Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Monday, August 22, 2011

אסקפיזם-עכשיו!!!


אף על פי ודווקא בגלל המצב בשבוע האחרון חשבתי שהפוסט הזה ישמש יפה ככמה דקות אסקפיזם מוחלט לכאוס מסביב.
בואו נדבר על מה שבאמת חשוב בחיי של כל אשה מתאפרת! בואו נדבר על האינסידנטים המעצבנים הללו, שיכולים בשניה להרוס לנו את כל המצברוח.
נשמע מוכר? קבלו!

שבריר שניה הרה גורל לאחר שאת מושחת את הריסים במסקרה האף מתחיל לעקצץ. העיטוש הקטסטרופלי לא מאחר לבוא. את נחרדת לגלות במראה את מימדי הנזק-אפקט מעושן, שחור ובלתי רצוי בעליל של החומר מתחת לעין. (רגע, לא אמרו שמעושן זה הלוק החדש לקיץ?)
הפתרון:בשניה שאת מרגישה את זה עומד להתרחש-קחי נייר טישו, קפלי אותו לשניים והצמידי מתחת לריסים התחתונים, קרוב ככל האפשר למעקה העין. אין נייר טואלט זמין? השתמשי בשתי האצבעות המורות, אחת מתחת לכל עין. גם אם העיטוש חזק במיוחד, החומר העודף יצבע את הטישו או האצבעות ולא אותך.


איימי הי"ד בימים יפים יותר-ככה הכל התחיל...

את משרטטת מול המראה במיומנות את קו האייליינר המופלא שלך. בדיוק ברגע בו את עומלת על זוית הזנב המהוללת, ה"חצי" מסיים להתגלח, מרים את הראש מהכיור ומתנגש לך ביד. הלך האייליינר! (איימי ווינהאוס זצ"ל, מאחורייך!)
הפתרון:נכון שזה קצת יותר מורכב, אבל בכדי לשמור על יציבות היד בזמן שרטוט האייליינר נסי להשעין את המרפק על משטח יציב. זה ייתן לך יתרון של אחיזה טובה במברשת וקו נקי ומהוקצע. פתרון יצירתי יותר הוא פשוט להגלות את ה"חצי" מחדר האמבטיה בזמן שאת עוסקת במלאכת הקודש.


(צילום:מריה ברודקין, איפור:אנוכי)

יש לך דייט מרגש בערב ואת חונכת את הגלוס החדש שרכשת לא מזמן. שעתיים מאוחר יותר, כשאת הולכת “לפדר את האף”, את מגלה לחרדתך שהוא גלש לו בבוגדנות אל מעבר לקו השפתיים. (איפה החברה "טובת הלב" שמעירה לך תמיד כשבאמת צריך אותה?)
הפתרון:השקיעי בזמן האיפור עוד כמה שניות לתחום את השפתיים בעפרון. מרבית עפרונות השפתיים יבשים יותר במרקמם ומונעים גלישה לא אסתטית של החומר אל מעבר לקווי האוייב. להשגת מראה טבעי ולא מלאכותי מלאי איתו בטפיחות את שטח כל השפה. כך לא תיווצר לך מסגרת מביכה וכהה יותר.


מימי בובקס מחפשת קונקורנציה...אולי זו את?

את מוזמנת לארוע בצהריים ומשקיעה באיפור פנים מלא. בדרך, באוטו, כשאת מביטה במראה את מגלה לחרדתך שהכל שם קצת "יותר מדי”-הצבעים חזקים מדי, הברונזר מודגש מדי, הפודרה מדגישה ביתר שאת את נקבוביות העור ואת בכלל נראית כמו אינדיאנית שיוצאת אלי קרב. (מי המציא את ארועי הצהריים בלחות של יולי-אוגוסט?)
הפתרון:השתדלי להתאפר באור טבעי. גם אם אין לך פינת איפור מושקעת ואת נאלצת כמו הרבה נשים אחרות להתאפר בחדר האמבטיה, דאגי שהתאורה תהיה תאורת "אור יום". ישנן היום נורות חשמל מיוחדות שמדמות את אור היום הטבעי.
התמזל מזלך ויש לך שידת איפור ייעודית? הקפידי להציב אותה ליד חלון שממנו נכנס האור. האור לא צריך להיות ישיר מדי, כדי שלא תסתנוורי.

את משוטטת באחד מהפארמים ומתלהבת מהצבע של המסקרה החדשה בדוכן האיפור. לאחר הרכישה, בבית, את מגלה בעצבים כי הדיילת נתנה לך את הצבע/המוצר הלא נכונים. (כחול...כחול. ביקשת כחול! לא סגול חציל!!!)
הפתרון:התעקשי תמיד לראות בעיניך את המוצר הנרכש, במעמד הקניה. כך תמנעי מאי נעימויות בבית ומהתרוצצות מיותרת בחזרה כדי להחליף. יש היום חברות מסויימות שמודעות לבעיה ומקפידות לתדרך את אנשי המקצוע שלהם לעשות בדיוק כך ע"מ למנוע בעיות עתידיות.

מזדהות? חושבות שפיספסתי ארוע מצער נוסף ובא לכן לחלוק אותו עם כולנו? יאללה, שתפו אותנו כמיטב מסורת הטיפול הקבוצתי.
שאלה יהיו הצרות שלנו!



כתבו אלי:
yaelmakeup09@gmail.comלאתר שלי
ואם עדיין לא לייקקתם את הפייג' שלי בפייסבוק-זה הזמן!

milkysmile

11 comments:

  1. מדהימה כהרגלך:-)

    ReplyDelete
  2. תודה רבה:-)))
    (מסמיקה)

    ReplyDelete
  3. אוחחח.. נגעת בעצב חשוף.... בדיוק נכנסתי הביתה וגיליתי שבמקום מסקרה בצבע כחול נייבי מעלף, קיבלתי צבע כחול זועק אייטיזי להחריד. אוף עם הדיילות האלה!!!

    ReplyDelete
  4. LOL
    יישמי במיידי את העצה שלי. עובד נהדר!

    ReplyDelete
  5. מעתיקנית פוסטים!!!
    חחח סתם סתם :)
    גם אני עשיתי פוסט דומה על דברים מעצבנים באיפור, אבל אהבתי את החלק של הפתרונות

    ReplyDelete
  6. LOL
    :-P
    וכתבתי לך כבר אז שאני עובדת על אחד כזה...
    איך אומרים-גרייט מינדז...

    ReplyDelete
  7. נכון... נזכרתי :)
    אבל אם כבר, אז מייקאפ-אדיקטד מיינדז

    ReplyDelete
  8. ענק!!!
    את *זה* אני גונבת לך בלי בושה
    ;-)))

    ReplyDelete
  9. האיפור של הבלונדינית בתמונה מטריף, האודם מעלף!!!

    ReplyDelete
  10. אהההה....תודה רבה מותק!
    כן-הרבצתי שם ערבוב מטורף כיד המלך
    LOL

    ReplyDelete