידות לאורך זמן ונראות טבעית (צילום-יח"צ חו"ל)
חברת סמאשבוקס השיקה לפני כחודשיים סדרת מייקאפים וקונסילרים חדשים במגוון עצום של  22(!) גוונים המצטיינים בעמידות יתרה.
בקבוק הזכוכית העגול המצוייד במשאבה מוציא מפייתו כמות מדידה של חומר, למזעור הבזבוז. הכיסוי של המייקאפ הינו עד בינוני והגימור טבעי. את מבחן העמידות הוא בהחלט צלח באופן מושלם. על העור היבש שלי מצאתי כי הוא מדגיש לי את הנקבוביות קמעא (בכל זאת, חורף וזה) ולכן אני מקפידה לערבב אותו טרום ההנחה עם שמן הזנה, מה שנותן לו גימור לחותי יותר אבל לא גורע מהעמידות המצויינת שלו.
בנוסף הוא ניחן בשתי תכונות חיוביות נוספות:
-מבחר גוונים גדול מאד, יוצא דופן במנעדו ביחס למה שהביא המותג עד כה לארץ.
-החברה חזרה בחודש שעבר באופן רשמי לרשימות הלבנות של חברת
PETA.
אני אימצתי במיידי והוא נכנס בגאון לפנתיאון ארון הטואלטיקה האישי שלי.
189 ש"ח למוצר המכיל 30 מ"ל, לפני הנחות מאפר אופציונליות, ברשת חנויות "אפריל" ובאתר המקוון וכן בחנויות הקונספט בעזריאלי-ת"א ובמלחה-ירושלים.


"ג'ייד" - שפתון נוזלי עמיד "Idyllic Matte Lip Color"



ג'ייד מפתיעים לטובה עם סדרת השפתונים העמידים והחדשים (צילום-יח"צ)
הכמיהה הבלתי פוסקת שלי למוצרי שפתיים, במיוחד כאלה שעמידים בוורסיה נוזלית, אינה יודעת שובעה. אני תמיד נמצאת בחיפוש בלתי פוסק אחרי הגוון, המרקם, הכיסוי, העמידות ורוויית הפיגמנט המדוייקים והטובים יותר.
באחד משיטוטי בסניף ה"סופר-פארם" המקומי, עברתי ליד הסטנד של חברת
 GADE וגיליתי את קולקציית השפתונים העמידים שהוציאו. הכהה מביניהם Black Orchid"#732, " קרץ לי, כמובן ובגחמה רגעית החלטתי לרכוש אותו.
ואכן ההפתעה היתה רבה, ולטובה. ראשית-הגוון יפהפה, בורגונדי קר ועשיר בעל כיסוי מלא של השפתיים. גם הניחוח המתלווה אליו היה נעים למדי ולא מצאתי אותו משתלט בגסות על חוש הריח הרגיש שלי. המיכל כשל גלוס המעוצב כליפסטיק (ניכר כי הושקעה כאן מחשבה עיצובית. סחטיין!) והאפליקטור הספוגי מאפשרים מריחה מצויינת אל השפתיים כך שלא נזקקתי לעפרון שפתיים על מנת לשרטט את קווי המתאר קודם לכן. הוא שרד בגאון ניכר שתיה מרובה ואף השקה עתירת מאכלים עתירי קלוריות ודהה במקצת רק בזויות הפה, שהן גם כך מקום בעייתי לשפתונים מהסוג הזה.


BLACK ORCHID-גוון מנצח! (צילום-יעל יעקבי)
החסרון היחיד בגוון שהתנסתי בו (כמו בהמון גוונים דומים של חברות רבות אחרות), הוא כי מספר השכבות על גבי השפתיים עלול לגרום לחוסר אחידות של הכיסוי, מה שהביא אותי למסקנה כי קודם יש לשרטט את קווי המתאר ולאחר מכן למלא את פנים השפתיים על מנת לקבל מראה אחיד.
מעבר לכך, מדובר לגמרי באופציה הראויה לשמש קונקורנציה טובה למותגי האינדי הבינ"ל, גם בשל הנגישות הזמינה שלה.
עובדה נוספת נהדרת היא כי "ג'ייד", כחברה ישראלית, איננה מבצעת ניסויים בבע"ח.
70 ש"ח שלא בעת הנחות מותג תכופות, למוצר המגיע כרגע ב-8 גוונים.



סדרת "Innovation" של "סבוקאלם"



סדרת INNOVATION-מקיימת את ההבטחות!
אני אמנם לא ממש מרבה לבקר כאן מוצרי טיפוח, כיוון שמהות העניין שלשמו אני מכנסת אתכם היא בעיקר מקור לחמי ופרנסתי – איפור. אבל לא יכולתי שלא לומר כמה מילים על מותג הטיפוח הישראלי "סבוקאלם". לאחר שהשתמשתי בחודשים האחרונים בקרם הלילה המצויין שלהם ("אינוביישן"-קרם לילה עם רטינול) שקיבלתי להתנסות, ולאחר שימוש של כמה שבועות גם בקרם היום המוקטן שקיבלתי בנוסף, אני חייבת לציין אותם לטובה בכמה מישורים:
-ראשית, המרקמים של המוצרים. משהו שאני פנאטית לגביו ולטעמי המון קרמים ומוצרי טיפוח נופלים בגינו. גם במוצרים ה"עשירים" יותר, המיועדים לעור בוגר יותר כשלי, מדובר במרקמים קלים אשר לא מכבידים על הפנים. הם נטמעים לעור במהירות, משאירים אותו נעים מאד למגע גם לאורך שעות, ומלווים בניחוח קליל ועדין – לא תרופתי כמו מוצרים של חברות מקבילות מחד, אבל גם לא מבושם עד זרא. לראיה, קרם היום המוקטן שקיבלתי להתנסות היה כה מוצלח עבורי, עד שהחלטתי לרכוש אחד בגודל רגיל כי שישמש אותי כעת כקרם היום הקבוע שלי.
וכך, בתזמון מושלם למדי, השיקה החברה
אתר מקוון חדש, שבמסגרת השקתו פנתה לבלוגרים שונים על מנת להעניק לקוראיהם קופון הנחה בשווי 30 ש"ח, עד לסוף ינואר, מה שמאפשר גם להם להנות ממוצרי החברה בנוסף להנחות ההשקה. על מנת לממש את ההנחה, לאחר שתכנסו לאתר ותבחרו מהפריטים החביבים עליכם, הקלידו במעמד קופת התשלום את הקוד הבא: XPsNHHf3Kn והקופון יתקזז מסך כל מחיר המוצרים שבחרתם (שהם גם כך, כאמור, בהנחות השקה).
על פי עלון היח"צ יספק האתר החדש גם:
*אפשרות להצטרף למועדון הלקוחות שנהנה מהטבות מגוונות כגון: הנחות, מתנת יום הולדת, קבלת ניוזלטר אינפורמטיבי ועוד.
*פעולות והטבות נוספות הניתנות לרוכשים באתר: 15% הנחה למימוש בקנייה הראשונה באתר, אפשרות לצבירת כסף בכל רכישה! 10% מגובה הרכישה למימוש ברכישה הבאה באתר, משלוח בחינם בקנייה מעל 200 ₪, מתנה בכל רכישה באתר, ערכות מתנה מהודרות וכן אפשרות לרכישת Gift Card.
בקיצור ולעניין, סדרת ה"אינוביישן" לעור יבש ובוגר – כן, כן, כן!!!
תתחדשו...



Mac Retro Matte Liquid Lipcolor- גוונים חדשים המצטרפים לליין



הרטרו מאט החדשים של מאק-מגוון עצום של אופציות (צילום: יעל יעבקי)



בדיוק שנה עברה מאז הושקו לראשונה השפתונים הנוזליים העמידים של החברה והיא שוב מצדיקה את מיתוגה כעומדת בראש החנית של הטרנדים העולמיים. ברוח הגוונים הפופולריים על מסלולי התצוגות היא משיקה, שוב, 12גוונים חדשים המצטרפים לליין הקיים.
מרבית הגוונים הללו נעים על מנעדי הניוד השונים, כשמחציתם קרים, וחציים חמימים יותר. בנוסף מצטרפים גם גוון סגול עמוק, בורדו-דם ואף כחול.


YOUNG ATTITUDE-כחול טורקיזי (צילום: יעל יעקבי)
המוצר אמנם איננו חדש, אבל כשקיבלתי להתנסות את הקולקציה החדשה נדמה היה לי כי הפורמולה שונתה מעט והיא כעת רכה וחמאתית יותר בעת ההנחה, נמרחת ביתר קלילות ואיננה מתייבשת או מתקלפת - גם לאורך זמן (לאחר מכן ציפור קטנה יודעת דבר לחשה לי שאכן כך הדבר). 


CARNIVOROUS-אדום דם (צילום-יעל יעקבי)
מנעד גווני הניוד בתוספת החדשה הינו כה גדול (תשעה מבין 12 הגוונים), עד כי אין מצב שיש אשה שלא תמצא לה ביניהם את גוון הניוד ה"אישי" שלה, שתואם את גוון עורה בשלמות.  אפילו אני, כאשה שלא ממש מתחברת לגוונים כאלה וכמעט תמיד מעדיפה גוונים כהים או בולטים מאד לעין, מצאתי את עצמי מתלבטת בין כמה וכמה כאלה.


זה? (צילום: יעל יעקבי)
זה? (צילום: יעל יעקבי)
או אולי זה??? (צילום: יעל יעקבי)
  • 115 ש"ח לפני הנחת מאפר אופציונלית בחנויות המותג, או באתר המקוון (שימו לב כי באתר לא ניתנת הנחת המאפר ולא ניתן להשתמש ב"גיפט קארד").
    ביג ביג לייק!!!
עד כאן להפעם.
יש לי עוד המון מוצרים שסקרתי, אבל כדאי שאשאיר טעם של עוד לפעם הבאה, כי יש על מה...
בינתיים, אתם מוזמנים לבקר בעמוד המקצועי שלי, או באינסטוש, או בסנאפצ'ט-תחת הניק "yaelmakeup09",
או סתם לכתוב לי מייל:yaelmakeup09@gmail.com
וכמובן, לכתוב ולהגיב לי כאן.

להשתמע בפעם הבאה...

milkysmile

No comments:

Post a Comment