Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Saturday, February 22, 2014

פוסט ביקורת מוצרים מורחב-"על הסכין"16#

התגעגעתי, אז באתי-ואתם?

*כל הכתוב לעיל מבוסס על חוות דעתי האישית בלבד-אין בו משום פרסומת סמוייה, המלצה צרכנית גורפת או השמצה כלשהי.
*חלק הארי של המוצרים הנדגמים נשלח אלי מטעם החברות עצמן (במקרים כאלו וגם במקרים בהם המוצר נרכש על ידי במחיר מלא, יצויין הדבר בפוסט-למען הגילוי הנאות). אף על פי כן, אני מתחייבת לעשות כמיטב יכולתי ולתת חוות דעת מקצועית ומשוללת דעות קדומות עד כמה שניתן, על מנת לאפשר לכם לגבש החלטה אישית לגבי טיב וכדאיות המוצרים.
*מוצרי האיפור נבחנים ע"פ מדדים כלליים וקבועים: צורת האריזה ואסתטיות המוצר; נוחות השימוש; רמת המחיר; עמידות המוצר; ריכוז הפיגמנט (color pay-off) וכן הפן המוסרי של ניסויים בבע"ח, עם כל המשתמע מכך.


*בשל התגליות אותן גיליתי לאחרונה בנושא הניסויים בבע”ח, מורכבות העניין ופתלתלותו אני מייעצות לכל קוראי לקרוא בעיון את הטור המפורט הזה , ולהסיק את מסקנותיהם האישיות. אני אישית נשענת על PETA כמקור מהימן עד כמה שניתן לדעת.

Aqualia Thermal Night SPA-מסכת לילה של Vichy


אשכרה חלום ליל חורף בצנצנת...
וישי, ענקית מוצרי העור המתהדרת בתכולת מים טרמליים במוצריה, משיקה מהדורה מיוחדת המכילה גם קרם לילה ייעודי. 
ההפתעה הראשונית היתה גודלו. קופסית החרסינה מכילה 75ml מוצר, שהיא כמות עצומה בעבור קרם כלשהו. אמנם מדובר בקופסית מתברגת שאינני מחבבת, אבל זה למעשה החסרון היחיד שלה שמצאתי (וגם זה, רק כי ממש התאמצתי למצוא כזה).
הקרם עצמו הוא במרקם ג'ל, לא נראה כבד ובהחלט לא מרגיש כזה על העור. הוא נמרח בקלילות, נספג כהרף עין ולא מותיר אחריו שום תחושת כבדות שמנונית האופיינית למוצרים הללו לעיתים. יש לו ניחוח של "נקיון" עדין ונעים והעור שלי הגיב כה טוב לשימוש בו, עד שביאושי כי מר ועקב מתקפת היובש החורפית שנחתה עלינו, פשוט הפכתי אותו לקרם היום המועדף עלי.
גם המחיר, בתמורה לגודלו, שווה בהחלט. 268 ש"ח שלא בעת הנחות אקראיות למוצר המכיל, כאמור,
75ml.
הנה כי כן, הקרם הזה היה יכול לקבל הצטיינות בכל הנקודות למעט אחת מהותית-חברת "וישי" שייכים לתאגיד "לוריאל" ולכן נמצאים ברשימות השחורות של PETA. כמה חבל...
את מוצרי וישי ניתן להשיג אך ורק בבתי מרקחת פרטיים ואצל המשווקים המורשים.

Visionnaire Yeux-קרם עיניים של לנקום


נעים, כייפי אבל קצת קופץ מעל הפופיק ויומרני

לנקום ממשיכים למנף את הצלחת קו ה"ויזיונייר" המצליח שלהם ומוציאים קרם עיניים חדשני המתיימר לתקן את מתאר העין תוך מתן פתרונות לכהויות וקמטוטים.
הטיובה הקטנה והמתוחכמת, מעוצבת בגווני כחול וכסף והיא בעלת אפליקטור סיליקון חדשני וגמיש המאפשר מריחה ללא מגע יד. פתיחת ראש המיכל, המאפשרת שחרר של החומר באמצעות לחץ על פי האפליקטור, מתבצעת באמצעות חצי סיבוב נגד כיוון השעון; סגירתו-בכיוון ההפוך. מאד גימיקי, אבל מתחכם ומסורבל מדי לטעמי, מה גם שפקק המיכל נשבר אצלי בשימוש השני, בעקבות לחץ הסיבובים קדימה ואחורה.
הקרם עצמו נעים מאד, נטמע אל העור בזריזות ומותיר אחריו תחושת הזנה נהדרת, אבל לא מעיקה יתר על המידה.
למותר לציין כי לא ראיתי כל שינוי פיזי במצב העור או הכהויות, אבל שוב-אני בד"כ לא מצפה לכאלה.

כקרם עיניים טוב ונעים מאד על העור-הוא בהחלט עושה את העבודה.
355 ש"ח לא ממש מוצדקים למיכל של
15ml, שלא בעת הנחות מותג.
גם "לנקום", להזכירכם, נמצאים תחת המטריה של תאגיד "לוריאל" שנמצא ברשימות השחורות של PETA.

שפתון "Couture Colour Vuluptuous Care" #999 של "דיור"



כי הייתי חייבת להתחכם!-דיור במרכז, בלוק "אומברה" שיצרתי איתו
אלוהים עדי, לפני שפתחתי את מארז השפתון היה נדמה לי שמספרו הסדרתי הוא #666, כיאה לגוון, אך לצערי התבדתי. השפתון הינו חלק מסדרה חדשה המושקת לקראת חגיגות 60 שנים לשפתוני "רוג' דיור" האלמותיים, ב-32 גוונים חדשים.
המארז המהודר הינו בכחול כהה, גוון המותג, והוא נסגר בעזרת חבק מתכת כסוף. הגוון משגע וניתן לתאר אותו בפשטות כאדום חם, עם תת גוון כתמתם. המרקם קרמי ועתיר פיגמנט והוא מתקבל על השפתיים בדיוק כפי שהוא נראה בעין, טרום ההנחה. הדבר היחיד שהפריע לי הוא ניחוח הורדים האופייני למותג, אבל אם הספקתם להכיר אותי כבר, הרי שהבנתם שיש לי בעיית ניחוחות לא קלה.
יופי של אדום אוניברסלי שיתאים לבעלות עור בהיר כמו גם כהה, גם לאלו ביניהן  שתת הגוון שלהן  הוא צהבהב ושזוף יותר ושטוענות תמיד שאדום "לא יפה להן".
178 ש"ח למוצר המכיל
3.5gלגבי ריווחת בעה"ח-באתר של PETA החברה איננה מופיעה, אולם מגיגול קצר ברשת ניתן לקרוא בלא מעט מקורות טענות כי היא אכן עושה ניסויים בבע"ח. לשיקולה של הצרכנית המוסרית.


"Lash Potion Mascara" של "רבלון"



שובבה בעיצוב כמו גם בביצועים-הכי אני בעולם!

כולכם יודעים שבענייני מסקרות אני בחורה סקפטית; מהריסים האישיים שלי די התייאשתי. שום כוח שבעולם אינו מצליח לעגל אותם ומרבית המסקרות שאני מנסה שוות ערך לכוסות רוח על שכיב מרע.
ברם כאן נכונה לי הפתעה, הגם שלא ציפיתי לגדולות ונצורות. המסקרה עם עיצוב המיכל הססגוני והבלתי רגיל לחברה, בעלת המברשת הענקית ומשולשת הפאות-מצליחה לעשות משהו אפילו לריסים הסרבניים שלי. אמנם אין אפקט עיגול מאסיבי, אבל יכולת ההפרדה הנהדרת שלה חוברת לתחושת גמישות שהיא מותירה על הריסים לאחר המשיחה. תחושה זו איננה משתנה גם לאחר כמה שכבות של משיחה, ואינה גורעת כהוא זה מיכולת ההפרדה הנהדרת, משוללת הגושים באופן מוחלט.
כל כך התלהבתי ממנה עד שהיא נחתה ישירות במדף התמרוקים האישי שלי ולא נשלחה כלאחר כבוד לתיק האיפור המקצועי, כמו שקורה למרבית המסקרות שמאכזבות אותי אבל טובות על כל אשה אחרת.
אחת הטובות שיצא לי להתנסות בהן לאחרונה-ביג לייק!
117 ש"ח שלא בעת הנחות מותג תכופות.
"רבלון" הצטרפה לפני כשנתיים לרשימה השחורה והלא מחמיאה של PETA בעקבות מכירותיה בשוק הסיני, אולם השמועות ברשת מדברות על מכבש לחצים בינ"ל לשינוי הרגולציה הסינית הבעייתית, שאולי יבוא לידי ביטוי ביוני ויביא לחובבי המותג קצת רווחה מוסרית. מקווה לעדכן בנושא!


"Clarins Day" חוזר-24.2.14




חברת "קלארינס" ורשת ה"סופר פארם" (הזכיין הבלעדי שלה בארץ) משיקים גם השנה יום מכירות חגיגי של המותג, בלעדית רק לסניפי הרשת-ביום שני הקרוב.
ברשת מבטיחים חוויית קניות חגיגית ברוח המותג ומבצעי הנחות חד-פעמיים כגון 20% הנחה על כלל מוצרי הליין הקבוע והנחות נקודתיות גדולות יותר למוצרים נבחרים ממנו.
המלצות ספציפיות מהמותג? בבקשה:
מוזמנים לבדוק את רביעיית הצלליות "FOREST" עליה כתבתי ביקורת מפורטת כאן וממנה אף יצרתי את לוק העיניים למעלה. גם המסקרה המאריכה החדשה שלהם זכתה ממני לביקורת טובה פה ואיך אפשר שלא לציין את פריימר הפנים המצויין שזכה מזמן למקום של כבוד בפנתאון ה"מאסט הבז" האיפוריים-"Lisse Minute-Base Comblante".


עד כאן להיום יקיריי,
עוד מלא הפתעות חדשות באמתחתי-Stay tuned!
בואו לבקרני בעמוד המקצועי שלי
כתבו אלי: yaelmakeup09@gmail.com
milkysmile

6 comments:

  1. תודה על הסקירה! חייבת לנסות את וישי- אני בחיפוש קבוע אחר קרם פנים קליל שלשם שינוי יספג בעור הסרבן שלי.

    ReplyDelete
    Replies
    1. הוא פשוט מעולה, הפתיע אותי לגמרי!

      Delete
  2. וואו המסקרה ממש סקרנה אותי :P אחלה סקירה, יעל :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה ממוש, כן, היא ממש הפתיעה לטובה!

      Delete
  3. קרם הלחות של וישי הוא מה שנקרא ״מסיכת לחות״? יש לי שני מוצרים כאלו, של אסתי לאודר וג׳ובנה. שניהם במרקם ג׳ל מימי מעולה, נספגים מהר, מכילים 75 מ״ח ומצילים את חיי בחורף. בגלל המרקם הג׳לי לדעתי משתמשים בכמות גדולה יותר של חומר מאשר קרם לחות רגיל, אולי בגלל זה האריזות הגדולות יותר.
    הדיור (והלוק שעשית איתו) מהמם!

    ReplyDelete
    Replies
    1. נכון...בדיוק זה. גם במרקם...
      יכול באמת להיות שזו הסיבה...
      ותודה רבה
      ;)

      Delete