Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Saturday, November 17, 2012

I LOVE Yafutoo in La-La-Land, follow up!



תיכננתי לפרסם את הפוסט הזה כבר בתחילת השבוע, כמובטח, אבל התחייבויות קודמות ואירועי הימים האחרונים גרמו לי לדחות את כתיבתו עד לרגעים אלו ממש.
תמיד בזמנים כמו אלה, יש את ההתלבטות המוכרת והידועה-האם להמשיך להתנהל כ"ביזנס אז יוז'ואל" ולהפליג למחוזות האסקפיזם, או לעשות שניה "פוּס" על כל הדברים שאינם הרי גורל ולהיות רציניים, כפי שהנעשה בשטח מכתיב לעיתים.
אז אחרי שהגעתי להחלטה די נחרצת שהחיים חייבים להמשך, גם בעיתות מלחמה, (כי לפעמים הדברים הקטנים וחסרי החשיבות הללו הם אלו שנותנים לנו קצת מרחב נשימה כדי לחזור למציאות הלא פשוטה) אני מזמינה אתכם לפוסט "פולאו אפ" חייכני וצבעוני במיוחד בעקבות האתגר שהעלתי בשבוע שעבר אצלי בדף הפייסבוק.
אני מודה ומתוודה שבאמת לא ציפיתי שהאתגר יגרוף כ"כ הרבה חברים חדשים לדף ואנשים שיקחו בו חלק. נכון שמראש תכננתי אותו כך שיתאים לא רק לאנשי מקצוע ומאפרים, אלא גם לחובבי איפור "סתם כך", אבל לא ציפיתי לההענות כה גדולה (34 משתתפים) ובוודאי שלא לאימג'ים כה יצירתיים. חלקם היו מלאי איזכורים אישיים עלי, מה שהעיד שהמשתתפים הללו אכן "מכירים" אותי (ולו רק וירטואלית) וזה מאד-מאד החמיא לי!
אז ראשית, ושוב-בפעם האלף, תודה לכל מי שנטל חלק! תודה על המילים החמות, על המחמאות, על הרוח הספורטיבית ועל הצחוקים ההדדיים. היה לי תענוג לראות את כל הפעילות הזו, כמו גם לחלק לזוכים את המתנות.
שנית-בגלל ההענות הגדולה וההשקעה, הרגשתי צורך להגדיל את מספר מקומות הזכיה משלושה-לחמישה. אני מודה שהבחירה היתה לא פשוטה עבורי כך שהיה לי כיף, כהוגת האתגר, ל"עגל" את פינת קושי ההחלטה הזה.
וכעת, ללא קשקשת נוספת, אתן לכם להתענג קצת על היצירות הזוכות:

מקום ראשון-מאור אומזגין

אהבתי לאללה את הרעיון ואת המחשבה שניכר שהושקעה בכותרות הכתבות-צחקתי בטירוף למקרא חלק מהן. אין ספק שיצירתית, האימג' הזה עמד בכל התניות האתגר.
שאפו!

"אופרה", מאחורייך! בקרוב עיתון "יפותו" בדוכן העיתונים הקרוב לביתך


מקום שני-שרון לוסטיג לונטל

ביצוע לא שיגרתי+מסר אישי לוחץ עבורי. שלא לדבר על העובדה שמעולם לא הבנתי איך לעזאזל אפשר לצייר על הבטן של עצמך במהופך ולגרום לזה לצאת מדוייק למדי.
פשוט נהדר...

"הלו קיטי" מעולם לא נראתה שמנמנה יותר...


מקום שלישי-טל פלג

אני מודה שלטלצ'ו המוכשרת שמורה לי בלב פינה חמה. יש לה ידי ולב זהב, ועם יד על הלב-לו היה זה אתגר איפור נטו-היא היתה זוכה במקום הראשון ללא ספק.
הביצוע מרהיב, הרעיון נהדר והכיתוב נותן את הפיניש והמהוקצע למראה הזה. שלא לדבר על כך שטכנית, זו עבודה מעולה לעילא ולעילא.
ריספקט!

חקוקה בדם על לוח ליבה...


מקום רביעי-אורית פרץ-ארי

תמיד היתה לי חולשה לגיישות יפניות. הוורסיה של אורית יחד עם הסטיילינג הנהדר שבו נכתב הסלוגן גרמו לי לחשוב עוד הפעם, שאולי יש עוד כמה אנשים שמגיע להם גם פרס קטן על המאמץ.

הגיישה הפצועה והסטיילינג הנהדר


 מקום חמישי-מעיין ויינברגר

האימג' הזה זרק אותי אינטואיטיבית לאלבום של "פוליס" שאני מאד אוהבת. אני לא יודעת אם מדובר בהומאז' מכוון, או במשהו מקרי-אבל כחובבת גדולה שלהם, זה קנה אותי!

האלבום...

  

...ומעיין...

 דוגמאות נוספות ונהדרות לעוד כמה אימג'ים ניתן גם לראות כאן...

מימין לשמאל: 1. טל זוהר 2. בר עמיאל 3. "דסביוטי איפור" 4. חגית שכטר-הורביץ

לכל אלבום האימג'ים הנהדר של האתגר, אתם מוזמנים להכנס לכאן ולדפדף להנאתכם. יש דברים מופלאים!

מקווה שסיפקתי עבורכם ולו כמה דקות מחוייכות של נחת בתוך שטף האירועים שעוברים על כולנו כעת.
מאחלת לנו חזל"ש מהירה ולימים שקטים ובטוחים יותר.
שמרו על עצמכם בבקשה...
אוהבת!

כתבו אלי:yaelmakeup09@gmail.com





milkysmile

Wednesday, November 7, 2012

ברוכים הבאים ל"מועדון הכפה הירוקה"


"מועדון הכפה הירוקה"

לאחרונה מצאתי את עצמי מתחבטת מאד בעניין שתמיד היה קרוב לליבי, אבל התחדד לי יותר מתמיד השנה: סוגיית ריווחת בעה"ח בכלל ובתעשיית הקוסמטיקה העולמית בפרט-מן הסתם כיוון שזה נוגע ישירות למקור הפרנסה שלי.
ככל שהעמקתי לחקור בדבר (כפי שקראתם בטור הסיכום המעמיק הזה), הרגשתי כמו אליס שנופלת לתוך מאורת הארנב-הנפילה חופשית ואין לה סוף.
אין פתרונות מוחלטים באופק, מאחורי הנושא הטעון הזה (כמו בנושאים אחרים) מסתתרים הידן אג'נדות ואינטרסים כספיים ופוליטיים כך שבסופו של דבר מי שמשלם את המחיר בגופו, ובלי סיבה מוצדקת, הם בעה"ח.
הבעיה המוסרית בה אני מתחבטת אישית, היא שלי כאשת מקצוע. לאחר התחקיר המקיף שביצעתי גיליתי לחרדתי שתיק האיפור המקצועי שלי מלא במוצרים ששייכים לחברות "שחורות", אשר מנסות על בע"ח-ישירות או בעקיפין.
מה ששבר סופית את גב הגמל המקצועי שלי היה התגלית שגם "מאק", ה-חברה האהובה עלי, זו שהתגאתי להיות עובדת שלה במשך כארבע שנים-הצטרפה אף היא השנה לרשימות הלא-מחמיאות הללו (כאן תוכלו לקרוא
תגובה רשמית שלהם לאחת מהבלוגריות מחו"ל שפנתה אליהם עם השאילתא בנושא, וכאן יש לינק לכתבה על תביעה ייצוגית בארה"ב כנגד חברת האם שלהם-”אסתי לאודר”, כמו גם נגד חברת "מארי-קיי" ו"אבון").
נקלעתי למצוקה של ממש: מחד, אני לא יכולה להשליך את כל מזוודת האיפור הענקית שלי לפח. מדובר בהשקעה כלכלית של הון-עתק עבורי. אבל מאידך, גם אופציות הרכישה העתידיות העומדות לפני בארץ הן עלובות למדי, שלא לומר כמעט בלתי קיימות.
אז איך לעזאזל אני ממשיכה להיות אשת מקצוע ערכית והגונה שלא על חשבון חפים מפשע והאם זה בכלל אפשרי באמצעים ובמסגרת המוגבלויות שניצבות בפני?
ובכן, אחרי שהפכתי רבות בעניין, גיבשתי לי שתי מסקנות עיקריות שעל פיהן אני מתכוונת לפעול כעת:
1.את מוצרי האיפור בתיק נכון להיום לא אזרוק ואשתמש בהם עד תום. לדידי, הכסף בהם רכשתי אותם כבר עבר לידיים הללו. בד בבד אמשיך לכתוב ביקורות על מוצרי חברות “שחורות” אותם אני מקבלת מתוקף היותי כותבת, אבל אשתדל שלא לרכוש אותם באופן פעיל מכספי ואנצל את הפלטפורמה התקשורתית שיש לי כבלוגרית וככותבת טורים בכדי ל"הפיץ את הבשורה" לקהל הקוראים שלי כמו גם לקהל הלקוחות שלי.
לדידי-ידע הוא כוח ומוּדעוּת, כמו גם שימור הנושא בשיח הציבורי, גורמים לו להיות רלוונטי, לחלחל הלאה ובסופו של דבר לגרום לנזק תדמיתי גדול לאותן חברות.
אני רוצה להאמין בכל ליבי שלחץ תקשורתי ופרסומת לא מחמיאה כגון אלה, כמו גם הדרת רגליים פיזית מדוכני אותן חברות יובילו בסופו של דבר לשינוי המבוקש. עובדה ברורה היא שאנחנו רואים בשנים האחרונות מודעות גדלה והולכת לנושא, אותה עוררו הצרכנים.
2.אחפש עבור כולנו מקורות לחברות ידידותיות לבע"ח ולסביבה ואתן להן במה נרחבת ככל שאוכל, כך שחתך הקונות הפוטנציאליות הנחשף אליהן יגדל ואנשים ידעו שיש אופציות שפויות ומוסריות יותר.
אי לכך ובהתאם לזאת-אז אוף טודיי (...טה-דה-דה-דאם...תופים!!!!) אני חונכת מדור חדש, ירוק ובועט אשר ייקרא "מועדון הכָּפַּה הירוקה" ("The Green Paw Club")
, כפי שאתם רואים בסמליל הפוסט, פרי מכחולי הקודח.
במדור החדש אסקור, מדי פעם ובאופן מקיף חברות "ירוקות" ואשתדל להעניק לכולנו את המידע הרב ביותר בנושא, הכולל אופציות רכישה, מגבלות, יתרונות, חסרונות וכו'.
זו תהיה תרומתי הצנועה בדרך לשינוי התפיסתי הארכאי אשר עדיין קיים במדינה שלנו לגבי הנושא כמו גם להגברת המודעות בנושא.


  Cosmetics"Antonym


הליין הנהדר של "אנטונים"


ההכרות שלי עם החברה החלה כאנקדוטה משעשעת למדי וסופר אקראית, עת נכנסתי לבית מרקחת קטנטן ברעננה בכדי לקנות דבר מה. עד שהרוקחת הביאה לי את מבוקשי הבטתי סביב ונתקלתי בסטנד המברשות שלהם. מבט ראשוני בעיני מאפרת מיומנות הסגיר כי המברשות איכותיות מאד והן סיקרנו אותי מספיק בכדי להתקרב ולמשש אותן מישוש מעמיק יותר. השיער היה נעים למדי, צפוף כדבעי והגימור עשה רושם מאד איכותי. כשהרוקחת הבחינה בהתעניינותי היא שמחה לתת לי דפי יח"צ של החברה והסבירה לי על רגל אחת שמדובר בחברה אקולוגית עם אג'נדה ירוקה. לבקשתי קיבלתי גם את הטלפון של המשווקים בארץ בכדי שאוכל לשמוע עוד פרטים.
כשהתקשרתי מאוחר יותר לתמר ברנשטיין-שפירא, המפיצה הראשית וזו שעשתה לחברה "עליה" רשמית, הסתבר שהקדמתי אותה ביום-שכן היא עמדה בכל מקרה להתקשר אלי, כחלק ממטרתה להידוק הקשר בין החברה לבלוגרי איפור בבלוגיספירה המקומית.
תמר ואני קבענו לפגישת עבודה שקיבלתי במהלכה הסברים מקיפים על המברשות ואג'נדת החברה, אותם אפרט לכם כאן בכמה מילים.
חברת "אנטונים" (שפירושה באנגלית "דבר והיפוכו")
 נוסדה במיאמי ע"י וולארי ג'יראו-מאפרת מקצועית ושוחרת מודעות סביבתית, שרצתה מוצרים שיענו על צרכיה המקצועיים ללא האלמנט המתאכזר. משלא מצאה קו שיענה על צרכיה, החלה, בלית ברירה, לפתח מוצרים בעצמה (מתי אצלנו?!). המברשות אם כן, עשויות קני במבוק הידידותיים לסביבה, חבקי אלומיניום הניתנים למחזור והשיער שלהן עשוי סיבי טקלון איכותיים.
הגושפנקא הרשמית שקיבלה החברה כחברת "Cruelty Free" היתה כשליין המברשות זכה בתו התקן הנחשק "Certified Vegan"-מה שמבטיח למתאפרות בעלות המודעות כי המוצרים "כשרים" במאת האחוזים.
רכשתי לשם ההתנסות את מברשת ההנחה, את מברשת הטשטוש הכדורית וקיבלתי את ה"קבוקי" המופלאה להתנסות. 


יופי של מברשות: 1. מברשת ההנחה 2. מברשת הטשטוש הכדורית 3. הקבוקי


מברשת ההנחה הינה לחלוטין תואמת מברשת #239 של "מאק" בגודלה ובצורתה והיא משמשת אותי באופן תכוף למדי. ניתן לעבוד איתה בהנחת צלליות אבן, אבקה ואף צלליות קרם והיא מתנקה מצויין וללא רבב.
מברשת הטשטוש הכדורית, שאמורה להוות סוג של קונקורנציה למברשת 219# של "מאק" קצת פחות מוצלחת לטעמי. אני מוצאת אותה גדולה ורכה מדי בעבור טשטושים מדוייקים של עפרונות וקרה לא פעם שהיא פיזרה לי את החומר יתר על המידה ובצורה לא אחידה. היא כן תהיה מצויינת לדעתי לטשטוש גס יותר בקפל העין של צלליות ובניית זווית חיצונית מרוככת.
ה"קבוקי" מופלאה לעילא ועילא (טוב, נו...זו לא חוכמה. אני הלוא "זונה" של קבוקיות...LOL), והיא עובדת מצויין עם מייקאפים נוזליים ופודרות.
החסרון היחיד שמצאתי והצבעתי עליו גם באוזני תמר, הוא שידית מברשות העיניים עבות למדי בהשוואה למברשות מקצועיות של חברות אחרות. לשימוש אישי ופרטי אין בכך ולא כלום, אולם בעבור מישהי מקצועית, המסתובבת עם סינר מלא במברשות-הן עלולות לתפוס קצת יותר מדי מקום בבסיס שלהן, על חשבון מברשות נחוצות אחרות-אבל אני מודה שזו לחלוטין טענה קצת טרחנית לכל הדעות.
"אנטונים" מאמצים אף הם את השיטה המקובלת להנחות למאפרים מקצועיים ומעניקים להם, בדומה לחברות מקצועיות אחרות הנחה בגובה של 30%, מה שהופך את הקניה למשתלמת בהחלט-כמעט מכל בחינה. נכון להיום, ולמיטב ידיעתי, ניתן לרכוש בארץ רק את קו המברשות של החברה-אבל הבנתי מתמר שהם מתעתדים להביא את כל ליין האיפור בקרוב, כך שיש למה לחכות. בכדי לבצע רכישה יש ליצור קשר בדף החברה ולקבל מידע על נקודות המכירה הקיימות (הסקרנים שביניכם יכולים גם להציץ לאתר החברה האמריקאי ולהתרשם משאר המוצרים שבליין).
אז למה אני ממליצה?
ראשית-כי החברה הינה חברה "ירוקה" מכל אספקט וניתן לקנות ממוצריה ללא חשש.
שנית-כי אני מאד בעד עידוד צמיחה של חברות ועסקים קטנים, במיוחד לאור החזירות התאגידית והמצב הכלכלי הקשים שאנחנו חווים בשנים האחרונות (החל ממצרכי יסוד מהותיים וכלה במוצרי מותרות, כמו גם איפור).
ככל שנעודד חברות קטנות ויזמים פרטיים כלכלית ונעביר את כוח הקניה שלנו למקורות הללו-גם נחזק את העסקים הללו ע"י גלגול הון משמעותי ביניהם וחיזוקן וגם נהפוך לכוח צרכני גדול שמצביע ברגליים כנגד כל הרעות החולות שהחברות הגדולות ניחנות בהן כמו תמחור מופקע, שירות לקוחות קלוקל וצפצוף מתנשא על ענייני אג'נדות חברתיות ומוסריות בעבור חופן דולרים. 
כולי תקווה שמצאתם את הפוסט הזה מועיל. בואו ונמשיך להפיץ את הבשורה, ולהשתמע בפוסט הירוק הבא!

כתבו אלי:yaelmakeup09@gamil.com


milkysmile

Monday, November 5, 2012

I LOVE Yafutoo in La-La-Land



הו, הו, הו...סנטה קלאוס-מאחורייך!!!


עבר הרבה יותר מדי זמן מאז הפעם האחרונה בה הענקתי לכם, קוראי היקרים, תשורות איפוריות. תפוצת ההגרלות בבלוגיספירה קצת הוציאה לי את החשק לעשות משהו עדרי ולכן חיכיתי להזדמנות המתאימה, בה רוח המקוריות תשרה עלי ואוכל לשלב משהו שקצתו עבורכם, וקצתו-גם עבורי, שהלוא מדובר כאן (גם אם בעקיפין) בפרנסתי.
מכיוון שהאתר שלי תחת שיפוצים ואת מרבית פעילותי המקצועית אני מרכזת בדף הפייסבוק שלי, החלטתי ליזום אתגר חדש שם. אלא שהפעם, בניגוד לפעם האחרונה בה הענקתי גיב אוואי אחד לזוכה אחת-החלטתי לצ'פר אתכם בשלושה כאלה.
ההשתתפות באתגר הינה קלה למדי ומצריכה קצת חוש אסתטי ובעיקר ראש יצירתי, שכן על כך תיסוב החלטתי הסופית. כל שעליכם לעשות בכדי להשתתף הוא שלושה דברים:
1. ללייקק את הדף המקצועי שלי בפייס (טרם לייקקתם? שיים און יו!)
2. להפיץ לינק של הדף שלי אצלכם בפרופיל הפייס (הפרטי או המקצועי, לא משנה)
3. להעלות על הוול שלי בדף אימג'/תמונת איפור שאתם עשיתם כשסלוגן האתגר מופיע בה או עליה. הסלוגן יכול להיות "כתוב" בכל דרך אפשרית שתעלה על רוחכם-החל מדף נייר שמחזיקה המאופרת ביד, דרך תוכנת עיבוד תמונות ועד כתיבה באיפור עצמו וכו'. זכרו-האימגים' המקורי והאסתטי ביותר-הם אלו שיזכו במקומות הראשונים.
-זוהי איננה תחרות איפור! האתגר פתוח בברכה הן לאנשי מקצוע והן לחובבי איפור באשר הם.
-האיפור שאתם מעלים חייב להיות פרי ידיכם בלבד.
-זוהי איננה תחרות לייקים. השיקולים המכריעים לבחירת הזוכים יהיו המקוריות ואסתטיות ההגשה.
-כל משתתף רשאי להעלות אימג'/תמונה אחת בלבד (אין הגבלה למספר הלוקים באימג'), במידה ויועלו ע"י אותו משתתף כמה אימג'ים שעמדו בקריטריונים-יבחר זה שהועלה ראשון (כרונולוגית) לוול.
תקנון כללי האתגר המפורטים (והמשפטיים), בהמשך הפוסט.
ועכשיו-למה שבאמת מעניין אתכם מן הסתם, הגודי באגז ההורסות שמחכות רק לכם...

מקום ראשון


מקום ראשון-25 מוצרים+2 מוצרי בונוס מוקטנים


מקום שני


מקום שני-10 מוצרים+מוצר בונוס מוקטן יחיד


מקום שלישי


מקום שלישי-5 מוצריםּ+מוצר בונוס מוקטן יחיד

*פירוט של המוצרים בכל גודי באג תוכלו למצוא באלבום האתגר, אליו התמונות שלכם שעמדו בתנאי ההשתתפות.

תקנון התחרות (זהירות, משעמם וארוך-אך הכרחי!)


א. כללי:


 1. חלוקת המתנות (להלן, ה-"GIVEAWAY"/ה”גיב-אוואי”) פתוחה לכל הגולשים/ות בכל הגילאים, בכפוף להוראות תקנון זה.
 2. ההשתתפות ב"גיב-אוואי" הינה בגדר הסכמה לתקנון זה על כל חלקיו, והמשתתף ו/או הגולש המשתתף ("המשתתף") מאשר בהשתתפותו כי הוא מסכים לתקנון זה ופוטר אותי, מכל דרישה או תביעה הקשורה, במישרין או בעקיפין, לחלוקת המתנות עצמה.
 3. אני שומרת לעצמי את הזכות לעדכן את תנאי התקנון, לפי שיקול דעתי הבלעדי, בהודעה אשר תתפרסם מראש בדף.
 4. כל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה בין התקנון לבין כל פרסום אחר, מכל סוג ומין, למעט הודעה כאמור על שינוי תנאי התקנון, יגברו הוראות תקנון זה והן אשר תקבענה. המודעות והפרסומים השונים בפלטפורמות אחרות, כדוגמת הבלוג שלי וכיוב' הם לנוחות המשתתפים בלבד.
 5. אני רשאית,על פי שיקול דעתי הבלעדי ו- מבלי לספק נימוק, למנוע השתתפות של גולש כלשהו ב”גיב-אוואי” הנוכחי.
 6. משך זמן ההשתתפות האפשרית עד להכרזת ההחלטה על מקבלי ה"גיב-אוואי": משעה 00:01 ביום 05/11/12, ועד השעה 12:00 ביום 12/11/12 (להלן: "תקופת ההשתתפות בקבלת ה”גיב-אוואי").
 7. אני רשאית להאריך או לקצר את פרק זמן חלוקת המתנות על פי שיקול דעתי. 

ב. כללי ההשתתפות ב"גיב-אוואי":

 1. על כל הרוצים לקחת חלק ב"גיב אוואי" ללייקק את העמוד;להפיצו על הוול שלהם;להעלות תמונת איפור אחת בלבד שלהם ובה הלוגו "I ♥ Yafutoo in La-La-Land". הלוגו יכול להיות כתוב או מוצג בכל דרך שהיא-המקוריות היא שקובעת!
 2. הזוכים ב"גודי-באג" יבחרו על ידי בלבד, ואני שומרת את הזכות לבחור בהם כראות עיני ע"פ התאמת מקוריות ואיכות האימג' שהעלו לעצם ההשתתפות בחלוקת המתנות-קרי, אסתטיות, מקוריות, שנינות, וכיוב'. החלטתי על הזוכים ב"גודי-באג" תהיה סופית ובלתי ניתנת לערעור. למען הסר ספק, אינני מחויבת לפרסם את השיקולים לבחירה. 

 ג. פרסים:

 1. הזוכים ב”גודי-באג” שיבחרו, כאמור ע”י וע”ס השיקולים שלי המפורטים לעיל, יקבלו חבילות של מוצרי איפור חדשים, סגורים באריזתם המקורית. ה”גודי-באג” ישלחו לביתו של הזוכה בדואר חבילות רשום או בדואר שליחים, ע”פ ראות עיני ובמימוני.
 2. ההודעה על הזכייה תימסר על פי שיקול דעתי הבלעדי והמוחלט באחד (או יותר) מן האמצעים הבאים: כתובת הדואר האלקטרוני כפי שעודכנה על-ידו או הודעה באתר ("ההודעה על הזכייה") או כל אמצעי סביר אחר שתמצא לנכון. בתוך 3 ימים מיום שליחת ההודעה על הזכיה, על כל זוכה להשיב לי באותו אמצעי בו קיבל את ההודעה על הזכיה בצירוף כל פרט נוסף שיידרש. ה"גודי-באג" תשלח לזוכה בתוך פרק זמן של עד 14 יום מיום סיום חלוקת המתנות המוגדר לעיל.
 3. זוכה אשר לא אותר תוך זמן סביר ו/או לא ישיב להודעה על הזכיה בפרק הזמן הנ"ל, ייחשב כמוותר על זכייתו, יאבד את זכותו לקבלת מתנה כלשהי ולא תהא לו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בגין אובדן הזכות כאמור ואני אהיה רשאית להעביר את הפרס לבא אחריו בדירוג שנקבע על ידי.
 4. המתנות שמחולקות ע"י הינן אישיות והזוכים אינם רשאים להסב אותן לאחר, להחליפן, לשנותן או להמירן בכסף ולא בשווה כסף ולא בכל מתנה או מוצר אחר.
 5. על אף האמור בסעיף זה,אני שומרת לעצמי את הזכות להוסיף, לגרוע, ולשנות את המתנות ולהציע מתנה חלופית באותו ערך ואף נמוך ממנו, על פי שיקול דעתי הבלעדי לאור קרות אירועים אשר אינם תלויים בי ואשר לא יכולה הייתי לצפותם .
 6. המתנות אשר מחולקות על ידי (להלן, "המוצרים") הן של חברות ידועות, מוכרות ואמינות. לפיכך אין לראות בי אחראית בשום צורה ודרך לגבי תכולת המוצרים, בכלל זה החומרים השונים אותם הם מכילים, טיבם וכל היבט אחר הנובע מהשימוש ייעודי וסביר שלהם-לרבות תגובות אלרגיות אפשריות לחלק מהם.

 ד. פטור מאחריות: 

הדף שלי שנמצא באתר FACEBOOK אינו חסין מכל טעות או תקלה. אינני מתחייבת שמהלך חלוקת המתנות לא יופרע או יתקיים כסדרו ללא מגבלות או הפסקות, ינוהל ללא טעויות, יהיה חסין מפני גישה לא מורשית, נזקים, קלקולים, אי דיוקים, שגיאות דפוס ותקלות, לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת. כמו כן ומבלי לגרוע מהאמור לעיל, מובהר בזאת ומוסכם שאין לי שליטה ואו יכולת בדיקה או תאום לגבי תקלות אשר יתכנו עקב שימוש בפורטל האינטרנטי הנ”ל. 
 2. המשתתף מצהיר בזאת, כי אין לו, ולא תהיה לו ולכל הבאים בשמו או מטעמו, כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי, בין היתר, בכל הקשור והמתייחס לחלוקת המתנות. המשתתף מצהיר בזאת, כי התחייבותו זו הנה בלתי חוזרת ובלתי ניתנת לביטול או לשינוי בלא יוצא מהכלל ובמידה המרבית המותרת על פי דין. 
 3. מבלי לגרוע מכלליות האמור, מוצהר בזה במפורש כי השתתפות בחלוקת המתנות הינה לצורכי שעשוע, וכי עלולות ליפול טעויות, וכי בכל מקרה ההשתתפות בחלוקת המתנות הנ"ל לא תקים למשתתף כל עילה, טענה או תביעה הקשורה במישרין או בעקיפין עם חלוקת המתנות, ניהולה, תוצאותיה ו/או כל הכרוך בה.
 4. אינני אחראית בכל צורה שהיא לגבי תקלות כלשהן,שנוצרו עקב ביצוע לקוי של השירותים הקשורים בספקי שירותים חיצוניים, או עקב גורמים שאינם תלויים בי, לרבות "דואר ישראל" או כל אמצעי שילוח אחר דרכם תמוען ה"גודי-באג". 

ה. תנאים נוספים 

1. אני רשאית להפסיק בכל עת, ולאלתר, מכל סיבה שהיא, לפי שיקול דעתי המוחלט והבלעדי, את חלוקת המתנות, כולה או כל חלק ממנה, ו/או לשנות את תנאיה ו/או כל אחד מהמועדים הנקובים בה.
 2. מבלי לגרוע מן האמור בתקנון האתר, אני שומרת לעצמי את הזכות להשתמש בתמונות ובאימג'ים שיועלו כאן למטרת חלוקת ההשתתפות ב"גיב אווואי" למטרות יחסי ציבור ו/או קידום ה"גיב-אוואי" בכל אמצעי תקשורת ו/או כל עניין מסחרי אחר על פי צרכי ושיקולי.
 3. אני שומרת לעצמי את הזכות לעכב ו/או לבטל את מסירת המתנות מכל סיבה שאמצא לנכון עד לבירור כל עניין הקשור לחלוקת המתנות או אחר הנובע מכך.
 4. במקרה של חשש להפרת תקנון זה ו/או הפרת תקנון האתר ו/או לכל פעולה אחרת שנועדה לעקוף את תנאי תקנון זה ו/או חשש לביצוע מעשה של מרמה, עבירה או חוסר תום לב, הנני רשאית בכפוף לשיקול דעתי הבלעדי, לפסול את המשתתף ו/או את הזוכה הרלוונטיים, בלא מחויבות למתן הודעה כלשהי, ובמידה ומדובר במשתתף אשר זכה במתנה, אהיה זכאית, רשאית, אך לא חייבת, להעביר את המתנה למשתתף שהגיע למקום הבא אחריו אף אם היה אותו משתתף מקבל אותה אף ללא אותו מעשה.
 5. בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה בין תקנון זה לבין כל פרסום אחר, יגברו הוראות תקנון זה והן אשר תקבענה. המודעות והפרסומים השונים הם לנוחות והנאת המשתתפים בלבד ואין בהם כדי לחייב בעניין כלשהו אותי ואת הדף המקצועי שלי. המשתתף מסכים לתקנון זה ופוטר אותי מכל טענה, דרישה או תביעה הקשורה, במישרין או בעקיפין, בקשר עם חלוקת המתנות, קבלתן או אי קבלתן בלא יוצא מהכלל.
 6. תקנון זה מנוסח בלשון זכר אך מיועד במידה שווה בעבור שני המינים.

זהו יקירי, אם שרדתם עד כה-שנסו מותניכם, הפעילו קצת את בלוטות היצירתיות וצאו לדרך!
מחכה לכם בדף...

כתבו אלי:yaelmakeup09@gmail.com



milkysmile