Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Friday, September 17, 2010

חתולית אני מדברת אליך...חתולית!!!

(התמונה הקורעת הזו נלקחה מכאן...)

כתבה חדשה בנושא טרנד האייליינרים שעלתה היום לפורטל "ONLIFE". כמו תמיד-ניתן להגיב בכיף-שם או פה...

אם אתן שייכות לזן העתיק הזה שכל ריטואל האיפור שלהן בבוקר מסתכם במשיחת אייליינר כי ככה התרגלתן מזה כעשרים שנה, תחזיקו חזק. החורף הזה יהיה שלכן! החורף הזה (בהנחה שאחד כזה יגיע...), סוף -סוף תהיו אופנתיות, שיקיות וחדשניות.
וכל זאת למה? כי השנה האייליינר חוזר למרקע האופנתי ביג-טיים, וכל שנות הפרקטיקה המיוזעות, עת קמתן בבוקר ובעיניים טרוטות הנחתן בפעם המי-יודע-כמה את אותו קו שחור, כל אלה ישתלמו לכן היטב כעת.
"נו, אז מה חדש?...” תאמרו...."הרי האופנה לא ממציאה את עצמה, היא חוזרת מדי כמה שנים באינטרפטציה אחרת...”
נכון-אין פה ממש המצאה של הגלגל, אבל יש גם יש-מוצרים חדשים, גוונים מסקרנים ואפילו טכניקות הנחה ייחודיות. הכל, כמו תמיד, עניין של עד כמה בא לכן להיות עם האצבע על הדופק מבחינת טרנדיות ועדכניות.
בתצוגות ה-READY TO WEAR לסתיו/חורף 2011 כבר אפשר היה בקלות לאתר את הטרנד על מספר מסלולים: אצל דרק לאם טופפו הדוגמניות כשעל עפעפיהן אייליינרים בצבעי כתום, פרי מוחו הצבעוני והקודח של המאפר הראשי של "אסתי לאודר"-טום פשו; ואילו צוות אמני "מאק", כשבראשם המאפרים טרי ברבר וגורדון אספינה, יצרו אינטרפטציות גיאומטריות ונועזות בצורותיהן לתצוגות של זאק פוזן וג'מבטיסטה ווליי.



אפליקציות חדשניות בצורותיהן בתצוגות של "ThreeAsFour” (ימין) ושל ג'מבטיסטה וולי (משמאל), צילום:”מאק", יח"צ חו"ל

“מאק", כיאה לחברה המכתיבה טרנדים, ניצלו את המומנטום ובעוד הברזל לוהט כבר השיקו בארה"ב (ובקרוב מאד גם אצלנו) קולקציה בשם "Fabulous Felines” ("חתולים מופלאים") אשר כל-כולה מוקדשת לחתולים, ובראשה מככבים אייליינרים חדשים בצבעים מעושנים שאמורים להכנס לליין הקבוע.


מאק, חתוליים בצמרת, הלוקים החדשים לסתיו 2010, מימין:האייליינרים החדשים, מראה ה-”Leopard Luxe” ומראה "Burmese Beauty"

אז איך אתן יכולות ליישם את הטרנד?

בדקו איזה מוצר ייתן לכן את התוצאה הטובה ביותר
יש בשוק מגוון רב מאד של אייליינרים בתצורות שונות: חלקם בצורת עט או טוש של ממש, כשבקצה אפליקטור גמיש מלבד, חלקם וותיקים ומוכרים יותר, בצורת בקבוקון קטן עם מכחול דקיק (אלה, מפאת דקיקותם וגמישות השיערות, מצריכים בהכרח יד יציבה ומיומנת יותר במריחה), ואיך אפשר בלי לציין לטובה את הפורומולות בג'ל, מהסוג העמיד, שמגיעות במיכל זכוכית קטן ללא מברשת מצורפת. בעבור אלה, מן הסתם, יש צורך לרכוש מברשת ייעודית, זוויתית או דקה ומאורכת.


איזה חתולה על גג פח לוהט את?
מימין למעלה עם כיוון השעון: 1. אייליינר בטוש "קולורסטיי", “רבלון", 2. אייליינר במכחול "דיווינורה", “גרלן" 3. אייליינר עמיד בג'ל "ג'ט-סט", “סמאשבוקס" 4. אייליינר בטוש "ליינר-אקספרס", “מייבלין" 5. אייליינר בטוש "סופר-ליינר", “לוריאל" 6. אייליינר בטוש "ליין-דיפיינר", “מייבלין; צילומים-יח"צ

גוונו בצבעים
נכון שבסופו של היום שחור הוא מאד לביש ונגיש, אבל אם תפתחו קצת הראש תגלו שגם הירוק, הסגול והכחול המעושנים הולכים מצויין עם הסגריריות בחוץ ומחמיאים להרבה מאד גווני עיניים מבלי להיות בוטים מדי.
בנוסף, כחלק מחידוש הטרנד, הוציאו חברות רבות גם גימורים חדשים. ניתן כיום למצוא על המדפים אייליינרים בגימור מבריק מאד ובגימור מאט, כמו גם תתי גוון מעניינים שנשזרים בהם גימורים מוכספים או מוזהבים. כל אלה הופכים את האייליינר וורסטילי יותר לשילובים וכמעט תלת מימדי בנוכחותו-הכל תלוי מאיזה זוית האור נופל עליו.

נסו צורת הנחה לא-סטנדרטית
-במקום לנסות ול"זוות" אותו כלפי מעלה, נסו למשוך את הזנב החיצוני כלפי חוץ באופן מאוזן (האפליקציה הזו מחמיאה למי שעיני שקד הן משאת נפשה, אבל מבינה שחלומות לחוד, ומציאות לחוד...); התוצאה הסופית תהיה מתוחכמת יותר ותגרום לעיניים להראות מחודדות ו"חתוליות".
-נסו להניח את האייליינר דווקא מתחת לקו הריסים התחתון, ומישכו את קצה הזנב החיצוני קצת מעבר לסיום קו הריסים. ההנחה הזו דורשת אמנם קצת יותר מיומנות, אבל לחלק מהנשים תחמיא יותר מאשר הנחה "עליונה".

ס-ב-ל-נ-ו-ת!!!
אם המיומנות שלכן בעניין שואפת לאפס, אבל אתן רוצות ליישם את הטרנד המדליק הזה, קחו בחשבון שגם כאן, נדרשת פרקטיקה מסויימת לעניין. השיטה היחידה שעובדת היא לנסות, לנסות, לנסות ושוב, לנסות!
אל תצפו שבתוך יום אחד תצליחו ליצור קו מדוייק,אחיד וסימטרי שישביע את רצונכן. גם פה, החברים הטובים שלכן על שולחן העבודה האיפורי יהיו צמרוני אוזניים ומסיר איפור איכותי למחיקת אותו רגע מכונן שבו הצלחתן לשרטט קו ישר, אבל אז צלצל הפלאפון והקפיץ אתכן ואת היד שאוחזת במברשת...
ועכשיו לנשום....ולחזור להתאמן!

לא שבעתן? אתן עדיין צריכות הדגמות בנושא? כנסו לחיפוש שעשיתי עבורכן ב-"YOU-TUBE" ותתחילו ליישם...

לאתר שלי:www.yaelmakeup.co.il
כתבו אלי:yaelmakeup09@gmail.com

milkysmile

12 comments:

  1. אני מתה על איילינרים!
    אבל גם אחרי שנים עדיין לוקח לי ים זמן לשים בשביל שיצא יפה.
    אני אלרגית לחתולים ולכן מתעלמת מה- Felines....

    ReplyDelete
  2. אני כבר שנים לא שמתי...
    קצת קשה עם מבנה העין העגלולי שלי-כך שזה לא הפייבוריט שלי, אני מודה!

    ReplyDelete
  3. אוהבת איילינרים, אבל יותר ברמה של הערצה מרחוק ופחות ברמה הפרקטית והיומיומית.
    תתחדשי על העיצוב החדש של הבלוג! מאוד אוהבת אותו, אם כי הפונט הכהה על הרקע השחור מקשה מעט על הקריאה, וכדי לקרוא בבהירות נאלצתי לסמן את הטקסט עם העכבר...

    ReplyDelete
  4. תודה מותק...כנראה שלא נכנסת הרבה זמן-זה כבר כמה חודשים בעיצוב הנוכחי
    ותודה על ההערה-את אמנם השניה שאומרת את זה, אבל אקח את זה לתשומת ליבי;-)

    ReplyDelete
  5. מותק, אני לא מפספסת אף פוסט שלך, אז אין מצב שלא הייתי פה כמה חודשים. אבל גיליתי מה הבעיה - הבלוג שלך פשוט לא נטען לי כמו שצריך אתמול וראיתי אותו שחור לגמרי עם פונט חום כהה. היום זה חזר להיות העיצוב המוכר, והכל בהיר כשמש. אז לוקחת בחזרה את ההערה שלי :)

    ReplyDelete
  6. אהההההההההההההההה!!!!
    אוקיי...:-DDD
    והנה-את מוזמנת לבדוק את הפוסט שעלה הרגע;-*

    ReplyDelete
  7. כרגיל החכמתי. אנסה את הוריאציות השונות בהקדם...
    ד"א גם לי יש עין עגלולית קמעה, ואני יוצרת את ה"שפיץ" של האיילנר בעין פקוחה זה מאוד עוזר.

    ReplyDelete
  8. דניאלה-אמת. צודקת לגמרי-זו שיטה מצויינת. יש לי את אותה הבעיה;-P

    ReplyDelete
  9. הייתי מכורה במשך 4 שנים , כל יום לכל מקום איילינר! עכשיו זה קצת ירד כי זה לא משהו ללכת (בזמנו) לבית ספר עם אותו איפור שהולכים איתו לארוע , אבל החורף הזה אני חושבת שאני אחזור אל האהוב שלייייייייי :]]

    ReplyDelete
  10. ברוכה הבאה קאני-את לא יודעת שסוס מנצח לא מחליפים?!
    ;-)))))

    ReplyDelete
  11. אז זהו , שאו שאני ממש חולת נפש או שזה באמת , אבל מחום כהה עברתי לחום בהיר וניראה לי שהאיילינר לא מתאים לשיער!

    בדרך כלל הייתי הולכת עם איילינר למעלה ושחור למטה

    ReplyDelete
  12. לא חולת נפש...גם לי הייתה תקופה כזו בתיכון-זה עובר. את תחליפי את זה בג'ננות אחרות-מבטיחה לך!:-DDD

    ReplyDelete