Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Thursday, February 13, 2014

האפי וולנטיינז, וזה...


לא כתבתי כאן כבר מעל לחודש, ולא בכדי. זה לא שנעלמתי, פשוט מרבית עבודת הכתיבה שלי מתרכזת כעת בכתבות של פורטלים מקוונים ואני מודה שלעיתים אני מתעצלת גם ללנקק אותן לכאן.
לא בסדר מצידי, אני יודעת ואני מכה כעת על חטא...סולחים לי?
ואם כבר תפסתם אותי במצב רוח נדיר-מאד לא ציני, אני הולכת ליפול לתוך הקלישאה הכי וורודה שיש, ולהעלות לכם פוסט "וולנטיינז" מתוקתק, מלא בוורוד ואדום ושפתיים לוהטות, כי ככה בא לי-על אף שאני בודדה, גלמודה ויושבת לבד בחושך כעת.

אז קצת צחוקים, קצת צילומי תקריב מגניבים שהכנתי עבורכם וקצת המלצות כיפיות שיעזרו לכם להעביר את היום בחיוך, גם אם אתם לא חוגגים אותו, ממש כמותי, בוורשה רגשית.

*כל הכתוב לעיל מבוסס על חוות דעתי האישית בלבד-אין בו משום פרסומת סמוייה, המלצה צרכנית גורפת או השמצה כלשהי.
*חלק הארי של המוצרים הנדגמים נשלח אלי מטעם החברות עצמן (במקרים כאלו וגם במקרים בהם המוצר נרכש על ידי במחיר מלא, יצויין הדבר בפוסט-למען הגילוי הנאות). אף על פי כן, אני מתחייבת לעשות כמיטב יכולתי ולתת חוות דעת מקצועית ומשוללת דעות קדומות עד כמה שניתן, על מנת לאפשר לכם לגבש החלטה אישית לגבי טיב וכדאיות המוצרים.
*מוצרי האיפור נבחנים ע"פ מדדים כלליים וקבועים: צורת האריזה ואסתטיות המוצר; נוחות השימוש; רמת המחיר; עמידות המוצר; ריכוז הפיגמנט (color pay-off) וכן הפן המוסרי של ניסויים בבע"ח, עם כל המשתמע מכך.
*בשל התגליות אותן גיליתי לאחרונה בנושא הניסויים בבע”ח, מורכבות העניין ופתלתלותו אני מייעצות לכל קוראי לקרוא בעיון את הטור המפורט הזה , ולהסיק את מסקנותיהם האישיות. אני אישית נשענת על PETA כמקור מהימן עד כמה שניתן לדעת.

"Powder Pink Spray" של חברת מוצרי השיער "Label M.", 150 ש"ח           

עם פרוש חודש המומולדת עלי לטובה, חשקה נפשי חסרת המנוח בשינוי קצת יותר מהותי בשיער. השיער שלי הוא חלק אינטגרלי מהאישיות שלי ומהתדמית אותה אני רוצה לשדר כבעלת מקצוע, ולכן אני מקפידה מאד מאד לתחזק אותו היטב, על אף שגעונותיי התכופים. הפעם החלטתי ללכת על שטיפה וורודה-פיצ'ית על כל השיער, עבודה עליה היתה אמונה (כמו תמיד) מעצבת השיער המוכשרת שלי, מזה 16 שנים-לימור חייל מ"קוקטה".
באותו השבוע בדיוק, בעיתוי הזוי למדי, פנו אלי מחברת היח"צ אשר אחראית לשיווק מוצרי השיער של "
Label M." (שעשו לא מזמן עליה מבריטניה), ע"מ לבוא ולהתרשם ממספר מוצרי שיער, כשגולת הכותרת היא ספריי עיצוב השיער הזמני והוורוד שלהם.
במאמר מוסגר רק אציין, כי מי מכם אשר נמנה על קוראיי הוותיקים, יודע היטב כי אינני נוהגת לסקר כמעט כלל מוצרים מהסוג הזה. אני מעדיפה להתעמק בתחום אשר מדבר אלי יותר ואשר אני עוסקת בו באופן ישירות, שקשור ישירות לאיפור. אבל כיוון שתיאור המוצר כה קסם לי ומכיוון שהייתי כה סקרנית לראות הכצעקתה, שמחתי מאד להתנסות בו, במיוחד לקראת הוולנטיינז, ולכתוב לכם את רשמיי הכנים ממנו.
"
Label M." היא חברת הבת של "טוני וגיא", חברת מוצרי השיער הבריטית הידועה, אשר מעצביה אמונים על כל מראות השיער הרשמיים בשבוע האופנה ההייפי של לונדון. לשם ההדגמה נסעתי למספרה של אודי ודיוויס בדיזינגוף, שהם הזכיינים הבלעדיים של המותג בארץ.

גוונוש סטפאנוש, אהובתי. הספריי הוורוד ואנוכי...
הספריי, מגיע במיכל אלומיניום גדול הניתן למחזור (ע"פ האג'נדה הירוקה והידידותית לסביבה של החברה, כמו גם משולל ניסויים בבע"ח. כך ע"פ מה שנאמר לי רשמית). הוא מכיל תרסיס אבקה יבש, אותו ניתן להתיז על שיער יבש או רטוב. בנוסף לגוון הוורוד המהמם (אותו תוכלו לראות בתמונות לעיל, בחלקים הפיגמנטיים יותר של שורשי השיער שלי), הוא ניחן גם ביכולות עיצוב ופיסול למראה "מלוכלך" יותר-מה שמעניק בנוסף, אקסטרה נפח. היתרון הגדול ביותר שלו, הוא כי בניגוד לגוונים שאינם פרמננטיים אשר עלולים להכתים שיער מובהר כמו שלי, הספריי הזה נשטף כליל ובחפיפת השיער ולא נותר ממנו זכר.
לחברה גם שלל מוצרים נוספים בארבעה קווים שונים (תחזוקה, עיצוב, ריכוך וטיפול) המתאימים לכל סוגי השיער, ושנוצרו במיוחד לצורכי הלקוחה האופנתית ותאבת הטרנדים, על סמך נסיונם של בעלי מקצוע מהתחום.
אני, לגמרי אימצתי את הטרנד בשתי ידיים חמדניות, לא רק לוולנטיינז...
את מוצרי החברה, ביניהם הספריי,ניתן לרכוש בנקודות השיווק הבלעדיות של החברה.
לבירורים: 03-5172550

"Arctic Chic"-מראה איפור חורף 2014 של "בורז'ואה"


"ארקטיק שיק", האינטרפטציה שלי

לא סוד כמוס הוא שאני אשה של סגולים, על כל מנעדיהם (בקרוב אף אעלה פוסט סופר מושקע של לוקים הורסים לקראת השקת צבע הפנטון "Radiant Orchid" כצבע הרשמי לשנת 2014). לכן אפף אותי אושר עילאי עת קיבלתי לביתי להתנסות בלוק החורף הנוכחי של החברה, אשר כל כולו מבוסס על טהרת גווני החציל, ארגמן וסגולים.
במפתיע, כמו שראיתם לעיל, העיתוי היה גאוני והתאים לי ללוק האישי כמו כפפה ליד, כך שהרגשתי כולי כמו פיית סוכר קטנה וחמודה.

"
Smoky Eyes Trio"#18, 117 ש"ח
שלישיית צלליות אפויות בגווני שזיף מעושן שעשו בקופסה רושם נפלא, אבל בעת האפליקציה קצת פחות, כיוון שרוויית הפיגמנט מאד לא אחידה בין גוון לגוון. הבהירה שבהן היא הפחות מוצלחת לטעמי-עתירת נצנצים ובעלת מעט מאד פיגמנט. את שני הגוונים האחרים מצאתי שקל יותר לעבד, אבל המכנה המשותף של כולן, ללא יוצא מהכלל, היא הנשורת האיומה והבלתי פוסקת על הפנים. הגם שאני תמיד מתחילה באיפור העיניים, מנקה ורק אז מתפנה לאיפור המייקאפ והפנים-הפעם, גם אחרי הנקיון, גיליתי נצנצים מעצבנים שריצדו אל מול עדשת המצלמה כשצילמתי את הטוטאל לוק.

סומק בקרם, 110 ש"ח
מוצר חמוד להפליא שלא ידעתי שקיים כלל בחברה. עיצוב המארז שלו שונה וקומפקטי והוא משובב עין לחלוטין במראהו. השתמשתי במברשת "פלאט טופ" ע"מ להניח אותו על הלחיים והוא התקבל על העור הבהיר שלי כוורוד קר וחיוור. רוויית הצבע שלו סבירה למדי,  ומכיוון שלא קיבעתי אותו מעל עם סומק אבקתי, הוא לא החזיק מעמד יותר מדי זמן על גבי הפנים שלי, על אף שהעור שלי איננו שומני במיוחד.

שפתון "Rouge Edition"#36, 111 ש"ח

המוצר הטוב מבין הארבעה שדגמתי. שפתון בגוון מנצח שיכול להתאים כמעט לכל גוון עור. מריחה חלקה, רווית פיגמנט נהדרת, נוחות מירבית על השפתיים בתוספת לחות עתירה וכושר השרדות לא רע כלל אשר אף הכתימה את השפתיים בחינניות סקסית לאחר ההסרה. קונקורנציה לא רעה, אגב, ל"Rebel" של מאק, אם אתן מעדת מעריצותיו. אם עליכן לרכוש רק מוצר אחד מהקולקציה הזו-הרי שזה המוצר שלכן, בפה מלא!

לק במרקם ג'ל "1sec"#34, 45 ש"ח
לק בגוון משגע של סגול חציל מטאלי. המרקם שלו צמיגי מה, בהתאם לתיאור ה"ג'ל" שלו, וידית האחיזה ארוכה ונוחה, אם כי מצאתי את המברשת הקצרה עבה מדי לציפורניים שלי. הוא אכן התייבש במהירות, יחסית ללקים של חברות אחרות, אבל העמידות שלו עלי היתה מועטה ביותר. שלושה ימים בקושי, והוא החל להתקלף בחתיכות גדולות ולא מחמיאות, על אף שכבת בסיס ומגן נאותות. ברור לי לגמרי שעמידות של לק על ציפורניים היא משהו מאד-מאד סובייקטיבי, חבל רק שעלי זה לא עבד, כי מאד אהבתי את הגוון.

"בורז'ואה" היא חברה שעניין ריווחת בעה"ח בין כותליה לא ברור למדי. באתר של PETA הם אינם מופיעים ועל פי עדויות ברשת הם אכן מנסים, אם כי לא באופן רשמי.
לשיקול דעתה של הצרכנית המוסרית.

"Pure Color High Intensity Lip Laquer" בגוון #04, "Ruby Glow" של "אסתי לאודר, 136 ש"ח

מנשקת לבלתי הפסק עם הליפ לאקר של אסתי לאודר
שני דברים לא יכולים להיות לאשה יותר מדי: נעליים ושפתונים.
מכיוון שאני מיישמת נמרצות ובאדיקות את שני חלקי המימרה, אני ששה תמיד לדגום עוד מוצר שפתיים נוסף-במיוחד בעל צבע עז וחושני, כמו זה מסדרת ה"Molten Metals" האחרונה של "אסתי לאודר".
השפתון הנוזלי מגיע אמנם במיכל גלוסי מטעה, אבל מרקמו וכיסויו הינם מלאים כמעט לגמרי (בשונה מגלוס, שהוא שקפקף יותר ובעל כיסוי פחות). הצבע משגע ביופיו: ארגמן עז בעל רווית פיגמנט עמוקה ועשירה וגימור עתיר ברק המתקבל נועז וחסר פשרות על גבי השפתיים. מכיוון שכך, אני נוטה לחשוב כי אין אפשרות אחרת להניחו, אלא לאחר שירטוט מדוייק ומהוקצע של השפתיים, ע"מ למקסם את מלוא האפקט והנוכחות שלו. כך גם עשיתי בתצלום הנוכחי, עם משחקי "Ombre" קלים בזויות הפה החיצוניות. חסרונו היחיד, הוא גם יתרונו-הוא דביק עד מאד, מה שהופך אותו להרבה יותר עמיד על השפתיים ובעל נטיה קטנה יותר לגלוש ולזוז ממקומו. אישית-לא מצאתי את זה מפריע במיוחד, אבל זוהי נקודה עקרונית לכמה מהמתאפרות האחרות, כך שראוי לציין זאת.
בנוגע לריווחת בעה"ח-תאגיד "אסתי לאודר" עדיין נמצא ברשימות השחורות של PETA בשל תפוצתו בסין, אבל השמועות אומרות שיתכן וביוני השנה ישונו הרגולציות הארורות בנושא ושוב ניתן יהיה לרכוש את המוצרים הנהדרים שלהם, ללא מצפון מיוסר.
הלוואי!!!

זהו...ברגע זה מיציתי את מצב הרוח הנשקני שלי ואני חוזרת לפאזה הנשכנית והטיפוסית
Until next time...
אתם, כמו תמיד,
מוזמנים להגיב כאן, לעקוב אחרי בפרופיל ה-PREEN.ME שלי ולעשות לי לייק בעמוד המקצועי של הפייס.
אני תמיד זמינה עבורכם גם במייל שלי:yaelmakeup09@gmail.com
שתהיה לנו שנה מלאת אהבה, על אמת!
 milkysmile

2 comments:

  1. אין עלייך בעולם יפתי! אני פחות מתחברת לצלליות סגולות שזיפיות באופן אישי , אבל נהניתי מהאינפורמציה... אגב, לאחרונה הופתעתי דווקא מצלליות של קרליין (הלם) שהתאפיינו ברווית צבע ומרקם נהדרים! ... מחכה בקוצר רוח לפוסט הבא :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. קרליין מאד משתדרגים לאחרונה, אל תהיי בהלם!
      וביום שאני אניח את ידי על פרצופך המהמם, אצבע את כולך בסגול שזיפי!!!
      מואה

      Delete