Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Saturday, November 17, 2012

I LOVE Yafutoo in La-La-Land, follow up!



תיכננתי לפרסם את הפוסט הזה כבר בתחילת השבוע, כמובטח, אבל התחייבויות קודמות ואירועי הימים האחרונים גרמו לי לדחות את כתיבתו עד לרגעים אלו ממש.
תמיד בזמנים כמו אלה, יש את ההתלבטות המוכרת והידועה-האם להמשיך להתנהל כ"ביזנס אז יוז'ואל" ולהפליג למחוזות האסקפיזם, או לעשות שניה "פוּס" על כל הדברים שאינם הרי גורל ולהיות רציניים, כפי שהנעשה בשטח מכתיב לעיתים.
אז אחרי שהגעתי להחלטה די נחרצת שהחיים חייבים להמשך, גם בעיתות מלחמה, (כי לפעמים הדברים הקטנים וחסרי החשיבות הללו הם אלו שנותנים לנו קצת מרחב נשימה כדי לחזור למציאות הלא פשוטה) אני מזמינה אתכם לפוסט "פולאו אפ" חייכני וצבעוני במיוחד בעקבות האתגר שהעלתי בשבוע שעבר אצלי בדף הפייסבוק.
אני מודה ומתוודה שבאמת לא ציפיתי שהאתגר יגרוף כ"כ הרבה חברים חדשים לדף ואנשים שיקחו בו חלק. נכון שמראש תכננתי אותו כך שיתאים לא רק לאנשי מקצוע ומאפרים, אלא גם לחובבי איפור "סתם כך", אבל לא ציפיתי לההענות כה גדולה (34 משתתפים) ובוודאי שלא לאימג'ים כה יצירתיים. חלקם היו מלאי איזכורים אישיים עלי, מה שהעיד שהמשתתפים הללו אכן "מכירים" אותי (ולו רק וירטואלית) וזה מאד-מאד החמיא לי!
אז ראשית, ושוב-בפעם האלף, תודה לכל מי שנטל חלק! תודה על המילים החמות, על המחמאות, על הרוח הספורטיבית ועל הצחוקים ההדדיים. היה לי תענוג לראות את כל הפעילות הזו, כמו גם לחלק לזוכים את המתנות.
שנית-בגלל ההענות הגדולה וההשקעה, הרגשתי צורך להגדיל את מספר מקומות הזכיה משלושה-לחמישה. אני מודה שהבחירה היתה לא פשוטה עבורי כך שהיה לי כיף, כהוגת האתגר, ל"עגל" את פינת קושי ההחלטה הזה.
וכעת, ללא קשקשת נוספת, אתן לכם להתענג קצת על היצירות הזוכות:

מקום ראשון-מאור אומזגין

אהבתי לאללה את הרעיון ואת המחשבה שניכר שהושקעה בכותרות הכתבות-צחקתי בטירוף למקרא חלק מהן. אין ספק שיצירתית, האימג' הזה עמד בכל התניות האתגר.
שאפו!

"אופרה", מאחורייך! בקרוב עיתון "יפותו" בדוכן העיתונים הקרוב לביתך


מקום שני-שרון לוסטיג לונטל

ביצוע לא שיגרתי+מסר אישי לוחץ עבורי. שלא לדבר על העובדה שמעולם לא הבנתי איך לעזאזל אפשר לצייר על הבטן של עצמך במהופך ולגרום לזה לצאת מדוייק למדי.
פשוט נהדר...

"הלו קיטי" מעולם לא נראתה שמנמנה יותר...


מקום שלישי-טל פלג

אני מודה שלטלצ'ו המוכשרת שמורה לי בלב פינה חמה. יש לה ידי ולב זהב, ועם יד על הלב-לו היה זה אתגר איפור נטו-היא היתה זוכה במקום הראשון ללא ספק.
הביצוע מרהיב, הרעיון נהדר והכיתוב נותן את הפיניש והמהוקצע למראה הזה. שלא לדבר על כך שטכנית, זו עבודה מעולה לעילא ולעילא.
ריספקט!

חקוקה בדם על לוח ליבה...


מקום רביעי-אורית פרץ-ארי

תמיד היתה לי חולשה לגיישות יפניות. הוורסיה של אורית יחד עם הסטיילינג הנהדר שבו נכתב הסלוגן גרמו לי לחשוב עוד הפעם, שאולי יש עוד כמה אנשים שמגיע להם גם פרס קטן על המאמץ.

הגיישה הפצועה והסטיילינג הנהדר


 מקום חמישי-מעיין ויינברגר

האימג' הזה זרק אותי אינטואיטיבית לאלבום של "פוליס" שאני מאד אוהבת. אני לא יודעת אם מדובר בהומאז' מכוון, או במשהו מקרי-אבל כחובבת גדולה שלהם, זה קנה אותי!

האלבום...

  

...ומעיין...

 דוגמאות נוספות ונהדרות לעוד כמה אימג'ים ניתן גם לראות כאן...

מימין לשמאל: 1. טל זוהר 2. בר עמיאל 3. "דסביוטי איפור" 4. חגית שכטר-הורביץ

לכל אלבום האימג'ים הנהדר של האתגר, אתם מוזמנים להכנס לכאן ולדפדף להנאתכם. יש דברים מופלאים!

מקווה שסיפקתי עבורכם ולו כמה דקות מחוייכות של נחת בתוך שטף האירועים שעוברים על כולנו כעת.
מאחלת לנו חזל"ש מהירה ולימים שקטים ובטוחים יותר.
שמרו על עצמכם בבקשה...
אוהבת!

כתבו אלי:yaelmakeup09@gmail.com





milkysmile

1 comment: